Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Goran Karan - Ja sam samo vagabundo

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Goran Karan - Ja sam samo vagabundo
    2. Željko Joksimović - Zaboravljaš
    3. Djordje Balašević - Devojka sa čardaš nogama
    4. Oktobar 1864 - Denis
    5. Bajaga - Muzika na struju
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 20. april - 1 - Dodir noći
    2. 20. april - 2 - Dodir noći
    3. 20. april - 3 - Dodir noći
    4. Tanja Peternek Aleksić - Utorak - Mojih 50
    5. 19. april - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Banana šejk Banana šejk

    Počastite se neodoljivim šejkom od banane u domaćoj radinosti.

    Musaka od karfiola i mesa Musaka od karfiola i mesa

    Musaka je uvek odličan izbor ručka, ukoliko ga pripremate za celu porodicu.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Zdravlje
    Vežbe disanja za opuštanje Vežbe disanja za opuštanje

    Ukoliko ste pod stresom, osećate premor i tenziju u mišićima, isprobajte ovu jednostavnu tehniku disanja, koja će vam pomoći da se opustite.

    Zeleni čaj saveznik zdravlja Zeleni čaj saveznik zdravlja

    Zeleni čaj ubraja se među najpopularnije čajeve i to nije bez razloga. Benefiti njegovog konzumiranja su višestruki.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.75 117.58 118.40
    CHF 105.90 106.64 107.39
    USD 97.05 97.74 98.42
  • Povezani članci
  • Koliki je potreban dnevni unos vode?

    Da ljudski organizam ne može da preživi bez vode, odavno je poznata činjenica, ali postoje određene nedoumice kada je reč o količini njenog dnevnog unosa.




    18-06-2020 | 13:45 | Autor/Izvor: Naxi media-Brightside YouTube

    Foto: Bigstock- Maksymiv

     

    Neki stručnjaci preporučuju da je poželjan dnevni unos 8 časa vode dnevno, dok drugi misle da je potrebno konstantno unositi vodu u organzam u manjim količinama.

    Voda čini od 55-75% celokupnog ljudskog organizma, a telo muškarca sadrži veći procenat vode u organizmu u odnosu na žene, predočava Brightside.


    Gubitak vode u organizmu najviše se vezuje za znojenje i uriniranje, a nedovoljan dnevni unos, odnosno nadoknada izgubljene vode može dovesti do dehidratacije.

    Koliko je vode potrebno organizmu za normalno funkcionisanje?

    Institut za medicinu preporučuje da je odraslom čoveku, odnosno ženama potreban unos vode koji je sadržan u 9 časa, dok je za muškarce preporučena doza 13 časa.

    Trudnice bi trebalo da piju veću količinu vode, odnosno ne manje od 10 časa dnevno, dok za dojilje taj broj iznosi 13.

    Ova količina se ne odnosi eksplicitno samo na vodu, već bilo koju tečnost koju unosimo poput sokova od sveže ceđenog voća i povrća. Primera radi, krastavac, lubenica , zelena paprika, bobičasto povrće sadrže u sebi veliki procenat vode. I dok se njihov unos preporučuje, unos alkoholnih pića nije proporučljiv.

    Ukoliko je osoba više fizički aktivna, preporučuje se veći unos vode, odnosno za dve čaše više od normalno preporučene doze.

    Unos potrebne količine vode, pored pola, celokupnog zdravstvenog stanja, uzrasta i životnih navika, zavisi i od klimatskih uslova u kojima osoba živi, pa tako letnja sezona i visoke temperature zahtevaju veći unos vode.

    Dovoljan unos vode od suštinskog je značaja za nesputan rad celokupnog organizma, jer se vodom hrani svaka ćelija od koje je organizam sačinjen.

     

     

  • Pročitajte i...
    Zeleni čaj saveznik zdravlja Zeleni čaj saveznik zdravlja

    Zeleni čaj ubraja se među najpopularnije čajeve i to nije bez razloga. Benefiti njegovog konzumiranja su višestruki.

    Musli sa jabukom Musli sa jabukom

    Zdrav doručak za početak radnog dana.

    Benefiti boravka u prirodi Benefiti boravka u prirodi

    Sunčano vreme možete iskoristiti za boravak na otvorenom u prirodi. Uz blagu fizičku aktivnost ili šetnju, obezbedite sebi trenutke relaksacije.

    Zdrava užina koju možete poneti na posao Zdrava užina koju možete poneti na posao

    U nedostatku vremena obično se na poslu okrećemo brzoj hrani, pa ukoliko želite da promenite vašu ishranu i u nju unesete više zdravih namirnica, evo nekoliko predloga.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: