Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Kaliopi - Crno I Belo

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Kaliopi - Crno I Belo
    2. Viktorija - Arija
    3. Vajta - Azra
    4. Nina Badrić - Ceznja
    5. Generacija 5 - Ti samo budi dovoljno daleko
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Boško Jakovljević - Sreda - Mojih 50
    2. 11. Avgust - 1 - Dodir noći
    3. 11. Avgust - 2 - Dodir noći
    4. 11. Avgust - 3 - Dodir noći
    5. Boško Jakovljević - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Potaž od pečuraka Potaž od pečuraka

    Potaž se vrlo lako i brzo priprema a odličnog je ukusa. Sasvim dovoljno da se nađe na vašoj trpezi!

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kuća
    Mali trikovi za rashlađenje i zamračenje potkrovlja Mali trikovi za rashlađenje i zamračenje potkrovlja

    Kako regulisati temperaturu u potkrovlju? Koliko nam zaista smeta kada je u prostoru pretoplo? Da li je bolje spavati u zatamnjenim ili osunčanim prostorijama? Danas sa vama delimo par zanimljivih činjenica, do kojih je VELUX došao dugogodišnjim istraživanjima o tome kako poboljšati kvalitet života u potkrovlju.

    Napravite sami sredstvo za pranje prozora Napravite sami sredstvo za pranje prozora

    Pranje prozora ne ubraja se među omiljene poslove u domaćinstvu, a ukoliko želite sa pospešite vaš budžet, oprobajte se u korišćenju sredstva za čišćenje koje možete napraviti kod kuće.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.76 117.58 118.41
    CHF 108.31 109.08 109.84
    USD 99.66 100.36 101.06
  • Povezani članci
  • Koliki je potreban dnevni unos vode?

    Da ljudski organizam ne može da preživi bez vode, odavno je poznata činjenica, ali postoje određene nedoumice kada je reč o količini njenog dnevnog unosa.




    18-06-2020 | 13:45 | Autor/Izvor: Naxi media-Brightside YouTube

    Foto: Bigstock- Maksymiv

     

    Neki stručnjaci preporučuju da je poželjan dnevni unos 8 časa vode dnevno, dok drugi misle da je potrebno konstantno unositi vodu u organzam u manjim količinama.

    Voda čini od 55-75% celokupnog ljudskog organizma, a telo muškarca sadrži veći procenat vode u organizmu u odnosu na žene, predočava Brightside.


    Gubitak vode u organizmu najviše se vezuje za znojenje i uriniranje, a nedovoljan dnevni unos, odnosno nadoknada izgubljene vode može dovesti do dehidratacije.

    Koliko je vode potrebno organizmu za normalno funkcionisanje?

    Institut za medicinu preporučuje da je odraslom čoveku, odnosno ženama potreban unos vode koji je sadržan u 9 časa, dok je za muškarce preporučena doza 13 časa.

    Trudnice bi trebalo da piju veću količinu vode, odnosno ne manje od 10 časa dnevno, dok za dojilje taj broj iznosi 13.

    Ova količina se ne odnosi eksplicitno samo na vodu, već bilo koju tečnost koju unosimo poput sokova od sveže ceđenog voća i povrća. Primera radi, krastavac, lubenica , zelena paprika, bobičasto povrće sadrže u sebi veliki procenat vode. I dok se njihov unos preporučuje, unos alkoholnih pića nije proporučljiv.

    Ukoliko je osoba više fizički aktivna, preporučuje se veći unos vode, odnosno za dve čaše više od normalno preporučene doze.

    Unos potrebne količine vode, pored pola, celokupnog zdravstvenog stanja, uzrasta i životnih navika, zavisi i od klimatskih uslova u kojima osoba živi, pa tako letnja sezona i visoke temperature zahtevaju veći unos vode.

    Dovoljan unos vode od suštinskog je značaja za nesputan rad celokupnog organizma, jer se vodom hrani svaka ćelija od koje je organizam sačinjen.

     

     

  • Pročitajte i...
    Musli sa voćem Musli sa voćem

    Neka vaša jutarnja navika postane musli, koji će poboljšati varenje i dati vam energiju!

    U potrazi ste za zdravom užinom? U potrazi ste za zdravom užinom?

    Ukoliko želite da pročistite organizam ili izgubite koji kilogram, u tome vam može pomoći pažljivo odabrana užina.

    Zeleni smoothie, dobra jutarnja navika Zeleni smoothie, dobra jutarnja navika

    Ukoliko početak dana obeleži unošenje vitamina iz svežeg voća i povrća umesto kafa i industrijski prerađenih slatkiša, budite sigurni da ste korak bliže celokupnom psihofizičkom zdravlju organizma.

    Namirnice bogate vitaminom D Namirnice bogate vitaminom D

    Vitamin D poboljšava pravilan rad creva, rast kostiju, zuba i pomaže bolji rad mišića, dok nedostatak vitamina D može uzrokovati nastanak autoimunih obolenja. Iako vitamin D dobijamo sunčanjem, postoje i neke od namirnica koje su bogate ovim vitaminom, pa ukoliko želite da ojačate vaš imunitet, možete ih uvrstiti u ishranu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: