Slušate: Muzički mix

Pesma: Sladjana i Dado - Princeza

Muzički mix
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Sladjana i Dado - Princeza
    2. Moby Dick - Nema nas više
    3. Regina - Koraci
    4. Boris i Kemal - Daleko
    5. Parni Valjak - Ona je tako prokleto mlada
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Žarko Kovačević - Četvrtak - Mojih 50
    2. 1. april -1 - Dodir noći
    3. 1. april -2 - Dodir noći
    4. 1. april - 3 - Dodir noći
    5. Žarko Kovačević - Sreda - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Šnenokle Šnenokle

    Napravite domaće šnenokle i obezbedite slatki zalogaj za celu porodicu.

    Domaća krompir čorba Domaća krompir čorba

    Okrepite organizam domaćom čorbom od krompira.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.68 117.51 118.33
    CHF 110.15 110.93 111.70
    USD 106.62 107.37 108.12
Zdravlje
  • Otklonite stres u predelu vrata i ramena Otklonite stres u predelu vrata i ramena

    Trenutno najviše vremena provodimo kod kuće, što se odražava i na umanjenu fizičku aktivnost.

  • Unapredite kvalitet života uz ove navike Unapredite kvalitet života uz ove navike

    Završetak godine je obično period u kome donosimo odluke koje se tiču našeg privatnog i poslovnog života, pa zašto ne biste u Novu godinu zakoračili usvajanjem navika koje će se pozitivno odraziti na vaše psihičko i fizičko zdravlje?

  • Cimet i med za gubitak kilograma Cimet i med za gubitak kilograma

    Ukoliko želite da očistite organizam i izgubite koji kilogram, umesto iscrpnih dijeta isprobajte mešavinu cimeta i meda koja može biti snažan antioksidant.

  • Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini

    Stručnjaci tvrde da kvalitetan san može doprineti gubljenju kilograma, baš kao i fizičke vežbe. Ukoliko želite da ubrzate vaš metabolizam tokom spavanja, evo nekoliko navika koje bi trebalo da uvrstite u ritual pre odlazak na spavanje.

  • Sok od celera za zdravlje organizma Sok od celera za zdravlje organizma

    Celer je veoma bogat vlaknima zbog čega je jako dobar antioksidant. Isto tako, poseduje veliku količinu vitamina i minerala, pa ukoliko želite da steknete jednu zdravu naviku, dan zapolnite uz sveži sok od celera.

  • Poboljšajte rad digestivnog trakta Poboljšajte rad digestivnog trakta

    Nesmetan rad digestivnog trakta je od velikog značaja za celokupno zdravlje organizma. Iako obično ne polažemo dovoljno pažnje na značajnost svakodnevnih navika, one imaju uticaja na rad sistema za varenje. Saznajte na koje sve načine možete unaprediti ove fiziološke procese.

  • Vežbe za istezanje uvrstite u dnevnu rutinu Vežbe za istezanje uvrstite u dnevnu rutinu

    Ukoliko previše vremena provodite u sedećem ili ležećem položaju, počnite da u vašu svakodnevnicu uvrstite i vežbe istezanja, za koje vam neće biti potrebno mnogo vremena, a imaće sjajan učinak na vaše celokupno zdravlje tela.

  • Zdrav doručak najbolji način da započnete dan Zdrav doručak najbolji način da započnete dan

    Ukoliko nemate mnogo vremena da pripremate doručak, odvojite nekoliko minuta i napravite obrok koj možete poneti na posao. Na ovaj način izbeći ćete unos brze hrane, a vašem organizmu ćete dati potrebnu energiju za početak dana.

  • Namirnice koje pomažu uklanjanju kamenca na zubima Namirnice koje pomažu uklanjanju kamenca na zubima

    Pored redovne higijene usne duplje, za celokupno zdravlje zuba, jako je važna i sama ishrana.

  • Namirnice koje oslobađaju neprijatne mirise Namirnice koje oslobađaju neprijatne mirise

    Higijena je pola zdravlja, a ove namirnice su pravi saveznici iz prirode koji pomažu u smanjenju neprijatnih mirisa.

  • Opustite se pred spavanje Opustite se pred spavanje

    Savremeno doba donelo je konstantnu trku sa vremenom, koja često uzrokuje stres, usled čega često dolazi do poremećaja sna. Ukoliko nesanica nije uzrokovana depresijom ili nekim drugim obolenjem koje zahteva stručnu lekarsku pomoć i adekvatnu terapiju, pokušajte da se opustite vežbama disanja.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10