Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Boris Novković - Tamara

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Boris Novković - Tamara
    2. Eva Braun - Odvedi me iz ovog grada
    3. Vanna - Kao da me nema
    4. EKV - Par godina za nas
    5. Colonia - Zadnji let za Pariz
  • Beograd Uzivo
  • Virtualni sajam
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 15. oktobar - 1 - Dodir noći
    2. 15. oktobar - 2 - Dodir noći
    3. 15. oktobar - 3 - Dodir noći
    4. Čipi - Utorak - Mojih 50
    5. 14. oktobar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Pohovane kuglice od pirinča Pohovane kuglice od pirinča

    Priprema ovog jela nije nimalo komplikovana, a može biti sjajna zamena za klasične krokete.

    Pita od bundeve Pita od bundeve

    Jesen ne može proći bez ove poslastice.

  • Kids Fest
  • Pozoriste na Terazijama
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.69 117.51 118.33
    CHF 106.00 106.75 107.50
    USD 105.75 106.50 107.25
Šoping
  • Shopping Night u Delta City-ju okupio ljubitelje kupovine i zabave Shopping Night u Delta City-ju okupio ljubitelje kupovine i zabave

    U petak, 4. oktobra u Delta City-ju održan je još jedan uspešan Shopping Night, a posetioci su, kao i mnogo puta do sada, imali priliku da uživaju u kupovini i sjajnom zabavno-muzičkom programu.

  • Glavni sastojak savršene večere Glavni sastojak savršene večere

    Želite da iznenadite porodicu i prijatelje izuzetnom večerom? Vreme je da obrišete prašinu sa starog bakinog kuvara, jer sa Gorenje HomeMade šporetima, kuvanje nikada nije bilo jednostavnije!

  • Shopping Night u Delta City-ju: Najbolja kupovina i zabava na jednom mestu Shopping Night u Delta City-ju: Najbolja kupovina i zabava na jednom mestu

    U petak, 4. oktobra u Delta City-ju održava se još jedan Shopping Night, manifestacija koja tradicionalno spaja pametnu kupovinu i dobru zabavu. Od 19h do ponoći šopingholičare očekuju popusti na vodeće aktuelne modne kolekcije, ali i sjajan zabavno-muzički program!

  • IKEA zabeležila rast prometa IKEA zabeležila rast prometa

    IKEA Srbija je postigla vrlo dobre rezultate u drugoj finansijskoj godini poslovanja, ostvarivši promet od preko 6,4 milijarde dinara (51,7 miliona evra), što predstavlja rast ukupne prodaje od 7,5% a internetske za 81,5%. U istom periodu više od 1,4 miliona posetilaca potražilo je inspiraciju i rešenja za uređenje doma u robnoj kući IKEA u Beogradu, dok je na veb stranici www.ikea.rs ostvareno preko 23 miliona poseta.

  • JYSK na nesvakidašnji način predstavio nove trendove u centru Beograda JYSK na nesvakidašnji način predstavio nove trendove u centru Beograda

    Međunarodni maloprodajni lanac JYSK je, na pomalo nesvakidašnji način, u centru grada predstavio najnovija tri jesenja trenda u ponudi.

  • Rajićeva slavi 2. rođendan Rajićeva slavi 2. rođendan

    Rajićeva Shopping Center proslavlja ovog meseca svoj drugi rođendan. U tom cilju, poziva posetioce da im se pridruže u slavlju i da zajedno uživaju u brojim iznenađenjima koja su spremili.

  • Superiorni rezultati pranja uz Gorenje WaveActive mašine za pranje veša Superiorni rezultati pranja uz Gorenje WaveActive mašine za pranje veša

    Bilo da u kući imate klince koji uskoro kreću u školu, ili želite da osvežite svoju jesenju odeću, bez sumnje vam je potreban pravi saveznik u održavanju vašeg ormara – neko ko će “prljavi“ deo posla da obavi na efektan, lak i ekološki prihvatljiv način.

  • Back To School: UŠĆE Shopping Center popusti i sadržaji za školarce Back To School: UŠĆE Shopping Center popusti i sadržaji za školarce

    Novi školski ciklus donosi nove uzbudljive avanture, novu dozu nepoznatog i nove prilike za usavršavanje. UŠĆE Shopping Center uoči istog donosi i brojne inovativne sadržaje, ali i naravno najbolje školske popuste u gradu.

  • Mediteranski vajb nove GUESS kampanje Mediteranski vajb nove GUESS kampanje

    Ove jeseni GUESS sa ponosom predstavlja italijanskog modela Stefana Sala, uz lepoticu iz Moskve Iuliiu Vasilevu i prelepu Emily Deyt-Aysage iz Londona, koji zajedno krase novu GUESS kampanju, snimnjenu na ostrvu Kapri, koja svojom tematikom ostavlja bez daha.

  • LIU JO #glamourizing u Fashion Company prodavnicama LIU JO #glamourizing u Fashion Company prodavnicama

    Treće poglavlje govori o moći putovanja koje je oličenje Liu Jo identiteta i evolucije brenda. Reč je #Glamourizing konceptu koji je Liu Jo odabrao za početak nove priče i stvaranje novog imidža za sezonu jesen/zima 2019.

  • Fashion Company: Sezonsko sniženje do 70% Fashion Company: Sezonsko sniženje do 70%

    Leto i godišnji odmori su uzeli maha, ali i dalje ima dovoljno dobrih razloga da nađete malo vremena i odete u šoping.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10