Slušate: Dodir noći

Pesma: Indexi - Sanjam

Dodir noći
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Indexi - Sanjam
    2. Bijelo dugme - Da te bogdo ne volim
    3. Hari Mata Hari - Prsten i zlatni lanac
    4. Massimo Savic - Sretan put
    5. Frajle - Ich Liebe Dich
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Slobodan Trkulja - Utorak - Mojih 50
    2. 27. januar - 1 - Dodir noći
    3. 27. januar - 2 - Dodir noći
    4. 27. januar - 3 - Dodir noći
    5. Slobodan Trkulja - Ponedeljak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Žito sa šlagom Žito sa šlagom

    Ukusan desert, koji će voleti cela porodica.

    Domaće pituljice Domaće pituljice

    Domaće pituljice, u zavisnosti od priloga, mogu biti slatki ili slani obrok.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.69 117.52 118.34
    CHF 109.04 109.81 110.58
    USD 105.85 106.60 107.35
Zdravlje
  • Vežbe za savršen struk Vežbe za savršen struk

    Ukoliko ste rešili da vašu liniju dovedete do savršenstva, evo par vežbi koje će vam pomoći da zategnete mišiće i struk dovedete do željenih dimenzija.

  • Potreban dnevni unos vitamina Potreban dnevni unos vitamina

    Vitamini i minerali su neophodni za pravilno funkcionisanje organizma. Najbolje ih je uzimati putem hrane, jer su tada najprirodniji.

  • Dobre strane kafe Dobre strane kafe

    Ukoliko ste ljubitelj kafe, saznajte koje sve blagodeti ona može doneti vašem organizmu. Naravno, pod uslovom da ne preterujete u njenom konzumiranju.

  • Vežbajte u kancelariji Vežbajte u kancelariji

    Ukoliko vaš posao podrazumeva dugo sedenje u istom položaju, primenite ove vežbe kako biste se efikasno i brzo razmrdali.

  • Zaboravite na vreme: Vežbe disanja u meditaciji Zaboravite na vreme: Vežbe disanja u meditaciji

    Iako je zapadnjački trend dosta mistifikovao meditaciju, njena primena je zapravo veoma jednostavna a cilj je postižanje psihofizičkog stanja potpunog mira i koncentracije.

  • Izbegnite toplotni stres Izbegnite toplotni stres

    Dehidratacija, toplotni osip, sunčanica, nesvestica, iscrpljenost samo su neki od neželjenih faktora koji se mogu javiti prilikom izlaganja suncu i fizičkom radu na visokim temperaturama.

  • Pobedite zavisnost od šećera Pobedite zavisnost od šećera

    Pre 200 godina prosečan čovek je jeo jedan kilogram šećera godišnje. Ova količina se 1970. popela na 60 kilograma godišnje. Danas, prosečan čovek godišnje unese preko 75 kilograma čistog šećera. Da li vi spadate u kategoriju koja ne može bez slatkiša? Evo načina kako da obuzdate želju za njima.

  • Detoks voda: Najbolje osveženje za leto Detoks voda: Najbolje osveženje za leto

    Voda je piće koje se uvek preporučuje, pogotovu na velikim vrućinama, kako bi se okrepio organizam. Evo načina na koje možete vodi dati posebnu aromu i piti je umesto sokova. Napravite zdrav i antioksidantni napitak.

  • Priprema za sunčanje: Za letovanje bez alergije Priprema za sunčanje: Za letovanje bez alergije

    Alergija na sunce sve je učestalija tegoba koja lako može pokvariti vaš odmor. Nastaje kao reakcija imunološkog sistema na izlaganje suncu, a ukoliko se budete pridržavali ovih jednostavnih upustava, preventivno možete sprečiti njen nastanak.

  • Zbog ovoga ćete početi da jedete jabuke Zbog ovoga ćete početi da jedete jabuke

    Jabuke mogu biti ukusna užina ili dodatak salati, a njeno pozitivno dejstvo višestruko. Ukoliko niste do sada, bilo bi dobro da uvrstite ovo voće u vaš jelovnik, a evo i zbog čega.

  • Zategnite noge i zadnjicu vežbajući 10 minuta dnevno Zategnite noge i zadnjicu vežbajući 10 minuta dnevno

    Ukoliko do sada niste počeli da vežbate kako biste ponosno ponele svoj ovogodišnji bikini, krajnje je vreme da počnete. Vežbajte svakodnevno 10 minuta, a razultati do leta će biti više nego vidljivi.

  • Dočekajte leto bez celulita Dočekajte leto bez celulita

    Bliži se letnja sezona kada ćemo konačno garderobu svesti na minimum i obući kupaće kostime. Kako biste na vreme pripremili liniju, pokušajte najpre da redukovanom ishranom očistite telo od celulita i ublažite vidljiv deo nezgodnih regija.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10