Slušate: Jutro uz Svetu Stefanovića

Pesma: Massimo i Nina - Stranac u noci

Jutro uz Svetu Stefanovića
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Massimo i Nina - Stranac u noci
    2. Aerodrom - Digni me visoko
    3. Ana Stanić - Sama
    4. Colonia - Zadnji let za Pariz
    5. Boris Novković - Mi smo jači i od sudbine
  • Beograd Uzivo
  • Odeon Turska 2021
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Ivan Zeljković - Utorak - Mojih 50
    2. 26. jul - 1 - Dodir noći
    3. 26. jul - 2 - Dodir noći
    4. 26. jul - 3 - Dodir noći
    5. Ivan Zeljković - Ponedeljak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Limunada sa ananasom i jagodama Limunada sa ananasom i jagodama

    Ovaj osvežavajući napitak odličan je izbor tokom letnjih dana.

    Omlet sa spanaćem Omlet sa spanaćem

    Ukusan obrok koji vam može dati energiju za početak dana.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Zdravlje
    Hrana bogata magnezijumom Hrana bogata magnezijumom

    Uvrstite u vašu ishranu namirnice koje su bogate magnezijumom, koji ima značajnu ulogu u očuvanju celokupnog zdravlja organizma.

    Zašto je zdravo jesti lubenicu? Zašto je zdravo jesti lubenicu?

    Ukoliko želite da tokom letnjeg perioda posegnete za zdravom i osvežavajućom užinom, preporučujemo vam konzumiranje lubenice.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.74 117.56 118.38
    CHF 107.96 108.72 109.48
    USD 98.93 99.63 100.32
  • Povezani članci
  • Vežbe disanja za opuštanje

    Ukoliko ste pod stresom, osećate premor i tenziju u mišićima, isprobajte ovu jednostavnu tehniku disanja, koja će vam pomoći da se opustite.




    20-04-2021 | 18:05 | Autor/Izvor: Naxi media - Sunnybrook Hospital YouTube

    Foto: Bigstock-sun-ok

     

    Vežbe disanja možete primenjivati pred spavanje ili u bilo kom trenutku tokom dana kada osetite da je potrebno da napravite pauzu od dnevnih obaveza.

    Ovo je sjajan način da umirite telo, povratite fokus i otpustite tenziju.

    Tehnika disanja imaće kako fizičke, tako i psihičke benefite. Fizički regulisaće dah, pospešiće dotok kiseonika u pluća i smanjiti krvni pritisak, te unormaliti otkucaje srca. Psihički, pomoćiće vam da povratite fokus i odvratite misli od uzroka stresa, samim tim umanjiće i nivo stresa.

    "Sunnybrook Hospital" predstavio je tzv. "kutija tehniku disanja". Kako biste je primenili potrebno je da zastanete na trenutak i zamislite disanje oko kutije. Prilikom udaha, fokusirajte se na jednu stranu kutije i zamislite da se kutija podiže. Kada dostigne vrh, zadržite dah pet sekundi i zamišljajte kako u tim trenucima dah prelazi ivicom na drugu stranu. Nakon toga polako izdahnite i zamišljajte kako se kutija zatvara, praveći tako cirkularni proces. Napravite kratku pauzu pre ponovnog udaha. Ovakav princip udaha i izdaha možete ponoviti 7-10 puta zaredom.


     

  • Pročitajte i...
    Otklonite stres uz ove navike Otklonite stres uz ove navike

    Ukoliko naporno radite, ovo su neke od navika koje možete primeniti kod kuće nakon posla, a koje će vam pomoći da se opustite, oslobodite stresa i popravite raspoloženje.

    Oslobodite se anksioznosti Oslobodite se anksioznosti

    Anksioznost se danas neretko javlja kao posledica brzog tempa življenja i prevelikih očekivanja i ciljeva koje smo postavili. Usled toga javlja se osećaj nelagode i straha da će određena situacija imati loš ishod. Ali svakome je potrebno da predahne i da se oslobodi negativnih misli. Donosimo vam nekoliko načina pomoću kojih možete smanjiti ove nelagodne osećaje.

    Opustite se pred spavanje Opustite se pred spavanje

    Savremeno doba donelo je konstantnu trku sa vremenom, koja često uzrokuje stres, usled čega često dolazi do poremećaja sna. Ukoliko nesanica nije uzrokovana depresijom ili nekim drugim obolenjem koje zahteva stručnu lekarsku pomoć i adekvatnu terapiju, pokušajte da se opustite vežbama disanja.

    spavanje naxi Za ugodne snove: Zaspite poput bebe

    Ukoliko imate problem da zaspite, primenite ovih par trikova i laganih istezanja koji će vam pomoći da se opustite.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: