Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Željko Samardžić - Nisi Ti

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Željko Samardžić - Nisi Ti
    2. Plavi orkestar - Ljubi se istok i zapad
    3. Aerodrom - Digni me visoko
    4. Željko Joksimović - Nije do mene
    5. Merlin - Zaspao Je Mesec
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 21. januar - 1 - Dodir noći
    2. 21. januar - 2 - Dodir noći
    3. 21. januar - 3 - Dodir noći
    4. Bane Lalić - Četvrtak - Mojih 50
    5. 20. januar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Pohovana pileća džigerica Pohovana pileća džigerica

    Ukusan način pripreme pileće džigerice uz adekavatan sos pravi su predlog za ručak.

    Mafini od lešnika i čokolade Mafini od lešnika i čokolade

    Ukusni mafini uvek su odličan izbor za desert.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kuća
    Koje kozmetičke preparate ne bi trebalo da držite u vašem kupatilu? Koje kozmetičke preparate ne bi trebalo da držite u vašem kupatilu?

    U kupatilu na policama i odložnim delovima nameštaja uglavnom držimo različitu kozmetiku, odnosno različite preparate za održavanje higijene, čišćenje, negu. Možda niste znali, ali neke od preparata poput parfema ne bi trebalo držati u kupatilu, jer im ta sredina ne prija i šteti njihovoj strukturi.

    Praznična dekoracija stola: Ključ je u detaljima Praznična dekoracija stola: Ključ je u detaljima

    Praznična trpeza okuplja porodicu i prijatelje u vreme proslava, a sveukupna situacija u svetu uslovila je da će ljudi Novu godinu dočekati u svojim domovima. Zato, potrudite se da napravite čaroban novogodišnji ambijent, te detaljima odgovorite na tematski zadatak Nove godine i Božića.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.75 117.58 118.40
    CHF 108.38 109.14 109.90
    USD 95.94 96.62 97.30
  • Povezani članci
  • Unapredite zdravlje: Poboljšajte imuni sistem

    Pandemija koronavirusa navela nas je da sve više pažnje polažemo na imuni sistem. Izgradnja dobrog imunog sistema ne zasniva se samo na adekvatnoj ishrani, već bi pažnju trebalo usmeriti na niz psihofizičkih faktora. U nastavku vam donosimo nekoliko saveta na koje sve načine možete ojačati vaš organizam.




    01-04-2020 | 14:05 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock-Freebird7977

     

    Ishrana - Vaša ishrana bi trebalo da se zasniva na što većem unosu svežeg voća i povrća, među kojima je i jezgrasto voće poput badema, lešnika, oraha... Pored regularnih začina koje koristite, u ishranu unesite i kurkumu koja je jedan od vodeći začina za jačanje imuniteta, te sprečavanja zapaljenskih procesa u organizmu. Pored napitaka od svežeg voća, poput limunade i ceđene pomorandže, počnite da konzumirate i čaj od koprive koji ne samo da će ojačati vas imunitet, već će i poboljšati vašu krvnu sliku. U ishranu bi trebalo uvrstiti i med, koji ima bezbroj pozitivnih učinaka na organizam, te je jedan od najboljih prirodnih antioksidanata.



    (Foto: Bigstock-shmeljov)


    Izbegavajte alkohol i nikotin -
    Zarad jačanja imunog sistema, potrebno je potpuno izbaciti ili makar svesti na minimum konzumiranje alkoholnih pića i nikotina. Nikotin je jedan od najčešćih narušivača imunog sistema.

    Pojačajte ličnu higijenu i higijenu prostora u kome živite - Adekvatno i često pranje ruku nije samo urbana legenda, već je ovo zaista jedno od osnovnih preventivnih navika. Vaše ruke perite često toplom vodom i sapunom, provetravajte prostor u kome živite i svakodnevno dezinfikujte

    Odmarajte - Odmor i kvalitetan san takođe su jako važni za jačanje imunog sistema. Trudite se da svakodnevno u isto vreme odlazite na spavanje i da period spavanja obuhvata 6-8 sati u proseku, ne manje od toga. Tokom vremena koje neposredno prethodi odlasku na spavanje izbegavajte korišćenje mobilnog telefona i gledanje televizora. Umesto toga odlučite se za laganu muziku, meditaciju ili knjigu. Potrebno je da opustite organizam, jer ćete na taj način znatno poboljšati kvalitet sna.


    (Foto: Bigstockphoto- Dean Drobot)


    Vežbajte -
    Vreme provedeno u svom domu iskoristite i za održavanje fizičke aktivnosti. Ona može podrazumevati lagane kondicione vežbe i vežbe istezanja. Na društvenim mrežama i YouTube kanalu možete pronaći veliki broj videa u kojima su demonstrirane vežbe od strane stručnjaka.

    Smeh kao lek - Ovo nije samo fraza. Smeh zaista doprinosi zdravlju organizma lučenjem hormona sreće. Gledajte komedije, razgovarajte sa dragim ljudima... Pozitivan um je prečica do celokupnog zdravlja. Koliko ste se puta danas nasmejali?


    Kućni ljubimci - Naučno je dokazano da posedovanje kućnih ljubimaca pozitivno utiče na navike i psihu pojedinca. 

     

  • Pročitajte i...
    Napravite spa ugođaj u svom domu Napravite spa ugođaj u svom domu

    I pored poslovnih i privatnih obaveza, bilo bi poželjno odvojiti vreme za sebe i opuštanje, a ovaj ritual ukoliko niste u mogućnosti svakodnevno, upražnjavajte makar jednom nedeljno ili kada god vam se za to stvori prilika.

    Ulepšajte sebi ovaj decembar Ulepšajte sebi ovaj decembar

    Pandemija koronavirusa svakako se odrazila na naše socijalne živote, a nedostatak međusobne interakcije i druženja sa dragim ljudima možda se najviše oseća u pretprazničnom i prazničnom periodu. Zahvaljujući socijalnim mrežama i različitim platformama za komunikaciju uvek možemo biti u kontaktu sa dragim ljudima, a kako biste ispunili vreme koje provodite kod kuće, donosimo vam nekoliko predloga na koje načine možete da uživate u prazničnoj čaroliji, naučite nešto novo. Pogledajte spisak stvari koje možete uraditi sami ili u prisutvu ukućana.

    Vežbe istežanja za otpuštanje tenzije u mišićima Vežbe istežanja za otpuštanje tenzije u mišićima

    Vežbe istežanja možete svakodnevno primenjivati, nezavisno od posla kojim se bavite, naravno, ukoliko vam zdravstveno stanje to dozvoljava.

    Izbegnite prejedanje Izbegnite prejedanje

    Hladno vreme, kao i sveukupno stanje u svetu povodom pandemije, uslovili su da se manje krećemo, te većinu poslovnih obaveza obavljamo kod kuće.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: