Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Zdravko Čolić - Zbog tebe

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Zdravko Čolić - Zbog tebe
    2. Knez - Nijedna zena na svijetu
    3. Tony Cetinski - Ako to se zove ljubav
    4. Divlji Andjeli - Voli Te Tvoja Zver
    5. Nina Badrić - Volim Te, Volim
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 20. april - 1 - Dodir noći
    2. 20. april - 2 - Dodir noći
    3. 20. april - 3 - Dodir noći
    4. Tanja Peternek Aleksić - Utorak - Mojih 50
    5. 19. april - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Banana šejk Banana šejk

    Počastite se neodoljivim šejkom od banane u domaćoj radinosti.

    Musaka od karfiola i mesa Musaka od karfiola i mesa

    Musaka je uvek odličan izbor ručka, ukoliko ga pripremate za celu porodicu.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Zdravlje
    Vežbe disanja za opuštanje Vežbe disanja za opuštanje

    Ukoliko ste pod stresom, osećate premor i tenziju u mišićima, isprobajte ovu jednostavnu tehniku disanja, koja će vam pomoći da se opustite.

    Zeleni čaj saveznik zdravlja Zeleni čaj saveznik zdravlja

    Zeleni čaj ubraja se među najpopularnije čajeve i to nije bez razloga. Benefiti njegovog konzumiranja su višestruki.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.75 117.58 118.40
    CHF 105.90 106.64 107.39
    USD 97.05 97.74 98.42
  • Povezani članci
  • Unapredite zdravlje: Poboljšajte imuni sistem

    Pandemija koronavirusa navela nas je da sve više pažnje polažemo na imuni sistem. Izgradnja dobrog imunog sistema ne zasniva se samo na adekvatnoj ishrani, već bi pažnju trebalo usmeriti na niz psihofizičkih faktora. U nastavku vam donosimo nekoliko saveta na koje sve načine možete ojačati vaš organizam.




    01-04-2020 | 14:05 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock-Freebird7977

     

    Ishrana - Vaša ishrana bi trebalo da se zasniva na što većem unosu svežeg voća i povrća, među kojima je i jezgrasto voće poput badema, lešnika, oraha... Pored regularnih začina koje koristite, u ishranu unesite i kurkumu koja je jedan od vodeći začina za jačanje imuniteta, te sprečavanja zapaljenskih procesa u organizmu. Pored napitaka od svežeg voća, poput limunade i ceđene pomorandže, počnite da konzumirate i čaj od koprive koji ne samo da će ojačati vas imunitet, već će i poboljšati vašu krvnu sliku. U ishranu bi trebalo uvrstiti i med, koji ima bezbroj pozitivnih učinaka na organizam, te je jedan od najboljih prirodnih antioksidanata.



    (Foto: Bigstock-shmeljov)


    Izbegavajte alkohol i nikotin -
    Zarad jačanja imunog sistema, potrebno je potpuno izbaciti ili makar svesti na minimum konzumiranje alkoholnih pića i nikotina. Nikotin je jedan od najčešćih narušivača imunog sistema.

    Pojačajte ličnu higijenu i higijenu prostora u kome živite - Adekvatno i često pranje ruku nije samo urbana legenda, već je ovo zaista jedno od osnovnih preventivnih navika. Vaše ruke perite često toplom vodom i sapunom, provetravajte prostor u kome živite i svakodnevno dezinfikujte

    Odmarajte - Odmor i kvalitetan san takođe su jako važni za jačanje imunog sistema. Trudite se da svakodnevno u isto vreme odlazite na spavanje i da period spavanja obuhvata 6-8 sati u proseku, ne manje od toga. Tokom vremena koje neposredno prethodi odlasku na spavanje izbegavajte korišćenje mobilnog telefona i gledanje televizora. Umesto toga odlučite se za laganu muziku, meditaciju ili knjigu. Potrebno je da opustite organizam, jer ćete na taj način znatno poboljšati kvalitet sna.


    (Foto: Bigstockphoto- Dean Drobot)


    Vežbajte -
    Vreme provedeno u svom domu iskoristite i za održavanje fizičke aktivnosti. Ona može podrazumevati lagane kondicione vežbe i vežbe istezanja. Na društvenim mrežama i YouTube kanalu možete pronaći veliki broj videa u kojima su demonstrirane vežbe od strane stručnjaka.

    Smeh kao lek - Ovo nije samo fraza. Smeh zaista doprinosi zdravlju organizma lučenjem hormona sreće. Gledajte komedije, razgovarajte sa dragim ljudima... Pozitivan um je prečica do celokupnog zdravlja. Koliko ste se puta danas nasmejali?


    Kućni ljubimci - Naučno je dokazano da posedovanje kućnih ljubimaca pozitivno utiče na navike i psihu pojedinca. 

     

  • Pročitajte i...
    Zeleni čaj saveznik zdravlja Zeleni čaj saveznik zdravlja

    Zeleni čaj ubraja se među najpopularnije čajeve i to nije bez razloga. Benefiti njegovog konzumiranja su višestruki.

    Benefiti boravka u prirodi Benefiti boravka u prirodi

    Sunčano vreme možete iskoristiti za boravak na otvorenom u prirodi. Uz blagu fizičku aktivnost ili šetnju, obezbedite sebi trenutke relaksacije.

    Nahranite telo, um i dušu Okrenite se pozitivnim promenama

    Čak i male promene mogu vidno uticati na kvalitet života. Pokušajte da u narednom periodu oformite neke nove navike i izbacite one koje narušavaju vaše sveukupno zdravlje poput nespavanja, preskakanja obroka...

    Tačke čijom kompresijom možete umanjiti glavobolju Tačke čijom kompresijom možete umanjiti glavobolju

    Uzročnik nastanka glavobolje može se pretpostaviti na osnovu regije u kojoj je bol lociran. Ukoliko nije reč o učestalom, neretko preintenzivnom bolu, usled čega je obavezan odlazak lekaru, pokušajte da umanjite trenutni bol kompresijom nekoliko tačaka na telu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: