Slušate: Dan sa Milošem Lazićem

Pesma: Aleksandra Radović - S Tobom Zauvek

Dan sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Aleksandra Radović - S Tobom Zauvek
    2. Zdravko Čolić - Jedina
    3. Osvajači - Marija
    4. Marina Perazić - Kolačići
    5. Riblja čorba - Ljubav ovde više ne stanuje
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 4. Avgust - 1 - Dodir noći
    2. 4. Avgust - 2 - Dodir noći
    3. 4. Avgust - 3 - Dodir noći
    4. Djordje Dragojlović - Utorak - Mojih 50
    5. 3. Avgust - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Juneća čorba Juneća čorba

    Napravite ukusnu juneću čorbu brzo i lako.

    Salata sa piletinom Salata sa piletinom

    Ukusna obrok salata odličan je izbor za letnji ručak.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kuća
    Napravite sami sredstvo za pranje prozora Napravite sami sredstvo za pranje prozora

    Pranje prozora ne ubraja se među omiljene poslove u domaćinstvu, a ukoliko želite sa pospešite vaš budžet, oprobajte se u korišćenju sredstva za čišćenje koje možete napraviti kod kuće.

    Za ptičice u vašem dvorištu Za ptičice u vašem dvorištu

    Ukoliko imate dvorište ili veliku terasu u kojoj često ugostite ptice, napravite hranilicu za ptice u domaćoj radinosti i tokom letnjeg perioda krilatim gostima pružite okrepljenje u vidu vode i hrane.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.76 117.58 118.40
    CHF 108.28 109.04 109.81
    USD 98.81 99.50 100.20
  • Povezani članci
  • Fizičko zdravlje je povezano sa mentalnim

    Telo i psiha kako bi se postiglo celokupno zdravlje organizma moraju biti usklađeni. Oni svakako uzajamno vrše uticaj jedno na drugo, a evo kako fizičko zdravlje direktno utiče na psihičko.




    24-08-2018 | 15:31 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock-stefanolunardi

     

    Ishrana - Unos hrane je jedna od najvažnijih spona između uma i tela, utoliko što nam je hrana neophodna za opstanak i održavanje fizičkog tela. Ipak, količina i vrsta hrane koju unosimo ima uticaja i na naše psihičko stanje. Previše šećera, izgladnjivanje ili prekomerna količina hrane, neredovni obroci, utiču na zdravlje tela i samim tim imaju veliki uticaj i na psihološko stanje u kome se osoba nalazi. Stanja depresije u velikoj meri mogu biti uzrokovana i neadekvatnom hranom. Stoga, posavetujte se sa lekarom koja ishrana je, shodno vašem trenutnom stanju, najpreporučljivija. Zdrava ishrana daće vam potrebnu energiju. 

    Hidratacija - Voda je od nemerljivog značaja za zdravlje, a njen nedostatk može dovesti do smanjenja kognitivnih sposobnosti. Samim tim slabija koncentracija, kratkotrajna memorija i budnost mogu se javiti kao posledica dehidratacije. Stoga, pogotovo tokom letnjeg perioda, lekari preporučuju i nešto veći unos sveže vode. Zapamtite, kada se javi osećaj žeđi, vaš organizam je već dehidrirao. Trudite se da tokom dana unosite što više vode, umesto zaslađenih sokova i gaziranih pića.


    Odmaranje je takođe jako bitna stvarka. Kao što je fizičkom telu potreban odmor, tako je i vašoj psihi potreban kvalitetan san. Trudite se da spvate makar sedam časova dnevno i da na spavanje odlazite bez stresa. Vežbe opuštanja, meditacija , odlaganje mobilnog telefona i televizora, provetrena prostorija mogu doprinesti lepšem snu.

  • Pročitajte i...
    Musli sa voćem Musli sa voćem

    Neka vaša jutarnja navika postane musli, koji će poboljšati varenje i dati vam energiju!

    U potrazi ste za zdravom užinom? U potrazi ste za zdravom užinom?

    Ukoliko želite da pročistite organizam ili izgubite koji kilogram, u tome vam može pomoći pažljivo odabrana užina.

    Zeleni smoothie, dobra jutarnja navika Zeleni smoothie, dobra jutarnja navika

    Ukoliko početak dana obeleži unošenje vitamina iz svežeg voća i povrća umesto kafa i industrijski prerađenih slatkiša, budite sigurni da ste korak bliže celokupnom psihofizičkom zdravlju organizma.

    Namirnice bogate vitaminom D Namirnice bogate vitaminom D

    Vitamin D poboljšava pravilan rad creva, rast kostiju, zuba i pomaže bolji rad mišića, dok nedostatak vitamina D može uzrokovati nastanak autoimunih obolenja. Iako vitamin D dobijamo sunčanjem, postoje i neke od namirnica koje su bogate ovim vitaminom, pa ukoliko želite da ojačate vaš imunitet, možete ih uvrstiti u ishranu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: