Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Vampiri - Ding Dong

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Vampiri - Ding Dong
    2. Josipa Lisac - Noćna ptica
    3. Gibonni - Onako, Od Oka
    4. Djordje Balašević - Jaroslava (Princezo javi se)
    5. Idoli - Maljčiki
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Boško Jakovljević - Četvrtak - Mojih 50
    2. 12. Avgust - 1 - Dodir noći
    3. 12. Avgust - 2 - Dodir noći
    4. 12. Avgust - 3 - Dodir noći
    5. Boško Jakovljević - Sreda - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Omlet sa pršutom Omlet sa pršutom

    Ukoliko volite omlet, isprobajte kombinaciju sa pršutom.

    Punč od ananasa i lubenice Punč od ananasa i lubenice

    Osvežavajući napitak za tople avgustovske dane.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kuća
    Planirate kampovanje? Evo nekoliko korisnih saveta Planirate kampovanje? Evo nekoliko korisnih saveta

    Trenutna situacija usled pandemije poremetila je mnogima planove za letovanje, pa ukoliko ste odlučili da mir potražite u prirodi i okušate se u kampovanju, donosimo vam nekoliko korisnih saveta.

    Mali trikovi za rashlađenje i zamračenje potkrovlja Mali trikovi za rashlađenje i zamračenje potkrovlja

    Kako regulisati temperaturu u potkrovlju? Koliko nam zaista smeta kada je u prostoru pretoplo? Da li je bolje spavati u zatamnjenim ili osunčanim prostorijama? Danas sa vama delimo par zanimljivih činjenica, do kojih je VELUX došao dugogodišnjim istraživanjima o tome kako poboljšati kvalitet života u potkrovlju.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.76 117.58 118.40
    CHF 108.56 109.33 110.09
    USD 98.84 99.53 100.23
  • Povezani članci
  • Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini

    Stručnjaci tvrde da kvalitetan san može doprineti gubljenju kilograma, baš kao i fizičke vežbe. Ukoliko želite da ubrzate vaš metabolizam tokom spavanja, evo nekoliko navika koje bi trebalo da uvrstite u ritual pre odlazak na spavanje.




    15-08-2019 | 15:04 | Autor/Izvor: Naxi media-brightside

    Foto: Bigstock- Sepy

     

    Temperatura prostorije u kojoj spavate - Poželjno je da prostorija u kojoj spavate bude rashlađena i ne prelazi 20 stepeni. Studije su pokazale da hladnije okruženje aktivira ćelije koje su odgovorne za termoregulaciju. Kada spavate u hladnoj sobi ili spavate goli, vaše telo počinje da sagoreva više energije kako bi održalo toplotu, piše Brightside.

    Odlazak na spavanje u približno isto vreme - Haotičan raspored odlaska na spavanje povezan je sa stresom, ali i debljanjem. Kada smo pod stresom moguće je da više jedemo, a unos velikog broja kalorija tokom noći nije neuobičajena stvar ukoliko ostajemo budni do ranih jutarnjih sati.

    Jedite hranu bogatu proteinima - Umesto slatkiša i ugljenih hidrata, odlučite se da večerate hranu bogatu proteinima, koji će ubrzati vaš metabolizam tokom noći.

    Blaga fizička aktivnost - Večernje sate rezervišite za blagu fizičku rekreaciju koja će vam pomoći da se oslobodite stresa, samim tim i lakše zaspite.

    Kamilica za varenje, nana za smanjenje apetita - Pred spavanje steknite naviku da nezavisno od godišnjeg doba organizam okrepite biljnim čajem. Domaći biljni čajevi mogu poboljšati vaše zdravlje na različite načine. Tako će nana smanjiti vaš apetit i pomoći vam da izbegnete prejedanje, dok će kamilica poboljšati varenje i opustiti vas.

  • Pročitajte i...
    Musli sa voćem Musli sa voćem

    Neka vaša jutarnja navika postane musli, koji će poboljšati varenje i dati vam energiju!

    U potrazi ste za zdravom užinom? U potrazi ste za zdravom užinom?

    Ukoliko želite da pročistite organizam ili izgubite koji kilogram, u tome vam može pomoći pažljivo odabrana užina.

    Zeleni smoothie, dobra jutarnja navika Zeleni smoothie, dobra jutarnja navika

    Ukoliko početak dana obeleži unošenje vitamina iz svežeg voća i povrća umesto kafa i industrijski prerađenih slatkiša, budite sigurni da ste korak bliže celokupnom psihofizičkom zdravlju organizma.

    Namirnice bogate vitaminom D Namirnice bogate vitaminom D

    Vitamin D poboljšava pravilan rad creva, rast kostiju, zuba i pomaže bolji rad mišića, dok nedostatak vitamina D može uzrokovati nastanak autoimunih obolenja. Iako vitamin D dobijamo sunčanjem, postoje i neke od namirnica koje su bogate ovim vitaminom, pa ukoliko želite da ojačate vaš imunitet, možete ih uvrstiti u ishranu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: