Slušate: Mojih 50

Pesma: Goca Tržan - Haljina

Mojih 50
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Goca Tržan - Haljina
    2. Frajle - Ich Liebe Dich
    3. Ana Stanić - Sama
    4. Generacija 5 - Ti samo budi dovoljno daleko
    5. MVP - Idemo gore
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 28. novembar - 1 - Dodir noći
    2. 28. novembar - 2 - Dodir noći
    3. 28. novembar - 3 - Dodir noći
    4. Jelena Tomašević - Ponedeljak - Mojih 50
    5. 25. novembar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Zapečeni krompir sa začinima Zapečeni krompir sa začinima

    Isprobajte ovakav način pripreme krompira.

    Karamel kuglice Karamel kuglice

    Kuglice koje će vas osvojiti ukusom.

  • Zdravlje
    Sok od celera za početak dana Sok od celera za početak dana

    Sok od celera može imati višestruke benefite po organizam.

    Vežbe za istezanje kukova Vežbe za istezanje kukova

    Ukoliko dosta vremena provodite u sedećem položaju, na poslu i kod kuće, odvojite nekoliko minuta kako biste istegli kukove i olakšali pritisak na ovu regiju koji se svakodnevno stvara.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Kapri: Mesto za odmor iz bajke Kapri: Mesto za odmor iz bajke

    Kapri je ostrvo u Napuljskom zalivu, koje važi za mondensko letovalište, te predstavlja destinaciju koja privlači turiste iz celog sveta.

    Putovanje kolima kao nezaboravna avantura Putovanje kolima kao nezaboravna avantura

    Ukoliko ste avanturističkog duha putovanje kolima, obilazak cele jedne regije ili nekoliko gradova može biti iskustvo za pamćenje.

  • Preporučujemo
    Redovno menjajte i dezinfikujte sunđere za pranje sudova Redovno menjajte i dezinfikujte sunđere za pranje sudova

    Svaka upotreba sunđera za pranje sudova zahteva i njegovo adekvatno održavanje, bez obzira na to da li ga koristite povremeno ili svakodnevno.

    Napravite dekorativni venac Napravite dekorativni venac

    Za ljubitelje dekoracije i sve one koji vole da jedan deo slobodnog vremena utroše na kreativnost, donosimo predlog efektnog dekorativnog elementa - venca od suvog cveća!

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.51 117.33 118.15
    CHF 118.51 119.35 120.19
    USD 112.20 112.99 113.78
  • Povezani članci
  • Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini

    Stručnjaci tvrde da kvalitetan san može doprineti gubljenju kilograma, baš kao i fizičke vežbe. Ukoliko želite da ubrzate vaš metabolizam tokom spavanja, evo nekoliko navika koje bi trebalo da uvrstite u ritual pre odlazak na spavanje.




    15-08-2019 | 15:04 | Autor/Izvor: Naxi media-brightside

    Foto: Bigstock- Sepy

     

    Temperatura prostorije u kojoj spavate - Poželjno je da prostorija u kojoj spavate bude rashlađena i ne prelazi 20 stepeni. Studije su pokazale da hladnije okruženje aktivira ćelije koje su odgovorne za termoregulaciju. Kada spavate u hladnoj sobi ili spavate goli, vaše telo počinje da sagoreva više energije kako bi održalo toplotu, piše Brightside.

    Odlazak na spavanje u približno isto vreme - Haotičan raspored odlaska na spavanje povezan je sa stresom, ali i debljanjem. Kada smo pod stresom moguće je da više jedemo, a unos velikog broja kalorija tokom noći nije neuobičajena stvar ukoliko ostajemo budni do ranih jutarnjih sati.

    Jedite hranu bogatu proteinima - Umesto slatkiša i ugljenih hidrata, odlučite se da večerate hranu bogatu proteinima, koji će ubrzati vaš metabolizam tokom noći.

    Blaga fizička aktivnost - Večernje sate rezervišite za blagu fizičku rekreaciju koja će vam pomoći da se oslobodite stresa, samim tim i lakše zaspite.

    Kamilica za varenje, nana za smanjenje apetita - Pred spavanje steknite naviku da nezavisno od godišnjeg doba organizam okrepite biljnim čajem. Domaći biljni čajevi mogu poboljšati vaše zdravlje na različite načine. Tako će nana smanjiti vaš apetit i pomoći vam da izbegnete prejedanje, dok će kamilica poboljšati varenje i opustiti vas.

  • Pročitajte i...
    Sok od celera za početak dana Sok od celera za početak dana

    Sok od celera može imati višestruke benefite po organizam.

    Prebukiran raspored: Napravite pametne odluke Prebukiran raspored: Napravite pametne odluke

    Ukoliko vaš životni stil podrazumeva konstantno kretanje, boravak van kuće, dosta poslovnih i privatnih obaveza na dnevnom nivou, to može voditi nezdravom načinu života. Kao posledice mogu se javiti stres, neispavanost i nezdrava ishrana a sve navedeno utiče na celokupno zdravlje i kvalitet života. Zdrav način života je odluka, a pozitivne promene mogu najpre početi uvođenjem manjih navika.

    Svakodnevne navike kojima možete popraviti budžet Svakodnevne navike u ishrani kojima možete popraviti budžet

    Promenom pojedinih navika možemo doprineti poboljšanju finansija. One ne zahtevaju velika odricanja, već manje promene na dnevnom planu, a odnose se najviše na pripremanje i kupovinu hrane na poslu. Ne samo da se na ovaj način možete hraniti zdravije, već će se poboljšanje osetiti i na vašem računu.

    Za miran i zdrav san Za miran i zdrav san

    Odlazak na spavanje, ukoliko se suočavate sa brojim izazovima svakodnevnice, može biti otežan, jer prikupljeni stres može biti uzročnik nesanice i zamora. Primenite neke od ovih načina pripreme za spavanje.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: