Slušate: Mojih 50

Pesma: Parni Valjak - Sve još miriše na nju

Mojih 50
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Parni Valjak - Sve još miriše na nju
    2. Generacija 5 - Dolazim Za 5 Minuta
    3. Bajaga - Daljina dim i prasina
    4. Oliver Dragojević - Teško te zaboravljam
    5. Knez - Mia bella signorina
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 2. decembar - 1 - Dodir noći
    2. 2. decembar - 2 - Dodir noći
    3. 2. decembar - 3 - Dodir noći
    4. Jelena Tomašević - Petak - Mojih 50
    5. 1. decembar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Pileći štapići Pileći štapići

    Neodoljivo hrskavi pileći štapići odličan su izbor ručka.

    Krem čorba od pečuraka Krem čorba od pečuraka

    Ukusna čorba od pečuraka kao stvorena je za hladnije dane.

  • Zdravlje
    Ukusne i zdrave grickalice Ukusne i zdrave grickalice

    Tokom zimskog perioda češće ostajemo kod kuće, a slobodno vreme provodimo ispred malih ekrana prateći različite zabavne i sportske sadržaje. Ukoliko pripadate onom delu populacije koji često jede grickalice, odlučite se za zdraviju varijantu.

    Sok od celera za početak dana Sok od celera za početak dana

    Sok od celera može imati višestruke benefite po organizam.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Kapri: Mesto za odmor iz bajke Kapri: Mesto za odmor iz bajke

    Kapri je ostrvo u Napuljskom zalivu, koje važi za mondensko letovalište, te predstavlja destinaciju koja privlači turiste iz celog sveta.

    Putovanje kolima kao nezaboravna avantura Putovanje kolima kao nezaboravna avantura

    Ukoliko ste avanturističkog duha putovanje kolima, obilazak cele jedne regije ili nekoliko gradova može biti iskustvo za pamćenje.

  • Preporučujemo
    Idete u goste? Neka vaš poklon ostavi utisak Idete u goste? Neka vaš poklon ostavi utisak

    Period je slava, pa ukoliko želite da posebno obradujete člana porodice ili familije tokom odlaska na porodični ručak, posvetite pažnju pakovanju poklona.

    Redovno menjajte i dezinfikujte sunđere za pranje sudova Redovno menjajte i dezinfikujte sunđere za pranje sudova

    Svaka upotreba sunđera za pranje sudova zahteva i njegovo adekvatno održavanje, bez obzira na to da li ga koristite povremeno ili svakodnevno.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.48 117.30 118.12
    CHF 117.71 118.54 119.37
    USD 110.11 110.89 111.66
  • Povezani članci
  • Higijena tokom menstrualnog ciklusa

    Svakodnevna higijena intimne regije se podrazumeva kao i celog tela, no tokom menstrualnog ciklusa je potrebno posvetiti joj posebnu pažnju.




    07-06-2022 | 12:38 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock-ErmakovaPhoto

     

    Jutro započnite tuširanjem. Iako možda nemate naviku da dan započnete tuširanjem, tokom menstrualnog ciklusa to je nužno. Tokom noći krv se nakuplja, pa je pre promene uloška, tampona ili menstrualne časice potrebno ukloniti svu krv sa pubične regije koja se nakupila tokom noći. Ukoliko imate prostora za to, pre svake promene uloška operite intimnu regiju, a uvek možete koristiti i vlažne maramice za intimnu negu.

    Imajte poseban peskir za intimnu regiju i menjajte ga na dnevnom nivou, kao i donji veš. Koristite kozmetičke proizvode namenjene isključivo za higijenu intimne regije, kao i uloške i tampone od prirodnih materijala.

    Pravovremena promena uloška, tampona je nužna, a ona se odnosi na najduže 3-4 sata (uložak), odnosno 2-3 sata (tampon), nezavisno od obima krvarenja. Naravno, po potrebi i usled obilnijih krvarenja i češće. Na ovaj način sprečićete mogući nastanak infekcija i stvaranje neprijatnog mirisa. Nošenje tampona bi trebalo izbegavati tokom noći, jer zadržavanje krvi unutar vagine nije preporučljivo tokom dužeg vremenskog perioda.

    Tokom menstrualnog ciklusa potrebno je unositi dovoljno tečnosti, izbegavati teške fizičke napore, hraniti se što zdravije, nositi ugodnu odeću od prirodnih materijala, te dovoljno odmarati i obezbediti sebi zdrav san.
    Po potrebi i uz potvrdu ginekologa uzimati lekove za ublažavanje menstrualnih bolova i grčeva. U slučaju nastanka bilo kakvih promena, te odstupanja od regularnih pojava tokom ciklusa, posetiti ginekologa. 

  • Pročitajte i...
    Joga za ublažavanje menstrualnih grčeva i PMS-a Joga za ublažavanje menstrualnih grčeva i PMS-a

    Neke od smetnji koje se mogu javiti tokom predmenstrualnog sindroma i menstrualnih dana jesu nadutost i grčevi, koji se mogu ublažiti laganim joga vežbama za koje je potrebno odvojiti 20-ak minuta.

    Da li održavate četke za kosu? Da li održavate četke za kosu?

    Četke za kosu koristimo svakodnevno, ali da li dovoljno pažnje polažemo u njihovo održavanje? Njihova upotreba je uglavnom dugoročna, uz obavezno adekvatno čišćenje.

    Jogom protiv menstrualnih bolova Jogom protiv menstrualnih bolova

    Ukoliko pripadate ženskom delu populacije koji se tokom menstrualnih dana suočava sa grčevima i bolom, u pomoć pristiže joga, koja vam putem vežbi može pomoći da opustite mišiće i smanjite tenziju.

     Kako ublažiti menstrualne grčeve? Kako ublažiti menstrualne grčeve?

    Svaka žena zna koliko menstrualni dani mogu biti intenzivni, a ukoliko pripadate onom delu ženske populacije koja se tokom tih dana suočava sa bolovima koji često mogu biti praćeni grčevima, donosimo vam nekoliko saveta kako da ublažite ove tegobe bez uzimanja medikamenata.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: