Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Massimo i Neno - Zar vise nema nas

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Massimo i Neno - Zar vise nema nas
    2. Tony Cetinski - Od Milion Zena
    3. Frajle - Fina
    4. Oliver Dragojević - Teško te zaboravljam
    5. Merlin - Rane
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Ljubinka Klarić - Petak - Mojih 50
    2. 9. jul - 1 - Dodir noći
    3. 9. jul - 2 - Dodir noći
    4. 9. jul - 3 - Dodir noći
    5. Ljubinka Klarić - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Zeleni smoothie, dobra jutarnja navika Zeleni smoothie, dobra jutarnja navika

    Ukoliko početak dana obeleži unošenje vitamina iz svežeg voća i povrća umesto kafa i industrijski prerađenih slatkiša, budite sigurni da ste korak bliže celokupnom psihofizičkom zdravlju organizma.

    Domaći ledeni čaj Domaći ledeni čaj

    Napravite osvežavajući ledeni čaj u domaćoj radinosti.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kuća
    Obradujte vaše mališane novim mestom za igranje Obradujte vaše mališane novim mestom za igranje

    Deca kroz igru razvijaju maštu, kreativnost i društveno-socijalnu inteligenciju. Zbog toga je jako važno mališanima obezbediti da u taj svet mašte ulaze nesputano. Iznenadite vaše dete posebnim prostorom za igru, koji ćete napraviti uz malo kreativnosti.

    Kako vam soda, bebi ulje i sirće mogu pomoći u čišćenju? Kako vam soda, bebi ulje i sirće mogu pomoći u čišćenju?

    Nekada namirnice koje imamo u svom domu, pored primarne namene, mogu pomoći i u održavanju čistoće. Donosimo vam nekoliko primera koje možete isprobati, a rezultati vas mogu iznenaditi.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.77 117.59 118.41
    CHF 109.98 110.76 111.53
    USD 103.57 104.30 105.03
  • Povezani članci
  • Hidrirajte telo na tropskim vrućinama

    Letnji je period, a tokom visokih temperatura dehidratacija organizma se javlja kao jedna od najčešćih uzročnika tegoba. Ovo su neki od njenih znakova.




    30-06-2017 | 15:21 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-Subbotina Anna


    Stručnjaci preporučuju unos dve litre vode dnevno (osam čaša minimum) u organizam, a tokom visokih temperatura i više. Organizmu najviše prija sveža, blago rashlađena voda, a mogu se piti i sokovi od sveže ceđenog voća, bez dodatka šećera. Limunada ili voda sa dodatkom sveže mente preporučljiva je tokom visokih temperatura.

    Pored trenutne, javlja se i hronična dehidratacija ukoliko vaš organizam duži period niste snabdevali dovoljnom količinom vode. Ovo bi svakako trebalo izbegavati, te preventivno unositi preporučljve količine tečnosti.

    Ovo su neki od znakova na koje stručnjaci ukazuju kada telu preti dehidratacija.


    Prestanak znojenja - Voda igra ključnu ulogu u regulaciji telesne temperature. Kada organizam počne da se pregreva, znojimo se. Ipak, kada dođe do dehidratacije organizma, nedostaje tečnost, pa samim tim i nemogućnost od znojenja. Ovo može uzrokovati toplotni udar, pa se preventivno preporučuje unos vode, kao i nošenje flašice vode kada aktivnosti obavljate napolju.

    Opadanje krvnog pristiska i malaksalost - Kada je naš organizam dovoljno hidriran, voda se iz ćelija premešta u krvotok u cilju održavanja protoka krvi i regulacije krvnog pritiska. Sa hroničnom dehidratacijom opada i krvni pritisak, kao i sadržaj kiseonika u krvi. Usled nedostatka kiseonika, mišići i funkcija nerava se usporavaju, a mi se osećamo umorno. Takođe se može javiti i vrtoglavica.


    Tamna boja urina - Ukoliko vaš urin dobija previše tamnu boju koja vuče ka braon, može ukazati na nedovoljno tečnosti u organizmu. 

    Neprirodan ten i suva koža - Voda u organizmu utiče i na svež izgled i elastičnost kože. Kratak pogled na našu kožu može sa sigurnošću da pokaže da li našem telu nedostaje voda. Uštinite se za kožu nadlanice - pri normalnim uslovima ona se odmah vraća u prvobitno stanje. Ukoliko ste dehidrirali, neko vreme će se zadržati i polako vraćati u normalu.

    Problemi sa probavnim sistemom - Manjak vode u organizmu uzrokuje i konstipaciju (ili zatvor) odnosno, debelo crevo u nedostatku tečnosti u organizmu apsorbuje više vode iz hrane, čineći stolicu tvrdom i suvom.

    Suva usta i osećaj žeđi - Prvi i najočigledniji način da primetimo da smo dehidrirali jeste osećaj žeđi. Usta su suva, a jezik pomalo otečen.


    Potreba za slatkišima - Osećaj gladi i potrebe za slatkim može se javiti tokom dehidratacije.


    Bolovi u zglobovima - I ovo je jedan od simptoma koji se može javiti kao "alarm" da vašem telu fali tečnosti. Naravno, ukoliko imate dijagnostifikovan problem fizičke prirode, onda ovo ne može biti jedini pokazatelj dehidratacije. 


    Najbolji način da izbegnete dehidrataciju jeste željen i redovan unos tečnosti. Ipak, ukoliko i pored dovoljnog unosa tečnosti, vi i dalje osećate tegobe, obratite se lekaru.

  • Pročitajte i...
    Koliki je potreban dnevni unos vode? Koliki je potreban dnevni unos vode?

    Da ljudski organizam ne može da preživi bez vode, odavno je poznata činjenica, ali postoje određene nedoumice kada je reč o količini njenog dnevnog unosa.

    Za zdravija jutra: Izbegavajte ove navike u ishrani Za zdravija jutra: Izbegavajte ove navike u ishrani

    Unapredite kvalitet života, uvođenjem korisnih navika na kojima će vam vaše telo biti zahvalno.

    Unapredite zdravlje: Poboljšajte imuni sistem Unapredite zdravlje: Poboljšajte imuni sistem

    Pandemija koronavirusa navela nas je da sve više pažnje polažemo na imuni sistem. Izgradnja dobrog imunog sistema ne zasniva se samo na adekvatnoj ishrani, već bi pažnju trebalo usmeriti na niz psihofizičkih faktora. U nastavku vam donosimo nekoliko saveta na koje sve načine možete ojačati vaš organizam.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: