Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Parni Valjak - Kada me dotakne

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Parni Valjak - Kada me dotakne
    2. Kaliopi - Vucica
    3. Oliver Mandić - Bobane
    4. Regina - Izgledala Je Malo Cudno
    5. Van Gogh - Mozda Bas Sad
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Djule Van Gogh - Ponedeljak - Mojih 50
    2. 5. avgust - 1 - Dodir noći
    3. 5. avgust - 2 - Dodir noći
    4. 5. avgust - 3 - Dodir noći
    5. Ivan Bosiljčić - Petak - Mojih 50
  • Odeon Turska
  • Preporučujemo
    Obrok salata sa piletinom Obrok salata sa piletinom

    Ukusna kombinacija piletine i povrća, odličan je izbor ručka.

    Bakin kolač Bakin kolač

    Slatki zalogaj za celu porodicu.

  • Zdravlje
    Opuštajuće vežbe joge pred spavanje Opuštajuće vežbe joge pred spavanje

    Kvalitetu sna znatno može doprineti stanje u kojem se nalazite neposredno pred spavanje. Ukoliko ste napeti i pod stresom, to može uticati na nesanicu, a pomoću seta joga vežbi pred spavanje možete opustiti telo i um, te lakše utonuti u san.

    Vežbe za oblikovanje zadnjice Vežbe za oblikovanje zadnjice

    Pored stomačne, regija zadnjice i butina je ona na kojoj obično najviše polažemo fokus kada je reč o vežbanju i oblikovanju tela.

  • Putovanja
    Kapri: Mesto za odmor iz bajke Kapri: Mesto za odmor iz bajke

    Kapri je ostrvo u Napuljskom zalivu, koje važi za mondensko letovalište, te predstavlja destinaciju koja privlači turiste iz celog sveta.

    Putovanje kolima kao nezaboravna avantura Putovanje kolima kao nezaboravna avantura

    Ukoliko ste avanturističkog duha putovanje kolima, obilazak cele jedne regije ili nekoliko gradova može biti iskustvo za pamćenje.

  • Preporučujemo
    Uklonite mrlje od kafe sa odeće Uklonite mrlje od kafe sa odeće

    Mrlje nastale od prosute kafe možete ukloniti brzo i lako, pomoću ovog trika!

    Zaštita automobila pri visokim temperaturama Zaštita automobila pri visokim temperaturama

    Leto donosi visoke temeprature koje mogu biti izazov za vozače i boravak u kolima, ukoliko je tokom dužeg vremenskog intervala automobil bio direktno izložen suncu.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.50 117.32 118.14
    CHF 118.95 119.79 120.63
    USD 114.37 115.18 115.99
  • Povezani članci
  • Spavajte lepše uz ove vežbe

    Ukoliko vam je potreban zdrav san i odmor, počnite da primenjujete ove lagane vežbe pred spavanje, koje će vam pomoći da se oslobodite tenzije i lakše utonete u san.




    06-07-2021 | 14:40 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock- New Africa

     

    Sajt "Bright Side" donosi nekoliko vežbi koje će imati pozitivan učinak na kvalitet vašeg sna, kojima ćete otpusiti tenziju leđnih mišića.

    Za najbolji rezultat potrebno je primeniti sve četiri vežbe, koje su demonstrirane u videu ispod.

    Pawanmuktasana - Lezite na leđa, ruke otpustite sa strana i napravite blagi razmak između nogu. Ovakav položaj opustiće mišiće leđa a u njemu ostanite jedan minut. Nakon toga, prilikom udaha skupite noge u kolenima i približite ih grudima. Ostavite kolena u regiji stomaka i napravite blagi izdisaj. Ovako napravite 8-10 udaha i izdaha.

    Noge na zidu - Postavite noge ravno uza zid, a ruke opustite sa strana. Za ovu vežbu, zarad veće udobnosti, možete postaviti jastuk ispod zadnjice. U ovom položaju, takođe udahnite i izdahnite nekoliko puta.

    Vežbe talasa - Lezite na leđa, a ispod vrata i struka postavite urolane peškire. Lagano pomerajte noge u jednu i drugu stranu bez tenzije. Isto tako glavu pomerajte u jednu i drugu stranu, bez opterećenja vratnog dela. Smer pokreta nogu može biti isti kao i pokreta glave, ali nije nužno. Osetite vibraciju i opuštanje duž cele kičme. Vežbu radite jedan minut.

    Još malo opuštanja - Lezite na stomak, a peškir ili jastuk postavite ispod čela. Ruke su sa strana, a noge blago pomerajte sa jedne na drugu stranu. Vežbu takođe radite jedan minut.

    Shavasana - Lezite na leđa, ruke ispružite pored tela, a šake okrenute nagore. Postavite peškir ili jastuk ispod vrata i glave. Noge blago razdvojte i lagano popuštajte tenziju u telu počevši od stopala. Uradite 20 udaha izdaha.

     

  • Pročitajte i...
    Vežbe joge pred spavanje Opuštajuće vežbe joge pred spavanje

    Kvalitetu sna znatno može doprineti stanje u kojem se nalazite neposredno pred spavanje. Ukoliko ste napeti i pod stresom, to može uticati na nesanicu, a pomoću seta joga vežbi pred spavanje možete opustiti telo i um, te lakše utonuti u san.

    Vežbe opuštanja i istezanja možete raditi i na plaži Vežbe opuštanja i istezanja možete raditi i na plaži

    Iako su većini populacije glavne fizičke aktivnosti tokom letovanja plivanje i lagana šetnja, vaše telo možete opustiti pomoću joga vežbi, koje možete raditi i na plaži.

    Opustite se pred spavanje Opustite se pred spavanje

    Savremeno doba donelo je konstantnu trku sa vremenom, koja često uzrokuje stres, usled čega često dolazi do poremećaja sna. Ukoliko nesanica nije uzrokovana depresijom ili nekim drugim obolenjem koje zahteva stručnu lekarsku pomoć i adekvatnu terapiju, pokušajte da se opustite vežbama disanja.

    Oslobodite se stresa u vratu i ramenima Oslobodite se stresa u vratu i ramenima

    Vežbe joge odlične su za opuštanje i istežanje mišića, a ponekad nam je samo to potrebno kako bi se otarasili stresa koji se skuplja u zadnjem delu vrata i ramena.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: