Slušate: Dan sa Danijelom Milošević

Pesma: Zdravko Čolić - Krasiva

Dan sa Danijelom Milošević
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Zdravko Čolić - Krasiva
    2. Film - Pjevajmo do zore
    3. Boris Novković - Ko sam bez tebe
    4. Rodja Raicevic - U Tebe Sam Zaljubljen
    5. Bijelo dugme - Za Esmu
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Zlatija Ocokoljić - Utorak - Mojih 50
    2. 6. februar - 1 - Dodir noći
    3. 6. februar - 2 - Dodir noći
    4. 6. februar - 3 - Dodir noći
    5. Zlatija Ocokoljić - Ponedeljak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Brze lešnik kuglice Brze lešnik kuglice

    Napravite ukusan desert od čokolade i lešnika.

    Rolovano belo meso Rolovano belo meso

    Napravite ukusan obrok za celu porodicu.

  • Zdravlje
    Oralna higijena preduslov za zdrave zube i desni Oralna higijena preduslov za zdrave zube i desni

    Adekvatna oralna nega od velikog je značaja za očuvanje zdravih zuba i desni.

    Opuštajuće vežbe istezanja Opuštajuće vežbe istezanja

    Vežbe istezanja preporučljivo je raditi na dnevnom nivou. Bilo da ste jutarnji ili večernji tip, odvojite 20-ak minuta dnevno i opustite telo laganim vežbama istezanja.

  • Putovanja
    Budimpešta: Grad za uživanje u zimskoj atmosferi Budimpešta: Grad za uživanje u zimskoj atmosferi

    Budimpešta, glavni grad Mađarske, ubraja se među najposećenije destinacije domaćih turista, usled blizine i sjajnog ugođaja koji ova evropska metropola nudi. Ona je posebno magična tokom zime i prazničnog perioda, te predstavlja vikend destinaciju vrednu posete.

    Kapri: Mesto za odmor iz bajke Kapri: Mesto za odmor iz bajke

    Kapri je ostrvo u Napuljskom zalivu, koje važi za mondensko letovalište, te predstavlja destinaciju koja privlači turiste iz celog sveta.

  • Festival igre
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.50 117.32 118.14
    CHF 117.75 118.58 119.41
    USD 108.54 109.31 110.07
  • Povezani članci
  • Opustite se pred spavanje

    Savremeno doba donelo je konstantnu trku sa vremenom, koja često uzrokuje stres, usled čega često dolazi do poremećaja sna. Ukoliko nesanica nije uzrokovana depresijom ili nekim drugim obolenjem koje zahteva stručnu lekarsku pomoć i adekvatnu terapiju, pokušajte da se opustite vežbama disanja.




    16-01-2019 | 09:27 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock-www.BillionPhotos.com

     

    Naravno, pre odlaska na spavanje potrebno je ispuniti neke od sledećih kriterijuma kada je reč o samoj prostoriji u kojoj spavate. Pre svega, obratite pažnju na temperaturu sobe. Ona ne bi trebalo da bude ni previše hladna ni previše topla, od 20 do 25 stepeni, a soba bi uvek trebalo da bude proverena.

    Prostorija bi takođe trebalo da bude zatamnjena. Uvek je poželjno da se u spavaćoj sobi ne nalaze električni uređaji poput kompjutera i televizora, kao i da se ne koriste neposredno pred spavanje. Umesto filma ili omiljene TV serije uvek se odlučite za laganu muziku u pozadini ili knjigu.

    Kada odlučite da je vreme za spavanje, kako biste što lakše i što pre utonuli u san, potrebno je da adekvatno opustite vaše telo, a to će to učiniti pomoću pravilnog disanja i položaja tela.
    U našem telu se skuplja celodnevni stres, tako da je neposredno pred spavanje poželjno da ga se oslobodite. Potrebno je da legnete na leđa, ramena spustite što god možete više, ruke opružite u ravni tela, a dlanove okrenete ka gore i noge ostavite u opruženom položaju. Udahnite duboko kroz nos, nekoliko sekundi zadržite dah, a potom izdahnite kroz usta. Postupak ponovite nekoliko puta. Prilikom otpuštanja vazduha iz tela, osetite koje mesto u vašem organizmu je pod najvećom tenzijom i pokušavajte što više da se tokom izdisaja fokusirate na njega kako biste što lakše odagnali stres. Ukoliko vam misli odlutaju, uvek se vratite disanju i uvek budite koncentrisani na njega.

  • Pročitajte i...
    Opuštajuće vežbe istezanja Opuštajuće vežbe istezanja

    Vežbe istezanja preporučljivo je raditi na dnevnom nivou. Bilo da ste jutarnji ili večernji tip, odvojite 20-ak minuta dnevno i opustite telo laganim vežbama istezanja.

    Za miran i zdrav san Za miran i zdrav san

    Odlazak na spavanje, ukoliko se suočavate sa brojim izazovima svakodnevnice, može biti otežan, jer prikupljeni stres može biti uzročnik nesanice i zamora. Primenite neke od ovih načina pripreme za spavanje.

    Vaš kutak za relaksaciju Vaš kutak za relaksaciju

    Napravite unutar vašeg doma kutak za relaksaciju u kome ćete provesti nezaboravne trenutke opuštanja.

    Spavajte lepše uz ove vežbe Spavajte lepše uz ove vežbe

    Ukoliko vam je potreban zdrav san i odmor, počnite da primenjujete ove lagane vežbe pred spavanje, koje će vam pomoći da se oslobodite tenzije i lakše utonete u san.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: