Slušate: Dan sa Danijelom Milošević

Pesma: Viktorija - Samo teraj ti po svome

Dan sa Danijelom Milošević
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Viktorija - Samo teraj ti po svome
    2. Severina - Ostavljena
    3. Prljavo Kazalište - Sve je lako kad si mlad
    4. Boris Rezak - Lastavica
    5. Gibonni - Onako, Od Oka
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Beti Đorđević - Sreda - Mojih 50
    2. 27. septembar - 1 - Dodir noći
    3. 27. septembar - 2 - Dodir noći
    4. 27. septembar - 3 - Dodir noći
    5. Beti Đorđević - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaće ćufte u paradajz sosu Domaće ćufte u paradajz sosu

    Ukusan ručak za celu porodicu.

    Potaž od pečuraka Potaž od pečuraka

    Ukusan potaž kao stvoren je za početak jeseni.

  • Zdravlje
    Prirodni napici za detoksikaciju Prirodni napici za detoksikaciju

    S vremena na vreme, poželjno je telo očistiti od nakupljenih toksina, a jedan od načina jeste konzumiranje prirodnih napitaka. Ove kombinacije sokova i čaja pomoći će u čišćenju jetre i izbacivanju toksina.

    Zašto je dobro jesti bademe? Zašto je dobro jesti bademe?

    Ukoliko niste alergični, šaka badema svakog dana može imati pozitivan uticaj na sveukupno zdravlje vašeg organizma.

  • Putovanja
    Kapri: Mesto za odmor iz bajke Kapri: Mesto za odmor iz bajke

    Kapri je ostrvo u Napuljskom zalivu, koje važi za mondensko letovalište, te predstavlja destinaciju koja privlači turiste iz celog sveta.

    Putovanje kolima kao nezaboravna avantura Putovanje kolima kao nezaboravna avantura

    Ukoliko ste avanturističkog duha putovanje kolima, obilazak cele jedne regije ili nekoliko gradova može biti iskustvo za pamćenje.

  • Preporučujemo
    Reciklirajte: Kako da vaše iskorišćene tegle dobiju novu namenu? Reciklirajte: Kako da vaše iskorišćene tegle dobiju novu namenu?

    Staklenim teglama u kojima su se nalazile namirnice nakon upotrebe, uz malo kreativnosti, možete dati novu namenu.

    Uklonite buđ u vašem kupatilu Uklonite buđ u vašem kupatilu

    Zbog vlage kupatilo, pored podruma, je prostorija u kojoj se najčešće javljaju znakovi buđi. Dobra vest je da je možete ukloniti pomoću ove smese koju možete napraviti u vlastitom domaćinstvu.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.49 117.31 118.13
    CHF 122.79 123.65 124.52
    USD 120.23 121.08 121.92
  • Povezani članci
  • Opustite se pred spavanje

    Savremeno doba donelo je konstantnu trku sa vremenom, koja često uzrokuje stres, usled čega često dolazi do poremećaja sna. Ukoliko nesanica nije uzrokovana depresijom ili nekim drugim obolenjem koje zahteva stručnu lekarsku pomoć i adekvatnu terapiju, pokušajte da se opustite vežbama disanja.




    16-01-2019 | 09:27 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock-www.BillionPhotos.com

     

    Naravno, pre odlaska na spavanje potrebno je ispuniti neke od sledećih kriterijuma kada je reč o samoj prostoriji u kojoj spavate. Pre svega, obratite pažnju na temperaturu sobe. Ona ne bi trebalo da bude ni previše hladna ni previše topla, od 20 do 25 stepeni, a soba bi uvek trebalo da bude proverena.

    Prostorija bi takođe trebalo da bude zatamnjena. Uvek je poželjno da se u spavaćoj sobi ne nalaze električni uređaji poput kompjutera i televizora, kao i da se ne koriste neposredno pred spavanje. Umesto filma ili omiljene TV serije uvek se odlučite za laganu muziku u pozadini ili knjigu.

    Kada odlučite da je vreme za spavanje, kako biste što lakše i što pre utonuli u san, potrebno je da adekvatno opustite vaše telo, a to će to učiniti pomoću pravilnog disanja i položaja tela.
    U našem telu se skuplja celodnevni stres, tako da je neposredno pred spavanje poželjno da ga se oslobodite. Potrebno je da legnete na leđa, ramena spustite što god možete više, ruke opružite u ravni tela, a dlanove okrenete ka gore i noge ostavite u opruženom položaju. Udahnite duboko kroz nos, nekoliko sekundi zadržite dah, a potom izdahnite kroz usta. Postupak ponovite nekoliko puta. Prilikom otpuštanja vazduha iz tela, osetite koje mesto u vašem organizmu je pod najvećom tenzijom i pokušavajte što više da se tokom izdisaja fokusirate na njega kako biste što lakše odagnali stres. Ukoliko vam misli odlutaju, uvek se vratite disanju i uvek budite koncentrisani na njega.

  • Pročitajte i...
    Vaš kutak za relaksaciju Vaš kutak za relaksaciju

    Napravite unutar vašeg doma kutak za relaksaciju u kome ćete provesti nezaboravne trenutke opuštanja.

    Spavajte lepše uz ove vežbe Spavajte lepše uz ove vežbe

    Ukoliko vam je potreban zdrav san i odmor, počnite da primenjujete ove lagane vežbe pred spavanje, koje će vam pomoći da se oslobodite tenzije i lakše utonete u san.

    Vežbe disanja za opuštanje Vežbe disanja za opuštanje

    Ukoliko ste pod stresom, osećate premor i tenziju u mišićima, isprobajte ovu jednostavnu tehniku disanja, koja će vam pomoći da se opustite.

    Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini

    Stručnjaci tvrde da kvalitetan san može doprineti gubljenju kilograma, baš kao i fizičke vežbe. Ukoliko želite da ubrzate vaš metabolizam tokom spavanja, evo nekoliko navika koje bi trebalo da uvrstite u ritual pre odlazak na spavanje.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: