Slušate: Jutro uz Svetu Stefanovića

Pesma: Merlin - Da šutiš

Jutro uz Svetu Stefanovića
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Merlin - Da šutiš
    2. Zdravko Čolić - Malo pojačaj radio
    3. Sergej Ćetković - Ljubav
    4. Djordje Balašević - Ja luzer
    5. Toše Proeski - Pratim te
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Žika Zana - Sreda - Mojih 50
    2. 21. septembar - 1 - Dodir noći
    3. 21. septembar - 2 - Dodir noći
    4. 21. septembar - 3 - Dodir noći
    5. Žika Zana - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaće knedle sa šljivama Domaće knedle sa šljivama

    Ukusna poslastica kojom dočekujemo jesen.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Zdravlje
    Vežbe za zategnute butine Vežbe za zategnute butine

    Regija zadnjice i butina, u zavisnosti od građe, može predstavljati deo gde se skupljaju masne naslage, pa ukoliko želite da zategnete mišiće nogu, zadnjice i butina, započnite svakodnevnu seriju vežbi koje vas mogu dovesti do zapaženog rezultata.

    Napravite prirodnu tečnost za ispiranje usta Napravite prirodnu tečnost za ispiranje usta

    Tečnost za ispiranje usta, pored upotrebe paste za zube i konca, kompletira negu zuba i usne duplje. Upotreba tečnosti za usta dodatno štiti od nastanka karijesa i lošeg zadaha, a ovu tečnost možete napraviti u domaćoj radinosti.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.75 117.58 118.40
    CHF 107.66 108.41 109.17
    USD 99.57 100.27 100.97
  • Povezani članci
  • Pospešite nivo serotonina pomoću ovih aktivnosti

    Pospešite hormon sreće u vašem organizmu prirodnim putem uvođenjem nekih od ovih aktivnosti, te redukcijom vašeg jelovnika.




    30-07-2021 | 14:17 | Autor/Izvor: Naxi media- TimePass Machi YouTube

    Foto: Bigstock- Krakenimages.com


    Fizička aktivnost i meditacija - Joga ili meditacija, kao i bilo koji vid relaksirajućih vežbi mogu imati pozitivan učinak na povećanje nivoa serotonina. Prilikom ovakvih aktvnosti, telo se opušta, a stres i napetost mišića umanjuju. Ukoliko za to postoji mogućnost, neke od ovih aktivnosti možete obavljati u prirodi, jer će prirodno okruženje dodatno ulepšati celokupan ugođaj. Pružite sebi svakodnevno opuštajuću šetnju u obližnjem parku ili na keju.

    Masaža - Još jedan vid opuštanja koji će doprineti povećanju nivoa serotonina je relaks masaža.

    Nivo serotonina možete prirodnim putem uvećati i adekvatnom ishranom. Crna čokolada, bademi, ananas, tofu, losos, banane, avokado pripadaju namirnicama koje će pospešiti nivo serotonina.


    Boravak na suncu - Boravak na suncu pozitivno će uticati na hormon sreće. Naravno, ovo se odnosi na adekvatno izlaganje suncu koje podrazumeva korišćenje zaštitnih faktora, te izbegavanje boravka na suncu u periodu kada je ono najjače, odnosno od 11 do 17h. 



    U videu koji je postavljen na YouTube kanalu "TimePass Machi", pogledajte neke od predloga kako da pospešite nivo serotonina u vašem organizmu. 


  • Pročitajte i...
    Benefiti brzog hodanja Benefiti brzog hodanja

    Brzo hodanje odličan je vid rekreacije ukoliko želite da izbegnete odlazak u teretanu i da intenzitet hodanja prilagodite sopstvenoj kondiciji.

    Rešite se lošeg zadaha Rešite se lošeg zadaha

    Loš zadah može imati različite uzročnike - od loše higijene, preko postojanja gljivica i bakterija, do unošenja hrane koja ima neprijatan miris, kao i velike količine duvana. Evo na koje načine donekle možete da neutralizujete neprijatan zadah. Budite dosledni u primenjivanju ovih navika i rezultati ne bi trebalo da izostanu.

    Namirnice koje oslobađaju neprijatne mirise Namirnice koje oslobađaju neprijatne mirise

    Higijena je pola zdravlja, a ove namirnice su pravi saveznici iz prirode koji pomažu u smanjenju neprijatnih mirisa.

    Napitak za jesenju detoksikaciju Napitak za jesenju detoksikaciju

    Jesen je pravo vreme za detoksikaciju organizma, pa ukoliko već organizam niste očistili od toksina koje umosimo hranom, isprobajte ovaj prirodni napitak.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: