Slušate: Jutro uz Svetu Stefanovića

Pesma: Generacija 5 - Dolazim Za 5 Minuta

Jutro uz Svetu Stefanovića
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Generacija 5 - Dolazim Za 5 Minuta
    2. Neverne Bebe - Da ima nas
    3. Zana - Vojna pošta
    4. Azra - Mokre ulice
    5. Severina - Dobrodosao u klub
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Žika Zana - Sreda - Mojih 50
    2. 21. septembar - 1 - Dodir noći
    3. 21. septembar - 2 - Dodir noći
    4. 21. septembar - 3 - Dodir noći
    5. Žika Zana - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaće knedle sa šljivama Domaće knedle sa šljivama

    Ukusna poslastica kojom dočekujemo jesen.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Zdravlje
    Vežbe za zategnute butine Vežbe za zategnute butine

    Regija zadnjice i butina, u zavisnosti od građe, može predstavljati deo gde se skupljaju masne naslage, pa ukoliko želite da zategnete mišiće nogu, zadnjice i butina, započnite svakodnevnu seriju vežbi koje vas mogu dovesti do zapaženog rezultata.

    Napravite prirodnu tečnost za ispiranje usta Napravite prirodnu tečnost za ispiranje usta

    Tečnost za ispiranje usta, pored upotrebe paste za zube i konca, kompletira negu zuba i usne duplje. Upotreba tečnosti za usta dodatno štiti od nastanka karijesa i lošeg zadaha, a ovu tečnost možete napraviti u domaćoj radinosti.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.75 117.58 118.40
    CHF 107.70 108.45 109.21
    USD 99.69 100.40 101.10
  • Povezani članci
  • Pijte dovoljno tečnosti i nosite svetlu garderobu

    Visoke temperature zahtevaju da obratimo pažnju na naše dnevne aktivnosti i navike. Evo nekoliko stvari koje bi trebalo da primenjujete tokom letnjeg perioda, a koje bi trebalo da vam olakšaju podnošenje visokih temperatura.




    09-07-2021 | 14:14 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock-weyo



    Svetla lagana garderoba od prirodnih materijala poželjna je tokom visokih temperatura. Izbegavajte preusku odeću, te se uvek odlučite za modele koji su ležerni i dopuštaju da koža "diše". Svetli tonovi poput bele, pastelnih nijansi se preporučuju u odnosu na teget, crnu ili tamne nijanse koje je poželjno u ovom slučaju izbegavati.

    Izbegavajte i da budete direktno izloženi na suncu, pogotovo u teminu od 11 do 17 časova. Ukoliko jeste, koristite zaštitni faktor, kao i zaštitu za glavu u vidu šešira, marame ili kačketa. Adekvatne naočari za sunce, takođe se preporučuju.


    Hidrirajte se - Ma gde krenuli, sa sobom uvek ponesite flašicu vode. Tokom letnjeg perioda više se znojimo i lučimo tečnosti iz organizma, stoga je neophodno unositi dovoljno tečnosti na dnevnom nivou kako ne bi došlo do dehidratacije. 

    Lagana hrana - Tokom visokih temepratura poželjno je izbegavati "tešku" hranu koja se sporije vari. Utoliko, jedite što više svežeg voća i povrća, piletinu, ribu...


    Izbegavajte teške fizičke aktivnosti - Prilikom visokih temperatura izbegavajte teške fizičke poslove, kao i odlazak u teretanu.

     
    Koristite uređaje za rashlađivanje u kancelariji, kolima, stambenom prostoru. Po potrebi, zamračite prostorije. 


    Rashladite se tuširanjem - Postepenom naizmeničnom kombinacijom mlake do prohladne vode (u zavisnosti koliko vašem organizmu prija) rashladite telo nakon boravka na otvorenim i osunčanim mestima. Važno je naglasiti da je tuširanje usled značajne temperaturne razlike potrebno započeti postepeno, odnosno početnim kvašenjem i hlađenjem tačaka na telu na kojima se može opipati puls. 

    Naravno, ukoliko imate neku od hroničnih bolesti, najpre se posavetujte sa lekarom na koji način je najbolje ovakvim vremenskim uslovima prilagoditi jelovnik i sve preostale aktivnosti.  

  • Pročitajte i...
    Čia puding Čia puding

    Ukoliko težite da dan započnete zdravim obrokom, uvrstite neodoljiv čia puding na vašu listu.

    Hidrirajte se dovoljno Hidrirajte se dovoljno

    Voda je piće bez kojeg naš organizam ne bi mogao normalno da funkcioniše, pa ukoliko pripradate onom delu populacije koji vodu obično zameni drugom vrstom tečnosti, pokušajte da ovu naviku promenite pridržavajući se ovog rasporeda dnevnog unosa vode.

    Hrana bogata magnezijumom Hrana bogata magnezijumom

    Uvrstite u vašu ishranu namirnice koje su bogate magnezijumom, koji ima značajnu ulogu u očuvanju celokupnog zdravlja organizma.

    Zašto je zdravo jesti lubenicu? Zašto je zdravo jesti lubenicu?

    Ukoliko želite da tokom letnjeg perioda posegnete za zdravom i osvežavajućom užinom, preporučujemo vam konzumiranje lubenice.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: