Slušate: Muzički mix

Pesma: Oliver Dragojević - Teško te zaboravljam

Muzički mix
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Oliver Dragojević - Teško te zaboravljam
    2. Dejan Cukić - Stranac u Beogradu
    3. Leb i Sol - Cukni Vo Drvo
    4. Nina Badrić - Dani I Godine
    5. Vampiri - Volim je ja
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Boško Jakovljević - Sreda - Mojih 50
    2. 11. Avgust - 1 - Dodir noći
    3. 11. Avgust - 2 - Dodir noći
    4. 11. Avgust - 3 - Dodir noći
    5. Boško Jakovljević - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Potaž od pečuraka Potaž od pečuraka

    Potaž se vrlo lako i brzo priprema a odličnog je ukusa. Sasvim dovoljno da se nađe na vašoj trpezi!

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kuća
    Mali trikovi za rashlađenje i zamračenje potkrovlja Mali trikovi za rashlađenje i zamračenje potkrovlja

    Kako regulisati temperaturu u potkrovlju? Koliko nam zaista smeta kada je u prostoru pretoplo? Da li je bolje spavati u zatamnjenim ili osunčanim prostorijama? Danas sa vama delimo par zanimljivih činjenica, do kojih je VELUX došao dugogodišnjim istraživanjima o tome kako poboljšati kvalitet života u potkrovlju.

    Napravite sami sredstvo za pranje prozora Napravite sami sredstvo za pranje prozora

    Pranje prozora ne ubraja se među omiljene poslove u domaćinstvu, a ukoliko želite sa pospešite vaš budžet, oprobajte se u korišćenju sredstva za čišćenje koje možete napraviti kod kuće.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.76 117.58 118.41
    CHF 108.31 109.08 109.84
    USD 99.66 100.36 101.06
  • Povezani članci
  • Ovo izbegavajte nakon obroka

    Ukoliko ste stvorili naviku da posle obroka radite ove stvari, razmislite još jednom. Ovo su navike koje štete našem organizmu.




    22-03-2017 | 14:00 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-VelourRouge

     

    Ne tuširajte se minimun pola sata nakon obroka - Kada se tuširamo ili kupamo temepratura našeg tela se postepeno povećava. Kako bi se sa ovom promenom izborilo, telo šalje više krvi koži, odnosno ubrzava cirkulaciju. To može da poremeti proces varenja, te da utiče na metabolizam. Zbog toga je potrebno napraviti pauzu od minimum 30 minuta između tuširanja i jela.

    Nemojte piti čaj - Za neke, šolja toplog čaja nakon obroka predstavlja ritual. Ipak, studije pokazuju da ukoliko se odmah uzima nakon jela, čaj će umanjiti apsorpciju gvožđa, minerala koji je jako važan za organizam. Dakle, trudnice, deca i oni koi imaju manjak gvožđa u organizmu trebalo bi da izbegavaju čaj odmah nakon obroka, makar prvih sat vremena. Kao zamenu možete popiti kafu, koju s druge strane ne bi trebalo piti na prazan stomak, ili jednostavno popijte vodu.

    Spavanje - Kako stučnjaci nagoveštavaju, na spavanje bi trebalo otići tek dva sata posle jela. Na ovaj način izbeći ćete nastanak gorušice, "težine" u želucu. San će biti zdraviji, jer varenje neće biti otežano.

    Vežbanje - Jake fizičke aktivnosti bi trebalo izbegavati najmanje dva sata posle jela. Ukoliko baš ne možete da odolite fizičkoj aktivnosti, odlučite se za laganu šetnju. Na ovaj način izbeći ćete osećaj mučnine, ali i povećanu opasnost od nastanka trauma po organizam, usled fizičkog napora.

    Cigarete - Iako je jedna od "omiljenih" navika pušača cigareta nakon jela, stručnjaci upozoravaju da bi na nju trebalo sačekati najmanje 20 minuta od jela. Duvan može blokirati apsorpciju vitamina i minerala iz hrane, uključujući kalcijum, vitamin C i D. Skoro svi sistemi su aktivni i uključeni u proces varenja, a kako se u tom trenutku nikotin apsorbuje duplo, dupliraju se i njegovi negativni efekti na organizam.

  • Pročitajte i...
    Musli sa voćem Musli sa voćem

    Neka vaša jutarnja navika postane musli, koji će poboljšati varenje i dati vam energiju!

    U potrazi ste za zdravom užinom? U potrazi ste za zdravom užinom?

    Ukoliko želite da pročistite organizam ili izgubite koji kilogram, u tome vam može pomoći pažljivo odabrana užina.

    Zeleni smoothie, dobra jutarnja navika Zeleni smoothie, dobra jutarnja navika

    Ukoliko početak dana obeleži unošenje vitamina iz svežeg voća i povrća umesto kafa i industrijski prerađenih slatkiša, budite sigurni da ste korak bliže celokupnom psihofizičkom zdravlju organizma.

    Namirnice bogate vitaminom D Namirnice bogate vitaminom D

    Vitamin D poboljšava pravilan rad creva, rast kostiju, zuba i pomaže bolji rad mišića, dok nedostatak vitamina D može uzrokovati nastanak autoimunih obolenja. Iako vitamin D dobijamo sunčanjem, postoje i neke od namirnica koje su bogate ovim vitaminom, pa ukoliko želite da ojačate vaš imunitet, možete ih uvrstiti u ishranu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: