Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Vajta - Bilo mi je lijepo s tobom

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Vajta - Bilo mi je lijepo s tobom
    2. MVP - Celu noć i celi dan
    3. Crvena jabuka - Stižu me sjećanja
    4. Nikola Čuturilo - Voli me
    5. Van Gogh - Andjele Moj Brate
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Boško Jakovljević - Četvrtak - Mojih 50
    2. 12. Avgust - 1 - Dodir noći
    3. 12. Avgust - 2 - Dodir noći
    4. 12. Avgust - 3 - Dodir noći
    5. Boško Jakovljević - Sreda - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Omlet sa pršutom Omlet sa pršutom

    Ukoliko volite omlet, isprobajte kombinaciju sa pršutom.

    Punč od ananasa i lubenice Punč od ananasa i lubenice

    Osvežavajući napitak za tople avgustovske dane.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kuća
    Planirate kampovanje? Evo nekoliko korisnih saveta Planirate kampovanje? Evo nekoliko korisnih saveta

    Trenutna situacija usled pandemije poremetila je mnogima planove za letovanje, pa ukoliko ste odlučili da mir potražite u prirodi i okušate se u kampovanju, donosimo vam nekoliko korisnih saveta.

    Mali trikovi za rashlađenje i zamračenje potkrovlja Mali trikovi za rashlađenje i zamračenje potkrovlja

    Kako regulisati temperaturu u potkrovlju? Koliko nam zaista smeta kada je u prostoru pretoplo? Da li je bolje spavati u zatamnjenim ili osunčanim prostorijama? Danas sa vama delimo par zanimljivih činjenica, do kojih je VELUX došao dugogodišnjim istraživanjima o tome kako poboljšati kvalitet života u potkrovlju.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.76 117.58 118.40
    CHF 108.56 109.33 110.09
    USD 98.84 99.53 100.23
  • Povezani članci
  • Oprezno sa hranom i alkoholom tokom praznika

    Jedna noć partijanja, prekomernog unosa hrane i tečnosti neće napraviti veću štetu organizmu osim osećaja težine u stomaku i mamurluka u glavi. Ponekad je u redu opustiti se, ali imajte na umu da prekomerno unošenje alkohola i hrane može biti okidač za početak novih zdravstvenih problema.




    26-12-2016 | 13:03 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto- famveldman

     

    Tokom praznika obavezno obratite pažnju i na vreme kada unosite hranu, naročito piće. Ovo posebno važi za osobe koje već imaju šećernu bolest, povišen krvni pritisak, povišene masnoće u krvi, ali i oni koje su završili dug period posta.

    Hrana

    Trebalo bi izbegavati hranu pripremljenu prženjem i pohovanjem, i namirnice koje su bogate zasićenim mastima i prostim šećerima. Klasična ruska salata sa majonezom može da se zameni vitaminskom salatom od povrća posutom semenkama susama, lana, suncokreta i bundeve, i na taj način obogaćenom polinezasićenim masnim kiselinama.

    Najveći broj žučnih i želudačnih napada dešava se upravo tokom i posle praznika, a to je posledica jakih obroka. Uzimanje teških namirnica dovodi do povećanih i jačih kontrakcija zida žučne kese.

    Obilna, masna, začinjena, ljuta i vruća jela uz alkohol i gazirana hladna pića izazivaju jače i brže kontrakcije i naglo pražnjenje žučne kese, što može da doprinese zapaljenju žučne kese i pankreasa. Pomeranje kamenčića prema izlaznom delu žučne kese ili u žučne puteve može dovesti do žučnih kolika i komplikacija.

    Mlaka voda protiv mamurluka

    Pre početka obroka dobro bi bilo da popijete dve čaše mlake vode. Njen zadatak je da spreči kasniju dehidraciju, glavni uzročnik mamurluka. Takođe, treba izbegavati kafu i sve napitke koji sadrže kofein, jer pospešuju dehidraciju i dovode do pojačanog bola u glavi.

    Bilo bi dobro da se uz obrok pije mineralna voda jer pomaže drenažu žučnih puteva.

    Alkohol

    Ograničite unos alkohola, jer podstiče apetit i drastično smanjuje sposobnost organizma da sagoreva kalorije satima nakon konzumacije. Izbegavajte visokokalorične mešavine pića, bolje pijte vino ili šampanjac. Recimo, pola čaše šampanjca ima 70 kalorija, a jedna margarita čak pet puta više.

    Slatkiši

    Stručnjaci upozoravaju da se tokom praznika uglavnom nabaci od dva pa do čak pet kilograma, a za ovaj skok na vagi su uglavnom najzaslužniji slatkiši. Najvažnije pravilo je: zasladite se jednim parčetom torte ili kolačem, ne isprobavajte sve slatkiše koji su ponuđeni. Čokolada u poslasticama najčešći je krivac za gorušicu.

  • Pročitajte i...
    Musli sa voćem Musli sa voćem

    Neka vaša jutarnja navika postane musli, koji će poboljšati varenje i dati vam energiju!

    U potrazi ste za zdravom užinom? U potrazi ste za zdravom užinom?

    Ukoliko želite da pročistite organizam ili izgubite koji kilogram, u tome vam može pomoći pažljivo odabrana užina.

    Zeleni smoothie, dobra jutarnja navika Zeleni smoothie, dobra jutarnja navika

    Ukoliko početak dana obeleži unošenje vitamina iz svežeg voća i povrća umesto kafa i industrijski prerađenih slatkiša, budite sigurni da ste korak bliže celokupnom psihofizičkom zdravlju organizma.

    Namirnice bogate vitaminom D Namirnice bogate vitaminom D

    Vitamin D poboljšava pravilan rad creva, rast kostiju, zuba i pomaže bolji rad mišića, dok nedostatak vitamina D može uzrokovati nastanak autoimunih obolenja. Iako vitamin D dobijamo sunčanjem, postoje i neke od namirnica koje su bogate ovim vitaminom, pa ukoliko želite da ojačate vaš imunitet, možete ih uvrstiti u ishranu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: