Slušate: Dan sa Danijelom Milošević

Pesma: Djordje Balašević - Olivera

Dan sa Danijelom Milošević
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Djordje Balašević - Olivera
    2. Goca Tržan - Fitilj
    3. Flamingosi - Obala
    4. Zana - Mladicu moj
    5. Oliver Dragojević - Za zivot me vezes samo ti
  • Beograd Uzivo
  • Delta city - Novogodisnji popusti
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Milan Đurđević - Utorak - Mojih 50
    2. 17. januar - 1 - Dodir noći
    3. 17. januar - 2 - Dodir noći
    4. 17. januar - 3 - Dodir noći
    5. Milan Đurđević - Ponedeljak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Čupavci Čupavci

    Desert za celu porodicu.

    Salata od tune i avokada Salata od tune i avokada

    Zdrav način da započnete dan.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Zdravlje
    Navike kojima ugrožavamo zdravlje Navike kojima ugrožavamo zdravlje

    Nezdrave navike kojima započinjemo dan svakako utiču na celokupno zdravlje organizma. Dobra vest je da se stečene navike mogu iskoreniti i menjati. Evo nekoliko loših navika koje bi trebalo izbaciti iz jutarnje rutine.

    Zdrav napitak za početak godine Zdrav napitak za početak godine

    Jedna od navika koju možete započeti u Novoj 2022. godini je konzumiranje prirodnih i zdravih napitaka.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.76 117.58 118.41
    CHF 112.51 113.30 114.09
    USD 103.03 103.75 104.48
  • Povezani članci
  • Navike kojima ugrožavamo zdravlje

    Nezdrave navike kojima započinjemo dan svakako utiču na celokupno zdravlje organizma. Dobra vest je da se stečene navike mogu iskoreniti i menjati. Evo nekoliko loših navika koje bi trebalo izbaciti iz jutarnje rutine.




    12-01-2022 | 10:13 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock-Beton studio

     

    Preskakanje doručka - Presakanje doručka ili tzv "kasni doručak" može negativno uticati na metabolizam. Na samom početku dana, vašem organizmu je potrebna energija, stoga je doručak nezaobilazan kada govorimo o zdravim navikama. Trudite se da vaš doručak ne bude brza hrana, već unosite jaja, voće, povrće, žitarice...

    Kozumiranje kafe na prazan stomak - Ljudi koji imaju naviku da prvo popiju kafu, obično neguju naviku i preskakanja doručka. Ovo svakako nije zdrava navika i može biti veliko opterećenje za želudac. Umesto kafe, odlučite se za zeleni čaj ili smoothie, koji će vam dati energiju i razbuditi vas. Kada govorimo i napicima koje unosimo na prazan stomak trebalo bi obratiti pažnju i na sokove od ceđenog voća. Naime, osobe koje imaju problem sa gastritisom, nipošto ne bi trebalo da na prazan stomak popiju ceđeni sok od čistog citrusa. Uvek je bolje razblažiti sa vodom.

    Odlaganje alarma - Odlaganje alarma je navika koja umesto par minuta više odmora, obično prouzrokuje tenziju. Pokušajte da ustanete čim se alarm oglasi, u suprotnom, vrlo je moguće da ćete se uspavati i onda dan započeti u stresu.

    Pripremite se dan/noć unapred - Naravno da niko sa sigurnošću ne može znati šta mu dan donosi, ali kako biste otklonili mogući stres, potrudite se da makar ono za šta znate da će vam biti potrebno pripremite na vreme. To se odnosi na garderobu, doručak, dokumentaciju za sastanak ili nešto što će vam bti potrebno na poslu...Priprema unapred smanjuje nivo stresa i anksioznost. Imajte to u vidu sledećeg puta ukoliko odlučite da sve ostavite za "poslednji trenutak".

  • Pročitajte i...
    Zdrav napitak za početak godine Zdrav napitak za početak godine

    Jedna od navika koju možete započeti u Novoj 2022. godini je konzumiranje prirodnih i zdravih napitaka.

    Hrana bogata Cinkom Hrana bogata Cinkom

    Cink je mineral koji ima mnogostruke benefite po organizam, ukoliko se plavilno i redovno unosi.

    Čia puding Čia puding

    Ukoliko težite da dan započnete zdravim obrokom, uvrstite neodoljiv čia puding na vašu listu.

    Zdrave navike, zdrav život Zdrave navike, zdrav život

    Ukoliko težite da unapredite vaš kvalitet života, te više pažnje posvetite zdravlju, uvedite ovih nekoliko navika, koje vam mogu u tome pomoći.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: