Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Viktorija - Arija

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Viktorija - Arija
    2. Željko Joksimović - Menjaj Pesmu
    3. YU Grupa - Dunavom šibaju vetrovi
    4. Knez - Pricaj Sa Mnom
    5. Boris Rezak - Pokora
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Mia Begović - Sreda - Mojih 50
    2. Mia Begović - Utorak - Mojih 50
    3. 27. maj - 1 - Dodir noći
    4. 27. maj - 2 - Dodir noći
    5. 27. maj - 3 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Zdrav obrok: Supa od paradajza Zdrav obrok: Supa od paradajza

    Tokom toplih dana ovo jelo će vas okrepiti i doneti dodatnu energiju.

    Krem torta sa bananama i malinama Krem torta sa bananama i malinama

    Ova torta je lagana i sočna i savršeno će se uklopiti u prolećnu atmosferu i toplije dane koji nam stižu...

  • Zdravlje
    Koliko su banane zdrave i kako utiču na naše raspoloženje? Koliko su banane zdrave i kako utiču na naše raspoloženje?

    Banane su neverovatno zdrave, praktične, ukusne i skoro svako ih ima u svojoj kuhinji, a to je dobro jer su odličan izbor za sve koji žele da se zdravo hrane. Međutim, mnogi ljudi bacaju banane u smeće kada se na njima pojave smeđe mrlje, a to je pogrešno.

    Sezona borovnica: Pretpostavka je da je ovo najzdravije voće Sezona borovnica: Pretpostavka je da je ovo najzdravije voće

    Izuzetno su ukusne, pa su sastavni deo različitih kolača, a često se preporučuju i kao dodatak ovsenoj kaši. Pored toga što su izuzetnog ukusa, borovnice su verovatno najzdravije voće koje možete da konzumirate.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Letujete u hotelu? Ovo su nepristojne navike kojih odmah treba da se oslobodite Letujete u hotelu? Ovo su nepristojne navike kojih odmah treba da se oslobodite

    Najverovatnije ste i sami svesni da neke navike nije dobro negovati ako ste na putovanju, a posebno ako gostujete u hotelu.

    Lista Lista "najspokojnijih destinacija" koje možete da posetite

    Britanska osiguravajuća kuća MoneySuperMarket formirala je listu najmirnijih gradova na svetu tako što je kreirala "indeks mira" za otkrivanje destinacija sa najviše i najmanje opuštajućih mesta.

  • Preporučujemo
    Sjajan način da se rešite neugodnog mirisa luka dok kuvate Sjajan način da se rešite neugodnog mirisa luka dok kuvate

    Luk je neizostavan sastojak gotovo svakog kuvanog jela. Njegova specifična aroma zapravo i daje ukus mnogim jelima, ali svi znamo da miris ovog povrća baš i nije preterano ugodan i to je upravo ono što mnoge ljude odvraća od kuvanja.

    Uz pomoć neočekivanog sastojka oribajte šporet Uz pomoć neočekivanog sastojka oribajte šporet

    Jedan sastojak može da vam pomogne da oribate šporet, a iznenadićete se kada vam kažemo da nije u pitanju ni soda bikarbona, ni sirće.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.29 117.11 117.93
    CHF 117.95 118.79 119.62
    USD 107.70 108.46 109.22
  • Povezani članci
  • Navike koje usporavaju vaš metabolizam i otežavaju proces gubitka kilograma

    Neke navike negujemo godinama, pa čak i decenijama, a nismo svesni da mogu da utiču na naš metabolizam i proces gubitka kilograma.




    09-04-2024 | 09:51 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock, keeweeboy

     

    Konzumirate previše rafinisanih ugljenih hidrata i šećera


    Poznato je da prekomerni unos rafinisanih ugljenih hidrata i šećera može da šteti vašem metabolizmu. Prema dijetetičarki Meri Sabat, ishrana koja sadrži slatku hranu i beli hleb može ubrzati porast šećera u krvi, što može da poremeti vaš metabolizam. Sabat dodaje: „Visoka potrošnja šećera može dovesti do insulinske rezistencije, stanja u kojem vaše ćelije postaju manje osetljive na insulin, što ometa sposobnost vašeg tela da kontroliše nivo šećera u krvi i efikasno skladišti masti , negativno utiče na vaš metabolizam. Kao i kod konzumiranja previše rafinisanih ugljenih hidrata, šećer u krvi često pada prenisko nakon visokog unosa šećera, što dovodi do gladi i prejedanja."

    Ne unosite dovoljno zdravih masti

    Iako su masti veoma kalorične, važno je znati da je unos zdravih masti koje možete pronaći u namirnicama kao što su riba i orašasti plodovi veoma važni za pravilno funkcionisanje našeg organizma. Smanjeni unos zdravih masti može dovesti do poremećaja hormona i celokupnog metaboličkog sistema. „Zdrave masti, poput onih koje se nalaze u avokadu, orašastim plodovima i maslinovom ulju, neophodne su za apsorpciju vitamina rastvorljivih u mastima (A, D, E i K) i proizvodnju važnih hormona kao što su insulin i tiroidni hormoni. Bez adekvatnih zdravih masti u obroku, vaše telo može da se bori da održi hormonsku ravnotežu i pravilnu apsorpciju hranljivih materija, što potencijalno može dovesti do metaboličkih nepravilnosti i energetske neravnoteže.", kaže Sabat, a prenosi Eat This Not That.

    Brza dijeta

    Brza dijeta nikada nije najbolji izbor ako želite da smršate na duži rok, a može i da uspori vaš metabolizam. Ograničavanje većeg unosa kalorija može dovesti do gubitka mišićne mase, što otežava održavanje telesne težine.

    Ishrana sa malo vitamina i minerala


    Konzumacija uglavnom prerađene hrane i nedovoljno voća i povrća može da dovede do toga da ne dobijete adekvatne nivoe važnih vitamina i minerala, a Sabat kaže da to može da šteti vašem metaboličkom zdravlju. "Kada vašem telu nedostaju ovi esencijalni hranljivi sastojci, ono može da se bori da efikasno pretvori hranu u energiju, reguliše apetit i održava pravilnu metaboličku ravnotežu, što potencijalno dovodi do sporijeg metabolizma i raznih metaboličkih poremećaja.", objašnjava Sabat.

    Preskakanje užine posle treninga

    Organizmu je neophodno da se oporavi posle treninga, pa je ogranična užina nešto što se definitivno preporučuje. Tako ćete sigurno izbeći zamku koja uključuje prejedanje u kasnijim satima i prekomerni unos ugljenih hidrata.

    Pijete previše alkohola

    Ako želite da smršate i održite svoj metabolizam zdravim, važno je da smanjite unos alkohola jer kada pijete alkohol, telo daje prednost njegovom razgradnji i stoga može dovesti do takozvanog skladištenja masti. Istovremeno, alkohol može da dovede do povećanog apetita i veće želje za visokokaloričnim obrocima.

    Ne unosite dovoljno proteina tokom dana

    Proteini su veoma važni za očuvanje i izgradnju mišićne mase, a takođe dovode do jačanja metabolizma. Zato je poželjno da u svim svojim obrocima imate izvor zdravih proteina, a ukoliko pokušate da skinete kilograme, dodatno povećajte njihov unos.

    Preskačete doručak

    Zbog ubrzanog načina života, mnogi ljudi preskaču obroke. Ali to ne bi trebalo da radite ako ste gladni. Ovo se posebno odnosi na prve obroke u toku dana. Uz doručak, pokrećete svoj metabolizam i podstičete ga da sagoreva kalorije, a veoma je važno da doručak sadrži vlakna koja su neophodna za pokretanje metabolizma.




  • Pročitajte i...
    Banane Koliko su banane zdrave i kako utiču na naše raspoloženje?

    Banane su neverovatno zdrave, praktične, ukusne i skoro svako ih ima u svojoj kuhinji, a to je dobro jer su odličan izbor za sve koji žele da se zdravo hrane. Međutim, mnogi ljudi bacaju banane u smeće kada se na njima pojave smeđe mrlje, a to je pogrešno.

    Borovnice Sezona borovnica: Pretpostavka je da je ovo najzdravije voće

    Izuzetno su ukusne, pa su sastavni deo različitih kolača, a često se preporučuju i kao dodatak ovsenoj kaši. Pored toga što su izuzetnog ukusa, borovnice su verovatno najzdravije voće koje možete da konzumirate.

    Lice Zdravstveni problemi koji mogu da se prepoznaju na osnovu izgleda lica

    Samo na osnovu facijalne ekspresije možemo da prepoznamo emocije sagovornika. Možemo da uočimo best, tugu, uznemirenost, sreću... Takođe postoji mogućnost da uočimo i izvesne zdravstvene probleme...

    Hibiskus Čaj od hibiskusa može da reguliše pritisak, a ima i druge prednosti

    Čaj od hibiskusa ima nekoliko potencijalnih zdravstvenih koristi, uključujući snižavanje krvnog pritiska, snižavanje „lošeg“ holesterola i pomoć u kontroli težine.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: