Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Karolina Gočeva - Kad volis

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Karolina Gočeva - Kad volis
    2. Crvena jabuka - Napisi Jednu Ljubavnu
    3. Galija - Kad me pogledaš
    4. Frajle - Ich Liebe Dich
    5. Jadranka Stojaković - Sve smo mogli mi
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Bane Lalić - Petak - Mojih 50
    2. 21. januar - 1 - Dodir noći
    3. 21. januar - 2 - Dodir noći
    4. 21. januar - 3 - Dodir noći
    5. Bane Lalić - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Pohovana pileća džigerica Pohovana pileća džigerica

    Ukusan način pripreme pileće džigerice uz adekavatan sos pravi su predlog za ručak.

    Mafini od lešnika i čokolade Mafini od lešnika i čokolade

    Ukusni mafini uvek su odličan izbor za desert.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kuća
    Koje kozmetičke preparate ne bi trebalo da držite u vašem kupatilu? Koje kozmetičke preparate ne bi trebalo da držite u vašem kupatilu?

    U kupatilu na policama i odložnim delovima nameštaja uglavnom držimo različitu kozmetiku, odnosno različite preparate za održavanje higijene, čišćenje, negu. Možda niste znali, ali neke od preparata poput parfema ne bi trebalo držati u kupatilu, jer im ta sredina ne prija i šteti njihovoj strukturi.

    Praznična dekoracija stola: Ključ je u detaljima Praznična dekoracija stola: Ključ je u detaljima

    Praznična trpeza okuplja porodicu i prijatelje u vreme proslava, a sveukupna situacija u svetu uslovila je da će ljudi Novu godinu dočekati u svojim domovima. Zato, potrudite se da napravite čaroban novogodišnji ambijent, te detaljima odgovorite na tematski zadatak Nove godine i Božića.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.75 117.58 118.40
    CHF 108.38 109.14 109.90
    USD 95.94 96.62 97.30
  • Povezani članci
  • Izbegnite prejedanje

    Hladno vreme, kao i sveukupno stanje u svetu povodom pandemije, uslovili su da se manje krećemo, te većinu poslovnih obaveza obavljamo kod kuće.




    04-11-2020 | 14:53 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock- Dean Drobot

     

    Manja fizička aktivnost, te češći boravak u kući donose novu opasnost po našu liniju i zdravlje - prekomerno unošenje hrane.

    Potrebno je ipak obratiti pažnju kakvu i u kojoj količini hranu unosimo, kako bismo očuvali liniju i zdravlje celokupnog organizma.

    Među najčešćim razlozima prejedanja navode se dosada i emocionalno nezadovoljstvo, ali svemu tome doprinose i nezdrave navike među kojima su imanje usputnih i neredovnih obroka. 

    Evo na koje načine možete sprečiti prejedanje, odnosno prekomernu količinu hrane koju unosite na dnevnom nivou: 

     - Postavite pravilo tri obroka i dve užine koje će podrazumevati po jednu voćku.

     - Odredite vreme za obroke i u tim periodima posvetite se isključivo jelu. Nemojte jesti ispred televizora, za kompjuterom, dok razgovarate telefonom...Ovo su sve distrakcije koje vas sprečavaju da se fokusirate na konzumiranje hrane, te u ovakvim slučajevima obično pojedete više nego što vam je potrebno. 

     - Žvaćite. Iako je ovo dobro poznata priča, često se ne primenjuje u praksi. Obratite pažnju na vaše zalogaje i osetite hranu u njenom pravom smislu. Nemojte brzati, već dobro sažvaćite svaki zalogaj. 

    - Izbacite grickalice i slatkiše između obroka i zamenu za obrok. Ili makar smanjite njihovu upotrebu.
     

    - Pijte dovoljno vode. Nekada potrebu za tečnošću možemo tumačiti kao glad. Ukoliko niste sigurni da li se gladni ili žedni, popijte čašu vode, pa ukoliko se osećaj gladi nastavi, onda posegnite za hranom. 

  • Pročitajte i...
    Zeleni smoothie Zeleni smoothie

    Tokom prazničnog perioda uglavnom smo konzumirali kaloričnu hranu, stoga očistite organizam svežim napitkom i dajte mu energiju za početak dana.

    Suve šljive za jači imunitet Suve šljive za jači imunitet

    U periodu kada nastojimo da konzumiramo hranu koja jača naš imunitet, bilo bi dobro stvoriti naviku svakodnevnog konzumiranja suvih šljiva.

    Vežbe istežanja za otpuštanje tenzije u mišićima Vežbe istežanja za otpuštanje tenzije u mišićima

    Vežbe istežanja možete svakodnevno primenjivati, nezavisno od posla kojim se bavite, naravno, ukoliko vam zdravstveno stanje to dozvoljava.

    Ojačajte imuni sistem hranom Ojačajte imuni sistem hranom

    Jesen nam pored postojeće pandemije virusa COVID 19, donosi još mnoge izazove za naš organizam, pa se prevencija tokom prelaznog perioda godišnjih doba ogleda u jačanju imunog sistema. Jedan od adekvatnih načina da ojačate organizam jeste da unosite hranu koja je, između ostalog, bogata vitaminima C, D, E, A...

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: