Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Željko Bebek - Mene tjera neki vrag

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Željko Bebek - Mene tjera neki vrag
    2. Gibonni - Zedjam
    3. Riblja čorba - Kada padne noć
    4. Petar Grašo - Volim i postojim
    5. Film - Ti zracis zrake kroz zrak
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Jelena Gavrilović - Petak - Mojih 50
    2. 15. april - 1 - Dodir noći
    3. 15. april - 2 - Dodir noći
    4. 15. april - 3 - Dodir noći
    5. Jelena Gavrilović - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Prokelj u pavlaci Prokelj u pavlaci

    Idealan prilog mesu ili testenini.

    Musli sa jabukom Musli sa jabukom

    Zdrav doručak za početak radnog dana.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kuća
    Kako ukloniti dlake kućnih ljubimaca? Kako ukloniti dlake kućnih ljubimaca?

    Vlasnici kućnih ljubimaca znaju da u održavanje higijene u domu moraju uložiti malo više napora, pogotovo u prelaznim periodima, kada dlaka ljubimca opada više nego inače.

    Očistite mikrotalasnu rernu pomoću limuna i vode Očistite mikrotalasnu rernu pomoću limuna i vode

    Donosimo vam brz, jednostavan i ekonomičan savet kako da očistite vašu mikrotalasnu rernu.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.74 117.56 118.38
    CHF 105.77 106.51 107.26
    USD 97.56 98.25 98.94
  • Povezani članci
  • Izbegnite prejedanje

    Hladno vreme, kao i sveukupno stanje u svetu povodom pandemije, uslovili su da se manje krećemo, te većinu poslovnih obaveza obavljamo kod kuće.




    04-11-2020 | 14:53 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock- Dean Drobot

     

    Manja fizička aktivnost, te češći boravak u kući donose novu opasnost po našu liniju i zdravlje - prekomerno unošenje hrane.

    Potrebno je ipak obratiti pažnju kakvu i u kojoj količini hranu unosimo, kako bismo očuvali liniju i zdravlje celokupnog organizma.

    Među najčešćim razlozima prejedanja navode se dosada i emocionalno nezadovoljstvo, ali svemu tome doprinose i nezdrave navike među kojima su imanje usputnih i neredovnih obroka. 

    Evo na koje načine možete sprečiti prejedanje, odnosno prekomernu količinu hrane koju unosite na dnevnom nivou: 

     - Postavite pravilo tri obroka i dve užine koje će podrazumevati po jednu voćku.

     - Odredite vreme za obroke i u tim periodima posvetite se isključivo jelu. Nemojte jesti ispred televizora, za kompjuterom, dok razgovarate telefonom...Ovo su sve distrakcije koje vas sprečavaju da se fokusirate na konzumiranje hrane, te u ovakvim slučajevima obično pojedete više nego što vam je potrebno. 

     - Žvaćite. Iako je ovo dobro poznata priča, često se ne primenjuje u praksi. Obratite pažnju na vaše zalogaje i osetite hranu u njenom pravom smislu. Nemojte brzati, već dobro sažvaćite svaki zalogaj. 

    - Izbacite grickalice i slatkiše između obroka i zamenu za obrok. Ili makar smanjite njihovu upotrebu.
     

    - Pijte dovoljno vode. Nekada potrebu za tečnošću možemo tumačiti kao glad. Ukoliko niste sigurni da li se gladni ili žedni, popijte čašu vode, pa ukoliko se osećaj gladi nastavi, onda posegnite za hranom. 

  • Pročitajte i...
    Zeleni čaj saveznik zdravlja Zeleni čaj saveznik zdravlja

    Zeleni čaj ubraja se među najpopularnije čajeve i to nije bez razloga. Benefiti njegovog konzumiranja su višestruki.

    Musli sa jabukom Musli sa jabukom

    Zdrav doručak za početak radnog dana.

    Benefiti boravka u prirodi Benefiti boravka u prirodi

    Sunčano vreme možete iskoristiti za boravak na otvorenom u prirodi. Uz blagu fizičku aktivnost ili šetnju, obezbedite sebi trenutke relaksacije.

    Zdrava užina koju možete poneti na posao Zdrava užina koju možete poneti na posao

    U nedostatku vremena obično se na poslu okrećemo brzoj hrani, pa ukoliko želite da promenite vašu ishranu i u nju unesete više zdravih namirnica, evo nekoliko predloga.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: