-
Poslednjih 5 pesama
- Oliver Dragojević - Moj Lipi Andjele
- Hari Mata Hari - Da Ti Ko Covjek oprostim
- Van Gogh - Neko te ima nocas
- Tony Cetinski - Kad Zena Zavoli
- Sladjana i Dado - Princeza
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoTestenina sa tikvicama i slaninom
Ako nemate danas ideju za pripremu ručka, nemate previše vremena i sve vam je dosadilo, probajte ovaj jednostavni recept koji će vas oduševiti.
Recept za starinski slatki kupusKada stignu hladniji dani svi volimo da pojedemo nešto "na kašiku". Baš zato vam danas donosimo jednostavan recept za slatki kupus sa junetinom, jelo koje mnoge od nas vraća u detinjstvo...
-
ZdravljeSok koji može da vam pomogne u snižavanju krvnog pritiska
Verovatno nikada ne biste pomislili da sok može da vam pomogne u snižavanju povišenog pritiska, ali sada možete da razmotrite ovu opciju.
Ambliopija ili "Lenje oko": Simptomi i na koja stanja sve može da ukaže?Lenje oko ili ambliopija je veoma čest problem sa vidom koji utiče na oči. Međutim, to takođe može biti znak ozbiljnih zdravstvenih problema kao što su dijabetes, Parkinsonova bolest i srčana oboljenja.
-
PutovanjaPet najboljih evropskih nacionalnih parkova: Da li vam se dopada ovaj izbor?
Travel novinarka britanskog medija The Guardian Rejčel Dikson izdvojila je pet najboljih evropskih nacionalnih parkova, a vi svakako proverite da li vam se njen izbor dopada.
Krakov: Raskošna istorija i neodoljivi šarm gradaOvaj grad, nekadašnja prestonica Poljske, danas je epicentar kulture, obrazovanja i turizma u regionu.
-
PreporučujemoNapravite lopticu od folije i ubacite je u mašinu za pranje sudova
Otkrili smo genijalan trik koji se deli društvenim mrežama, a verovatno vam nikada ne bi pao na pamet.
Ako želite da vam odeća dugo miriše nakon pranja zapamtite ove savetePostoje zanimljivi i vrlo jednostavni trikovi uz pomoć kojih možete da sačuvate svežinu i miris odeće.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.34 117.16 117.98 CHF 118.77 119.60 120.44 USD 108.61 109.38 110.14
-
Digital Day 2014 u Beogradu
IAB Serbia će i ove godine, tradicionalno po 4. put, za sve profesionalce i ljubitelje digitalnih komunikacija, ali i one koji tek uplovljavaju u vode novih medija, upriličiti dan u kome će stručnjaci sa naprednijih regionalnih i svetskih tržišta podeliti sa nama svoja znanja i iskustva u domenu najpopularnijeg marketinga današnjice.
06-06-2015 | 16:31 | Autor/Izvor:
IAB Serbia će i ove godine, tradicionalno po 4. put, za sve profesionalce i ljubitelje digitalnih komunikacija, ali i one koji tek uplovljavaju u vode novih medija, upriličiti dan u kome će stručnjaci sa naprednijih regionalnih i svetskih tržišta podeliti sa nama svoja znanja i iskustva u domenu najpopularnijeg marketinga današnjice.
Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 22.4.2014. - 10:00:00
(Foto:Digital Day promo)
U Domu omladine Beograda, 7. maja, tema će biti aktuelnosti i trendovi u domenu digitalnog i interaktivnog oglašavanja, koji su najbolje sublimirani u samom sloganu konferencije – "Povezani u pokretu” (Connected in Motion). Reč je o jednom od najprisutnijih trendova u konzumiranju i razmeni digitalnih sadržaja danas, a odnosi se na specifične navike u ponašanju savremenih potrošača, koji su konstantno međusobno povezani preko popularnih društvenih mreža, a zahvaljujući rastućoj popularnosti smart telefona i tablet uređaja – čak i dok su na ulici, u školi, kancelariji ili gradskom prevozu.
Sadržaj je ključan za kreiranje uspešne strategije onlajn nastupa brenda. Da bi on bio adekvatan, najpre je neophodno razumeti gde potrošači razmenjuju informacije i putem kojih uređaja, koji tip sadržaja dele i koji uređaji generišu najviše razmene. Brojna istraživanja koja su rađena protekle godine govore da na Fejsbuku, Tviteru, Instagramu i Pinterestu, potrošači putem mobilnih uređaja dele digitalne sadržaje skoro dva puta više nego putem desktop i laptop računara. Mobilni telefoni, smartfoni i tableti polako postaju naši primarni ekrani i upravo zato kompanije moraju kreirati zanimljiv sadržaj koji će potrošaču u pokretu privući pažnju i navesti ga da taj sadržaj podeli na ovim uređajima.
(Foto:Digital Day promo)
U okviru ovogodišnjeg Digital Day-a biće održana i dva panela. Na centralnom panelu predstavnici IAB-a zemalja u okruženju (Srbije, Hrvatske, Slovenije, Mađarske, Rumunije i Bugarske) razmeniće i uporediti informacije i trendove sa svojih matičnih tržišta.
Završni panel će biti posvećen aktuelnom statusu onlajn izdavaštva, kao i perspektivi koja očekuje ovu mladu, brzo-rastuću industriju. Panelisti iz redova domaćih i regionalnih onlajn izdavača, kao i predstvanici kompanija Gemius i Google, podeliće sa učesnicima svoja viđenja prilika i opasnosti koje očekuju ovu branšu i predstojećem periodu.
Po prvi put Digital Day će ugostiti i predstavnicu kompanije "Microsoft Advertising", Viktoriu Grigorian, koja će predstaviti trendove u digitalnim komunikacijama iz perspektive ove gigantske kompanije u čijem sastavu se nalazi i Skype.