Slušate: Dodir noći

Pesma: Merlin - Poljubih te sinoć

Dodir noći
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Merlin - Poljubih te sinoć
    2. Bajaga - Zažmuri
    3. Sergej Ćetković - Pogledi u tami
    4. Kerber - Jos Samo Ovu Noc Mi Daj
    5. Hari Mata Hari - Tvoje je samo to sto das
  • Beograd Uzivo
  • Odeon travel
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Vesna Čipčić - Četvrtak - Mojih 50
    2. 21. avgust - 1 - Dodir noći
    3. 21. avgust - 2 - Dodir noći
    4. 21. avgust - 3 - Dodir noći
    5. Vesna Čipčić - Sreda - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Kroketi od piletine Kroketi od piletine

    Ukoliko volite krokete, obožavaćete ih i u ovoj kombinaciji ukusa.

    Mafini sa višnjama Mafini sa višnjama

    Neodoljivi mafini za celu porodicu.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.01 117.84 118.66
    CHF 107.45 108.21 108.96
    USD 105.56 106.30 107.05
  • Povezani članci
  • Čuvajte zdravlje i dok ste na poslu

    Vaš posao uključuje neprestano sedenje ispred računara i minimalne fizičke aktivnosti? U tom slučaju, vaše zdravlje je dodatno ugroženo. Sačuvajte ga!




    06-06-2015 | 19:28 | Autor/Izvor:

    Vaš posao uključuje neprestano sedenje ispred računara i minimalne fizičke aktivnosti? U tom slučaju, vaše zdravlje je dodatno ugroženo. Sačuvajte ga!

    Autor/izvor: Naxi media
    Datum objave: 25.12.2013. - 17:00:00

    Čuvajte zdravlje i dok ste na poslu
    (Foto: fionaterry)

    Predstavljamo vam jednostavne savete uz pomoć kojih ćete sačuvati zdravlje i tokom boravka u vašoj tako dosadnoj kancelariji:

    Pravite male pauze - ako vam posao podrazumeva višesatno sedenje, obavezno pravite male pauze kako biste se pokrenuli. Možete da se prošetate do WC-a ili odete na pauzu za ručak.

    Pazite što i koliko jedete - negativna stvar kada je u pitanju jelo na poslu je ta da zapravo niste svesni šta i koliko jedete. To može da utiče ne samo na kilažu, nego i na zdravlje. Ako vam se zaista jede nešto, potrudite se da to bude neko povrće.

    Pijte dosta vode - važno je da unosite dosta tečnosti. Kad ste u stanju mirovanja i sedite, mislite da niste žedni, međutim, telu je uvek potrebna voda.

    Radite kratke vežbe - iu kancelariji možete da radite vežbe istezanja kako biste se opustili i razdrmali.

    Smanjite količinu kafe - većina ljudi koja dosta vremena provodi na poslu, ne može bez kafe. Glavni razlog je taj da im pruža neophodnu energiju.

    Odmorite se od monitora - Oči su odraz zdravlja. Pravite kratke pauze kako biste odmorili oči. Nemojte ih trljati, već, ako možete, malo ih navlažite vodom.