Slušate: Jutro uz Svetu Stefanovića

Pesma: Merlin - Danas Sam OK

Jutro uz Svetu Stefanovića
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Merlin - Danas Sam OK
    2. U Škripcu - Izgleda Da Nismo Sami
    3. Toše Proeski - Bože, brani je od zla
    4. Elektricni Orgazam - Igra R'n'R cela Jugoslavija
    5. Massimo Savic - Sretan put
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Ivana Dudić - Četvrtak - Mojih 50
    2. 4. decembar - 1 - Dodir noći
    3. 4. decembar - 2 - Dodir noći
    4. 4. decembar - 3 - Dodir noći
    5. Ivana Dudić - Sreda - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Kesten pire sa šlagom Kesten pire sa šlagom

    Jedan od slatkiša bez kojih jesen nije ista.

    Zapečeni slatki krompir sa tikvicama Zapečeni slatki krompir sa tikvicama

    Slatki krompir pripremljen na ovakav način, osvojiće vas na prvi zalogaj.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.71 117.53 118.35
    CHF 106.58 107.33 108.08
    USD 105.29 106.03 106.78
  • Povezani članci
  • Čuvajte zdravlje i dok ste na poslu

    Vaš posao uključuje neprestano sedenje ispred računara i minimalne fizičke aktivnosti? U tom slučaju, vaše zdravlje je dodatno ugroženo. Sačuvajte ga!




    06-06-2015 | 19:28 | Autor/Izvor:

    Vaš posao uključuje neprestano sedenje ispred računara i minimalne fizičke aktivnosti? U tom slučaju, vaše zdravlje je dodatno ugroženo. Sačuvajte ga!

    Autor/izvor: Naxi media
    Datum objave: 25.12.2013. - 17:00:00

    Čuvajte zdravlje i dok ste na poslu
    (Foto: fionaterry)

    Predstavljamo vam jednostavne savete uz pomoć kojih ćete sačuvati zdravlje i tokom boravka u vašoj tako dosadnoj kancelariji:

    Pravite male pauze - ako vam posao podrazumeva višesatno sedenje, obavezno pravite male pauze kako biste se pokrenuli. Možete da se prošetate do WC-a ili odete na pauzu za ručak.

    Pazite što i koliko jedete - negativna stvar kada je u pitanju jelo na poslu je ta da zapravo niste svesni šta i koliko jedete. To može da utiče ne samo na kilažu, nego i na zdravlje. Ako vam se zaista jede nešto, potrudite se da to bude neko povrće.

    Pijte dosta vode - važno je da unosite dosta tečnosti. Kad ste u stanju mirovanja i sedite, mislite da niste žedni, međutim, telu je uvek potrebna voda.

    Radite kratke vežbe - iu kancelariji možete da radite vežbe istezanja kako biste se opustili i razdrmali.

    Smanjite količinu kafe - većina ljudi koja dosta vremena provodi na poslu, ne može bez kafe. Glavni razlog je taj da im pruža neophodnu energiju.

    Odmorite se od monitora - Oči su odraz zdravlja. Pravite kratke pauze kako biste odmorili oči. Nemojte ih trljati, već, ako možete, malo ih navlažite vodom.