Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Parni Valjak - U ljubav vjerujem

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Parni Valjak - U ljubav vjerujem
    2. Zana - Vojna pošta
    3. Jelena Tomašević - Okeani
    4. Željko Joksimović - Ludak kao ja
    5. Aerodrom - Obicna ljubavna pesma
  • Beograd Uzivo
  • Kids Fest
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 14. oktobar - 1 - Dodir noći
    2. 14. oktobar - 2 - Dodir noći
    3. 14. oktobar - 3 - Dodir noći
    4. Čipi - Ponedeljak - Mojih 50
    5. 11. oktobar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Pohovane kuglice od pirinča Pohovane kuglice od pirinča

    Priprema ovog jela nije nimalo komplikovana, a može biti sjajna zamena za klasične krokete.

    Pita od bundeve Pita od bundeve

    Jesen ne može proći bez ove poslastice.

  • Pozoriste na Terazijama
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.67 117.49 118.32
    CHF 106.12 106.87 107.62
    USD 105.80 106.54 107.29
  • Povezani članci
  • Čuvajte zdravlje i dok ste na poslu

    Vaš posao uključuje neprestano sedenje ispred računara i minimalne fizičke aktivnosti? U tom slučaju, vaše zdravlje je dodatno ugroženo. Sačuvajte ga!




    06-06-2015 | 19:28 | Autor/Izvor:

    Vaš posao uključuje neprestano sedenje ispred računara i minimalne fizičke aktivnosti? U tom slučaju, vaše zdravlje je dodatno ugroženo. Sačuvajte ga!

    Autor/izvor: Naxi media
    Datum objave: 25.12.2013. - 17:00:00

    Čuvajte zdravlje i dok ste na poslu
    (Foto: fionaterry)

    Predstavljamo vam jednostavne savete uz pomoć kojih ćete sačuvati zdravlje i tokom boravka u vašoj tako dosadnoj kancelariji:

    Pravite male pauze - ako vam posao podrazumeva višesatno sedenje, obavezno pravite male pauze kako biste se pokrenuli. Možete da se prošetate do WC-a ili odete na pauzu za ručak.

    Pazite što i koliko jedete - negativna stvar kada je u pitanju jelo na poslu je ta da zapravo niste svesni šta i koliko jedete. To može da utiče ne samo na kilažu, nego i na zdravlje. Ako vam se zaista jede nešto, potrudite se da to bude neko povrće.

    Pijte dosta vode - važno je da unosite dosta tečnosti. Kad ste u stanju mirovanja i sedite, mislite da niste žedni, međutim, telu je uvek potrebna voda.

    Radite kratke vežbe - iu kancelariji možete da radite vežbe istezanja kako biste se opustili i razdrmali.

    Smanjite količinu kafe - većina ljudi koja dosta vremena provodi na poslu, ne može bez kafe. Glavni razlog je taj da im pruža neophodnu energiju.

    Odmorite se od monitora - Oči su odraz zdravlja. Pravite kratke pauze kako biste odmorili oči. Nemojte ih trljati, već, ako možete, malo ih navlažite vodom.