Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Gibonni - Onako, Od Oka

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Gibonni - Onako, Od Oka
    2. Gibonni - Lose Vino
    3. EKV - Krug
    4. EKV - Par godina za nas
    5. Oliver Dragojević - Kad mi dodješ ti
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Jelena Jovičić - Petak - Mojih 50
    2. 12. jun - 1 - Dodir noći
    3. 12. jun - 2 - Dodir noći
    4. 12. jun - 3 - Dodir noći
    5. Jelena Jovičić - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaći sladoled od nektarina Domaći sladoled od nektarina

    Ako niste imali priliku da probate sladoled od nektarina pravo je pitanje šta čekate? Isprobajte recept koji ne uključuje veštačke arome i verujte nam na reč da će vas ukus ovog fenomenalnog deserta oduševiti.

    Kokos rolat Kokos rolat

    Ako ste ljubitelj kokosa, obavezno obradujte sebe ovim fenomenalnim desertom. Poslužite ga uz kafu ili hladnu limunadu za još bolji ugođaj.

  • Zdravlje
    Šta uzrokuje tamne podočnjake i kako ih ublažiti? Šta uzrokuje tamne podočnjake i kako ih ublažiti?

    Tamni kolutovi ispod očiju (poznati i kao periorbitalna hiperpigmentacija) mogu se pojaviti iz više razloga - genetike, alergija, umora, dehidratacije i drugih faktora. Mada nisu opasni po zdravlje, mogu uticati na samopouzdanje. Postoje kućni i medicinski tretmani koji mogu pomoći u ublažavanju njihovog izgleda.

    Ubrzajte metabolizam i dovedite liniju do savršenstva! Ubrzajte metabolizam i dovedite liniju do savršenstva!

    Postoji nekoliko jednostavnih i efikasnih načina da podržite svoj metabolizam, od kojih mnogi uključuju jednostavne promene u vašoj ishrani i načinu života.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Italija proglašena za „ultimativnu“ destinaciju za solo avanturiste u 2025. godine! Italija proglašena za „ultimativnu“ destinaciju za solo avanturiste u 2025. godine!

    Ako ste planirali solo putovanje u 2025. i tražite destinaciju koja ne nudi samo kulturno obogaćenje već i uzbuđenje i dozu adrenalina, Italija je – prema novom istraživanju – pravo mesto za vas.

    Lisabon je zvanično dom najboljeg luksuznog hotela na svetu! Lisabon je zvanično dom najboljeg luksuznog hotela na svetu!

    TripAdvisor je objavio dobitnike nagrada Travellers’ Choice, otkrivši listu najboljih hotela na svetu – a titula apsolutnog pobednika pripala je jednom portugalskom dragulju.

  • Preporučujemo
    Zaboravite hemikalije: Očistite celu kuću uz pomoć limuna! Zaboravite hemikalije: Očistite celu kuću uz pomoć limuna!

    Limunska kiselina poseduje izuzetnu moć čišćenja i pokazala se kao jedno od najučinkovitijih prirodnih sredstava za održavanje higijene doma. Zahvaljujući svojim antibakterijskim i dezinfekcionim svojstvima, idealna je za sve koji žele da izbegnu upotrebu agresivnih hemikalija i opredele se za zdravije, ekološki prihvatljivije alternative.

    Savet dizajnera: Kombinacije boja koje donose luksuzni izgled prostora Savet dizajnera: Kombinacije boja koje donose luksuzni izgled prostora

    Dizajneri enterijera otkrili su za Homes & Gardens da postoje izvesne kombinacije boja koje da prostoru daju luksuzan izgled.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.39 117.22 118.04
    CHF 124.69 125.57 126.44
    USD 100.98 101.70 102.41
  • Povezani članci
  • Zašto srećni ljudi više kupuju online?

    Sreća ima veći uticaj na online kupovinu nego što mislimo. Nedavna studija pokazuje da ljudi, kada su dobro raspoloženi, imaju tendenciju da češće kliknu na reklame.




    06-09-2024 | 13:00 | Autor/Izvor: Naxi media, Earth.com

    Foto: Bigstock, Rido81

     

    Studiju su sproveli istraživači sa Terry College of Business, Univerzitet Džordžija, i ona ističe kako pozitivni termini u pretragama vode do veće angažovanosti sa online oglasima, pružajući nove uvide u sve složeniji digitalni pejzaž kupovine.


    „Postoji mnogo istraživanja o tome kako se osećate kad ste u prodavnici ili kad vidite proizvod, ali sada ljudi započinju proces kupovine online pre nego što kroče u radnju,“ rekla je Sara Vitli, docent marketinga na Terry College.


    „Mogu da se ponašaju dosta drugačije u ovom digitalnom prostoru, i moramo da razumemo kakvu ulogu emocije igraju u svemu tome.“


    Studija povezuje tradicionalna istraživanja marketinga, koja proučavaju emocije potrošača u običnim prodavnicama, sa sve dinamičnijim digitalnim prostorom kupovine.


    Istraživači su analizirali preko 5 miliona arhiviranih pretraga i sproveli eksperimente sa 6.800 učesnika. Nalazi pokazuju da su ljudi, koji su bili podstaknuti pozitivnim slikama (poput beba, sunca i mehurića), koristili više pozitivnih reči u svojim online pretragama, što je dovelo do značajnog povećanja klikova na reklame.


    „Kada su ljudi u dobrom raspoloženju i doživljavaju pozitivne emocije, gledaju na svet kroz ružičaste naočare,“ objasnila je Vitli. Ovaj efekat je primećen kod različitih proizvoda, od flašica za vodu do knjiga i postera.


    Testirani subjekti koji su koristili pozitivne pojmove kao što su „radosno“ ili „inspirativno“ imali su dvostruko veću verovatnoću da kliknu na reklame na vrhu rezultata pretrage u poređenju sa onima koji su koristili neutralne deskriptore kao što su „jasno“ ili „lagano.“

    „Pozitivan osećaj nema veze sa proizvodom koji pretražuju; to je jednostavno osećaj koji doživljavaju u tom trenutku,“ rekao je koautor studije profesor Anindita Čakravatri.

     

    Kako raspoloženje menja klikove?

    Zanimljivo je da ovi nalazi sugerišu da pozitivne emocije koje potrošači osećaju tokom pretrage nemaju direktnu vezu sa samim proizvodom.

     

    „Kada su srećni i u tom trenutku moraju da pretražuju proizvod, koristiće više pozitivnih reči pri unosu upita za pretragu. Tu dolaze na scenu praktične implikacije,“ rekao je profesor Čakravatri.

     

    Ovaj uvid ima značajne praktične implikacije za online marketare, posebno u razumevanju kako da ciljaju potrošače u skladu sa njihovim trenutnim emocionalnim stanjem.

     

    Pozitivne emocije kao cilj marketinga

    Marketari mogu da smatraju da je korisno da usmere budžet za reklame prema srećnijim potrošačima u ranijim fazama procesa kupovine, umesto da se oslanjaju isključivo na pretrage zasnovane na ponudama.

    „Umesto da razmišljaju samo o terminima zasnovanim na popustima, marketari bi mogli da razmotre korišćenje reči koje ukazuju na pozitivne emocije u pretragama, kako bi bolje shvatili kako se potrošač oseća u tom trenutku,“ rekla je profesor Vitli.

     

    Sreća i impulsivna online kupovina

    Sreća ne utiče samo na način na koji potrošači pretražuju proizvode, već igra značajnu ulogu u podsticanju impulsivne kupovine.

     

    Kada su pojedinci u pozitivnom emocionalnom stanju, skloni su spontanim kupovinama i manje razmišljaju o praktičnim ograničenjima, poput budžeta ili potencijalnog rizika.

     

    Ovo povišeno raspoloženje može dovesti do opuštenijeg pristupa kupovini, gde su potrošači motivisani željom da održe svoje dobro raspoloženje.

     

    Kako iskoristiti sreću potrošača?

    Emocionalna kupovina je posebno izražena u kategorijama poput luksuznih dobara, elektronike i zabave, gde je emocionalno zadovoljstvo usko povezano sa iskustvom kupovine. Proizvodi u ovim kategorijama često pružaju trenutni osećaj zadovoljstva, koji snažnije privlači potrošače kada su u dobrom raspoloženju.

    Za marketare, to znači da strateško ciljanje srećnih potrošača vremenski osetljivim ponudama, ekskluzivnim popustima ili predlaganjem komplementarnih proizvoda tokom procesa kupovine može značajno povećati prodaju.

     

    Korišćenjem emocionalnog stanja online kupaca, preduzeća mogu podstaći neplanirane kupovine i povećati ukupnu prodaju, posebno kroz privlačne vizuale, personalizovane preporuke i marketinške poruke, prenosi Earth.com.


    Studija je objavljena u Journal of Marketing.

  • Pročitajte i...
    Da li je za vas petak 13. najstrašniji dan u godini? Da li je za vas petak 13. najstrašniji dan u godini?

    Dok su neki današnji dan dočekali potpuno ravnodušno, drugi ipak smatraju da je ovo dan koji treba „preživeti“ - bez nepotrebnih izlazaka, rizika i izazivanja sudbine. Ali zašto baš petak 13. ima tako lošu reputaciju i zbog čega ga mnogi povezuju s nesrećom?

    Šta bebi govor otkriva o ranom učenju jezika? Šta "bebi govor" otkriva o ranom učenju jezika?

    Način na koji odrasli govore sa bebama – nežno, usporeno i pevušljivo – poznat kao infant-directed speech (IDS), ili govor usmeren ka bebama, već decenijama privlači pažnju istraživača. Ispostavlja se da ovaj poseban stil komunikacije nije samo simpatično brbljanje, već može igrati važnu ulogu u razvoju jezičkih veština kod dece.

    Potvrđeno je: Ljudi zaista često liče na svoje pse! Potvrđeno je: Ljudi zaista često liče na svoje pse!

    Mnogi vlasnici pasa se pitaju da li imaju sličnosti sa svojim ljubimcima – bilo da je reč o smirenom temperamentu, društvenoj prirodi ili čak tvrdoglavosti.

    Crveni tepih sa festivala u Kanu prodaje se na kilogram, a evo koliko košta! Crveni tepih sa festivala u Kanu prodaje se na kilogram, a evo koliko košta!

    Crveni tepih sa stepenica zgrade u kojoj se održava Filmski festival u Kanu svakodnevno je menjan od 13. do 24. maja, tokom trajanja manifestacije, a sada se prodaje po ceni od jednog evra po kilogramu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: