Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Toše Proeski - Soba za tugu

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Toše Proeski - Soba za tugu
    2. Osvajači - Mozda nebo zna
    3. Željko Joksimović - Ludak kao ja
    4. Indexi - Bacila je sve niz rijeku
    5. Kemal i Oliver - Nije htjela
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Boris Režak - Utorak - Mojih 50
    2. 30. jun - 1 - Dodir noći
    3. 30. jun - 2 - Dodir noći
    4. 30. jun - 3 - Dodir noći
    5. Boris Režak - Ponedeljak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Engleska pita sa jabukama Engleska pita sa jabukama

    Naša domaća pita sa jabukama je savršen desert, ali ako volite da eksperimentišete probajte i englesku, starinsku verziju.

    Grčka musaka sa šampinjonima Grčka musaka sa šampinjonima

    Vrlo interesantna musaka koja će oduševiti sve ljubitelje šampinjona...

  • Zdravlje
    Evo šta se dešava u telu tokom šest sati nakon prve jutarnje kafe Evo šta se dešava u telu tokom šest sati nakon prve jutarnje kafe

    Mozak je izuzetno složen sistem, koji se neprestano prilagođava. Što češće konzumirate kafu, u mozgu se stvara veći broj adenozinskih receptora, zbog čega vam s vremenom može biti potrebno više kofeina da biste ostali budni nego kada ste prvi put počeli da je pijete u mlađim danima.

    Šest znakova da vam nedostaje kalijum: Evo kako da ga nadoknadite Šest znakova da vam nedostaje kalijum: Evo kako da ga nadoknadite

    Kalijum je mineral koji se često zanemaruje, iako ima presudnu ulogu u funkcionisanju tela – od pravilnog rada mišića i srca, do regulacije krvnog pritiska i održavanja ravnoteže tečnosti. Njegov dovoljan unos može imati veći efekat na snižavanje pritiska čak i od smanjenja unosa soli, zbog čega je važno prepoznati signale koje telo šalje kada mu ovog minerala nedostaje.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Jedan od najpopularnijih evropskih gradova za vikend putovanja uvodi zabranu alkohola Jedan od najpopularnijih evropskih gradova za vikend putovanja uvodi zabranu alkohola

    Od srede, 25. juna, Porto je počeo sa primenom zabrane prodaje alkohola za konzumaciju na javnim mestima u večernjim satima – evo šta to znači za noćni život u ovom portugalskom gradu.

    Da li je ovo najbolji grad za stanovanje u 2025. godini? Da li je ovo najbolji grad za stanovanje u 2025. godini?

    Beč je ponovo dospeo u žižu međunarodne pažnje zahvaljujući izuzetnom kvalitetu života – ali ovog puta sa posebnim naglaskom na stanovanje. Prema najnovijem izdanju prestižnog magazina Monocle, austrijska prestonica proglašena je najboljim gradom na svetu za stanovanje u 2025. godini.

  • Preporučujemo
    Koliko je dovoljno? Proverite da li koristite previše deterdženta prilikom pranja u veš mašini Koliko je dovoljno? Proverite da li koristite previše deterdženta prilikom pranja u veš mašini

    Ako vam se dešava da odeća nakon pranja u veš mašini deluje grubo, kruto ili neprijatno na dodir – iako je naizgled čista i mirišljava – možda niste ni svesni da koristite previše deterdženta. Prekomerna količina praška ili tečnog sredstva ne znači nužno bolje pranje, a često može imati suprotan efekat: vlakna postaju tvrđa, koža iritirana, a mašina se dodatno opterećuje. Vreme je da proverite – možda je manje zapravo više kada je deterdžent u pitanju.

    Sunčani dani – idealno vreme za pranje zavesa, ali koliko često bi to trebalo da radimo? Sunčani dani – idealno vreme za pranje zavesa, ali koliko često bi to trebalo da radimo?

    Leto je donelo sunčane i tople dan, što znači da je pravo vreme za pranje zavesa. Ipak, mnogi nisu sigurni koliko često bi trebalo da ih peru. Stručnjaci za čišćenje upozoravaju da prljave zavese mogu zadržavati prašinu, alergene i neprijatne mirise, čineći prostor nezdravim i vizuelno neurednim.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.32 117.14 117.96
    CHF 124.52 125.40 126.27
    USD 98.69 99.38 100.08
  • Povezani članci
  • Zašto srećni ljudi više kupuju online?

    Sreća ima veći uticaj na online kupovinu nego što mislimo. Nedavna studija pokazuje da ljudi, kada su dobro raspoloženi, imaju tendenciju da češće kliknu na reklame.




    06-09-2024 | 13:00 | Autor/Izvor: Naxi media, Earth.com

    Foto: Bigstock, Rido81

     

    Studiju su sproveli istraživači sa Terry College of Business, Univerzitet Džordžija, i ona ističe kako pozitivni termini u pretragama vode do veće angažovanosti sa online oglasima, pružajući nove uvide u sve složeniji digitalni pejzaž kupovine.


    „Postoji mnogo istraživanja o tome kako se osećate kad ste u prodavnici ili kad vidite proizvod, ali sada ljudi započinju proces kupovine online pre nego što kroče u radnju,“ rekla je Sara Vitli, docent marketinga na Terry College.


    „Mogu da se ponašaju dosta drugačije u ovom digitalnom prostoru, i moramo da razumemo kakvu ulogu emocije igraju u svemu tome.“


    Studija povezuje tradicionalna istraživanja marketinga, koja proučavaju emocije potrošača u običnim prodavnicama, sa sve dinamičnijim digitalnim prostorom kupovine.


    Istraživači su analizirali preko 5 miliona arhiviranih pretraga i sproveli eksperimente sa 6.800 učesnika. Nalazi pokazuju da su ljudi, koji su bili podstaknuti pozitivnim slikama (poput beba, sunca i mehurića), koristili više pozitivnih reči u svojim online pretragama, što je dovelo do značajnog povećanja klikova na reklame.


    „Kada su ljudi u dobrom raspoloženju i doživljavaju pozitivne emocije, gledaju na svet kroz ružičaste naočare,“ objasnila je Vitli. Ovaj efekat je primećen kod različitih proizvoda, od flašica za vodu do knjiga i postera.


    Testirani subjekti koji su koristili pozitivne pojmove kao što su „radosno“ ili „inspirativno“ imali su dvostruko veću verovatnoću da kliknu na reklame na vrhu rezultata pretrage u poređenju sa onima koji su koristili neutralne deskriptore kao što su „jasno“ ili „lagano.“

    „Pozitivan osećaj nema veze sa proizvodom koji pretražuju; to je jednostavno osećaj koji doživljavaju u tom trenutku,“ rekao je koautor studije profesor Anindita Čakravatri.

     

    Kako raspoloženje menja klikove?

    Zanimljivo je da ovi nalazi sugerišu da pozitivne emocije koje potrošači osećaju tokom pretrage nemaju direktnu vezu sa samim proizvodom.

     

    „Kada su srećni i u tom trenutku moraju da pretražuju proizvod, koristiće više pozitivnih reči pri unosu upita za pretragu. Tu dolaze na scenu praktične implikacije,“ rekao je profesor Čakravatri.

     

    Ovaj uvid ima značajne praktične implikacije za online marketare, posebno u razumevanju kako da ciljaju potrošače u skladu sa njihovim trenutnim emocionalnim stanjem.

     

    Pozitivne emocije kao cilj marketinga

    Marketari mogu da smatraju da je korisno da usmere budžet za reklame prema srećnijim potrošačima u ranijim fazama procesa kupovine, umesto da se oslanjaju isključivo na pretrage zasnovane na ponudama.

    „Umesto da razmišljaju samo o terminima zasnovanim na popustima, marketari bi mogli da razmotre korišćenje reči koje ukazuju na pozitivne emocije u pretragama, kako bi bolje shvatili kako se potrošač oseća u tom trenutku,“ rekla je profesor Vitli.

     

    Sreća i impulsivna online kupovina

    Sreća ne utiče samo na način na koji potrošači pretražuju proizvode, već igra značajnu ulogu u podsticanju impulsivne kupovine.

     

    Kada su pojedinci u pozitivnom emocionalnom stanju, skloni su spontanim kupovinama i manje razmišljaju o praktičnim ograničenjima, poput budžeta ili potencijalnog rizika.

     

    Ovo povišeno raspoloženje može dovesti do opuštenijeg pristupa kupovini, gde su potrošači motivisani željom da održe svoje dobro raspoloženje.

     

    Kako iskoristiti sreću potrošača?

    Emocionalna kupovina je posebno izražena u kategorijama poput luksuznih dobara, elektronike i zabave, gde je emocionalno zadovoljstvo usko povezano sa iskustvom kupovine. Proizvodi u ovim kategorijama često pružaju trenutni osećaj zadovoljstva, koji snažnije privlači potrošače kada su u dobrom raspoloženju.

    Za marketare, to znači da strateško ciljanje srećnih potrošača vremenski osetljivim ponudama, ekskluzivnim popustima ili predlaganjem komplementarnih proizvoda tokom procesa kupovine može značajno povećati prodaju.

     

    Korišćenjem emocionalnog stanja online kupaca, preduzeća mogu podstaći neplanirane kupovine i povećati ukupnu prodaju, posebno kroz privlačne vizuale, personalizovane preporuke i marketinške poruke, prenosi Earth.com.


    Studija je objavljena u Journal of Marketing.

  • Pročitajte i...
    Kako naš mozak donosi odluku i pre nego što postanemo svesni iste! Kako naš mozak donosi odluku i pre nego što postanemo svesni iste!

    Pre nego što svesno donesemo odluku, naš mozak je već u punoj aktivnosti. Počinje da prikuplja informacije, razmatra moguće opcije i polako se priklanja jednom izboru – a da toga nismo ni svesni.

    Ruski rudari pronašli bubašvabu staru 40 miliona godina Ruski rudari pronašli bubašvabu staru 40 miliona godina

    Fosilizovani insekt otkriven je u komadu ćilibara u Kalinjingradskoj oblasti.

    Da li korišćenje veštačke inteligencije „zaglupljuje“? Evo šta kažu naučnici Da li korišćenje veštačke inteligencije „zaglupljuje“? Evo šta kažu naučnici

    Otkad se pojavio ChatGPT pre skoro tri godine, uticaj veštačke inteligencije (AI) na učenje postao je jedna od najvažnijih tema u oblasti obrazovanja. Da li je AI koristan alat za personalizovano učenje – ili prečica do ocene?

    Zašto ptice imaju neobičan apetit i obožavaju kiselu hranu? Zašto ptice imaju neobičan apetit i obožavaju kiselu hranu?

    Dok većina sisara instinktivno izbegava kiselu hranu, crvendać bez problema pojede bobice koje su toliko kisele da bi većini ljudi naterale suze na oči. Kako ptice uspevaju da podnesu takve količine kiseline?

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: