Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Tap 011 - Reka

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Tap 011 - Reka
    2. Nina Badrić - Ti ne znaš kako je
    3. Osvajači - Mozda nebo zna
    4. Tony Cetinski - Opet Si Pobijedila
    5. Film - Srce na cesti
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Gale Kerber - Petak - Mojih 50
    2. 14. avgust - 1 - Dodir noći
    3. 14. avgust - 2 - Dodir noći
    4. 14. avgust - 3 - Dodir noći
    5. Gale Kerber - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Krem čorba od kukuruza Krem čorba od kukuruza

    Ne baš popularna čorba, može lako da postane zvezda vaše trpeze, ako ranije niste imali priliku da je probate...

    Piletina u sosu od pečuraka Piletina u sosu od pečuraka

    Mnogo je onih koji vole ovu kombinaciju ukusa, ali često zaboravimo da pripremimo ovo jelo. Sledeći put kad vam ponestane ideja setite se ovog sjajnog i proverenog recepta.

  • Zdravlje
    Letnja iscrpljenost zaista postoji, a evo kako da povratite energiju prema savetima lekara! Letnja iscrpljenost zaista postoji, a evo kako da povratite energiju prema savetima lekara!

    Osećate se umorno i bezvoljno? Niste jedini, jer istina je da visoke temperature zaista mogu da vas iscrpe. Taj osećaj ima i ime: letnja iscrpljenost. Prema rečima dr Roberta Klaflina, lekara opšte prakse i sportske medicine iz Arizone, uzrok ove pojave je kombinacija fizioloških reakcija i životnih navika.

    Zašto je važno da negujemo prijateljstva i kada napunimo 50 godina? Zašto je važno da negujemo prijateljstva i kada napunimo 50 godina?

    Usamljenost nije samo stanje uma – ona može biti pitanje života i smrti. Barem tako tvrdi nova studija Harvarda.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Najpotcenjenija ostrva Evrope: Nova lista otkriva skrivena blaga Najpotcenjenija ostrva Evrope: Nova lista otkriva skrivena blaga

    Meki pesak, tirkizno more i gotovo bez turista? Zvuči savršeno. Planiranje odmora na ostrvu može da bude izazov kada svi hrle na ista, preterano posećena mesta. Rezultat su viši troškovi putovanja, gužve i dugi redovi, a onda san o mirnoj izolaciji polako nestaje.Ipak, ponekad je lepo makar na kratko živeti u iluziji da imate svoje malo ostrvsko utočište.

    Vintgar klisura: Neka vas lepote Slovenije očaraju ovog leta Vintgar klisura: Neka vas lepote Slovenije očaraju ovog leta

    Najlepše je kada leto, lepo vreme i dane odmora možemo maksimalno da iskoristimo. To znači da ne treba da svedemo svoje putovanje samo na klasično letovanje i boravak na plaži. Ako nam uslovi dozvoljavaju, idealno bi bilo da posetimo i neku interesantnu destinaciju. Jedna takva destinacija, koja nam je blizu, je prelepi Vintgar u Sloveniji.

  • Preporučujemo
    Koliko dugo sveža piletina može da stoji u frižideru? Koliko dugo sveža piletina može da stoji u frižideru?

    Piletina je jedna od najzastupljenijih namirnica u domaćinstvima, hranljiva je, zdrava i laka za pripremu. Ipak, zbog rizika od bakterijske kontaminacije, važno je čuvati ga na odgovarajući način.

    Na kojoj temperaturi bi trebalo da peremo donji veš da bismo izbegli nakupljanje bakterija? Na kojoj temperaturi bi trebalo da peremo donji veš da bismo izbegli nakupljanje bakterija?

    Donji veš koji se pere na temperaturama nižim od 60 stepeni može biti prepun bakterija, naročito na delovima koji dolaze u direktan kontakt s intimnim delovima tela. Stručnjaci objašnjavaju kako pravilno održavati higijenu ove vrste veša.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.35 117.17 118.00
    CHF 123.66 124.53 125.41
    USD 99.76 100.47 101.17
  • Povezani članci
  • Zašto srećni ljudi više kupuju online?

    Sreća ima veći uticaj na online kupovinu nego što mislimo. Nedavna studija pokazuje da ljudi, kada su dobro raspoloženi, imaju tendenciju da češće kliknu na reklame.




    16-07-2025 | 13:15 | Autor/Izvor: Naxi media, Earth.com

    Foto: Bigstock, Rido81

     

    Studiju su sproveli istraživači sa Terry College of Business, Univerzitet Džordžija, i ona ističe kako pozitivni termini u pretragama vode do veće angažovanosti sa online oglasima, pružajući nove uvide u sve složeniji digitalni pejzaž kupovine.


    „Postoji mnogo istraživanja o tome kako se osećate kad ste u prodavnici ili kad vidite proizvod, ali sada ljudi započinju proces kupovine online pre nego što kroče u radnju,“ rekla je Sara Vitli, docent marketinga na Terry College.


    „Mogu da se ponašaju dosta drugačije u ovom digitalnom prostoru, i moramo da razumemo kakvu ulogu emocije igraju u svemu tome.“


    Studija povezuje tradicionalna istraživanja marketinga, koja proučavaju emocije potrošača u običnim prodavnicama, sa sve dinamičnijim digitalnim prostorom kupovine.


    Istraživači su analizirali preko 5 miliona arhiviranih pretraga i sproveli eksperimente sa 6.800 učesnika. Nalazi pokazuju da su ljudi, koji su bili podstaknuti pozitivnim slikama (poput beba, sunca i mehurića), koristili više pozitivnih reči u svojim online pretragama, što je dovelo do značajnog povećanja klikova na reklame.


    „Kada su ljudi u dobrom raspoloženju i doživljavaju pozitivne emocije, gledaju na svet kroz ružičaste naočare,“ objasnila je Vitli. Ovaj efekat je primećen kod različitih proizvoda, od flašica za vodu do knjiga i postera.


    Testirani subjekti koji su koristili pozitivne pojmove kao što su „radosno“ ili „inspirativno“ imali su dvostruko veću verovatnoću da kliknu na reklame na vrhu rezultata pretrage u poređenju sa onima koji su koristili neutralne deskriptore kao što su „jasno“ ili „lagano.“

    „Pozitivan osećaj nema veze sa proizvodom koji pretražuju; to je jednostavno osećaj koji doživljavaju u tom trenutku,“ rekao je koautor studije profesor Anindita Čakravatri.

     

    Kako raspoloženje menja klikove?

    Zanimljivo je da ovi nalazi sugerišu da pozitivne emocije koje potrošači osećaju tokom pretrage nemaju direktnu vezu sa samim proizvodom.

     

    „Kada su srećni i u tom trenutku moraju da pretražuju proizvod, koristiće više pozitivnih reči pri unosu upita za pretragu. Tu dolaze na scenu praktične implikacije,“ rekao je profesor Čakravatri.

     

    Ovaj uvid ima značajne praktične implikacije za online marketare, posebno u razumevanju kako da ciljaju potrošače u skladu sa njihovim trenutnim emocionalnim stanjem.

     

    Pozitivne emocije kao cilj marketinga

    Marketari mogu da smatraju da je korisno da usmere budžet za reklame prema srećnijim potrošačima u ranijim fazama procesa kupovine, umesto da se oslanjaju isključivo na pretrage zasnovane na ponudama.

    „Umesto da razmišljaju samo o terminima zasnovanim na popustima, marketari bi mogli da razmotre korišćenje reči koje ukazuju na pozitivne emocije u pretragama, kako bi bolje shvatili kako se potrošač oseća u tom trenutku,“ rekla je profesor Vitli.

     

    Sreća i impulsivna online kupovina

    Sreća ne utiče samo na način na koji potrošači pretražuju proizvode, već igra značajnu ulogu u podsticanju impulsivne kupovine.

     

    Kada su pojedinci u pozitivnom emocionalnom stanju, skloni su spontanim kupovinama i manje razmišljaju o praktičnim ograničenjima, poput budžeta ili potencijalnog rizika.

     

    Ovo povišeno raspoloženje može dovesti do opuštenijeg pristupa kupovini, gde su potrošači motivisani željom da održe svoje dobro raspoloženje.

     

    Kako iskoristiti sreću potrošača?

    Emocionalna kupovina je posebno izražena u kategorijama poput luksuznih dobara, elektronike i zabave, gde je emocionalno zadovoljstvo usko povezano sa iskustvom kupovine. Proizvodi u ovim kategorijama često pružaju trenutni osećaj zadovoljstva, koji snažnije privlači potrošače kada su u dobrom raspoloženju.

    Za marketare, to znači da strateško ciljanje srećnih potrošača vremenski osetljivim ponudama, ekskluzivnim popustima ili predlaganjem komplementarnih proizvoda tokom procesa kupovine može značajno povećati prodaju.

     

    Korišćenjem emocionalnog stanja online kupaca, preduzeća mogu podstaći neplanirane kupovine i povećati ukupnu prodaju, posebno kroz privlačne vizuale, personalizovane preporuke i marketinške poruke, prenosi Earth.com.


    Studija je objavljena u Journal of Marketing.

  • Pročitajte i...
    Meksiko oborio rekord u pravljenju najveće tortilje-sendviča! Meksiko oborio rekord u pravljenju najveće tortilje-sendviča!

    I ove godine Meksiko je po petnaesti put zaredom oborio latinoamerički rekord u pravljenju najdužeg sendviča.

    Šta stvara divovske talase? Naučnici otkrivaju obrazac Šta stvara divovske talase? Naučnici otkrivaju obrazac

    januara 1995. godine zid vode visok oko 25 metara udario je u platformu Draupner u Severnom moru, ostavljajući prvi pouzdani zapis o tzv. “rogue wave” talasu na otvorenom moru. Taj događaj pokrenuo je intenzivna naučna istraživanja kako bi se shvatilo kako ovakvi retki giganti mogu nastati bez kršenja zakona fizike.

    Mackice Danas obeležavamo SVETSKI DAN MAČAKA!

    Međunarodni dan mačaka predstavlja oblik priznanja i poštovanja jednog od najstarijih i najomiljenijih kućnih ljubimaca čovečanstva – mačke!

    Psihologija Zašto mnogi od nas dožive blokadu u trenucima kada nam je uspeh na dohvat ruke?

    Da li ste se ikada zapitali zašto u trenucima kada nam je uspeh izuzetno važan – bilo da je reč o sportskom takmičenju, važnom poslovnom zadatku ili intervjuu za posao često doživimo neuspeh ili jednostavno blokiramo i ne prezentujemo sve svoje potencijale.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: