Slušate: Dan sa Milošem Lazićem

Pesma: Parni Valjak - Suzama se vatre ne gase

Dan sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Parni Valjak - Suzama se vatre ne gase
    2. Vlado Georgiev - Hej ti
    3. Crvena jabuka - Ima nešto od srca do srca
    4. Sergej Ćetković - 1000 razloga
    5. Tap 011 - Vrapci
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 4. Avgust - 1 - Dodir noći
    2. 4. Avgust - 2 - Dodir noći
    3. 4. Avgust - 3 - Dodir noći
    4. Djordje Dragojlović - Utorak - Mojih 50
    5. 3. Avgust - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Juneća čorba Juneća čorba

    Napravite ukusnu juneću čorbu brzo i lako.

    Salata sa piletinom Salata sa piletinom

    Ukusna obrok salata odličan je izbor za letnji ručak.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kuća
    Napravite sami sredstvo za pranje prozora Napravite sami sredstvo za pranje prozora

    Pranje prozora ne ubraja se među omiljene poslove u domaćinstvu, a ukoliko želite sa pospešite vaš budžet, oprobajte se u korišćenju sredstva za čišćenje koje možete napraviti kod kuće.

    Za ptičice u vašem dvorištu Za ptičice u vašem dvorištu

    Ukoliko imate dvorište ili veliku terasu u kojoj često ugostite ptice, napravite hranilicu za ptice u domaćoj radinosti i tokom letnjeg perioda krilatim gostima pružite okrepljenje u vidu vode i hrane.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.76 117.58 118.40
    CHF 108.28 109.04 109.81
    USD 98.81 99.50 100.20
  • Povezani članci
  • Zašto je zdravo jesti meso?

    Ukoliko niste vegeterijanac i uživate u dobrom komadu mesa, evo prednosti koje ovakav način ishrane ima, te pomaže očuvanju zdravlja.




    17-05-2016 | 15:25 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-greggr

     

    Meso je dobar izvor raznih vitamina B grupe, uključujući nijacin, tijamin, riboflavin, vitamin B 6 i vitamin B 12. B vitamini igraju važnu ulogu u formiranju tkiva, proizvodnji crvenih krvnih ćelija i nervnog sistema. Takođe, pomažu u procesu dobijanja energije iz hrane. objašnjavaju nutricionisti. 

    Meso je i dobar izvor raznih esencijalnih minerala, uključujući i gvožđe, cink i magnezijum.

    Meso pomaže i pri regilisanju telesne težine. Poslednja istraživanja sprovedena na Univerzitetu u Sidneju, pokazala su, da je ishrana koja se bazira na proteinima najbolji način za gubljenje kilograma, ali i održavanje željene težine.

    Na listi najpreporučljivijih vrsti mesta nalaze se riba, piletina i ćuretina, govedina i divljač.

    Ipak, trebalo bi obratiti pažnju na vrstu i kvalitet mesa koji unoste u vaš organizam. Lekari preporučuju izbegavanje unosa mesnih prerađevina, jer sadrže hemijske konzervanse, boje i aditive koji nisu zdravi za organizam, te mogu izazvati i kancerogena obolenja. Nitriti i nitrati se povezuju sa povećanjem rizika kod kancera debelog creva, pa je preporučljivo da ih izbegavate. 

  • Pročitajte i...
    Unapredite zdravlje: Poboljšajte imuni sistem Unapredite zdravlje: Poboljšajte imuni sistem

    Pandemija koronavirusa navela nas je da sve više pažnje polažemo na imuni sistem. Izgradnja dobrog imunog sistema ne zasniva se samo na adekvatnoj ishrani, već bi pažnju trebalo usmeriti na niz psihofizičkih faktora. U nastavku vam donosimo nekoliko saveta na koje sve načine možete ojačati vaš organizam.

    Pripreme za miran san Pripreme za miran san

    Miran san je od presudnog značaja za psihofizičko zdravlje. Nesanica je često podstaknuta svakodnevnim stresom, pa ukoliko želite da sebi obezbedite vreme tokom kojeg ćete se zaista odmoriti, pokušajte da usvojite neke od ovih navika.

    Cimet i med za gubitak kilograma Cimet i med za gubitak kilograma

    Ukoliko želite da očistite organizam i izgubite koji kilogram, umesto iscrpnih dijeta isprobajte mešavinu cimeta i meda koja može biti snažan antioksidant.

    Započnite korisne promene u vašem životu Započnite korisne promene u vašem životu

    Promene mogu biti korisne, čak i poželjene, jer njima uvodimo novine u našu životnu rutinu, obogaćujemo iskustva, stičemo nove navike i otvaramo prostor za nove stvari. Promene ne moraju uvek biti one "iz korena", nekada su i neki manji, drugačiji izbori put ka tome da se osećamo bolje. Donosimo vam nekoliko predloga na koje sve načine možete unaprediti kvalitet života.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: