Slušate: Dan sa Danijelom Milošević

Pesma: Valentino - Ne mogu

Dan sa Danijelom Milošević
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Valentino - Ne mogu
    2. Aleksandra Radović - Ljubavi Moja
    3. Massimo Savic - Samo Jedan Dan
    4. Djordje Balašević - Ja luzer
    5. Prljavo Kazalište - Sve je lako kad si mlad
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Jelena Tomašević - Utorak - Mojih 50
    2. 18. avgust - 1 - Dodir noći
    3. 18. avgust - 2 - Dodir noći
    4. 18. avgust - 3 - Dodir noći
    5. Jelena Tomašević - Ponedeljak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Čia puding sa nektarinom i malinama Čia puding sa nektarinom i malinama

    Ovaj obrok može da bude sjajan doručak, ali takođe i odlična užina ili poslastica nakon treninga...

    Gulaš sa paprikama i mesom Gulaš sa paprikama i mesom

    Pravi gurmani nikako neće moći da odole ovom savršenom, aromatičnom jelu.

  • Zdravlje
    Melatonin iz prirode: Najbolje namirnice za miran san Melatonin iz prirode: Najbolje namirnice za miran san

    Melatonin je hormon ključan za regulaciju sna. Proizvodi ga epifiza u mozgu, a njegovi nivoi prirodno rastu nakon zalaska sunca i opadaju s dolaskom dana. Istraživanja pokazuju da povećan unos melatonina putem ishrane može poboljšati kvalitet sna.

    Ultra-prerađena hrana može da sabotira mršavljenje, čak i kada se zdravo hranite! Ultra-prerađena hrana može da sabotira mršavljenje, čak i kada se zdravo hranite!

    Ultra-prerađena hrana (UPF) već ima lošu reputaciju, a nova studija pokazuje da čak i njene „zdravije“ varijante mogu ozbiljno narušiti napore u mršavljenju.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Nepal omogućio besplatan uspon na skoro 100 planina, a evo i zašto Nepal omogućio besplatan uspon na skoro 100 planina, a evo i zašto

    Planinarenje po Himalajima jeste ozbiljan hobi i ujedno ozbiljan trošak, ali vlada Nepala je nedavno saopštila uzbudljivu vest: naredne dve godine čak 97 planina biće dostupne za besplatan uspon. Prava planinarska prilika!

    Pet najboljih gradova za digitalne nomade u 2025. godini Pet najboljih gradova za digitalne nomade u 2025. godini

    Život digitalnog nomada može biti izuzetno ispunjavajući, naravno, ako se pravilno organizuje. Prava i etička opcija smeštaja, fleksibilni radni prostori, prilika da se izgradi nova zajednica i sloboda da se svet istražuje sopstvenim tempom i sve to čini ovaj stil života sve privlačnijim.

  • Preporučujemo
    Zašto ne bi trebalo da okrećemo čaše naopako nakon pranja? Zašto ne bi trebalo da okrećemo čaše naopako nakon pranja?

    Mnogi ne obraćaju pažnju na način odlaganja čaša nakon pranja, ali stručnjaci upozoravaju da ih nikada ne treba stavljati naopako. Iako se često čini praktičnim jer čaše brže osuše, to može ozbiljno da ugrozi njihov kvalitet i dugovečnost.

    Koliko često bi zapravo trebalo da peremo kuhinjske krpe? Koliko često bi zapravo trebalo da peremo kuhinjske krpe?

    Kuhinjske krpe se ne koriste samo za sudove – često njima brišemo ruke, radne površine, pa čak i ostatke hrane. Nakon toga ih obično zgužvamo i ostavimo da vise preko stolice, radijatora ili na nekom uglu radne ploče. Ali koliko često ih zaista operemo?

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.35 117.17 117.99
    CHF 123.66 124.53 125.41
    USD 99.98 100.68 101.39
  • Povezani članci
  • Preminuo Branko Cvejić

    Juče je u Beogradu preminuo glumac Branko Cvejić, dugogodišnji član i bivši direktor Jugoslovenskog dramskog pozorišta, saopšteno je iz pozorišta.




    27-07-2022 | 09:26 | Autor/Izvor: Naxi media-JDP PR

    Foto: Naxi media, Željka Dimić

     

    Rođen je u Beogradu 25. avgusta 1946. Maturirao je u Petoj beogradskoj gimnaziji 1965. i iste godine upisao glumu na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. Zajedno sa celom novom generacijom glumaca na poziv Bojana Stupice postaje član Jugoslovenskog dramskog pozorišta u maju 1967. U matičnoj kući odigrao je preko pedeset uloga od kojih su najznačajnije: Lord Graham (Lepeza ledi Vindermir), Frank (Zanat gospođe Vorn), Petrunjela (Dundo Maroje), Stanković (Pučina), Nikola (Nahod Simeon), Pera pisar (Gospođa ministarka), Simeonov-Piščik (Višnjik). Najviše je sarađivao sa rediteljem Dejanom Mijačem, kao glumac, a kasnije i kao producent brojnih predstava. Gostovao je i na drugim pozorišnim scenama, između ostalog i u Zvezdara teatru - pozorištu u čijem je osnivanju i sam učestvovao.

    Igrao je u više od 40 celovečernjih igranih filmova i ostvario niz značajnih uloga u TV serijama, filmovima i dramama.

    Bio je direktor Jugoslovenskog dramskog pozorišta od 2002. do kraja 2011. Kao pomoćnik direktora bio je angažovan u periodu 1986–1999. i imenovan za operativnog direktora s odgovornošću za poslove izgradnje nove zgrade Jugoslovenskog dramskog pozorišta 2000. godine.


    (Foto: Naxi media, Željka Dimić)

    Kao producent/direktor vodio je veliki broj nezavisnih projekata i koprodukcija.

    Dobitnik je priznanja internacionalnog ranga - Zlatnog lovorovog vijenca na MESS-u u Sarajevu, Nagrade za pozorišno stvaralaštvo „Grad teatar“ festivala Grad teatar Budva (2011), nagrade festivala Dani Sarajeva (2011) i jedinstvene nagrade nacionalnog značaja, „Nikola–Peca Petrović“ Pozorišnog maratona u Somboru (2006). Godine 1989. dobija Specijalno priznanje Jugoslovenskog dramskog pozorišta. Na Sterijinom pozorju, dobio je glumačke nagrade lista Večernje novosti za ulogu Nikole u predstavi Nahod Simeon, 1981. i nagradu lista Glas omladine za ulogu Petrunjele u Dundu Maroju, 1977.

    Branko Cvejić pripada generaciji srpskih i jugoslovenskih pozorišnih, filmskih i televizijskih glumaca koja je, krajem šezdesetih godina prošlog veka, osvojila, potpuno preuzela i radikalno izmenila izgled ovdašnjeg glumišta, napravivši dovršen stilski preokret kojim je najavljeni dah modernosti iz prethodne decenije konačno postao dominantnim scenskim izrazom u skladu sa duhom epohe i kretanjima u scenskim umetnostima u svetu.

    Doprinos Branka Cvejića ovoj glumačkoj revoluciji kulminirao je u televizijskoj seriji, kao i kasnijem filmskom nastavku, „Grlom u jagode“, autora Srđana Karanovića, u kojoj je ovaj stilski prevrat, najavljen brojnim ranijim ulogama u Jugoslovenskom dramskom pozorištu i Ateljeu 212, kao i na filmu i televiziji, „ozvaničen“ i ustoličen. Ova uloga učinila je Branka Cvejića jednim od vodećih dramskih umetnika svoje generacije i ondašnje Jugoslavije.

    Još veći i značajniji jeste doprinos Branka Cvejića u ulozi upravnika Jugoslovenskog dramskog pozorišta, kuće u kojoj je proveo svoj ceo radni vek. Još od sredine osamdesetih angažovan kao dragocena i ključna osoba, prvi saradnik legendarnog upravnika Jovana Ćirilova, Cvejić je bio idealna spona između triju pozornica JDP-a i upravljačke strukture Kuće. Prostije rečeno, kontinuitet ogromnih uspeha pozorišta, od vremena predstava kakve su bile Putujuće pozorište Šopalović, Rodoljupci, Buđenje proleća, Dozivanje ptica, Baal, Per Gint, Seobe, Ruženje naroda, Pozorišne iluzije, Bure baruta i desetine drugih – bio je moguć samo kroz predan i pouzdan radno-operativni angažman Branka Cvejića. Mnoge od ovih predstava nisu samo vrhunski umetnički dometi, nego i potpuni produkcijski iskoraci po raznim osnovama, od njihove fizičke veličine do upotrebe do tada nezamislivih scenskih postupaka, materijala i efekata. Uz Jovana Ćirilova, Branko Cvejić je ključna osoba za kontinuitet uspeha Kuće, ne samo u zemlji, nego i na brojnim, najčešće festivalskim, gostovanjima u inostranstvu.

    JDP je izraslo u jedan od vodećih evropskih teatara, što je potvrđeno i članstvom u Evropskoj pozorišnoj konvenciji, a ubrzo zatim, 2006. godine, i pozivom za članstvo u najznačajnijoj pozorišnoj asocijaciji kontinenta – Uniji teatara Evrope koju je, pre više od trideset godina osnovao jedan od najvećih reditelja u istoriji pozrorišta, Đorđo Streler. Cvejićev upravnički rad karakterišu daljnji reperotarski prodori, nastojanje na načelu da je JDP kuća u kojoj rade najbolji umetnici u svim oblastima. Načelo otvorenosti u izboru saradnika – svih vodećih ličnosti regiona, baš kao i neprestano uključivanje mlađih i najmlađih umetnika, učinilo je da JDP u upravničkoj epohi Branka Cvejića gostuje na tri kontinenta, u sedamdesetak gradova sveta, da višekratno osvoji sve moguće domaće i regionalne nagrade u kategorijama najboljih predstava, kao i pojedinačnih umetničkih dometa koji bi teško bili mogući bez upravničkog angažmana. Predstave Šine, Hadersfild, Skup, Skakavci, Sanjari, Elijahova stolica, Rođeni u YU, Fedrina ljubav, Mletački trgovac, Metamorfoze, kao i desetine drugih, predstavljaju stalnu postavku jednog imaginarnog muzeja srpskog i evropskog teatra dvadeset prvog veka, antologijske vrednosti višestruko potvrđene najvećim mogućim zvaničnim nagradama.

    Branko Cvejić, likom i delom, ostavlja za sobom osoben i svetao trag, trajan doprinos ne samo srpskoj kulturi, umetnosti i društvu, a u svom teatru, Jugoslovenskom dramskom pozorištu, ostaće zapamćen kao jedna od najznačajnijih ličnosti u bogatoj istoriji te kuće.

     

    Datum i vreme komemoracije koja će biti održana u Jugoslovenskom dramskom pozorištu naknadno će biti objavljeni.

  • Pročitajte i...
    Preminula glumica Rada Đuričin (91) Preminula glumica Rada Đuričin (91)

    Danas je u Beogradu preminula Rada Đuričin, jedna od najznačajnijih jugoslovenskih i srpskih glumica i dugogodišnja članica ansambla Jugoslovenskog dramskog pozoršta.

    Nebojša Glogovac Sećanja na Nebojšu Glogovca

    Na današnji dan, 9. februara zauvek nas je napustio Nebojša Glogovac, jedan od najistaknutijih dramskih umetnika regiona.

    Odlazak Branke Veselinović Odlazak Branke Veselinović

    Branka Veselinović, pozorišna, filmska i televizijska glumica i humanitarka, preminula je u 105. godini, prenesli su domaći mediji, a vest je potvrdilo i njeno matično Jugoslovensko dramsko pozorište.

    Odlazak Massima Savića Odlazak Massima Savića

    Massimo Savić, proslavljeni regionalni umetnik preminuo je danas, 23. decembra u 61. godini.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: