Slušate: Jutro uz Svetu Stefanovića

Pesma: Tony Cetinski - Sto Si Ti Meni

Jutro uz Svetu Stefanovića
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Tony Cetinski - Sto Si Ti Meni
    2. Galija - Skadarska
    3. Time - Makedonija
    4. Dino Merlin - Krive Karte
    5. Djordje Balašević - Još jedna pesma o maloj garavoj
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Jelena Tomašević - Utorak - Mojih 50
    2. 18. avgust - 1 - Dodir noći
    3. 18. avgust - 2 - Dodir noći
    4. 18. avgust - 3 - Dodir noći
    5. Jelena Tomašević - Ponedeljak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Gulaš sa paprikama i mesom Gulaš sa paprikama i mesom

    Pravi gurmani nikako neće moći da odole ovom savršenom, aromatičnom jelu.

    Kokos kuglice sa malinama Kokos kuglice sa malinama

    Recept je toliko jednostavan, pa ove kuglice uvek možete pripremati sa decom i prijateljima...

  • Zdravlje
    Ultra-prerađena hrana može da sabotira mršavljenje, čak i kada se zdravo hranite! Ultra-prerađena hrana može da sabotira mršavljenje, čak i kada se zdravo hranite!

    Ultra-prerađena hrana (UPF) već ima lošu reputaciju, a nova studija pokazuje da čak i njene „zdravije“ varijante mogu ozbiljno narušiti napore u mršavljenju.

    Dijetetičari tvrde da je ovo najbolje voće za zdravlje creva Dijetetičari tvrde da je ovo najbolje voće za zdravlje creva

    Iako papaja nije među najpopularnijim voćkama u našoj zemlji, može se pronaći u bolje snabdevenim marketima i zaista vredi uvrstiti je u ishranu, posebno ako vodite računa o zdravlju creva. Zdravlje organa za varenje danas je jedna od najvažnijih tema u oblasti ishrane, i to s razlogom: ono utiče na mnoge aspekte opšteg zdravlja, od varenja, preko imuniteta, do raspoloženja. Zato nutricionisti sve češće ističu značaj konzumiranja voća, koje obiluje vlaknima, enzimima i korisnim mikronutrijentima.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Nepal omogućio besplatan uspon na skoro 100 planina, a evo i zašto Nepal omogućio besplatan uspon na skoro 100 planina, a evo i zašto

    Planinarenje po Himalajima jeste ozbiljan hobi i ujedno ozbiljan trošak, ali vlada Nepala je nedavno saopštila uzbudljivu vest: naredne dve godine čak 97 planina biće dostupne za besplatan uspon. Prava planinarska prilika!

    Pet najboljih gradova za digitalne nomade u 2025. godini Pet najboljih gradova za digitalne nomade u 2025. godini

    Život digitalnog nomada može biti izuzetno ispunjavajući, naravno, ako se pravilno organizuje. Prava i etička opcija smeštaja, fleksibilni radni prostori, prilika da se izgradi nova zajednica i sloboda da se svet istražuje sopstvenim tempom i sve to čini ovaj stil života sve privlačnijim.

  • Preporučujemo
    Koliko često bi zapravo trebalo da peremo kuhinjske krpe? Koliko često bi zapravo trebalo da peremo kuhinjske krpe?

    Kuhinjske krpe se ne koriste samo za sudove – često njima brišemo ruke, radne površine, pa čak i ostatke hrane. Nakon toga ih obično zgužvamo i ostavimo da vise preko stolice, radijatora ili na nekom uglu radne ploče. Ali koliko često ih zaista operemo?

    Koliko dugo možemo da čuvamo jaja u frižideru? Koliko dugo možemo da čuvamo jaja u frižideru?

    Jaja su sigurno jedna od najvažnijih namirnica u ljudskoh ishrani. Ako niste vegan i nemate određene zdravstvene tegobe, verovatno uvek imate jaja u frižideru, čak i kada vam sve drugo nestane...

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.35 117.17 117.99
    CHF 123.66 124.53 125.41
    USD 99.98 100.68 101.39
  • Povezani članci
  • Predstavljen program devete Brending konferencije

    Svi uspešni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabeležena u vremenu, svakako je uticaj koji su izvršili na potrošače, menjajući svoje poslovanje, ali i svet oko sebe na bolje. Zbog toga je "Hack the influence" slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertajzing industrije.




    23-05-2019 | 12:00 | Autor/Izvor: Naxi media/Via Media/Brending konferencija 09

    Foto: Bigstockphoto/kasto

     

    Danas je i zvanično predstavljen program konferencije koja će sledeće sedmice u Istorijskom muzeju u Sarajevu, pretvoriti ovaj jedinstveni izložbeni prostor u veliku učionicu za sve koji veruju da je edukacija temeljni preduslov za uspeh bilo koje vrste. "Raspored časova" tako će pokriti oblasti poslovne strategije, kreativnosti, inspiracije, inovativnosti, ali i one teme o kojima se ne priča tako često, kao što je kršenje pravila koja nikom nisu donela nikakve koristi.

    Predavači koje ćemo slušati 31. maja dolaze iz svetskih kompanija, noseći sa sobom intenzivna iskustva u kojima su sadržane najveće nagrade advertajzinga, velike tržišne brojke i značajni poslovni rezultati. Jedan od njih je Tino Anđić, direktor strategije O'KEY grupe, najvećeg trgovačkog lanca u Rusiji, čije će predavanje ponuditi uvid u strateško planiranje velikih razmera, u kojem nema bespotrebnog rasipanja informacija i u kojem dominiraju logika, statistika i preciznost. Will Rust, direktor brend dizajna za Pandora nakit, predstaviće nam svoju viziju oglašavanja, koje se udaljava od ustaljenih pravila i postiže neočekivane rezultate. O rezultatima o kojima svi vole da slušaju, a tiču se velikih ušteda i profita ostvarenog kroz inovaciju i održivost, govoriće Mark Shayler, osnivač kompanije APE. Kreativni direktor agencije Publicis Italy, koja na globalnom nivou zastupa klijente kao što su Heineken i Diesel, Mihnea Gheorghiu, predstaviće nam koncept digitalne adaptacije kampanje, koja preispituje ulogu social media influencera, a fokus prebacuje na same potrošače. Posebno zanimljivo predavanje najavljeno je od Ravida Kuperberga, partnera u kompaniji Mindscapes, koji će nam otkriti specijalne metode uz pomoć kojih svoje kreativne procese i misli možemo pretvoriti u "zlato".

    Predstavljeni deo sadržaja svakako će biti upotpunjen dodatnim segmentima i pratećim programom koje obećava još jedno nezaboravno iskustvo, otvara mogućnost za nove poslovne saradnje i, najvažnije od svega, donosi susret sa dragim prijateljima.

    Iako je Brending konferencija ove godine zabeležila najveći interes do sada, požurite li odmah do branding.ba, možda čak i stignete obezbediti jednu od preostalih kotizacija. A zatim, 31. maja se još samo trebate pobrinuti da u Istorijskom muzeju zauzmete najbolje mjesto, jer ova jedinstvena izložba kreativne misli modernog marketinga neće imati reprizu.

     

  • Pročitajte i...
    Sarajlije u Novu godinu uz Željka Joksimovića Sarajlije u Novu godinu uz Željka Joksimovića

    Željko Joksimović, naš čuveni kantautor i jedan od najpriznatijih umetnika na Balkanu, uvešće u 2020. sve one koji odluče da najluđu noć provedu u Sarajevu na otvorenom. Željko ističe da ovaj grad oseća svojim i da ga svaki dolazak u Sarajevo vrati na pravi kolosek.

     Deveta Brending konferencija Deveta Brending konferencija

    Iako je u poslednje vreme aktuelan pojam Influencera, istina je da istorija beleži mnoge uticajne pojedince, koji su ostavili trag na emocije, mišljenja, stavove i ponašanje čovečanstva. Neki su stvarali umetničke pravce, unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brendove. Upravo zbog toga će Istorijski muzej Bosne i Hercegovine biti savršena lokacija za devetu Brending konferenciju, najavljenu za 31. maj ove godine.

    crveni-tepih-naxi Počasno Srce Sarajeva Nuriju Bilgeu Ceylanu

    Dobitnik nagrade Počasno Srce Sarajeva 24. Sarajevo Film Festivala je turski reditelj Nuri Bilge Ceylan, jedan od najcenjenijih filmskih autora današnjice. Nagrada se Ceylanu dodeljuje u znak priznanja za izuzetan doprinos filmskoj umetnosti i podršku Sarajevo Film Festivalu. Nuri Bilge Ceylan je i počasni gost programa Posvećeno 24. Sarajevo Film Festivala.

    Ambasadori na okupu: Čola, Hari, Ismeta i Jasna snimili pesmu Ambasadori na okupu: Čola, Hari, Ismeta i Jasna snimili pesmu

    Bivši članovi grupe Ambasadora Zdravko Čolić, Hari Varešanović, Ismeta Dervoz i Jasna Gospić snimili su pesmu pod nazivom Trebević opet silazi u grad, kojom se skreće pažnja na otvaranje obnovljene Trebevićke žičare u Sarajevu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: