-
Poslednjih 5 pesama
- Osvajači - Marija
- MVP - Celu noć i celi dan
- Merlin - Smijehom strah pokrijem
- Doris Dragović - Željo moja
- Željko Joksimović - Ledja o ledja
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Domaći sladoled od nektarina
Ako niste imali priliku da probate sladoled od nektarina pravo je pitanje šta čekate? Isprobajte recept koji ne uključuje veštačke arome i verujte nam na reč da će vas ukus ovog fenomenalnog deserta oduševiti.
Kokos rolat
Ako ste ljubitelj kokosa, obavezno obradujte sebe ovim fenomenalnim desertom. Poslužite ga uz kafu ili hladnu limunadu za još bolji ugođaj.
-
Zdravlje
Šta uzrokuje tamne podočnjake i kako ih ublažiti?
Tamni kolutovi ispod očiju (poznati i kao periorbitalna hiperpigmentacija) mogu se pojaviti iz više razloga - genetike, alergija, umora, dehidratacije i drugih faktora. Mada nisu opasni po zdravlje, mogu uticati na samopouzdanje. Postoje kućni i medicinski tretmani koji mogu pomoći u ublažavanju njihovog izgleda.
Ubrzajte metabolizam i dovedite liniju do savršenstva!
Postoji nekoliko jednostavnih i efikasnih načina da podržite svoj metabolizam, od kojih mnogi uključuju jednostavne promene u vašoj ishrani i načinu života.
-
-
Putovanja
Putovanja zbog koncerata sve su popularnija, a evo koji gradovi prednjače!
Putovanja na koncerte i muzičke festivale – poznata kao gig-tripping – već neko vreme su jedan od izraženijih trendova u turizmu. Predviđa se da će tržište „muzičkog turizma“ do 2030. godine dostići vrednost od gotovo 263 milijarde dolara.
Italija proglašena za „ultimativnu“ destinaciju za solo avanturiste u 2025. godine!
Ako ste planirali solo putovanje u 2025. i tražite destinaciju koja ne nudi samo kulturno obogaćenje već i uzbuđenje i dozu adrenalina, Italija je – prema novom istraživanju – pravo mesto za vas.
-
Preporučujemo
Saveti koji će pomoći da vam paradajz danima ostane svež i sočan
Paradajz zaista može da ostane svež danima, pa čak i nedeljama, ako nije previše mekan i zreo. Međutim, veoma je važno da obratite pažnju na način na koji skladištite paradjz, jer postoji jedno mesto koje nikako nije povoljno.
Zaboravite hemikalije: Očistite celu kuću uz pomoć limuna!
Limunska kiselina poseduje izuzetnu moć čišćenja i pokazala se kao jedno od najučinkovitijih prirodnih sredstava za održavanje higijene doma. Zahvaljujući svojim antibakterijskim i dezinfekcionim svojstvima, idealna je za sve koji žele da izbegnu upotrebu agresivnih hemikalija i opredele se za zdravije, ekološki prihvatljivije alternative.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.40 117.22 118.04 CHF 124.08 124.96 125.83 USD 100.90 101.61 102.32
-
Deveta Brending konferencija
Iako je u poslednje vreme aktuelan pojam Influencera, istina je da istorija beleži mnoge uticajne pojedince, koji su ostavili trag na emocije, mišljenja, stavove i ponašanje čovečanstva. Neki su stvarali umetničke pravce, unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brendove. Upravo zbog toga će Istorijski muzej Bosne i Hercegovine biti savršena lokacija za devetu Brending konferenciju, najavljenu za 31. maj ove godine.
03-05-2019 | 10:55 | Autor/Izvor: Naxi media/Via Media/Brending konferencija 09
Foto: Via Media/Brending konferencija 09 promo
Slogan ovogodišnje Brending konferencije, “Hack the influence”, nije poziv za savladavanje veštine Social Media Influencing-a. Svetski stručnjaci će na ovogodišnjoj Brending konferenciji govoriti o dosta kompleksnijem pojmu “influence-a”, koji odlikuje brendove sa stavom.
Brending konferencija 9 otkriva veliku transformaciju poslovnog razmišljanja, koja leži na principu stvaranja zajedničke vrednosti između brendova i potrošača, rešavajući potrebe i izazove društva sa kojim se povezuju i grade nove vrednosti.
I ove godine će uvaženi stručnjaci i veliki predavači predstaviti ideje i načine na koje je moguće, gradeći odnos između brenda i potrošača, izgraditi upečatljiv uticaj. Biće reči i o tome kako i zašto formirati brend sa stavom i koji su rizici zauzimanja stava.
Temu "Hack the influence", svako iz svoje perspektive, publici će, između ostalih, predstaviti Mark Shayler, vlasnik kompanije APE iz Velike Britanije i izvanredan "biznis transformator", Mihnea Gheorghiu, kreativni direktor agencije Publicis Italy, buntovnik s razlogom i velikom listom osvojenih nagrada za kreativni rad, Ravid Kuperberg, osnivač i partner u kompaniji Mindscapes iz Izraela, jedan od najboljih trenera za kreativni tok misli.
U specijalnom delu programa devete Brending konferencije, u sklopu partnerstva sa prestižnim Cannes Lions festivalom, ponovo će biti proglašeni pobednici takmičenja Young Lions BiH. Ovo takmičenje održava se već treću godinu u nizu i velika je prilika za sve mlade agencijske i nezavisne profesionalce da svetskoj eliti kreativne industrije u Cannesu prezentuju svu raskoš svojih veština i talenta. Klijent za kojeg će takmičari kreirati rešenje ove godine će biti humanitarna organizacija UNICEF, a kreativno rešenje koje bude odabrano kao najbolje, pobednicima će osigurati GRAND PRIX u ukupnom iznosu od 10 000 KM.
Nije neobično da se ovakav događaj smesti u muzej, budući da je namena svakog muzeja da istakne i pred javnost izloži ono najbolje iz jednog vremena i prostora. Tako ćemo 31. maja u Istorijskom muzeju BiH, na devetoj Brending konferenciji, prisustvovati izložbi kreativne misli velikih imena marketing industrije današnjice. Izložba neće imati reprizu, a kotizacije po early bird ceni možete nabaviti odmah.
-
Pročitajte i...
Predstavljen program devete Brending konferencije
Svi uspešni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabeležena u vremenu, svakako je uticaj koji su izvršili na potrošače, menjajući svoje poslovanje, ali i svet oko sebe na bolje. Zbog toga je "Hack the influence" slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertajzing industrije.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: