-
Poslednjih 5 pesama
- Oliver Mandić - Nije za nju
- Djordje Balašević - Andjela (Moja je draga vestica)
- Dino Merlin - Krive Karte
- Srdjan Jul - Koketa
- Ana Stanić - Grad
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoOmiljeni kolač: Trileće
Za ljubitelje sočnih i starinskih kolača donosimo recept koji će vas oduševiti.
Popularne kupus kifleKupus kifle zapravo ne sadrže kupus kao glavni sastojak, a ime su dobile isključivo zbog svog izgleda.
-
ZdravljeKorisni saveti za prevenciju visokog pritiska
Veća je verovatnoća da ćete imati visok krvni pritisak zbog genetike, starosti i ako imate određena pridružena zdravstvena stanja. Lečenje obično uključuje terapiju lekovima,ali postoji mogućnost da regulišete pritisak i prirodnim metodama, takođe postoje i saveti koji mogu da pomognu da održavate normalan krvi pritisak kroz godine.
Šest simptoma koji ukazuju na nedostatak proteinaProteini su veoma važni za celokupno funkcionisanje organizma, a mnogima od nas nisu poznati simptomi koji ukazuju na njihov nedostatak.
-
PutovanjaPlaniramo letovanje: Tri ostrva u Grčkoj koja možete da posetite
U Grčkoj, Mediteranskom dragulju, leže brojna ostrva koja očaravaju svojom raznolikošću i lepotom. Tri ostrva koja se ističu po svojoj jedinstvenosti, a nisu toliko tolika isforsirana mogu da posluže kao ideja za letovanje ove godine.
Letujete u hotelu? Ovo su nepristojne navike kojih odmah treba da se osloboditeNajverovatnije ste i sami svesni da neke navike nije dobro negovati ako ste na putovanju, a posebno ako gostujete u hotelu.
-
PreporučujemoZašto nije dobro da držimo jaja u vratima frižidera?
Jaja najčešće držimo na polici pri vratima frižidera. To je sasvim prihvatljivo, ako ih redovno koristimo, ali ako nemamo običaj da svakodnevno pripremamo jaja, ovo nije baš najbolja opcija.
Jednostavni saveti za sezonsko sređivanje garderoberaSa promenom vemena prirodno se javlja potreba svakog od nas za sređivanjem. Kada dođe proleće ovo se odnosi na generalno sređivanje kuće, ali i na sređivanje garderobera, odlaganje zimske odeće i odeće koju više nećemo nositi.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.33 117.15 117.97 CHF 120.42 121.27 122.12 USD 109.33 110.10 110.87
-
Deveta Brending konferencija
Iako je u poslednje vreme aktuelan pojam Influencera, istina je da istorija beleži mnoge uticajne pojedince, koji su ostavili trag na emocije, mišljenja, stavove i ponašanje čovečanstva. Neki su stvarali umetničke pravce, unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brendove. Upravo zbog toga će Istorijski muzej Bosne i Hercegovine biti savršena lokacija za devetu Brending konferenciju, najavljenu za 31. maj ove godine.
03-05-2019 | 10:55 | Autor/Izvor: Naxi media/Via Media/Brending konferencija 09
Foto: Via Media/Brending konferencija 09 promo
Slogan ovogodišnje Brending konferencije, “Hack the influence”, nije poziv za savladavanje veštine Social Media Influencing-a. Svetski stručnjaci će na ovogodišnjoj Brending konferenciji govoriti o dosta kompleksnijem pojmu “influence-a”, koji odlikuje brendove sa stavom.
Brending konferencija 9 otkriva veliku transformaciju poslovnog razmišljanja, koja leži na principu stvaranja zajedničke vrednosti između brendova i potrošača, rešavajući potrebe i izazove društva sa kojim se povezuju i grade nove vrednosti.
I ove godine će uvaženi stručnjaci i veliki predavači predstaviti ideje i načine na koje je moguće, gradeći odnos između brenda i potrošača, izgraditi upečatljiv uticaj. Biće reči i o tome kako i zašto formirati brend sa stavom i koji su rizici zauzimanja stava.
Temu "Hack the influence", svako iz svoje perspektive, publici će, između ostalih, predstaviti Mark Shayler, vlasnik kompanije APE iz Velike Britanije i izvanredan "biznis transformator", Mihnea Gheorghiu, kreativni direktor agencije Publicis Italy, buntovnik s razlogom i velikom listom osvojenih nagrada za kreativni rad, Ravid Kuperberg, osnivač i partner u kompaniji Mindscapes iz Izraela, jedan od najboljih trenera za kreativni tok misli.
U specijalnom delu programa devete Brending konferencije, u sklopu partnerstva sa prestižnim Cannes Lions festivalom, ponovo će biti proglašeni pobednici takmičenja Young Lions BiH. Ovo takmičenje održava se već treću godinu u nizu i velika je prilika za sve mlade agencijske i nezavisne profesionalce da svetskoj eliti kreativne industrije u Cannesu prezentuju svu raskoš svojih veština i talenta. Klijent za kojeg će takmičari kreirati rešenje ove godine će biti humanitarna organizacija UNICEF, a kreativno rešenje koje bude odabrano kao najbolje, pobednicima će osigurati GRAND PRIX u ukupnom iznosu od 10 000 KM.
Nije neobično da se ovakav događaj smesti u muzej, budući da je namena svakog muzeja da istakne i pred javnost izloži ono najbolje iz jednog vremena i prostora. Tako ćemo 31. maja u Istorijskom muzeju BiH, na devetoj Brending konferenciji, prisustvovati izložbi kreativne misli velikih imena marketing industrije današnjice. Izložba neće imati reprizu, a kotizacije po early bird ceni možete nabaviti odmah.
-
Pročitajte i...Predstavljen program devete Brending konferencije
Svi uspešni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabeležena u vremenu, svakako je uticaj koji su izvršili na potrošače, menjajući svoje poslovanje, ali i svet oko sebe na bolje. Zbog toga je "Hack the influence" slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertajzing industrije.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: