Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Sandi Cenov - Malena

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Sandi Cenov - Malena
    2. Marija Šerifović - Nocturno
    3. Tajči - Moj mali je opasan
    4. Merlin - Otkrit ću ti tajnu
    5. Galija - Na tvojim usnama
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Tanja Peternek Aleksić - Četvrtak - Mojih 50
    2. 21. april - 1 - Dodir noći
    3. 21. april - 2 - Dodir noći
    4. 21. april - 3 - Dodir noći
    5. Tanja Peternik Aleksić - Sreda - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Meksička salata Meksička salata

    Meksičku salatu možete jesti samostalno, uz meso, naćose ili kao nadev za tortilju.

    Banana šejk Banana šejk

    Počastite se neodoljivim šejkom od banane u domaćoj radinosti.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Zdravlje
    Vežbe disanja za opuštanje Vežbe disanja za opuštanje

    Ukoliko ste pod stresom, osećate premor i tenziju u mišićima, isprobajte ovu jednostavnu tehniku disanja, koja će vam pomoći da se opustite.

    Zeleni čaj saveznik zdravlja Zeleni čaj saveznik zdravlja

    Zeleni čaj ubraja se među najpopularnije čajeve i to nije bez razloga. Benefiti njegovog konzumiranja su višestruki.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.76 117.58 118.40
    CHF 105.84 106.58 107.33
    USD 97.02 97.70 98.38
  • Povezani članci
  • Povećajte samopouzdanje

    Gotovo da ne postoji osoba koja u nekoj životnoj dobi nije preispitivala svoje vrednosti, te dovodila u pitanje vlastite kvalitete. Zdravo samopouzdanje je osnova napretka, duhovnog, emotivnog, pa i materijalnog. Ipak, nekada usled brojnih spoljašnjih, kulturoloških i socijalnih faktora, ali i unutrašnjih, karakternih zapadnemo u klopku osećaja manje vrednosti.




    04-03-2021 | 14:27 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock- Rido81

     

    Ovakvo osećanje obično vodi blokadama, umanjujući volju i želju za napretkom, ali i stvaranjem navika u ponašanju koja nisu zdrava ni produktivna po osobu. Donosimo vam nekoliko načina kako da unapredite samopouzdanje, prihvatite sebe i naučite da cenite svaki deo svoje ličnosti.


    Zdravo samopouzdanje omogućiće vam da lakše sklapate odnose i unapredite sveukupan kvalitet življenja.

    Psiholozi odavno kao jedan od vida oslobađajućih tehnika preporučuju onu koja podrazumeva pisanje, odnosno sumiranje i pisanje o onome što vas muči. Tako, napišite na papiru sve ono šta smatrate nezadovoljavajućim po pitanju vas. Ovo se odnosi na karakterne osobine, stečene strahove, nesigurnosti, fizički izgled, sve što čini vašu pojavnost...Dakle, sve ono u čemu verujete da biste mogli bolje da postupate i promenite. 

    Onda učinite isto, samo se ovog puta fokusirajte na one stvari koje volite i na koje ste ponosni.

    Koliko se ono kako vidite sebe razlikuje od onoga kako vas vide drugi? Da li sudovi drugih ljudi utiču i na sud kako vidite sebe?

    Trudite se da budete iskreni, a onda polako počnite da raščlanjujete ono što se napisali o sebi, praveći sistem eliminacije, odnosno izdvajajući koja vam razmišljanja i sudovi o sebi ne doprinose boljem kvalitetu života, već vode nazadovanju i nipodaštavanju. Napravite alternative za takve oblike razmišljanja i krenite da ih postepeno menjate. Dajte sebi vremena i prostora. Postepeno, izlazite iz "zone komfora" i oslobađajte se "kočnica" i strahova malim istupanjima. Odredite vreme za sebe, radite stvari koje vam pričinjavaju zadovoljstvo. Pročitajte dobru knjigu, promenite frizuru, boju kose, krenite da vežbate, promenite ishranu...Započnite hobi koji vas je oduvek zanimao, uvedite novine u način poslovanja...Naučite da pohvalite sebe za svaki od tih malih koraka. 


    S druge strane, trudite se da jednako negujete i poboljšavate i onu pozitivnu listu. U svakom danu možete pronaći razlog za makar jedan osmeh, a već njime ste na korak bliže do osećaja zadovoljstva. Učinite male, ali značajne stvari za sebe i ne odustajte od pozitivnih promena. 

  • Pročitajte i...
    Nahranite telo, um i dušu Okrenite se pozitivnim promenama

    Čak i male promene mogu vidno uticati na kvalitet života. Pokušajte da u narednom periodu oformite neke nove navike i izbacite one koje narušavaju vaše sveukupno zdravlje poput nespavanja, preskakanja obroka...

    Po jutru se dan poznaje: Započnite ga uz osmeh Po jutru se dan poznaje: Započnite ga uz osmeh

    Čovek mora biti dosledan i uporan ukoliko želi da stvori novu naviku. Poznato je da se navike stvaraju, a nakon nekog vremena, možemo ih potpuno usvojiti, tako da nam se čini da nikada drugačije i nismo postupali. Ukoliko želite da smanjite nivo jutarnjeg stresa, potrebno je da usvojite neke od ovih oblika ponašanja.

    Napravite spa ugođaj u svom domu Napravite spa ugođaj u svom domu

    I pored poslovnih i privatnih obaveza, bilo bi poželjno odvojiti vreme za sebe i opuštanje, a ovaj ritual ukoliko niste u mogućnosti svakodnevno, upražnjavajte makar jednom nedeljno ili kada god vam se za to stvori prilika.

    Ulepšajte sebi ovaj decembar Ulepšajte sebi ovaj decembar

    Pandemija koronavirusa svakako se odrazila na naše socijalne živote, a nedostatak međusobne interakcije i druženja sa dragim ljudima možda se najviše oseća u pretprazničnom i prazničnom periodu. Zahvaljujući socijalnim mrežama i različitim platformama za komunikaciju uvek možemo biti u kontaktu sa dragim ljudima, a kako biste ispunili vreme koje provodite kod kuće, donosimo vam nekoliko predloga na koje načine možete da uživate u prazničnoj čaroliji, naučite nešto novo. Pogledajte spisak stvari koje možete uraditi sami ili u prisutvu ukućana.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: