
Organizujte obaveze početkom meseca
Svaki početak meseca je prilika da uvedete novine u vaše domaćinstvo, (re)organizujete budžet i napravite plan obaveza.
30-03-2023
|15:04
|Autor / Izvor: Naxi media

Sumirajte ciljeve i obaveze koje ste ispunili tokom prošlog meseca i fokusirajte se na nove izazove ili unapređenje postojećih poslovnih rezultata. Sredite dokumenta, elektronsku poštu, napravite spisak već ugovorenih poslovnih sastanaka, novih projekata...Uvid u predstojeće obaveze pomoći će vam da odredite prioritete i lakše se organizujete na mesečnom, nedeljnom i dnevnom nivou kada je reč o vašem poslu.
Isto tako, sumirajte i šta je ono što vas očekuje kada je reč o vašim društvenim aktivnostima i porodičnim obavezama - nastavne i vannastavne aktivnosti dece, porodična okupljanja, proslave, druženja sa prijateljima, hobiji...
Organizujte vaše finansije, tako da unapred imate uvid u sigurne troškove i prihode za taj mesec. Kada je reč o održavanju domaćinstva, napravite spisak namirnica i proizvoda koji vam nedostaju i pridržavajte ga se tokom mesečne nabavke. Na ovaj način izbeći ćete nekontrolisanu kupovinu.
Početak meseca je dobar period i za započinjanje dubinskog čišćenja doma. Oslobodite se nagomilanih stvari koje vam više ne služe, u zavisnosti od toga koliko su očuvane, donirajte, poklonite nekome ili reciklirajte. Ukoliko već niste, posvetite se sezonskom čišćenju domaćinstva. Temeljno čišćenje, zarad bolje produktivnosti, možete uraditi selektivno.