-
Poslednjih 5 pesama
- Laki Pingvini - Moja devojka
- Tijana Bogicevic - Kad Odem
- Zana - Jabuke i vino
- Merlin - Rane
- Massimo Savic - Neka Ti Plove Brodovi
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Domaći sladoled od nektarina
Ako niste imali priliku da probate sladoled od nektarina pravo je pitanje šta čekate? Isprobajte recept koji ne uključuje veštačke arome i verujte nam na reč da će vas ukus ovog fenomenalnog deserta oduševiti.
Kokos rolat
Ako ste ljubitelj kokosa, obavezno obradujte sebe ovim fenomenalnim desertom. Poslužite ga uz kafu ili hladnu limunadu za još bolji ugođaj.
-
Zdravlje
Šta uzrokuje tamne podočnjake i kako ih ublažiti?
Tamni kolutovi ispod očiju (poznati i kao periorbitalna hiperpigmentacija) mogu se pojaviti iz više razloga - genetike, alergija, umora, dehidratacije i drugih faktora. Mada nisu opasni po zdravlje, mogu uticati na samopouzdanje. Postoje kućni i medicinski tretmani koji mogu pomoći u ublažavanju njihovog izgleda.
Ubrzajte metabolizam i dovedite liniju do savršenstva!
Postoji nekoliko jednostavnih i efikasnih načina da podržite svoj metabolizam, od kojih mnogi uključuju jednostavne promene u vašoj ishrani i načinu života.
-
-
Putovanja
Italija proglašena za „ultimativnu“ destinaciju za solo avanturiste u 2025. godine!
Ako ste planirali solo putovanje u 2025. i tražite destinaciju koja ne nudi samo kulturno obogaćenje već i uzbuđenje i dozu adrenalina, Italija je – prema novom istraživanju – pravo mesto za vas.
Lisabon je zvanično dom najboljeg luksuznog hotela na svetu!
TripAdvisor je objavio dobitnike nagrada Travellers’ Choice, otkrivši listu najboljih hotela na svetu – a titula apsolutnog pobednika pripala je jednom portugalskom dragulju.
-
Preporučujemo
Zaboravite hemikalije: Očistite celu kuću uz pomoć limuna!
Limunska kiselina poseduje izuzetnu moć čišćenja i pokazala se kao jedno od najučinkovitijih prirodnih sredstava za održavanje higijene doma. Zahvaljujući svojim antibakterijskim i dezinfekcionim svojstvima, idealna je za sve koji žele da izbegnu upotrebu agresivnih hemikalija i opredele se za zdravije, ekološki prihvatljivije alternative.
Savet dizajnera: Kombinacije boja koje donose luksuzni izgled prostora
Dizajneri enterijera otkrili su za Homes & Gardens da postoje izvesne kombinacije boja koje da prostoru daju luksuzan izgled.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.39 117.22 118.04 CHF 124.69 125.57 126.44 USD 100.98 101.70 102.41
-
Kako bi poznati potrošili 1 200 000 dinara?
Preostalo je još samo osam dana do završetka nagradne igre UŠĆE godina želja i prilike da svi posetioci i potrošači UŠĆE Shopping Centra postanu učesnici i potencijalni dobitnici vrednih nagrada.
22-10-2015 | 14:12 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Ušće Shopping Center promo
Glavna nagrada iznosi čak 1 200 000 dinara za godinu dana šopinga u ovom centru, a poznate ličnosti su otkrile modele kojih brendova najviše vole da nose, kao i ukoliko bi baš oni postali srećni dobitnici na šta bi potrošili ovu sumu novca.Danijela Buzurović, TV voditeljka
- Kad bih osvojila takvu nagradu odmah bih počela da pravim spisak stvari koje bih kupila najbližima. Ustvari, sve bih ih povela u šoping! Sigurno je da bih najviše potrošila u dečijim radnjama, na stvari i igračke za Nestora. -Darko Ivić, glumac
- Najviše bih trošio u radnjama sa sportskom, ali i ostalom odećom, a deo novca bi ostao i u bioskopu i snek barovima. Zaista mi nije primarno da odeća bude firmirana, već da mi lepo stoji, ali kad već pričamo o brendovima, u mom ormaru je najprisutniji adidas. -Nebojša Grnčarski, vlasnik modne agencije Select
- Najviše bih kupovao deci, jer stalno prerastaju postojeće konfekcijske brojeve, potom Dragani, a meni tek ako nešto ostane i od te velike sume - Fashion&Friends ne samo da ima najveći broj brendova, već se tu često mogu naći autentični komadi odeće. Volim da dam pare za nešto karakteristično, a takve stvari nalazim i kad svratim u Diesel, Replay, Desigual… -
Nagrade od 500, 1.000, 30.000, 90.000 i čak 1.200.000 dinara očekuju posetioce UŠĆE Shopping Centra koji se uključe u nagradnu igru "UŠĆE godina želja". Potrebno je da se do 30. oktobra obavi kupovina u iznosu od 5.000 dinara ili više, nakon čega se dobija "cep-cep" kartica. Kupac na licu mesta može da osvoji neku od instant nagrada, 500 ili 1.000 dinara za kupovinu, Mesec šopinga i platnu karticu UniCredit Banke u iznosu od 30.000 dinara, kao i nagradu Sezona šopinga u UŠĆE SC i karticu u iznosu od 90.000 dinara, koju može da iskoristi tokom tri meseca.
Oni koji ne osvoje neku od nagrada u trenutku kupovine, mogu i dalje da učestvuju u izvlačenju glavne nagrade – godinu dana šopinga u UŠĆE Shopping Centru. Srećni dobitnik glavne nagrade imaće tokom 12 meseci po 100.000 dinara na poklon kartici UniCredit Banke za kupovinu svega što poželi.
I ova jesen u UŠĆE Shopping Centru je u znaku dobre energije i poklona, a "UŠĆE godina želja" će najsrećnijem doneti radosti i u celoj 2016. -
Pročitajte i...
Generacijski Jazz powered by MILKA: Seka Sablić i Mirka Vasiljević u petoj epizodi!
Podkast uživo koji okuplja naše najpoznatije glumce, pevače, muzičare, sportiste... U novoj epizodi Generacijskog Jazza powered by Milka u Ušće Shopping Centru, naše gošće će biti popularne glumice Jelisaveta Seka Sablić i Mirka Vasiljević.
Zašto srećni ljudi više kupuju online?
Sreća ima veći uticaj na online kupovinu nego što mislimo. Nedavna studija pokazuje da ljudi, kada su dobro raspoloženi, imaju tendenciju da češće kliknu na reklame.
Četvrta epizoda Generacijskog Jazz-a: Jadran i Đorđe su nam poklonili veče prepuno smeha!
Podkast uživo koji nosi naziv "Generacijski Jazz" održan je juče po četvrti put u Cineplexx bioskopu u Ušće šoping centru. U prethodnim epizodama imali smo priliku da se družimo sa uspešnim ljudima iz sveta glume, sporta i biznisa, a sada nam je bila čast da ugostimo naše popularne glumce Jadrana Malkoviča i Đorđa Mišinu. Dinamični duo je već imao priliku da sarađuje, a sada su nam se predstavili u nešto opuštenijoj atmosferi i publici podarili veče koje će dugo pamtiti po smehu i neverovatnoj energiji.
Kare Design Srbija obeležava 15 godina poslovanja na našem tržištu
Kare Design Srbija ove godine, obeležava 15 godina poslovanja na našem tržištu. Svoju filozofiju "radost življenja", šire kroz poseban pristup promocije i predstavljanja ovog nemačkog brenda i proizvođača nameštaja rasvete i dekoracije.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: