-
Poslednjih 5 pesama
- Dino Dvornik - Tebi pripadam
- Elektricni Orgazam - Da si tako jaka
- Toše Proeski - Veži me za sebe
- Djordje Balašević - Jaroslava (Princezo javi se)
- Massimo Savic - Sjaj U Tami
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Krompir sa slaninom i belim lukom
Pripremite danas zapečeni mladi krompir sa belim lukom i slaninom. Ovo je pravo prolećno jelo koje će uz zelenu salatu i mladi luk biti još ukusnije, a mnoge će vratiti u detinjstvo.
Pasta sa lososom
Ovo je pasta koja će vas oduševiti i probuditi sva vaša čula. Uživajte u ovom jednostavnom obroku uz čašu hladne limunade ili kvalitetnog belog vina...
-
Zdravlje
Devet napitaka koje treba da izbegavate ako vodite računa o zdravlju
Neka pića koji mnogi od nas svakodnevno kozumiraju predstavljaju rizik za zdravlje. Možda smatramo da su neka zdravija i bolja opcija od gaziranih pića, ali neki podaci govore suprotno.
Šta tvrdi nauka: Da li je kolagen zaista najmoćniji suplement?
Poslednjih godina kolagen koristi sve veći broj ljudi, a njegovoj popularnosti dodatno doprinose poznate ličnosti i influenseri, svakodnevno promovišući ideju o njegovom čudotvornom dejstvu na nokte, kožu i kosu.
-
-
Putovanja
Najdinamičniji gradovi sveta: London opet na vrhu, a evo ko ga prati!
Redakcija magazina Time Out donosi pregled najuspešnijih urbanih sredina na osnovu opsežnog istraživanja IESE Cities in Motion indeksa.
Ova udaljena italijanska regija biće domaćin „najčarobnije žurke na svetu“ ove godine
Detour Discotheque je do sada organizovao spektakularne žurke na vrhovima planina i udaljenim ostrvima, a sada stiže u Apuliju!
-
Preporučujemo
Koje su to najčešće greške koje pravimo kad peremo veš u veš mašini?
Iako pranje veša deluje kao rutinska aktivnost, mnogi od nas prave uobičajene greške koje utiču na miris, dugotrajnost i izgled odeće. Jedna od najčešćih zabluda ogleda se u korišćenju previše omekšivača ili deterdženta, kao i u pogrešnom izboru temperature pranja.
Pet biljaka za prelepo prolećno dvorište bez mnogo održavanja
Proleće je pravo vreme da udahnete novi život svom dvorištu – bilo da raspolažete prostranim vrtom ili malim zelenim kutkom. Sadnja biljaka koje ne zahtevaju previše nege odličan je način da oplemenite prostor bez dodatnog opterećenja. Donosimo vam pet idealnih biljaka koje će uneti boju, miris i eleganciju u vaše dvorište, a pritom ne traže mnogo pažnje.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.37 117.19 118.01 CHF 124.22 125.10 125.97 USD 102.31 103.04 103.76
-
Kako bi poznati potrošili 1 200 000 dinara?
Preostalo je još samo osam dana do završetka nagradne igre UŠĆE godina želja i prilike da svi posetioci i potrošači UŠĆE Shopping Centra postanu učesnici i potencijalni dobitnici vrednih nagrada.
22-10-2015 | 14:12 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Ušće Shopping Center promo
Glavna nagrada iznosi čak 1 200 000 dinara za godinu dana šopinga u ovom centru, a poznate ličnosti su otkrile modele kojih brendova najviše vole da nose, kao i ukoliko bi baš oni postali srećni dobitnici na šta bi potrošili ovu sumu novca.Danijela Buzurović, TV voditeljka
- Kad bih osvojila takvu nagradu odmah bih počela da pravim spisak stvari koje bih kupila najbližima. Ustvari, sve bih ih povela u šoping! Sigurno je da bih najviše potrošila u dečijim radnjama, na stvari i igračke za Nestora. -Darko Ivić, glumac
- Najviše bih trošio u radnjama sa sportskom, ali i ostalom odećom, a deo novca bi ostao i u bioskopu i snek barovima. Zaista mi nije primarno da odeća bude firmirana, već da mi lepo stoji, ali kad već pričamo o brendovima, u mom ormaru je najprisutniji adidas. -Nebojša Grnčarski, vlasnik modne agencije Select
- Najviše bih kupovao deci, jer stalno prerastaju postojeće konfekcijske brojeve, potom Dragani, a meni tek ako nešto ostane i od te velike sume - Fashion&Friends ne samo da ima najveći broj brendova, već se tu često mogu naći autentični komadi odeće. Volim da dam pare za nešto karakteristično, a takve stvari nalazim i kad svratim u Diesel, Replay, Desigual… -
Nagrade od 500, 1.000, 30.000, 90.000 i čak 1.200.000 dinara očekuju posetioce UŠĆE Shopping Centra koji se uključe u nagradnu igru "UŠĆE godina želja". Potrebno je da se do 30. oktobra obavi kupovina u iznosu od 5.000 dinara ili više, nakon čega se dobija "cep-cep" kartica. Kupac na licu mesta može da osvoji neku od instant nagrada, 500 ili 1.000 dinara za kupovinu, Mesec šopinga i platnu karticu UniCredit Banke u iznosu od 30.000 dinara, kao i nagradu Sezona šopinga u UŠĆE SC i karticu u iznosu od 90.000 dinara, koju može da iskoristi tokom tri meseca.
Oni koji ne osvoje neku od nagrada u trenutku kupovine, mogu i dalje da učestvuju u izvlačenju glavne nagrade – godinu dana šopinga u UŠĆE Shopping Centru. Srećni dobitnik glavne nagrade imaće tokom 12 meseci po 100.000 dinara na poklon kartici UniCredit Banke za kupovinu svega što poželi.
I ova jesen u UŠĆE Shopping Centru je u znaku dobre energije i poklona, a "UŠĆE godina želja" će najsrećnijem doneti radosti i u celoj 2016. -
Pročitajte i...
Generacijski Jazz powered by MILKA: Seka Sablić i Mirka Vasiljević u petoj epizodi!
Podkast uživo koji okuplja naše najpoznatije glumce, pevače, muzičare, sportiste... U novoj epizodi Generacijskog Jazza powered by Milka u Ušće Shopping Centru, naše gošće će biti popularne glumice Jelisaveta Seka Sablić i Mirka Vasiljević.
Zašto srećni ljudi više kupuju online?
Sreća ima veći uticaj na online kupovinu nego što mislimo. Nedavna studija pokazuje da ljudi, kada su dobro raspoloženi, imaju tendenciju da češće kliknu na reklame.
Četvrta epizoda Generacijskog Jazz-a: Jadran i Đorđe su nam poklonili veče prepuno smeha!
Podkast uživo koji nosi naziv "Generacijski Jazz" održan je juče po četvrti put u Cineplexx bioskopu u Ušće šoping centru. U prethodnim epizodama imali smo priliku da se družimo sa uspešnim ljudima iz sveta glume, sporta i biznisa, a sada nam je bila čast da ugostimo naše popularne glumce Jadrana Malkoviča i Đorđa Mišinu. Dinamični duo je već imao priliku da sarađuje, a sada su nam se predstavili u nešto opuštenijoj atmosferi i publici podarili veče koje će dugo pamtiti po smehu i neverovatnoj energiji.
Kare Design Srbija obeležava 15 godina poslovanja na našem tržištu
Kare Design Srbija ove godine, obeležava 15 godina poslovanja na našem tržištu. Svoju filozofiju "radost življenja", šire kroz poseban pristup promocije i predstavljanja ovog nemačkog brenda i proizvođača nameštaja rasvete i dekoracije.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: