Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Oliver Mandić - Nije za nju

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Oliver Mandić - Nije za nju
    2. S Vremena Na Vreme - Moj svet
    3. Denis & Denis - Ja sam lazljiva
    4. Bajaga - Tekila Gerila
    5. Bijelo dugme - Lažeš
  • Beograd Uzivo
  • Virtualni sajam
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Čipi - Petak - Mojih 50
    2. 17. oktobar - 1 - Dodir noći
    3. 17. oktobar - 2 - Dodir noći
    4. 17. oktobar - 3 - Dodir noći
    5. Čipi - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Makaroni sa sirom Makaroni sa sirom

    Ukoliko vam je ponestalo ideja za brz obrok u pomoć pristižu makaroni kao nepogrešiv izbor.

    Kesten kuglice Kesten kuglice

    Ukusne kuglice koje se brzo pripremaju, a daće posebnu aromu vašoj jesenjoj trpezi.

  • Parni valjak koncert
  • Pozoriste na Terazijama
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.79 117.61 118.44
    CHF 106.32 107.07 107.82
    USD 104.99 105.73 106.47
  • Povezani članci
  • Ukoliko želite miran san, izbegavajte ove navike

    San je nemerljivo važan za celokupno zdravlje i odmor organizma, a posledice neredovnog i nekvalitenog sna vrlo brzo se odraze na psihički i fizički aspekt.




    10-10-2018 | 14:30 | Autor/Izvor: Naxi media-brightside

    Foto: Bigstock- lenets

     

    Evo koje navike bi trebalo izbegavati pred spavanje, kako biste osigurali kvalitetan san.

    Ne odlazite na spavanje gladni. Ovo svakako ne podrazumeva da neposredno pred odlazak u krevet imate oblian obrok, ali ukoliko osećate blagu glad, pojedite nešto lako varljivo i nekalorično.

    Popodnevni odmor - Ukoliko imate naviku da odspavate jednu partiju u popodnevnim časovima, velika je mogućnost da ćete kasnije imati problem da zaspite. Popodnevna odmaranja obično kasnije mogu uzrokovati nesanicu, te poremetiti ustaljeni tok spavanja.

    Preskakanje doručka - Iako vam može delovati nepovezano, doručak je važan jer "uključuje" vaš biološki sat. Kada telo dobije hranu sat vremena nakon buđenja,  tada počinje brojati vreme pre noćnog spavanja. Mislite o tome pre nego što se odlučite da vam jutarnji obrok bude samo kafa.  


    Pretopla prostorija - Previše toplote može uticati na kvalitet sna. Pre spavanja, provetrite sobu i pustite da u nju uđe malo svežine.

    Jedete slatkiše pre spavanja - Iako je poželjno ne odlaziti praznog stomaka u krevet, na meniju u tom slučaju ne bi trebalo da se nađu slatkiši. Ukoliko jedete čokoladu pre spavanja, to može izazvati nesanicu, jer čokolada, kao i slatkiši sadrže kofein.

     

  • Pročitajte i...
    Kako je najbolje započeti dan? Kako je najbolje započeti dan?

    Svako od nas ima svoju jutarnju rutinu pripremanja za posao i započinjanja dana. Možda ujutru vežbate, tuširate se, doručkujete i uživate u šolji kafe ili čaja. Iako individualne, jutarnje navike su uglavnom slične kod većine ljudi, a ovo je jedna koju sigurno ne upražnjavate.

    Pripreme za miran san Pripreme za miran san

    Miran san je od presudnog značaja za psihofizičko zdravlje. Nesanica je često podstaknuta svakodnevnim stresom, pa ukoliko želite da sebi obezbedite vreme tokom kojeg ćete se zaista odmoriti, pokušajte da usvojite neke od ovih navika.

    Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini

    Stručnjaci tvrde da kvalitetan san može doprineti gubljenju kilograma, baš kao i fizičke vežbe. Ukoliko želite da ubrzate vaš metabolizam tokom spavanja, evo nekoliko navika koje bi trebalo da uvrstite u ritual pre odlazak na spavanje.

    Sok od celera za zdravlje organizma Sok od celera za zdravlje organizma

    Celer je veoma bogat vlaknima zbog čega je jako dobar antioksidant. Isto tako, poseduje veliku količinu vitamina i minerala, pa ukoliko želite da steknete jednu zdravu naviku, dan zapolnite uz sveži sok od celera.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: