Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Oliver Mandić - Odlazim, a volim te

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Oliver Mandić - Odlazim, a volim te
    2. Piloti - Kao Ptica Na Mom Dalnu
    3. Tutti Frutti Band - Stvari lagane
    4. Sergej Ćetković - Pola moga svijeta
    5. Zana - Vlak
  • Beograd Uzivo
  • Revita
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Đorđe David - Ponedeljak - Mojih 50
    2. 19. april - 1 - Dodir noći
    3. 19. april - 2 - Dodir noći
    4. 19. april - 3 - Dodir noći
    5. Milena Pavlović - Petak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Rižoto sa pečurkama Rižoto sa pečurkama

    Rižoto sa povrćem je hranljiv i zdrav obrok. Savršen za početak radn nedelje!

    Pikantni pileći paprikaš Pikantni pileći paprikaš

    Ukoliko ste ljubitelj pikantnijeg ukusa, ovog vikenda počastite se domaćim paprikašom.

  • Odeon
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.25 118.07 118.90
    CHF 102.77 103.49 104.21
    USD 104.33 105.06 105.80
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Ukoliko želite miran san, izbegavajte ove navike

    San je nemerljivo važan za celokupno zdravlje i odmor organizma, a posledice neredovnog i nekvalitenog sna vrlo brzo se odraze na psihički i fizički aspekt.




    10-10-2018 | 14:30 | Autor/Izvor: Naxi media-brightside

    Foto: Bigstock- lenets

     

    Evo koje navike bi trebalo izbegavati pred spavanje, kako biste osigurali kvalitetan san.

    Ne odlazite na spavanje gladni. Ovo svakako ne podrazumeva da neposredno pred odlazak u krevet imate oblian obrok, ali ukoliko osećate blagu glad, pojedite nešto lako varljivo i nekalorično.

    Popodnevni odmor - Ukoliko imate naviku da odspavate jednu partiju u popodnevnim časovima, velika je mogućnost da ćete kasnije imati problem da zaspite. Popodnevna odmaranja obično kasnije mogu uzrokovati nesanicu, te poremetiti ustaljeni tok spavanja.

    Preskakanje doručka - Iako vam može delovati nepovezano, doručak je važan jer "uključuje" vaš biološki sat. Kada telo dobije hranu sat vremena nakon buđenja,  tada počinje brojati vreme pre noćnog spavanja. Mislite o tome pre nego što se odlučite da vam jutarnji obrok bude samo kafa.  


    Pretopla prostorija - Previše toplote može uticati na kvalitet sna. Pre spavanja, provetrite sobu i pustite da u nju uđe malo svežine.

    Jedete slatkiše pre spavanja - Iako je poželjno ne odlaziti praznog stomaka u krevet, na meniju u tom slučaju ne bi trebalo da se nađu slatkiši. Ukoliko jedete čokoladu pre spavanja, to može izazvati nesanicu, jer čokolada, kao i slatkiši sadrže kofein.

     

  • Pročitajte i...
    Vežbe za istezanje uvrstite u dnevnu rutinu Vežbe za istezanje uvrstite u dnevnu rutinu

    Ukoliko previše vremena provodite u sedećem ili ležećem položaju, počnite da u vašu svakodnevnicu uvrstite i vežbe istezanja, za koje vam neće biti potrebno mnogo vremena, a imaće sjajan učinak na vaše celokupno zdravlje tela.

    Opustite se pred spavanje Opustite se pred spavanje

    Savremeno doba donelo je konstantnu trku sa vremenom, koja često uzrokuje stres, usled čega često dolazi do poremećaja sna. Ukoliko nesanica nije uzrokovana depresijom ili nekim drugim obolenjem koje zahteva stručnu lekarsku pomoć i adekvatnu terapiju, pokušajte da se opustite vežbama disanja.

    Saša Vasić predstavio San Saša Vasić predstavio San

    Saša Vasić predstavio je album San, na kome je radio nepune dve godine, a album će se naći u prodaji od petka, 15. decembra.

    Dobra strana kafe Dobra strana kafe

    Kafa je pored čaja, jedno od pića koje se najviše konzumira širom sveta, a evo koje sve benefite po organizam ovo piće može imati.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: