Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Djordje Balašević - Provincijalka

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Djordje Balašević - Provincijalka
    2. Generacija 5 - Ti samo budi dovoljno daleko
    3. Gibonni - Zamoli me
    4. Sara Jo - Mahovina
    5. Bijelo dugme - Te noci kad umrem
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Sanja Doležal - Sreda - Mojih 50
    2. 12. novembar - 1 - Dodir noći
    3. 12. novembar - 2 - Dodir noći
    4. 12. novembar - 3 - Dodir noći
    5. Sanja Doležal - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Karađorđeva šnicla Karađorđeva šnicla

    Ručak za prave gurmane.

    Čokoladni trouglići Čokoladni trouglići

    Recept koji će oduševiti sve ljubitelje čokoladnih poslastica.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.66 117.48 118.31
    CHF 106.88 107.64 108.39
    USD 105.91 106.66 107.41
  • Povezani članci
  • Oslobodite se anksioznosti

    Anksioznost se danas neretko javlja kao posledica brzog tempa življenja i prevelikih očekivanja i ciljeva koje smo postavili. Usled toga javlja se osećaj nelagode i straha da će određena situacija imati loš ishod. Ali svakome je potrebno da predahne i da se oslobodi negativnih misli. Donosimo vam nekoliko načina pomoću kojih možete smanjiti ove nelagodne osećaje.




    25-10-2019 | 10:06 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock-Sergeeva Leka

     

    Fizička aktivnost - Fizička aktivnost je sjajan način da se oslobodite stresa. Vežbanjem će te vaše telo osloboditi tenzije i nagomilane negativne energije. Bilo das e odlučite za šetnju, vožnju bicikla ili jači trening u teretani, on će imati pozitivan učinak na vaše telo i psihu.

    Stvorite jutarnji ritual u kome ćete se osećati lagodno - Kako biste izbegli jurnjavu i tenziju od trenutka kada otvorite oči, pokušajte da ustanete ranije, popijete okrepljujući čaj i istuširate se pred odlazak na posao.

    Meditacija - Meditacija ili odlazak na jogu ili pilates takođe može imati pozitivan učinak uspostavljanje psihofizičkog balanasa putem joge je više nego pozitivno. Ukoliko vam meditacija nije bliska, pokušajte da se opuštite uz meditativnu muziku i dišete duboko, otklanjajući stres koji se "sakrio" u telu.

    Boravak u prirodi - Uživanje na suncu, svežem važduhu okruženi zelenilom ili pored reke imaće veliku učnak da se osećate spokojno.

    Druženje sa prijateljima - Odvojite vreme za druženje da članovima porodice, partnerom ili bliskim prijateljima, sa kojima znate da ćete provesti lepo, ugodno vreme. Smeh je lekovit, kao i zagrljaj.

    Volontirajte - Upoznavanje novog kruga ljudi i saznanje da ste doprineli nekom lepom cilju može povećati vaše samopouzdanje i osećaj vrednosti.

    Udomite kućnog ljubimca - Ukoliko već nemate kućnog ljubimca, možete ga udomiti. Ne samo da ćete učiniti dobro delo, već ćete sebi pokloniti nepresušan izvor ljubavi. Zabava je uz njih zagarantovana. Isto tako, briga o drugome produbiće vaš osećaj vrednosti, a obostrana ljubavi daće vašem domu novu čar. 

    Zdrava ishrana - Unošenje zdravih, hranljivih namirnica učniće da se osećate lepše, produktivnije i jače. Izbegavajte, koliko god je moguće, nezdravu hranu, koja ima veliko uticaja kako na celokupno zdravlje organizma. 

    Slušajte muziku - Svakodnevno slušanje muzike umanjuje stres i tok loših misli. 

  • Pročitajte i...
     Pulseboost: Patika za urbane trkače Pulseboost: Patika za urbane trkače

    Početak novembra i sve niže temperature ne treba da budu razlog da ljubitelji trčanja prestanu sa ovom aktivnošću dok ponovo ne otopli. Iako je napolju sve hladnije, a padavine su sve češće, uz adekvatnu opremu i dobar plan treninga i u ovim danima svako može odraditi trening bez problema.

    Pripreme za miran san Pripreme za miran san

    Miran san je od presudnog značaja za psihofizičko zdravlje. Nesanica je često podstaknuta svakodnevnim stresom, pa ukoliko želite da sebi obezbedite vreme tokom kojeg ćete se zaista odmoriti, pokušajte da usvojite neke od ovih navika.

    Započnite korisne promene u vašem životu Započnite korisne promene u vašem životu

    Promene mogu biti korisne, čak i poželjene, jer njima uvodimo novine u našu životnu rutinu, obogaćujemo iskustva, stičemo nove navike i otvaramo prostor za nove stvari. Promene ne moraju uvek biti one "iz korena", nekada su i neki manji, drugačiji izbori put ka tome da se osećamo bolje. Donosimo vam nekoliko predloga na koje sve načine možete unaprediti kvalitet života.

    Dan za Vas u Ušću Dan za Vas u Ušću

    Unapredite partnerske odnose, dođite na Dan za Vas u Ušću by Dragana Jovanović 3. avgusta s početkom u 18 časova.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: