Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Zana - Vlak

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Zana - Vlak
    2. Bajaga - Ako treba da je kraj
    3. Piloti - Cini mi se da
    4. Massimo Savic - Samo Jedan Dan
    5. Djordje Balašević - Slabo divanim madzarski
  • Beograd Uzivo
  • Revita
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Tony Cetinski - Petak - Mojih 50
    2. 13. jun - 1 - Dodir noći
    3. 13. jun - 2 - Dodir noći
    4. 13. jun - 3 - Dodir noći
    5. Tony Cetinski - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaće šnenokle Domaće šnenokle

    Odlično rešenje ukoliko želite da preskočite kakao i čokoladu.

    Morska salata Morska salata

    Toplo vreme je uveliko tu, pa zašto ne biste sebe počastili jednim morskim specijalitetom?

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.15 117.98 118.81
    CHF 104.48 105.22 105.95
    USD 103.91 104.64 105.37
  • Povezani članci
  • Nina Seničar: Uz boks do top forme

    Boks je u ekspanziji širom naše zemlje, kao sport koji pomaže pravilan razvoj mišića, ali ujedno omogućava visok nivo kardio i aerobnog treninga. Veliki broj različitih elemenata treninga, poput udaranja u vreću ili "shadow" boksa, vežbačima nudi priliku da se oslobode stresa i pomeraju sopstvene granice. Pritom, u zavisnosti od težine, ovakvim treningom u trajanju od 30 minuta može da se potroši 100 do 300 kalorija, pa i više.




    21-05-2018 | 12:35 | Autor/Izvor: Naxi media-Integrated communications agency PR

    Foto: Bigstock-Rachel Lerch

     

    Među vežbačima, koji redovno stavljaju bokserske rukavice, i pronalaze zadovoljstvo u kontinuiranom treningu, je i Nina Seničar, naša popularna TV voditeljka i glumica.

    U sklopu "Always training" kampanje, Nina je otkrila i kako izgleda jedan njen trening, odnosno kojih šest pravila uvek primenjuje da bi uspela da ostvari maksimum tokom svakog treninga.


    DRŽITE FOKUS NA NIVOU


    (Foto:New Media Team )

    “Smatram da je boks jedan od najefektivnijih načina da ostanemo u u formi, oblikujemo telo, i dobro se zabavimo. Dok treniram, vreme mi brzo prolazi, a tokom treninga trudim se da držim fokus na visokom nivou, što mi pomaže i u poslu. Najbolja stvar vezana za boks je ta što zapravo ne morate ni da odete u fitnes centar. Par rukavica i džak je, zato, sjajna investicija”, kaže Nina.
    Boks je, u isto vreme, i veoma uzbudljiv sport, dodaje naša lepa glumica.
    “Uvek možete da naučite nešto novo tokom treninga, a dodatnu dinamiku daje mogućnost sparinga.


    PRIMENJUJTE INTERVALNI TRENING

    „Za dobar kardio poželjan je intervalni trening. Nakon rada na vreći, imate opciju aktivnog odmora poput laganog preskakanja vijače, „shadow box“, laganog istrčavanja i slično. Tokom rada na vreći, što je oko 3 runde, interval bi značio 10 sekundi najbržeg udaranja, 10 sekundi odmaranja, i tako 3 minuta. Druga runda bi bila 20 sekundi najjačeg udaranja i 20 sekundi odmora. Mnogo je varijacija, i za koju god da se odlučite nema greške, samo stegnite stomak iz kojeg i vučete veliki deo snage, jako stisnite pesnice, ruke stavite u visok gard da radi rameni pojas, i krenite!“

    SAMI BIRAJTE KOMBINACIJE


    “Većina ljudi misli da rad na vreći traje znatno duže nego što to zapravo jeste. Udarati u kontinuitetu ceo minut, punom snagom, je za početnika nemoguće. Idealna varijanta, za mene, je od 3 do 6 vezanih udaraca. Ne 1, 2, niti 10. Svakako probajte kombinacije koje vam prijaju, na primer 1-2-1-2, ili 1-2-3. Možda će vam biti zanimljivije da idete sa kombinacijama, nego sa pojedinačnim udarcima. Kod rekreativnog boksa lepota je u tome što nemamo striktna pravila, već radimo sve ono što nam prija. I menjajte udarce! Kroše, aper, direkt, sve to vas tera na razmišljanje i razvija bolju koordinaciju pokreta.”


    UBACITE I BUĆICE

    “Ubacite rad sa bućicama. Jedna runda može da bude "shadow", odnosno boks sa zamišljenim protivnikom koji potpomaže kretanju i koordinaciji pokreta.. Takođe, svi vidovi vežbi za ruke koje možete da radite u sklopu treninga, uz dosta ponavljanja sa ovako malim opterećenjem, dovešće do lepih i izvajanih mišića.

    ODABERITE ADEKVATNU OPREMU

    “Jedna od ključnih stvari vezanih za uspešan trening je odabir opreme. Vodim računa o opremi u kojoj treniram, a kvalitetne patike su mi svakako prioritet - Treniram u SPEED TR 2.0 jer mi pružaju stabilnost i fleksibilnost prilikom sklekova, skokova, čučnjeva i mnogih drugih vežbi. Bitna mi je i tehnologija tekstila, tj spoj dobrog dizajna i funkcionalnosti. Kada je u pitanju gornji deo, najviše mi odgovara Reebok Hero Racer Bra Pad jer prati svaki zahtevan pokret, pruža podršku i brzo se suši. Za donji deo bih izdvojila Reebok Lux helanke, odlično prianjaju, lagane su i rastegljive, a sloboda pokreta je zagarantovana.


    DRŽITE SE PRAVILA

    “Kako ne bi došlo do povreda, pre treninga uvek prvo bandažirajte zglob. Zagrevanje je neophodno - lagano trčanje, razgibavanje, vijača. Potom, izaberite rukavice koje vam najviše odgovaraju, a prilikom udaranja džaka uvek držite pesnice čvrsto stisnute. Tokom udaranja, slabija ruka uvek ide napred i prati je iskorak istom nogom.
    Idealno je trening završiti vežbama za trbušne i leđne mišiće na koje često zaboravimo, jer nismo svesni njihovog značaja. Najveći deo tereta svakog dana nosimo na leđima, zbog čega ona prva i stradaju. Sledeći put kada vam trener kaže da uvučete stomak i ispravite leđa, znajte da to kaže sa velikim razlogom.”

  • Pročitajte i...
    zdravlje-naxi-vezbanje 4 minuta za dobru formu

    Odlazak u teretanu može biti pravi izazov usled prebukiranog rasporeda ili hladnog vremena. Ali, lepa vest je da i u toplini vašeg doma možete stvoriti rutinu koja će obezbediti da ostanete u formi. I za to će vam biti potrebno svega 4 minuta dnevno.

    Spisak 50 omiljenih pesama - Nina Seničar Spisak 50 omiljenih pesama - Nina Seničar

    Pogledajte koje pesme je Nina Seničar odabrala u emisiji Mojih 50.

    Nina Seničar u Mojih 50 Nina Seničar u Mojih 50

    Od ponedeljka, 16. oktobra gošća emisije Mojih 50 na Naxi radiju je Nina Seničar.

    Aquabic: Iskoristite pametno vreme u vodi Aquabic: Iskoristite pametno vreme u vodi

    Aquabic je godinama unazad veoma popularan vid vežbanja, a kako stručnjaci objašnjavaju, vidljivi rezultati se postižu u kratkom vremenskom periodu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: