Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Bajaga - Lepa Janja ribareva kći

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Bajaga - Lepa Janja ribareva kći
    2. Viktorija - Ljubav je samo reč
    3. Tony Cetinski - Blago onom ko te ima
    4. Sladjana Milošević - Recept za ljubav
    5. Sergej Ćetković - Moj Svijet
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Dušan Alagić - Petak - Mojih 50
    2. 12. septembar - 1 - Dodir noći
    3. 12. septembar - 2 - Dodir noći
    4. 12. septembar - 3 - Dodir noći
    5. Dušan Alagić - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Karfiol čorba Karfiol čorba

    Ukusna čorba neizostavni je deo toplog predjela.

    Brza čokoladna torta Brza čokoladna torta

    Lako se priprema, a zadovoljiće ukus pravih ljubitelja čokolade.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.78 117.60 118.42
    CHF 106.54 107.29 108.04
    USD 105.49 106.23 106.98
  • Povezani članci
  • Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini

    Stručnjaci tvrde da kvalitetan san može doprineti gubljenju kilograma, baš kao i fizičke vežbe. Ukoliko želite da ubrzate vaš metabolizam tokom spavanja, evo nekoliko navika koje bi trebalo da uvrstite u ritual pre odlazak na spavanje.




    15-08-2019 | 15:04 | Autor/Izvor: Naxi media-brightside

    Foto: Bigstock- Sepy

     

    Temperatura prostorije u kojoj spavate - Poželjno je da prostorija u kojoj spavate bude rashlađena i ne prelazi 20 stepeni. Studije su pokazale da hladnije okruženje aktivira ćelije koje su odgovorne za termoregulaciju. Kada spavate u hladnoj sobi ili spavate goli, vaše telo počinje da sagoreva više energije kako bi održalo toplotu.

    Odlazak na spavanje u približno isto vreme - Haotičan raspored odlaska na spavanje povezan je sa stresom, ali i debljanjem. Kada smo pod stresom moguće je da više jedemo, a unos velikog broja kalorija tokom noći nije neuobičajena stvar ukoliko ostajemo budni do ranih jutarnjih sati.

    Jedite hranu bogatu proteinima - Umesto slatkiša i ugljenih hidrata, odlučite se da večerate hranu bogatu proteinima, koji će ubrzati vaš metabolizam tokom noći.

    Blaga fizička aktivnost - Večernje sate rezervišite za blagu fizičku rekreaciju koja će vam pomoći da se oslobodite stresa, samim tim i lakše zaspite.

    Kamilica za varenje, nana za smanjenje apetita - Pred spavanje steknite naviku da nezavisno od godišnjeg doba organizam okrepite biljnim čajem. Domaći biljni čajevi mogu poboljšati vaše zdravlje na različite načine. Tako će nana smanjiti vaš apetit i pomoći vam da izbegnete prejedanje, dok će kamilica poboljšati varenje i opustiti vas.

  • Pročitajte i...
    Kako je najbolje započeti dan? Kako je najbolje započeti dan?

    Svako od nas ima svoju jutarnju rutinu pripremanja za posao i započinjanja dana. Možda ujutru vežbate, tuširate se, doručkujete i uživate u šolji kafe ili čaja. Iako individualne, jutarnje navike su uglavnom slične kod većine ljudi, a ovo je jedna koju sigurno ne upražnjavate.

    Osvežavajući detox napitak Osvežavajući detox napitak

    Tokom toplih dana jako je važno unositi dosta tečnosti, a ovaj sok odličan je antioksidant i izbor za početak radnog dana.

    Sok od celera za zdravlje organizma Sok od celera za zdravlje organizma

    Celer je veoma bogat vlaknima zbog čega je jako dobar antioksidant. Isto tako, poseduje veliku količinu vitamina i minerala, pa ukoliko želite da steknete jednu zdravu naviku, dan zapolnite uz sveži sok od celera.

    Poboljšajte rad digestivnog trakta Poboljšajte rad digestivnog trakta

    Nesmetan rad digestivnog trakta je od velikog značaja za celokupno zdravlje organizma. Iako obično ne polažemo dovoljno pažnje na značajnost svakodnevnih navika, one imaju uticaja na rad sistema za varenje. Saznajte na koje sve načine možete unaprediti ove fiziološke procese.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: