Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Dobrovoljno Pevacko Drustvo - Cekaj Me

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Dobrovoljno Pevacko Drustvo - Cekaj Me
    2. Vlado Georgiev - Zivim da te nadjem
    3. Vlado Georgiev - Do svitanja
    4. Zdravko Čolić - Jedina
    5. Zdravko Čolić - Negdje Na Dnu Srca
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Žarko Kovačević - Petak - Mojih 50
    2. 2. april - 1 - Dodir noći
    3. 2. april - 2 - Dodir noći
    4. 2. april - 3 - Dodir noći
    5. Žarko Kovačević - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Šnenokle Šnenokle

    Napravite domaće šnenokle i obezbedite slatki zalogaj za celu porodicu.

    Domaća krompir čorba Domaća krompir čorba

    Okrepite organizam domaćom čorbom od krompira.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.69 117.51 118.33
    CHF 110.39 111.17 111.95
    USD 107.59 108.34 109.10
Lifestyle
  • Federer za Vogue Federer za Vogue

    Proslavljeni teniser Rodžer Federer odgovorio je na 73 pitanja za magazin Vogue.

  • Weekend Masterclass: novost na 12. Weekend Media Festivalu Weekend Masterclass: novost na 12. Weekend Media Festivalu

    Legendarni lider Tag Heuera i Hublota, Jean-Claude Biver, dolazi na Weekend

  • Zasadi drvo: Najveća akcija sadnje stabala u Srbiji Zasadi drvo: Najveća akcija sadnje stabala u Srbiji

    Najveća akcija sadnje stabala u Srbiji - Zasadi drvo, koja za cilj ima očuvanje zdrave životne sredine i održivi razvoj društvene zajednice, zvanično je započeta danas konferencijom za novinare u Botaničkoj bašti, uz prisustvo brojnih predstavnika medija.

  • Otvorena Kiehl’s prodavnica u Beogradu Otvorena Kiehl’s prodavnica u Beogradu

    Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 26. juna je, u prisustvu mnogobrojnih zaljubljenika u ovaj brend, otvorio svoju prvu prodavnicu u Beogradu, u šoping centru Ada Mall.

  • Dior obeležio jubilej Dior obeležio jubilej

    Modna kuća Dior rešila je da raskošnom kolekcijom nakita Gem Dior obeleži 20-godišnjicu Dior Joaillerie.

  • Severina obara rekorde i na Viberu Severina obara rekorde i na Viberu

    Svega mesec dana nakon predstavljanja prvog paketa stikera na Viberu, najpopularnijoj aplikaciji za razmenu poruka u regionu, Severinini stikeri preuzeti su više od 300 000 puta, što je apsolutni rekord ove godine u regionu Centralne i Istočne Evrope.

  • Madleni Zepter počasni orden Madleni Zepter počasni orden

    Juče je u Vili Trianon u Monaku gospođi Madleni Zepter uručen počasni orden Vitez reda umetnosti i knjževnosti, koji francuska vlada dodeljuje zaslužnim pojedincima za njihovo zalaganje u oblasti kulture i umetnosti. Orden je gospođi Zepter uručila Njena Ekselencija gospođa Marina d Karne-Treseson (Marine de Carné-Trécesson), ambasadorka Republike Francuske u Monaku. Dodeli su prisustvovale brojne uvažene zvanice iz Vlade, diplomatskog kora, plemstvo, kao i brojni bliski prijatelji porodice Zepter.

  • Zavirite u jesenju Dior kolekciju Zavirite u jesenju Dior kolekciju

    Dior je predstavio promo video jesenje kolekcije za tekuću godinu, naziva Dioriviera.

  • Dua Lipa za YSL Dua Lipa za YSL

    Mlada britanska pevačica Dua Lipa objavila je putem društvenih mreža da se pridružila timu modne kuće YSL, postavši njihovo promo lice.

  • Osetite ukus Grčke Osetite ukus Grčke

    Počevši od 1. juna, pa u narednih mesec dana, ljubitelji grčke gastronomije imaće priliku da uživaju u raznovrsnim specijalitetima u Super Vero objektima.

  • Privatnost i sigurnost kao imperativ korisnika Privatnost i sigurnost kao imperativ korisnika

    Kako bi saznao više o preferencijama svojih korisnika u Srbiji, Viber je pokrenuo nekoliko anketa u zvaničnoj srpskoj Viber zajednici, koja broji više od 600.000 pratilaca.

  • Lidl: Pesma zahvalnosti za 300 000 lajkova Lidl: Pesma zahvalnosti za 300 000 lajkova

    Prodajni lanac Lidl Srbija na tržištu je popularizovao promo pesmu koja je vrlo brzo osvojila potrošače. Prepoznatljiva melodija sada je dobila novi tekst, zahvaljujući 300 000 lajkova i interkaciji koju je Lidl Srbija putem društvene mreže Facebook ostvario sa svojim potrošačima.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10