Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Riblja čorba - Ja je gledam kako spava

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Riblja čorba - Ja je gledam kako spava
    2. Zana - Vojna pošta
    3. Sasa Kovacevic I Emina Jahovic - Jos Ti Se Nadam
    4. Viktorija - Rat i mir
    5. Parni Valjak - Neda
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Miona Marković - Petak - Mojih 50
    2. 23. januar - 1 - Dodir noći
    3. 23. januar - 2 - Dodir noći
    4. 23. januar - 3 - Dodir noći
    5. Miona Marković - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Žito sa šlagom Žito sa šlagom

    Ukusan desert, koji će voleti cela porodica.

    Domaće pituljice Domaće pituljice

    Domaće pituljice, u zavisnosti od priloga, mogu biti slatki ili slani obrok.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.72 117.54 118.36
    CHF 108.90 109.66 110.43
    USD 105.64 106.39 107.13
  • Povezani članci
  • Fizičko zdravlje je povezano sa mentalnim

    Telo i psiha kako bi se postiglo celokupno zdravlje organizma moraju biti usklađeni. Oni svakako uzajamno vrše uticaj jedno na drugo, a evo kako fizičko zdravlje direktno utiče na psihičko.




    24-08-2018 | 15:31 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock-stefanolunardi

     

    Ishrana - Unos hrane je jedna od najvažnijih spona između uma i tela, utoliko što nam je hrana neophodna za opstanak i održavanje fizičkog tela. Ipak, količina i vrsta hrane koju unosimo ima uticaja i na naše psihičko stanje. Previše šećera, izgladnjivanje ili prekomerna količina hrane, neredovni obroci, utiču na zdravlje tela i samim tim imaju veliki uticaj i na psihološko stanje u kome se osoba nalazi. Stanja depresije u velikoj meri mogu biti uzrokovana i neadekvatnom hranom. Stoga, posavetujte se sa lekarom koja ishrana je, shodno vašem trenutnom stanju, najpreporučljivija. Zdrava ishrana daće vam potrebnu energiju. 

    Hidratacija - Voda je od nemerljivog značaja za zdravlje, a njen nedostatk može dovesti do smanjenja kognitivnih sposobnosti. Samim tim slabija koncentracija, kratkotrajna memorija i budnost mogu se javiti kao posledica dehidratacije. Stoga, pogotovo tokom letnjeg perioda, lekari preporučuju i nešto veći unos sveže vode. Zapamtite, kada se javi osećaj žeđi, vaš organizam je već dehidrirao. Trudite se da tokom dana unosite što više vode, umesto zaslađenih sokova i gaziranih pića.


    Odmaranje je takođe jako bitna stvarka. Kao što je fizičkom telu potreban odmor, tako je i vašoj psihi potreban kvalitetan san. Trudite se da spvate makar sedam časova dnevno i da na spavanje odlazite bez stresa. Vežbe opuštanja, meditacija , odlaganje mobilnog telefona i televizora, provetrena prostorija mogu doprinesti lepšem snu.

  • Pročitajte i...
    Kako je najbolje započeti dan? Kako je najbolje započeti dan?

    Svako od nas ima svoju jutarnju rutinu pripremanja za posao i započinjanja dana. Možda ujutru vežbate, tuširate se, doručkujete i uživate u šolji kafe ili čaja. Iako individualne, jutarnje navike su uglavnom slične kod većine ljudi, a ovo je jedna koju sigurno ne upražnjavate.

    Pripreme za miran san Pripreme za miran san

    Miran san je od presudnog značaja za psihofizičko zdravlje. Nesanica je često podstaknuta svakodnevnim stresom, pa ukoliko želite da sebi obezbedite vreme tokom kojeg ćete se zaista odmoriti, pokušajte da usvojite neke od ovih navika.

    Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini

    Stručnjaci tvrde da kvalitetan san može doprineti gubljenju kilograma, baš kao i fizičke vežbe. Ukoliko želite da ubrzate vaš metabolizam tokom spavanja, evo nekoliko navika koje bi trebalo da uvrstite u ritual pre odlazak na spavanje.

    Osvežavajući detox napitak Osvežavajući detox napitak

    Tokom toplih dana jako je važno unositi dosta tečnosti, a ovaj sok odličan je antioksidant i izbor za početak radnog dana.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: