-
Poslednjih 5 pesama
- Sergej Ćetković - Necu da znam
- Oliver Mandić - Samo nebo zna
- Vlado Georgiev - Sama bez ljubavi
- Aerodrom - Fratello
- Kiki Lesendric I Piloti - Slucajno
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Najsočnija pita od bundeve
Miris tradicije i miris detinjstva, a sve to u jednostavnom receptu za našu pitu od bundeve... Možemo li uopšte da zamislimo jesen bez ovog sjajnog deserta?
Vitaminska salata sa narom
Hrskavi crveni kupus, sočni krastavci, slatke šargarepe i cvekla u kombinaciji sa malo voća i zanimljivim dresingom čine je savršenim obrokom ili prilogom.
-
Zdravlje
Kako brzo, bezbedno i na prirodan način sniziti krvni pritisak?
Visok krvni pritisak, poznat i kao hipertenzija, nastaje kada je potrebna prevelika sila da bi krv prošla kroz arterije, što dodatno opterećuje srce. Više od 1,2 milijarde odraslih širom sveta ima visok pritisak, a gotovo polovina njih i ne zna za to.
Namirnice koje verovatno nisu dobre za zdravlje mozga
Ishrana je jedan od najvažnijih faktora koji dugoročno oblikuju kako naše telo i mozak funkcionišu. Neke namirnice obezbeđuju stabilnu energiju, štite neurone i podržavaju pamćenje. Druge, međutim, mogu imati suprotan efekat, podizati nivo šećera u krvi, izazivati upale i remetiti san. Vremenom, te posledice mogu da oslabe koncentraciju, pamćenje i kognitivne sposobnosti.
-
Putovanja
Helsinki ponovo proglašen za najodrživiju destinaciju na svetu
Po drugi put zaredom, finska prestonica zauzela je prvo mesto na Global Destination Sustainability (GDS) indeksu - rang listi koja svake godine meri održivost turističkih destinacija širom sveta.
Gde videti Severnu svetlost 2026. godine? Najlepše destinacije za čarobno iskustvo
Aurora Borealis, poznata kao Severna svetlost, za mnoge je jedno od najlepših i najređih iskustava u životu. Ove godine svetleći zavese bile su vidljive čak i u južnoj Engleskoj, ali uobičajeno ih možete posmatrati samo u hladnim, severnim krajevima sveta.
-
Preporučujemo
Ako vaš veš nakon pranja ima neprijatan miris isprobajte ove trikove!
Ako primetite da vaš veš ima neprijatan, pa čak i gori miris nego pre pranja, to je znak da vašoj mašini za pranje veša treba dubinsko čišćenje.
Održavanje dušeka: Koliko često treba da ih usisavamo?
Verovatno redovno usisavate podove i nameštaj, ali postoji jedan deo doma koji mnogi često zanemaruju - dušek. Iako na prvi pogled deluje čist, on može biti pravo leglo prašine, alergena i grinja, što može negativno uticati na kvalitet vazduha i vaš san. Zato je važno da ga redovno održavate i usisavate, kako biste smanjili nakupljanje nečistoća i poboljšali higijenu spavaće sobe.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.34 117.16 117.98 CHF 124.40 125.27 126.15 USD 99.14 99.84 100.53
-
Digital Day 2017
Najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, Digital Day 2017, održaće se 16. maja 2017. godine u beogradskom Domu omladine. Sedma po redu konferencija Digital Day nosi naziv Connected Shopper, a njena glavna tema je korisničko iskustvo i trgovina putem interneta.
11-05-2017 | 11:26 | Autor/Izvor: Naxi media/Digital Day 2017
Foto: Digital Day 2017 promo plakat
Konferencija je edukativnog karaktera i na njoj će govoriti eminentni predavači sa razvijenih tržišta i iz uspešnih kompanija. Oni će upoznati posetioce sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima iz oblasti digitalnog marketinga. Pored predavanja, u programu konferencije su i paneli u kojima će učestvovati eminentni stručnjaci iz zemlje i regiona.
Konferencija Digital Day 2017 – „Connected Shopper“ okupiće eksperte iz industrije koji će podeliti svoja znanja i iskustva i time ovu temu dodatno približiti lokalnoj publici. Među predavačima su i Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima "The ZOO", Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas, Steve Lok iz renomiranog magazine The Economist i i mnogi drugi.
Katarzyna Paliwoda, partner za retail i FMCG klijente, kompanije Facebook za region Centralne i Istočne Evrope, jedan je od glavnih govornika na ovogodišnjoj konferenciji. Bogato iskustvo u Facebook-u, samo je nastavak njene uspešne dugogodišnje karijere u kompaniji Procter & Gamble, u kojoj se Katarzyna najviše bavila brend menadžmentom.
Na ovogodišnjoj konferenciji Katarzyna će u svom predavanju akcenat baciti na mobilne komunikacije i navike potrošača na putu od ideje do kupovine samog proizvoda. Velika mobilna revolucija, koja je transformisala svet u poslednjih nekoliko godina imala je ogroman uticaj i na potrošače i njihove navike. Pametni telefon u svačijem džepu je postao najjače oružje za borbu za potrošače. Oglašavanje prilagođeno svakom kupcu ponaosob, bilo da su u pitanju lokalni ili globalni brendovi, pokazao se kao najefikasniji vid reklame. S druge strane društvene mreže, posebno Facebook, su omogućile svima: od proizvođača automobila, do lokalne pekare, da imaju iste šanse da dopru do potencijalnih kupaca, i to je ono što je drastično utiče na definisanje marketing strategije. Takođe, ovaj način reklamiranja omogućio je ciljanje vrlo uske publike, relevantne za konkretan brend ili proizvod. O transformaciji tržišta, koje je uz pomoć društvenih mreža za 5 godina postiglo ono što TV nije mogao za 67 godina, ali i o mobilnoj strategiji oglašavanja možete čuti na njenom predavanju na ovogodišnjoj konferenciji Digital Day.
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe. IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou. -
Pročitajte i...
Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama
Ovogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.
Digital Day 2019: Kako verujete panelistima Digital Day-a?
Konferencija se ove godine održava pod sloganom How do you trust?, terajući nas sve da preispitamo kako (i kome) poklanjamo svoje poverenje.
Počeo treći Play Media Day u Banjaluci
Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 počeo je danas u Banjaluci u Muzeju savremene umjetnosti RS. Oko 500 regionalnih i domaćih učesnika, kao i više od 30 predavača i panelista prisutno je na ovom događaju, koji se već mesecima s nestrpljenjem očekuje.
Seminar Nil Donald Volša: Gost Siniša Ubović
Još samo dve nedelje ostalo je do seminara Nil Donald Volša u Beogradu.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: