-
Poslednjih 5 pesama
- Merlin - Ja potpuno trijezan umirem
- Oktobar 1864 - Nadji me
- Magazin - S druge strane mjeseca
- Idoli - Radostan dan
- Aleksandra Radović - Prave Ljubavi
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Musaka sa pire krompirom
Musaka je mnogima od nas jedno od omiljenijih jela. Ako volite sočniju varijantu musake, pripremite je sa pire krompirom. Po želji, na kraju možete je posuti starim sirom ili trapistom za dodatni šmek.
Starinski kolač sa šljivama
Mirisan, mekan i jednostavan, ovaj kolač sa šljivama savršen je za popodnevnu kafu, posebno kada padaju kiše i jedva čekamo da se opustimo u svojoj kući, pročitamo nešto ili pogledamo omiljenu seriju...
-
Zdravlje
Namirnice koje ne treba da jedete nakon isteka roka trajanja
Nisu svi rokovi trajanja fleksibilni, a lekari i nutricionisti objašnjavaju koje namirnice postaju rizične čim pređu svoj bezbedni rok.
Nova istraživanja: Kako maslinovo ulje štiti mozak?
Veliko istraživanje, predstavljeno na sastanku Američkog društva za ishranu u Bostonu, otkrilo je da su učesnici koji su konzumirali više od pola kašike maslinovog ulja dnevno smanjili rizik od smrti usled demencije za 28 procenata u poređenju sa onima koji nikada ili retko koriste maslinovo ulje.
-
-
Putovanja
Tajni tuneli ispod Koloseuma otvoreni za javnost
Posetioci sada mogu da istraže tajne podzemne tunele ispod rimskog Koloseuma.
Dvadeset najsrećnijih gradova na svetu u 2025. prema mišljenju lokalnog stanovništva
Novinari magazina Time Out pitali su više od 18.000 stanovnika gradova koliko ih njihov grad čini srećnim, a evo šta su oni odgovorili.
-
Preporučujemo
Tri kućna trika sa sodom bikarbonom koji rešavaju probleme za tren
Soda bikarbona, odnosno natrijum-bikarbonat, pravi je heroj svake kuhinje, neizostavan je sastojak u mnogim receptima, ali i moćno sredstvo za čišćenje i neutralisanje neprijatnih mirisa. Jeftina je, lako dostupna i mnogo ekološkija od većine drugih sredstava za čišćenje, pa ne čudi što je stalni član gotovo svakog domaćinstva.
Koliko dugo mleko zaista može da traje? Evo pravog odgovora
Vreme je da jednom zauvek razrešimo dilemu: koliko dugo mleko zaista može da stoji? Neki tvrde da je bezbedno i nekoliko dana nakon isteka roka, dok drugi smatraju da ga treba baciti čim ga otvorite. Pa, gde je istina?
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.35 117.17 117.99 CHF 125.09 125.97 126.86 USD 100.10 100.81 101.51
-
Digital Day 2017
Najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, Digital Day 2017, održaće se 16. maja 2017. godine u beogradskom Domu omladine. Sedma po redu konferencija Digital Day nosi naziv Connected Shopper, a njena glavna tema je korisničko iskustvo i trgovina putem interneta.
11-05-2017 | 11:26 | Autor/Izvor: Naxi media/Digital Day 2017
Foto: Digital Day 2017 promo plakat
Konferencija je edukativnog karaktera i na njoj će govoriti eminentni predavači sa razvijenih tržišta i iz uspešnih kompanija. Oni će upoznati posetioce sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima iz oblasti digitalnog marketinga. Pored predavanja, u programu konferencije su i paneli u kojima će učestvovati eminentni stručnjaci iz zemlje i regiona.
Konferencija Digital Day 2017 – „Connected Shopper“ okupiće eksperte iz industrije koji će podeliti svoja znanja i iskustva i time ovu temu dodatno približiti lokalnoj publici. Među predavačima su i Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima "The ZOO", Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas, Steve Lok iz renomiranog magazine The Economist i i mnogi drugi.
Katarzyna Paliwoda, partner za retail i FMCG klijente, kompanije Facebook za region Centralne i Istočne Evrope, jedan je od glavnih govornika na ovogodišnjoj konferenciji. Bogato iskustvo u Facebook-u, samo je nastavak njene uspešne dugogodišnje karijere u kompaniji Procter & Gamble, u kojoj se Katarzyna najviše bavila brend menadžmentom.
Na ovogodišnjoj konferenciji Katarzyna će u svom predavanju akcenat baciti na mobilne komunikacije i navike potrošača na putu od ideje do kupovine samog proizvoda. Velika mobilna revolucija, koja je transformisala svet u poslednjih nekoliko godina imala je ogroman uticaj i na potrošače i njihove navike. Pametni telefon u svačijem džepu je postao najjače oružje za borbu za potrošače. Oglašavanje prilagođeno svakom kupcu ponaosob, bilo da su u pitanju lokalni ili globalni brendovi, pokazao se kao najefikasniji vid reklame. S druge strane društvene mreže, posebno Facebook, su omogućile svima: od proizvođača automobila, do lokalne pekare, da imaju iste šanse da dopru do potencijalnih kupaca, i to je ono što je drastično utiče na definisanje marketing strategije. Takođe, ovaj način reklamiranja omogućio je ciljanje vrlo uske publike, relevantne za konkretan brend ili proizvod. O transformaciji tržišta, koje je uz pomoć društvenih mreža za 5 godina postiglo ono što TV nije mogao za 67 godina, ali i o mobilnoj strategiji oglašavanja možete čuti na njenom predavanju na ovogodišnjoj konferenciji Digital Day.
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe. IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou. -
Pročitajte i...
Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama
Ovogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.
Digital Day 2019: Kako verujete panelistima Digital Day-a?
Konferencija se ove godine održava pod sloganom How do you trust?, terajući nas sve da preispitamo kako (i kome) poklanjamo svoje poverenje.
Počeo treći Play Media Day u Banjaluci
Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 počeo je danas u Banjaluci u Muzeju savremene umjetnosti RS. Oko 500 regionalnih i domaćih učesnika, kao i više od 30 predavača i panelista prisutno je na ovom događaju, koji se već mesecima s nestrpljenjem očekuje.
Seminar Nil Donald Volša: Gost Siniša Ubović
Još samo dve nedelje ostalo je do seminara Nil Donald Volša u Beogradu.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: