-
Poslednjih 5 pesama
- Gibonni - Ne odustajem
- Merlin - Godinama
- Tap 011 - Dosadan Dan
- Vlado Georgiev - Sama bez ljubavi
- Piloti - Tajna
-
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
-
-
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.70 117.52 118.35 CHF 105.98 106.72 107.47 USD 104.43 105.17 105.90
-
Digital Day 2017
Najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, Digital Day 2017, održaće se 16. maja 2017. godine u beogradskom Domu omladine. Sedma po redu konferencija Digital Day nosi naziv Connected Shopper, a njena glavna tema je korisničko iskustvo i trgovina putem interneta.
11-05-2017 | 11:26 | Autor/Izvor: Naxi media/Digital Day 2017
Foto: Digital Day 2017 promo plakat
Konferencija je edukativnog karaktera i na njoj će govoriti eminentni predavači sa razvijenih tržišta i iz uspešnih kompanija. Oni će upoznati posetioce sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima iz oblasti digitalnog marketinga. Pored predavanja, u programu konferencije su i paneli u kojima će učestvovati eminentni stručnjaci iz zemlje i regiona.
Konferencija Digital Day 2017 – „Connected Shopper“ okupiće eksperte iz industrije koji će podeliti svoja znanja i iskustva i time ovu temu dodatno približiti lokalnoj publici. Među predavačima su i Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima "The ZOO", Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas, Steve Lok iz renomiranog magazine The Economist i i mnogi drugi.
Katarzyna Paliwoda, partner za retail i FMCG klijente, kompanije Facebook za region Centralne i Istočne Evrope, jedan je od glavnih govornika na ovogodišnjoj konferenciji. Bogato iskustvo u Facebook-u, samo je nastavak njene uspešne dugogodišnje karijere u kompaniji Procter & Gamble, u kojoj se Katarzyna najviše bavila brend menadžmentom.
Na ovogodišnjoj konferenciji Katarzyna će u svom predavanju akcenat baciti na mobilne komunikacije i navike potrošača na putu od ideje do kupovine samog proizvoda. Velika mobilna revolucija, koja je transformisala svet u poslednjih nekoliko godina imala je ogroman uticaj i na potrošače i njihove navike. Pametni telefon u svačijem džepu je postao najjače oružje za borbu za potrošače. Oglašavanje prilagođeno svakom kupcu ponaosob, bilo da su u pitanju lokalni ili globalni brendovi, pokazao se kao najefikasniji vid reklame. S druge strane društvene mreže, posebno Facebook, su omogućile svima: od proizvođača automobila, do lokalne pekare, da imaju iste šanse da dopru do potencijalnih kupaca, i to je ono što je drastično utiče na definisanje marketing strategije. Takođe, ovaj način reklamiranja omogućio je ciljanje vrlo uske publike, relevantne za konkretan brend ili proizvod. O transformaciji tržišta, koje je uz pomoć društvenih mreža za 5 godina postiglo ono što TV nije mogao za 67 godina, ali i o mobilnoj strategiji oglašavanja možete čuti na njenom predavanju na ovogodišnjoj konferenciji Digital Day.
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe. IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou. -
Pročitajte i...
Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama
Ovogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.
Digital Day 2019: Kako verujete panelistima Digital Day-a?
Konferencija se ove godine održava pod sloganom How do you trust?, terajući nas sve da preispitamo kako (i kome) poklanjamo svoje poverenje.
Počeo treći Play Media Day u Banjaluci
Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 počeo je danas u Banjaluci u Muzeju savremene umjetnosti RS. Oko 500 regionalnih i domaćih učesnika, kao i više od 30 predavača i panelista prisutno je na ovom događaju, koji se već mesecima s nestrpljenjem očekuje.
Seminar Nil Donald Volša: Gost Siniša Ubović
Još samo dve nedelje ostalo je do seminara Nil Donald Volša u Beogradu.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: