-
Poslednjih 5 pesama
- Parni Valjak - Dodji
- Idoli - Cokolada
- Boris Novković - Ne kuni se
- Generacija 5 - Ti samo budi dovoljno daleko
- Crvena jabuka - Ne govori više
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Krompir čorba sa pečurkama
Ako ste ljubitelj krompir čorbe probajte ovu interesantniju verziju sa pečurkama, koje tradicionalnom jelu daju posebnu aromu.
Kokos kuglof
Ako volite brze i mirisne kolače, ovaj jednostavan kokos kuglof biće vaš novi omiljeni desert za hladnije dane...
-
Zdravlje
Kako odrediti najbolje vreme za spavanje?
Idealno vreme za spavanje u zavisnosti od vašeg ustaljenog buđenja Količina sna koja vam je potrebna menja se tokom života. Zato vaš uzrast može pomoći u određivanju tačnog vremena odlaska na spavanje, kako biste se probudili odmorni i spremni za dnevne obaveze.
Kako ostati budan bez kafe? Pet namirnica koje prirodno daju snagu
Hrana je gorivo za telo i um, ali ne deluje svaka isto: dok one bogate šećerom izazivaju brzi skok i još brži pad energije, postoje namirnice koje pružaju postojan osećaj budnosti i snage. Neke od njih sadrže blagu dozu kofeina uz dodatne hranljive koristi, dok druge telu obezbeđuju prirodnu energiju i pomažu ćelijama da je efikasnije koriste.
-
-
Putovanja
Mala baltička zemlja nadmašila Portugal i Grčku po gostoprimstvu
Kada planirate svoje sledeće evropsko putovanje, šta vam prvo pada na pamet? Spektakularne obale, povoljna i ukusna hrana, ulice sa kaldrmom prepune galerija i vinskih barova? Sve su to odlični razlozi za put, ali ima nešto još lepše, osećaj dobrodošlice. Jer, budimo iskreni, ništa ne može da se meri s onim trenutkom kad zalutate u usku uličicu, uđete u mali bar i završite večer u razgovoru s meštanima do zatvaranja.
Najlepši evropski grad za posetu ove godine - mediteranski dragulj koji je osvojio sve
Pariz, Berlin i Prag su već dobro poznate destinacije, ali prema izboru čitalaca magazina Condé Nast Traveller, najbolji grad za posetu u Evropi 2025. godine je - Valeta, glavni grad Malte.
-
Preporučujemo
Zaboravite usisivač: Stari kineski trik za savršeno čiste podove
I pored redovnog čišćenja i korišćenja savremenih sredstava, sitne čestice prašine brzo se ponovo skupljaju na raznim površinama u domu. Zbog toga se mnogi oslanjaju na jednu staru, ali izuzetno delotvornu tehniku čišćenja – tradicionalni kineski način mokrog brisanja podova.
Da li je bezbedno jesti smrznutu hranu kojoj je istekao rok?
Pitanje koliko dugo smrznuta hrana ostaje bezbedna za konzumaciju često zbunjuje mnoge. Dr Deina Figure nedavno je u videu na Instagramu objasnila šta zapravo znači kada u zamrzivaču pronađemo namirnice kojima je istekao rok.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.35 117.17 117.99 CHF 124.72 125.60 126.47 USD 100.52 101.23 101.93
-
Digital Day 2017
Najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, Digital Day 2017, održaće se 16. maja 2017. godine u beogradskom Domu omladine. Sedma po redu konferencija Digital Day nosi naziv Connected Shopper, a njena glavna tema je korisničko iskustvo i trgovina putem interneta.
11-05-2017 | 11:26 | Autor/Izvor: Naxi media/Digital Day 2017
Foto: Digital Day 2017 promo plakat
Konferencija je edukativnog karaktera i na njoj će govoriti eminentni predavači sa razvijenih tržišta i iz uspešnih kompanija. Oni će upoznati posetioce sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima iz oblasti digitalnog marketinga. Pored predavanja, u programu konferencije su i paneli u kojima će učestvovati eminentni stručnjaci iz zemlje i regiona.
Konferencija Digital Day 2017 – „Connected Shopper“ okupiće eksperte iz industrije koji će podeliti svoja znanja i iskustva i time ovu temu dodatno približiti lokalnoj publici. Među predavačima su i Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima "The ZOO", Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas, Steve Lok iz renomiranog magazine The Economist i i mnogi drugi.
Katarzyna Paliwoda, partner za retail i FMCG klijente, kompanije Facebook za region Centralne i Istočne Evrope, jedan je od glavnih govornika na ovogodišnjoj konferenciji. Bogato iskustvo u Facebook-u, samo je nastavak njene uspešne dugogodišnje karijere u kompaniji Procter & Gamble, u kojoj se Katarzyna najviše bavila brend menadžmentom.
Na ovogodišnjoj konferenciji Katarzyna će u svom predavanju akcenat baciti na mobilne komunikacije i navike potrošača na putu od ideje do kupovine samog proizvoda. Velika mobilna revolucija, koja je transformisala svet u poslednjih nekoliko godina imala je ogroman uticaj i na potrošače i njihove navike. Pametni telefon u svačijem džepu je postao najjače oružje za borbu za potrošače. Oglašavanje prilagođeno svakom kupcu ponaosob, bilo da su u pitanju lokalni ili globalni brendovi, pokazao se kao najefikasniji vid reklame. S druge strane društvene mreže, posebno Facebook, su omogućile svima: od proizvođača automobila, do lokalne pekare, da imaju iste šanse da dopru do potencijalnih kupaca, i to je ono što je drastično utiče na definisanje marketing strategije. Takođe, ovaj način reklamiranja omogućio je ciljanje vrlo uske publike, relevantne za konkretan brend ili proizvod. O transformaciji tržišta, koje je uz pomoć društvenih mreža za 5 godina postiglo ono što TV nije mogao za 67 godina, ali i o mobilnoj strategiji oglašavanja možete čuti na njenom predavanju na ovogodišnjoj konferenciji Digital Day.
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe. IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou. -
Pročitajte i...
Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama
Ovogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.
Digital Day 2019: Kako verujete panelistima Digital Day-a?
Konferencija se ove godine održava pod sloganom How do you trust?, terajući nas sve da preispitamo kako (i kome) poklanjamo svoje poverenje.
Počeo treći Play Media Day u Banjaluci
Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 počeo je danas u Banjaluci u Muzeju savremene umjetnosti RS. Oko 500 regionalnih i domaćih učesnika, kao i više od 30 predavača i panelista prisutno je na ovom događaju, koji se već mesecima s nestrpljenjem očekuje.
Seminar Nil Donald Volša: Gost Siniša Ubović
Još samo dve nedelje ostalo je do seminara Nil Donald Volša u Beogradu.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: