Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Boris Rezak - Nakon Toliko Godina

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Boris Rezak - Nakon Toliko Godina
    2. Vlado Georgiev - Šta bi prijatelji moji
    3. Prljavo Kazalište - Ma kog me Boga za tebe pitaju
    4. Sergej Ćetković - Dva minuta
    5. Crvena jabuka - Tvoga srca vrata
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Ivana Stanković - Utorak - Mojih 50
    2. 16. septembar - 1 - Dodir noći
    3. 16. septembar - 2 - Dodir noći
    4. 16. septembar - 3 - Dodir noći
    5. Ivana Stanković - Ponedeljak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Karfiol čorba Karfiol čorba

    Ukusna čorba neizostavni je deo toplog predjela.

    Brza čokoladna torta Brza čokoladna torta

    Lako se priprema, a zadovoljiće ukus pravih ljubitelja čokolade.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.79 117.61 118.43
    CHF 106.88 107.63 108.38
    USD 106.04 106.79 107.54
  • Povezani članci
  • Digital Day 2019: Kako verujete panelistima Digital Day-a?

    Konferencija se ove godine održava pod sloganom How do you trust?, terajući nas sve da preispitamo kako (i kome) poklanjamo svoje poverenje.




    08-05-2019 | 14:46 | Autor/Izvor: Naxi media-Digital Day PR

    Foto: Bigstock-Chinnapong

     

    Digital Day 2019. se održava 16. i 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu u Beogradu, karte su još uvek u prodaji i do svoje možete doći putem sajta konferencije www.digitalday.rs.

    Kao što već znate, na ovogodišnju konferenciju između ostalih, stižu i superstar govornici kao što je Mark de Bruijn VP Marketing for Customer Experience @SAP, Brian Morrissey Editor In-Chief @DigiDay, Zach Pentel Global Director - Brand Strategy @Spotify, Brian Braiker Editor @AdAge, Chapin Clark Executive VP @R/GA, Edward Cotton Brand Strategy Consultant i Former CSO @BSSP, Steve Dool Head of Community Partnerships @Depop i Ana Anđelić Executive Brand Consultant @David Yurman, koja se našla i na Forbes CMO NEXT 2018. listi.

    A sada imamo i potvrđen spisak glavnih panela i panelista koji nas očekuju na ovogodišnjem izdanju najbitnije digital konferencije u regionu:

    “How do you trust media?” glavno je pitanje i naziv Media panela koji će moderirati Milan Kovačević Adriatic Region Manager @Gemius Serbia a na kom će učestvovati vodeći stručnjaci regionalnih medijskih kompanija: Zoran Turković COO @24 Sata (Styria Media Group), Jasmina Koprivica CEO @Telegraf.rs, Aleksandar Petković Media Solutions Director @AMG/Mondo Inc i Predrag Kurčubić Managing Director @IPSOS Strategic Marketing. Kako i da li verujemo medijima u dobu digitala? Šta su uopšte mediji za mlađu publiku - da li su to tradicionalni mediji na koje prvo pomisli(te) ili su za njih oni već izjednačeni sa social media poljem? Šta su “fake news”, umemo li da ih razlikujemo i cenimo li “trusted information”? Pridružite nam se u JDP-u i pomozite da dođemo do odgovora na neka od ovih pitanja.

    "How do you trust your digital media mix?" ime je Online Media Mix panela na kom će fokus biti na pitanjima kao što su: Da li je opcija u kojoj imamo dva dominantna igrača na globalnom tržištu digital oglašivača - Google i Facebook, dobra ili poboljšanje leži u većem diverzitetu? Da li se uopšte može verovati u svoj digital game plan ako je polje rada ovako kontrolisano? Saznaćemo kako digital mix današnjice vide vodeći regionalni stručnjaci: Sanja Lalević Cvetković Facebook Lead Serbia @Httpool, Dragana Marković Deputy Managing Director @Drive, Marija Joksimović Head of Digital @GroupM, Vera Radanović Head of Digital @Media House i Momčilo Radovanović Agency Development Manager @Google, dok će moderator panela biti Igor Černiševski Head of Digital @Direct Media United Solutions.

    “How do you trust agencies?” ime je Agency panela na kom će učestvovati vodeći menadžeri lokalnih agencija. Stručnjaci koji poseduju zavidno iskustvo i znanje iz domena advertajzinga i client - agency odnosa popeće se na binu beogradskog JDP-a u cilju pronalaska odgovora na pitanja kao što su: Ukoliko kompanija zaista želi da unapredi svoje poslovanje da li je jedna agencija dovoljna? Da li je client - agency odnos prešao više u partnerstvo, i šta nam to donosi? Odgovornost poverenja moraju nositi obe strane - to je nešto oko čega se svi naši panelisti slažu, a koje su tačke na kojima se mimoilaze i zašto reći će vam upravo Anđelko Trpković CEO @Publicis One MMS Communications, Jovan Stojanović Managing Director @Direct Media United Solutions, Relja Jović Digital COO @McCann Adriatic pod moderatorskom palicom Igora Žeželja, Managing Directora @Wireless Media.

    Pored ovih, očekuju vas i paneli na temama GDPR-a, AI-a, contenta i Omnichannel iskustva, stoga požurite po svoju Digital Day kartu!


    O IAB Serbia:

    Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.

    IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.

     

  • Pročitajte i...
    Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama

    Ovogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.

    lifestyle-mobilni telefon Otvorena peta konferencija #Digital2018

    Peta regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2018, u organizaciji kompanije Color Media Communications, otvorena je u četvrtak, 6. septembra, u prepunoj sali hotela Metropol u Beogradu.

    Play Media Day 03: Više od 500 učesnika Play Media Day 03: Više od 500 učesnika

    Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03, okupio je 8. juna u Banjaluci, više od 500 predstavnika medija, kompanija, kreativnih agencija, institucija, ali i mnogobrojnih studenata, koji su u Muzeju savremene umjetnosti RS pratili predavanja, radionice i panele, više od 30 svetskih, regionalnih i domaćih stručnjaka.

    Počeo treći Play Media Day u Banjaluci Počeo treći Play Media Day u Banjaluci

    Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 počeo je danas u Banjaluci u Muzeju savremene umjetnosti RS. Oko 500 regionalnih i domaćih učesnika, kao i više od 30 predavača i panelista prisutno je na ovom događaju, koji se već mesecima s nestrpljenjem očekuje.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: