Slušate: Muzički mix

Pesma: Haustor - Uzalud pitaš

Muzički mix
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Haustor - Uzalud pitaš
    2. Frajle - Menjam Dane
    3. Oktobar 1864 - Nadji me
    4. Piloti - Tajna
    5. Crvena jabuka - Grade Moj
  • Beograd Uzivo
  • Revita
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Vesna Dedić - Utorak - Mojih 50
    2. 17. jun - 1 - Dodir noći
    3. 17. jun - 2 - Dodir noći
    4. 17. jun - 3 - Dodir noći
    5. Vesna Dedić - Ponedeljak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Keks torta Keks torta

    Napravite ukusnu totru od čokolade i keksa.

    Domaće šnenokle Domaće šnenokle

    Odlično rešenje ukoliko želite da preskočite kakao i čokoladu.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.11 117.94 118.76
    CHF 104.48 105.22 105.95
    USD 104.22 104.96 105.69
  • Povezani članci
  • Počeo treći Play Media Day u Banjaluci

    Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 počeo je danas u Banjaluci u Muzeju savremene umjetnosti RS. Oko 500 regionalnih i domaćih učesnika, kao i više od 30 predavača i panelista prisutno je na ovom događaju, koji se već mesecima s nestrpljenjem očekuje.




    08-06-2018 | 13:07 | Autor/Izvor: Naxi media-Play Media Day PR

    Foto: Play team-Play Media Day promo

     

    Prva predavanja u tri konferencijska prostora – Uran, Merkur i Jupiter, počela su jutros u 09.30h. Tri panela i 15 predavanja, čine program ovogodišnje konferencije, a ovogodišnji Play Media Day 03 nudi i mnoštvo dodatnih interaktivnih sadržaja.

    Mnogobrojni učesnici nisu krili oduševljenje vizuelnim izgledom kompletnog događaja i prostora Muzeja savreme umjetnosti RS. Kreativna oaza, koja je nastala u okviru događaja iznenadila je učesnike, ali i ponudila mnogobrojna mesta za razgovor uz prvu jutarnju kaficu pre zvaničnog početka programa.

    Prvi predavači su privukli pažnju učesnika, koji su popunili konferencijske prostore do poslednjeg mesta. Tatjana Vučić, strateg za Start Up-e je istakla da su Start Up-i preuzimanje rizika sopstvenog biznisa, kao i da je rizik neophodan kako bi se postigao uspjeh, koji uz trud i zalaganje definitivno na kraju dođe. Sašo Dimitrievski, iz Pristop Grupacije, istakao je da digitalna transformacija briše granice između industrija. U digitalnom dobu mnogo je teže doći do ciljnih grupa. Marketing budžet pao je u 2017. godini za manje od 1%, dok najveći dio budžeta odlazi na analitiku, digitalno oglašavanje, social media.

    Borislav Miljanović je na svom predavanju istakao da digitalizacija utiče na sve ljude, odnosno na cijeli svijet. Dodao je da ,,Internet nije u oglasima već u sadržaju".

    Najviše pažnje u prvom delu programa su izazvali stručnjaci iz švedske agencije SNASK. Nakon mnogobrojnih komplikacija oko otkazivanja leta i promjena u poslednjem trenutku, uspješno su doputovali i oduševili publiku. Još mnogo interesantnih predavanja i sadržaja nas očekuje u nastavku programa.

  • Pročitajte i...
    Digital Day 2019: Kako verujete panelistima Digital Day-a? Digital Day 2019: Kako verujete panelistima Digital Day-a?

    Konferencija se ove godine održava pod sloganom How do you trust?, terajući nas sve da preispitamo kako (i kome) poklanjamo svoje poverenje.

    Naxi-beograd Kreativne letnje radionice za mlade

    Kulturni programi za omladinu Beograda nastavljaju se i ovog meseca, a akcenat se stavlja na kreativnost, ali i mogućnost da se na interesantan način iskoriste letnji dani u sprskoj prestonici, izjavio je za Beoinfo član Gradskog veća Fadilj Eminović.

    Maja Rakovic na Play Media Day-u Maja Rakovic na Play Media Day-u

    Na regionalnom komunikacijskom događaju Play Media Day, koji se tradicionalno održava u Banjaluci, predavanje je održala predsednica RAB Srbija Maja Rakovic, koja je govorila o snazi radija i o tome koliko je važno modernizovati radio stanice i prilagoditi ih digitalnoj budućnosti.

    Play Media Day 03: Više od 500 učesnika Play Media Day 03: Više od 500 učesnika

    Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03, okupio je 8. juna u Banjaluci, više od 500 predstavnika medija, kompanija, kreativnih agencija, institucija, ali i mnogobrojnih studenata, koji su u Muzeju savremene umjetnosti RS pratili predavanja, radionice i panele, više od 30 svetskih, regionalnih i domaćih stručnjaka.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: