Počeo treći Play Media Day u Banjaluci
Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 počeo je danas u Banjaluci u Muzeju savremene umjetnosti RS. Oko 500 regionalnih i domaćih učesnika, kao i više od 30 predavača i panelista prisutno je na ovom događaju, koji se već mesecima s nestrpljenjem očekuje.
08-06-2018
|13:07
|Autor / Izvor: Naxi media-Play Media Day PR
Prva predavanja u tri konferencijska prostora – Uran, Merkur i Jupiter, počela su jutros u 09.30h. Tri panela i 15 predavanja, čine program ovogodišnje konferencije, a ovogodišnji Play Media Day 03 nudi i mnoštvo dodatnih interaktivnih sadržaja.
Mnogobrojni učesnici nisu krili oduševljenje vizuelnim izgledom kompletnog događaja i prostora Muzeja savreme umjetnosti RS. Kreativna oaza, koja je nastala u okviru događaja iznenadila je učesnike, ali i ponudila mnogobrojna mesta za razgovor uz prvu jutarnju kaficu pre zvaničnog početka programa.
Prvi predavači su privukli pažnju učesnika, koji su popunili konferencijske prostore do poslednjeg mesta. Tatjana Vučić, strateg za Start Up-e je istakla da su Start Up-i preuzimanje rizika sopstvenog biznisa, kao i da je rizik neophodan kako bi se postigao uspjeh, koji uz trud i zalaganje definitivno na kraju dođe. Sašo Dimitrievski, iz Pristop Grupacije, istakao je da digitalna transformacija briše granice između industrija. U digitalnom dobu mnogo je teže doći do ciljnih grupa. Marketing budžet pao je u 2017. godini za manje od 1%, dok najveći dio budžeta odlazi na analitiku, digitalno oglašavanje, social media.
Borislav Miljanović je na svom predavanju istakao da digitalizacija utiče na sve ljude, odnosno na cijeli svijet. Dodao je da ,,Internet nije u oglasima već u sadržaju".
Najviše pažnje u prvom delu programa su izazvali stručnjaci iz švedske agencije SNASK. Nakon mnogobrojnih komplikacija oko otkazivanja leta i promjena u poslednjem trenutku, uspješno su doputovali i oduševili publiku. Još mnogo interesantnih predavanja i sadržaja nas očekuje u nastavku programa.