Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Knez - Mia bella signorina

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Knez - Mia bella signorina
    2. Nina Badrić - Znam te ja
    3. Moby Dick - Ulica i broj
    4. Djavoli - Bambina
    5. Aleksandra Radović - Cuvaj moje srce
  • Beograd Uzivo
  • Revita
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 25. jun - 1 - Dodir noći
    2. 25. jun - 2 - Dodir noći
    3. 25. jun - 3 - Dodir noći
    4. Desimir Stanojević - Utorak - Mojih 50
    5. 24. jun - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Keks torta Keks torta

    Napravite ukusnu totru od čokolade i keksa.

    Domaće šnenokle Domaće šnenokle

    Odlično rešenje ukoliko želite da preskočite kakao i čokoladu.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.10 117.92 118.75
    CHF 105.59 106.33 107.08
    USD 103.10 103.83 104.56
  • Povezani članci
  • 5 minuta na dan izdvojte za sebe

    Ukoliko nemate vremena, volje i niste u zavidnoj kondiciji evo načina kako da ojačate i zategnete telo.




    02-08-2017 | 13:09 | Autor/Izvor: Naxi media-Brightside

    Foto: Bigstockphoto-Luna Vandoorne

     

    "Vežbe u 5 minuta" jeste princip koji je sve popularniji iz gorenavedenih razloga. Ipak, motiv za vežbanje ne bi trebalo tražiti samo u estetici, odnosno lepom izgledu, već i u zdravlju. Ne zaboravite da su zdrava ishrana i vežbe siguran put do zdravlja.

    Evo nekoliko vežbi koje svakodnevno možete primenjivati. Ovde nema mesta za izgovore, jer 5 minuta uvek možete izdvojiti za sebe tokom dana.

    Istežanje je jako bitna stavka svakog vežbanja. Postavite se u "ležeći" položaj tako da stabilnost postižete održavanjem na laktovima i stopalima. Kada postignete željenu stabilnost, tokom jednog minuta naizmenično jednu nogu podižite ka gore, do granica udobnosti. Ova vežba isteže mišiće, ubrzava metabolizam, angažuje nekoliko grupa mišića.

    Ležite na leđa i ruke ispružite na gore. Ispravite noge i spojene ih podižite i zadržavajte na sledećim pozicijama - najpre na 30 stepeni, potom 60 i na kraju napravite prav ugao od 90 stepeni. Nakon toga postupak ponovite obrnutim redosledom, sve dok se vaše noge ponovo ne nađu na zemlji. Dakle podižete 30-60-90, vraćate 90-60-30. Ovu vežbu izvodite takođe jedan minut.

    Popularna pozicija "Kobre" efikasna je i pogodna za kičmu. Njom istežete zadnju ložu, butine i leđne mišiće. Lezite na stomak spojenih nogu. Šake postavite u visini ramena, i polako se izdižite sve dok vam ruke u potpunosti ne budu prave. Ostanite u tom položaju 30 sekundi, a potom vratite u početni položaj.

    Ležite na stomak tako da vam brada dodirujte na pod. Istegnite noge i stopala koliko god možete i polako jednu po jednu nogu podižite u vazduh, a potom ih zajedno polako spustite.

    Lezite na leđa i oslanjajući se na gornji deo tela podignite noge i trup. Ostanite u tom položaju 30-60 sekundi.


    NAPOMENA: Ukoliko imate bilo koju vrstu fizičke povrede ili dijagnostifikovanu terapiju, pre bilo kog početka vežbanja posavetujte se sa lekarom. 

  • Pročitajte i...
    Proslava dana joge: I psi vežbaju Proslava dana joge: I psi vežbaju

    Dan joge u Indiji se obeležava se 21. juna. Popularnost joge je poslednjih decenija sve veća i na Zapadu, pa je ovaj efikasan vid održavanja psihofizičkog balansa i zdravlja sve zastupljeniji i u zapadnim zemljama.

    ciscenje-kuce-naxi Korisni saveti za održavanje higijene u domu

    Pogledajte korisne savete koji će vam uštedeti vreme koje posvećujtete čiščćenju vašeg doma, ujedno se i pozitivno odražiti na vaš budžet.

    Margot Robi otkriva dnevnu rutinu nege Margot Robi otkriva dnevnu rutinu nege

    Jedna od trenutno najperspektivnijih holivudskih glumica mlađe generacije, Margot Robi za Vogue je otkrila kako neguje svoj duh i telo.

    pas naxi Neodoljve fotografije pasa: Ko će pre uhvatiti poslasticu?

    Nemački fotograf Kristian Vieler vratio se sa još više smešnih fotografija pasa uslikanih tokom pokušaja da uhvate hranu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: