-
Poslednjih 5 pesama
- Valentino - Volim te još
- Djordje Balašević - Ole, Lole
- Hari Mata Hari - Ti znaš sve
- U Škripcu - O Je
- Goran Karan - Potrazi
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Kokos kuglof
Ako volite brze i mirisne kolače, ovaj jednostavan kokos kuglof biće vaš novi omiljeni desert za hladnije dane...
Kolač sa tikvicama i maslinama
Ako volite ukuse Mediterana i jela koja se brzo spremaju, ovaj slani kolač sa tikvicama, fetom i maslinama biće pravo otkriće za vas.
-
Zdravlje
Kako ostati budan bez kafe? Pet namirnica koje prirodno daju snagu
Hrana je gorivo za telo i um, ali ne deluje svaka isto: dok one bogate šećerom izazivaju brzi skok i još brži pad energije, postoje namirnice koje pružaju postojan osećaj budnosti i snage. Neke od njih sadrže blagu dozu kofeina uz dodatne hranljive koristi, dok druge telu obezbeđuju prirodnu energiju i pomažu ćelijama da je efikasnije koriste.
Ovo su poruke koje vam telo šalje kada nema dovoljno proteina
Najmanje 10% dnevnog unosa kalorija trebalo bi da potiče iz proteina.
-
-
Putovanja
Najlepši evropski grad za posetu ove godine - mediteranski dragulj koji je osvojio sve
Pariz, Berlin i Prag su već dobro poznate destinacije, ali prema izboru čitalaca magazina Condé Nast Traveller, najbolji grad za posetu u Evropi 2025. godine je - Valeta, glavni grad Malte.
Prelepi azijski grad proglašen najboljom destinacijom po odnosu cene i kvaliteta ove zime
Post Office je otkrio destinacije na kojima putnici dobijaju najviše za svoj novac.
-
Preporučujemo
Zaboravite usisivač: Stari kineski trik za savršeno čiste podove
I pored redovnog čišćenja i korišćenja savremenih sredstava, sitne čestice prašine brzo se ponovo skupljaju na raznim površinama u domu. Zbog toga se mnogi oslanjaju na jednu staru, ali izuzetno delotvornu tehniku čišćenja – tradicionalni kineski način mokrog brisanja podova.
Da li je bezbedno jesti smrznutu hranu kojoj je istekao rok?
Pitanje koliko dugo smrznuta hrana ostaje bezbedna za konzumaciju često zbunjuje mnoge. Dr Deina Figure nedavno je u videu na Instagramu objasnila šta zapravo znači kada u zamrzivaču pronađemo namirnice kojima je istekao rok.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.35 117.17 117.99 CHF 124.72 125.60 126.47 USD 100.52 101.23 101.93
-
Stigla je era novog marketinga
Odražana je još jedna Branding Konferencija u Sarajevu.
04-06-2018 | 13:55 | Autor/Izvor: Naxi media-Branding Conference PR
Foto: Bigstockphoto/kasto
- Ja sam stvarno sanjar, vizionar. Ja želim da menjam i za mene je promena nešto važno i to očekujem od svojih saradnika, prijatelja, klijenata. Klijenti to baš i ne vole, ali ja se zbog toga neću promeniti, nego ću promeniti njih, njihovu komunikaciju i njihove brendove na bolje, - izjavila je Vesna Beganović CEO&Founder agencije Via Media, te svojim pozdravom i zvanično otvorila program osme Brending konferencije koja je ove godine zabeležila nove rekorde po posećenosti.
Pod sloganom RESHAPE BRANS, agencija Via Media u najavi konferencije je obećala jedinstveno iskustvo, inovativan sadržaj i svetske eksperte. Ulaskom u Dom mladih, prisutni su uropnili u okean, koji su maestralnim vizualima dočarali organizatori Brending konferencije, te zajedno s preko 500 profesionalaca marketing industrije otkrili nepregledna prostranstva i mogućnosti.
Optimistični smo, pa ćemo reći da su nas svetski stručnjaci koji su s nama podelili svoja iskustva, uverili da je promena na bolje zaista moguća, te da možemo ostaviti otežavajuće okolnosti po strani i već danas krenuti u akciju.
Iako tematski različita, predavanja Davida Balfoura, majstora iskustvenog marketinga, Borisa Nemšića, "kralja mobilnih telekomunikacija", Dalibora Šumige, eksperta za neuromarketing, Karima Rashida, genija industrijskog dizajna i Lenje Faragune, "mame" modernog marketinga, imali su jednu zajedničku poruku. Stigla je era novog "human to human" marketinga.
Da bi gradili brendove u ovoj eri, nije vam potrebna stručna marketinška diploma, nego iskrenost i diploma iz ljudskosti. To se pokazalo i pri odabiru pobednika ovogodišnjeg Young Lions BiH takmičenja, jer su pobednici i dobitnici prestižne nagrade u vrednosti od 10 000 KM na zadatak koji su dobili od MarketMakers projekta, ponudili kreativno rešenje koje u fokus stavlja stvarnog i iskrenog čoveka. Zanimljiv je podatak da su priliku za putovanje na festival kreativnosti u Kan i ove godine osvojili kreativci iz tima Mania, Danijel Tepšić i Dajan Javorac.
Od početka do kraja, konferencija je disala i odisala istinskom ljudskošću, jednostavnošću, iskrenošću, pa se zaista u vazduhu mogla osetiti promena. Zato ćemo i ovo saopštenje preoblikovati i skratiti.
-
Pročitajte i...
„GORI“: Izložba Stefana Gajića, najmlađeg advertajzing kreativnog direktora u regionu
Kako izgleda kada viralni postovi sa društvenih mreža i marketinške kampanje postanu deo umetničke instalacije saznaćemo u periodu od 12. do 15. septembra. Do tog trenutka deluje da nas visoke temperature pripremaju za izložbu koja će da "GORI".
Proslavite rođendan interneta i uštedite i do 560€ za školovanje na InternetAcademy
Dvadeset devetog oktobra 1969. godine u 22:30 u laboratoriji na Univerzitetu u Kaliforniji, prva elektronska poruka poslata je sa jednog kompjutera na drugi. Nije bilo reči o nekom inspirativnom ispisu. I tadašnji programeri su bili pragmatični. Pokušali su da otkucaju reč „login”, ali je sistem pao nakon „o”. Upravo to „lo” je označilo rođenje interneta kakvim ga danas poznajemo, te se stoga svake godine, počev od 2005, na ovaj dan slavi Dan interneta. Datum se obeležava i u Srbiji.
Osma Brending konferencija u Sarajevu
Pored dolaska Karima Rašida, jednog od najboljih svetskih industrijskih dizajnera, agencija Via Media najavila je još mnogo interesantnih gostiju i tema u okviru ovogodišnje Brending konferencije.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: