Stigla je era novog marketinga

Odražana je još jedna Branding Konferencija u Sarajevu.

04-06-2018

|

13:55

|

Autor / Izvor: Naxi media-Branding Conference PR

- Ja sam stvarno sanjar, vizionar. Ja želim da menjam i za mene je promena nešto važno i to očekujem od svojih saradnika, prijatelja, klijenata. Klijenti to baš i ne vole, ali ja se zbog toga neću promeniti, nego ću promeniti njih, njihovu komunikaciju i njihove brendove na bolje, - izjavila je Vesna Beganović CEO&Founder agencije Via Media, te svojim pozdravom i zvanično otvorila program osme Brending konferencije koja je ove godine zabeležila nove rekorde po posećenosti.

Pod sloganom RESHAPE BRANS, agencija Via Media u najavi konferencije je obećala jedinstveno iskustvo, inovativan sadržaj i svetske eksperte. Ulaskom u Dom mladih, prisutni su uropnili u okean, koji su maestralnim vizualima dočarali organizatori Brending konferencije, te zajedno s preko 500 profesionalaca marketing industrije otkrili nepregledna prostranstva i mogućnosti.

Optimistični smo, pa ćemo reći da su nas svetski stručnjaci koji su s nama podelili svoja iskustva, uverili da je promena na bolje zaista moguća, te da možemo ostaviti otežavajuće okolnosti po strani i već danas krenuti u akciju.

Iako tematski različita, predavanja Davida Balfoura, majstora iskustvenog marketinga, Borisa Nemšića, "kralja mobilnih telekomunikacija", Dalibora Šumige, eksperta za neuromarketing, Karima Rashida, genija industrijskog dizajna i Lenje Faragune, "mame" modernog marketinga, imali su jednu zajedničku poruku. Stigla je era novog "human to human" marketinga.

Da bi gradili brendove u ovoj eri, nije vam potrebna stručna marketinška diploma, nego iskrenost i diploma iz ljudskosti. To se pokazalo i pri odabiru pobednika ovogodišnjeg Young Lions BiH takmičenja, jer su pobednici i dobitnici prestižne nagrade u vrednosti od 10 000 KM na zadatak koji su dobili od MarketMakers projekta, ponudili kreativno rešenje koje u fokus stavlja stvarnog i iskrenog čoveka. Zanimljiv je podatak da su priliku za putovanje na festival kreativnosti u Kan i ove godine osvojili kreativci iz tima Mania, Danijel Tepšić i Dajan Javorac.

Od početka do kraja, konferencija je disala i odisala istinskom ljudskošću, jednostavnošću, iskrenošću, pa se zaista u vazduhu mogla osetiti promena. Zato ćemo i ovo saopštenje preoblikovati i skratiti.