-
Poslednjih 5 pesama
- Aleksandra Radović - Ziveo Kraj
- Zdravko Čolić - Zvao sam je Emili
- Hari Mata Hari - Baš ti lijepo stoje suze
- Srdjan Jul - Koketa
- Djordje Balašević - Namćor
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Palenta sa semenkama
Ako ste ljubitelj palente sa sirom ili pavlakom možda ćete poželeti da isprobate nešto novo i drugačije... Ako, ipak niste ljubitelj ove vrste obroka ovaj recept može prijatno da vas iznenadi.
Krompir sa slaninom i belim lukom
Pripremite danas zapečeni mladi krompir sa belim lukom i slaninom. Ovo je pravo prolećno jelo koje će uz zelenu salatu i mladi luk biti još ukusnije, a mnoge će vratiti u detinjstvo.
-
Zdravlje
Efekti nedostatka sna na telo!
Nedovoljno sna iscrpljuje mentalne sposobnosti i ugrožava fizičko zdravlje. Nauka je povezala hroničan nedostatak sna sa brojnim zdravstvenim problemima – od gojenja do oslabljenog imunog sistema. Ako ste ikada proveli noć prevrćući se u krevetu, znate kako ćete se osećati sutradan: umorno, razdražljivo i dezorijentisano. Ali, redovno uskraćivanje preporučenih 7 do 9 sati sna ima mnogo ozbiljnije posledice od pukog jutarnjeg umora.
Devet napitaka koje treba da izbegavate ako vodite računa o zdravlju
Neka pića koji mnogi od nas svakodnevno kozumiraju predstavljaju rizik za zdravlje. Možda smatramo da su neka zdravija i bolja opcija od gaziranih pića, ali neki podaci govore suprotno.
-
Putovanja
Ovaj gradić proglašen je najlepšim priobalnim mestom na svetu!
Prestižni magazin Architectural Digest sastavio je listu najlepših priobalnih gradova sveta, a na samom vrhu našao se Camogli, slikoviti gradić na severozapadu Italije, nadomak Đenove.
Najdinamičniji gradovi sveta: London opet na vrhu, a evo ko ga prati!
Redakcija magazina Time Out donosi pregled najuspešnijih urbanih sredina na osnovu opsežnog istraživanja IESE Cities in Motion indeksa.
-
Preporučujemo
Koje su to najčešće greške koje pravimo kad peremo veš u veš mašini?
Iako pranje veša deluje kao rutinska aktivnost, mnogi od nas prave uobičajene greške koje utiču na miris, dugotrajnost i izgled odeće. Jedna od najčešćih zabluda ogleda se u korišćenju previše omekšivača ili deterdženta, kao i u pogrešnom izboru temperature pranja.
Pet biljaka za prelepo prolećno dvorište bez mnogo održavanja
Proleće je pravo vreme da udahnete novi život svom dvorištu – bilo da raspolažete prostranim vrtom ili malim zelenim kutkom. Sadnja biljaka koje ne zahtevaju previše nege odličan je način da oplemenite prostor bez dodatnog opterećenja. Donosimo vam pet idealnih biljaka koje će uneti boju, miris i eleganciju u vaše dvorište, a pritom ne traže mnogo pažnje.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.37 117.19 118.01 CHF 124.22 125.10 125.97 USD 102.31 103.04 103.76
-
Osma Brending konferencija u Sarajevu
Pored dolaska Karima Rašida, jednog od najboljih svetskih industrijskih dizajnera, agencija Via Media najavila je još mnogo interesantnih gostiju i tema u okviru ovogodišnje Brending konferencije.
16-05-2018 | 14:58 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Bigstock- kasto
Ove godine dali su sebi zadatak da otkriju najbolje načine kako preoblikovati brend i adaptirati ga svim promenama, koje se sve brže dešavaju na lokalnom i globalnom tržištu. U tu svrhu, u goste su pozvali svetske stručnjake, koji će sa učesnicima konferencije podeliti svoje najnovije spoznaje. Tako će svi prisutni imati priliku čuti Borisa Nemšića u zanimljivom 1 na 1 razgovoru, koji će s njim voditi Amela Odobašić, rukovodilac Sektora za odnose s javnošću Regulatorne agencije za komunikacije BiH. Teme razgovora biće lokalni i regionalni trendovi u telekomunikacijama, te promene poslovnih modela, koje dolaze usled uticaja digitalizacije.Svoja iskustva podelće i David Balfour, višestruko nagrađivani vizionar i jedan od top 100 najuticajnijih ljudi u industriji kada je u pitanju iskustveni marketing.
Direktno nakon druženja sa svetskim guruima marketinga (Seth Godin, Robin Sharma) u Sarajevo stiže Lenja Faraguna. U regiji, ali i šire, poznata je kao "mama" modernog marketinga, a u okviru svoje online akademije podučava o preoblikovanju marketinga u "marCAREting". Osnovna teza njenog učenja je ljudski odnos i briga, prvo za sebe, a onda i za klijente.
Na pitanja šta potrošač želi i zašto su neke kampanje jednostavno uspešnije od drugih, odgovor će dati Dalibor Šumiga, istraživač najdublje skrivenih istina naše podsvesti. Dalibor je specijalista za bihevioralni marketing i neuromarketing, a to znači da u laboratoriji agencije Promosapiens kreira napredne aplikacije koje skupa s ostalim neuromarketinškim metodama omogućuju merenje podsvesnih reakcija na različite marketinške podražaje. U Domu mladih, učesnici će imati priliku da vide demonstraciju u kojoj se kombinuju EEG, Eye Tracking i Facial Coding tehnologije.
Iz Slovenije, dolazi Maja Pak, direktorka Turističke zajednice Slovenija. Maja će objasniti kako uspešno preoblikovati brend zemlje i komunikaciju njenih turističkih potencijala, koristeći snagu digitalnih medija.
Među učesnicima naći će se i Davor Bruketa, jedan od najkreativnijih agencijskih direktora naše regije.
Partneri konferencije, brendovi već posvećeni oblikovanju našeg boljeg okruženja, su kompanije MarketMakers, ASA Banka, Orbico, Delimano, Courtyard by Marriott, Toyota, Nescafe, Viber, Yves Saint Laurent, Manpower, Sarajevski kiseljak, Foreign Investors Council i HTC, te medijske kuće Al Jazeera Balkans, BHRT, FTV, PRVA TV, ATV, Pink BH, Hayat TV, TV 1, Face TV, Klix.ba, Dnevnik.hr, Source.ba, Dnevni list, Marketing mreža, Akta.ba, RSG radio, Advertiser Serbia, Bljesak.info, Marketing Magazin, Dnevno.hr, Business magazine, Fokus.ba, Banjaluka.com, Lider Media, Plan B, Gracija magazin, Naxi radio, FPS Media, Media Res, Pentagram, Europlakat, Margo, SCC, Faktor, i Top FM.
Brending konferencija održaće se u Sarajevu 1. juna.
-
Pročitajte i...
„GORI“: Izložba Stefana Gajića, najmlađeg advertajzing kreativnog direktora u regionu
Kako izgleda kada viralni postovi sa društvenih mreža i marketinške kampanje postanu deo umetničke instalacije saznaćemo u periodu od 12. do 15. septembra. Do tog trenutka deluje da nas visoke temperature pripremaju za izložbu koja će da "GORI".
Slobodna zona Junior: Dokumentarne priče mladih o važnim društvenim pitanjima
U okviru projekta Naše razlike su naša snaga od danas je pokrenuta onlajn platforma na kojoj se nalaze kratke dokumentarne priče o snagama, problemima i pitanjima koja se tiču različitih manjinskih grupa, društvene raznolikosti i multikulturalizma. Dvanaest dokumentarnih ostvarenja pripremili su mladi autori i autorke uzrasta od 15 do 26 godina iz različitih delova Srbije, koji su prethodno pohađali Kamp angažovanog filma u okviru istog projekta.
Proslavite rođendan interneta i uštedite i do 560€ za školovanje na InternetAcademy
Dvadeset devetog oktobra 1969. godine u 22:30 u laboratoriji na Univerzitetu u Kaliforniji, prva elektronska poruka poslata je sa jednog kompjutera na drugi. Nije bilo reči o nekom inspirativnom ispisu. I tadašnji programeri su bili pragmatični. Pokušali su da otkucaju reč „login”, ali je sistem pao nakon „o”. Upravo to „lo” je označilo rođenje interneta kakvim ga danas poznajemo, te se stoga svake godine, počev od 2005, na ovaj dan slavi Dan interneta. Datum se obeležava i u Srbiji.
Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama
Ovogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: