-
Poslednjih 5 pesama
- Aleksandra Radović - Ni zadnji ni prvi
- Djavoli - Suncan dan
- Atomsko Sklonište - Treba Imat Dusu
- Željko Joksimović - Nisam Te Zbog Lepote Voleo
- Hari Mata Hari - Pusti me Bože pusti me
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Krompir čorba sa pečurkama
Ako ste ljubitelj krompir čorbe probajte ovu interesantniju verziju sa pečurkama, koje tradicionalnom jelu daju posebnu aromu.
Kokos kuglof
Ako volite brze i mirisne kolače, ovaj jednostavan kokos kuglof biće vaš novi omiljeni desert za hladnije dane...
-
Zdravlje
Kako odrediti najbolje vreme za spavanje?
Idealno vreme za spavanje u zavisnosti od vašeg ustaljenog buđenja Količina sna koja vam je potrebna menja se tokom života. Zato vaš uzrast može pomoći u određivanju tačnog vremena odlaska na spavanje, kako biste se probudili odmorni i spremni za dnevne obaveze.
Kako ostati budan bez kafe? Pet namirnica koje prirodno daju snagu
Hrana je gorivo za telo i um, ali ne deluje svaka isto: dok one bogate šećerom izazivaju brzi skok i još brži pad energije, postoje namirnice koje pružaju postojan osećaj budnosti i snage. Neke od njih sadrže blagu dozu kofeina uz dodatne hranljive koristi, dok druge telu obezbeđuju prirodnu energiju i pomažu ćelijama da je efikasnije koriste.
-
-
Putovanja
Mala baltička zemlja nadmašila Portugal i Grčku po gostoprimstvu
Kada planirate svoje sledeće evropsko putovanje, šta vam prvo pada na pamet? Spektakularne obale, povoljna i ukusna hrana, ulice sa kaldrmom prepune galerija i vinskih barova? Sve su to odlični razlozi za put, ali ima nešto još lepše, osećaj dobrodošlice. Jer, budimo iskreni, ništa ne može da se meri s onim trenutkom kad zalutate u usku uličicu, uđete u mali bar i završite večer u razgovoru s meštanima do zatvaranja.
Najlepši evropski grad za posetu ove godine - mediteranski dragulj koji je osvojio sve
Pariz, Berlin i Prag su već dobro poznate destinacije, ali prema izboru čitalaca magazina Condé Nast Traveller, najbolji grad za posetu u Evropi 2025. godine je - Valeta, glavni grad Malte.
-
Preporučujemo
Zaboravite usisivač: Stari kineski trik za savršeno čiste podove
I pored redovnog čišćenja i korišćenja savremenih sredstava, sitne čestice prašine brzo se ponovo skupljaju na raznim površinama u domu. Zbog toga se mnogi oslanjaju na jednu staru, ali izuzetno delotvornu tehniku čišćenja – tradicionalni kineski način mokrog brisanja podova.
Da li je bezbedno jesti smrznutu hranu kojoj je istekao rok?
Pitanje koliko dugo smrznuta hrana ostaje bezbedna za konzumaciju često zbunjuje mnoge. Dr Deina Figure nedavno je u videu na Instagramu objasnila šta zapravo znači kada u zamrzivaču pronađemo namirnice kojima je istekao rok.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.35 117.17 117.99 CHF 124.72 125.60 126.47 USD 100.52 101.23 101.93
-
Osma Brending konferencija u Sarajevu
Pored dolaska Karima Rašida, jednog od najboljih svetskih industrijskih dizajnera, agencija Via Media najavila je još mnogo interesantnih gostiju i tema u okviru ovogodišnje Brending konferencije.
16-05-2018 | 14:58 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Bigstock- kasto
Ove godine dali su sebi zadatak da otkriju najbolje načine kako preoblikovati brend i adaptirati ga svim promenama, koje se sve brže dešavaju na lokalnom i globalnom tržištu. U tu svrhu, u goste su pozvali svetske stručnjake, koji će sa učesnicima konferencije podeliti svoje najnovije spoznaje. Tako će svi prisutni imati priliku čuti Borisa Nemšića u zanimljivom 1 na 1 razgovoru, koji će s njim voditi Amela Odobašić, rukovodilac Sektora za odnose s javnošću Regulatorne agencije za komunikacije BiH. Teme razgovora biće lokalni i regionalni trendovi u telekomunikacijama, te promene poslovnih modela, koje dolaze usled uticaja digitalizacije.Svoja iskustva podelće i David Balfour, višestruko nagrađivani vizionar i jedan od top 100 najuticajnijih ljudi u industriji kada je u pitanju iskustveni marketing.
Direktno nakon druženja sa svetskim guruima marketinga (Seth Godin, Robin Sharma) u Sarajevo stiže Lenja Faraguna. U regiji, ali i šire, poznata je kao "mama" modernog marketinga, a u okviru svoje online akademije podučava o preoblikovanju marketinga u "marCAREting". Osnovna teza njenog učenja je ljudski odnos i briga, prvo za sebe, a onda i za klijente.
Na pitanja šta potrošač želi i zašto su neke kampanje jednostavno uspešnije od drugih, odgovor će dati Dalibor Šumiga, istraživač najdublje skrivenih istina naše podsvesti. Dalibor je specijalista za bihevioralni marketing i neuromarketing, a to znači da u laboratoriji agencije Promosapiens kreira napredne aplikacije koje skupa s ostalim neuromarketinškim metodama omogućuju merenje podsvesnih reakcija na različite marketinške podražaje. U Domu mladih, učesnici će imati priliku da vide demonstraciju u kojoj se kombinuju EEG, Eye Tracking i Facial Coding tehnologije.
Iz Slovenije, dolazi Maja Pak, direktorka Turističke zajednice Slovenija. Maja će objasniti kako uspešno preoblikovati brend zemlje i komunikaciju njenih turističkih potencijala, koristeći snagu digitalnih medija.
Među učesnicima naći će se i Davor Bruketa, jedan od najkreativnijih agencijskih direktora naše regije.
Partneri konferencije, brendovi već posvećeni oblikovanju našeg boljeg okruženja, su kompanije MarketMakers, ASA Banka, Orbico, Delimano, Courtyard by Marriott, Toyota, Nescafe, Viber, Yves Saint Laurent, Manpower, Sarajevski kiseljak, Foreign Investors Council i HTC, te medijske kuće Al Jazeera Balkans, BHRT, FTV, PRVA TV, ATV, Pink BH, Hayat TV, TV 1, Face TV, Klix.ba, Dnevnik.hr, Source.ba, Dnevni list, Marketing mreža, Akta.ba, RSG radio, Advertiser Serbia, Bljesak.info, Marketing Magazin, Dnevno.hr, Business magazine, Fokus.ba, Banjaluka.com, Lider Media, Plan B, Gracija magazin, Naxi radio, FPS Media, Media Res, Pentagram, Europlakat, Margo, SCC, Faktor, i Top FM.
Brending konferencija održaće se u Sarajevu 1. juna.
-
Pročitajte i...
„GORI“: Izložba Stefana Gajića, najmlađeg advertajzing kreativnog direktora u regionu
Kako izgleda kada viralni postovi sa društvenih mreža i marketinške kampanje postanu deo umetničke instalacije saznaćemo u periodu od 12. do 15. septembra. Do tog trenutka deluje da nas visoke temperature pripremaju za izložbu koja će da "GORI".
Slobodna zona Junior: Dokumentarne priče mladih o važnim društvenim pitanjima
U okviru projekta Naše razlike su naša snaga od danas je pokrenuta onlajn platforma na kojoj se nalaze kratke dokumentarne priče o snagama, problemima i pitanjima koja se tiču različitih manjinskih grupa, društvene raznolikosti i multikulturalizma. Dvanaest dokumentarnih ostvarenja pripremili su mladi autori i autorke uzrasta od 15 do 26 godina iz različitih delova Srbije, koji su prethodno pohađali Kamp angažovanog filma u okviru istog projekta.
Proslavite rođendan interneta i uštedite i do 560€ za školovanje na InternetAcademy
Dvadeset devetog oktobra 1969. godine u 22:30 u laboratoriji na Univerzitetu u Kaliforniji, prva elektronska poruka poslata je sa jednog kompjutera na drugi. Nije bilo reči o nekom inspirativnom ispisu. I tadašnji programeri su bili pragmatični. Pokušali su da otkucaju reč „login”, ali je sistem pao nakon „o”. Upravo to „lo” je označilo rođenje interneta kakvim ga danas poznajemo, te se stoga svake godine, počev od 2005, na ovaj dan slavi Dan interneta. Datum se obeležava i u Srbiji.
Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama
Ovogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: