-
Poslednjih 5 pesama
- Jinx - Tamo gdje je sve po mom
- Kemal i Oliver - Nije htjela
- Denis & Denis - Soba 23
- S.A.R.S. - Lutka
- Parni Valjak - U prolazu
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Rolovane tikvice sa slaninom
Recept je idealan za ljude koji vole kombinaciju neutralnih i zdraviih namirnica sa neodoljivom slaninom, ali i za one koji nemaju mnogo vremena za pripremu obroka.
Onion Rings
Ako volite grickalice koje su i hrskave i aromatične, onion rings (kolutovi luka) su savršen izbor. Jednostavni su za pripremu, a idealni kao prilog uz burger, pivo ili kao samostalna užina.
-
Zdravlje
Nakon prve jutarnje kafe ove promene se dešavaju u telu u narednih šest sati
Mozak je složen i zamršen sistem. Što više kafe pijete, formira se više adenozinskih receptora, što znači da ćete možda morati da popijete više kafe da biste ostali budni sada nego kada ste prvi put počeli da je pijete u mladosti.
Može li ishrana zaista da pomogne da starimo zdravije?
Zamislite dvoje ljudi u svojim sedamdesetim godinama. Oboje su aktivni, žive samostalno i uživaju u životu. Ali tokom narednih 15 godina, jedan od njih razvije dve ili tri hronične bolesti, srčana oboljenja, dijabetes, depresiju, dok drugi ostane relativno zdrav. Šta je napravilo razliku?
-
-
Putovanja
Ova evropska zemlja je proglašena najsmešnijom na svetu!
Imate britak um ili ste majstor ironije? Znate šta je dobar fazon i imate toliko osećaja za tajming da nasmejete čak i najtvrdokornijeg "tata-viceva" ljubitelja? Onda ste verovatno duhovita osoba.
Futuristički grad sa najviše nebodera na svetu
Možete li da pogodite koji grad prednjači po broju nebodera? Jedna od najlepših stvari u šetnji velikim gradovima jeste pogled na njihove impozantne, visoke zgrade. Ovi vertikalni džinovi predstavljaju platno za arhitekte, koje zahteva mnogo mašte i pametno urbanističko planiranje kako bi se dostigla takva visina.
-
Preporučujemo
Da li ste znali da je aktivni ugalj jedno od najmoćnijih sredstava za čišćenje?
Iako možda deluje neobično, aktivni ugalj je izuzetno efikasan u uklanjanju prljavštine, vlage i neprijatnih mirisa. Za razliku od običnog uglja, njegova porozna struktura omogućava mu da apsorbuje toksine, ulja i vlagu, što ga čini odličnim prirodnim sredstvom za čišćenje.
Prirodna rešenja za čišćenje zagorelog posuđa: Brzo i efikasno uz sastojke koje već imate!
Zagorela šerpa posle kuvanja omiljenog jela? Ne brinite, umesto da posegnete za agresivnim hemikalijama ili da zamalo izribate dno posude do metala, probajte ove jednostavne i prirodne metode koje će vam pomoći da posuđe zablista kao novo.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.35 117.17 117.99 CHF 124.78 125.66 126.53 USD 100.44 101.15 101.86
-
Osma Brending konferencija u Sarajevu
Pored dolaska Karima Rašida, jednog od najboljih svetskih industrijskih dizajnera, agencija Via Media najavila je još mnogo interesantnih gostiju i tema u okviru ovogodišnje Brending konferencije.
16-05-2018 | 14:58 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Bigstock- kasto
Ove godine dali su sebi zadatak da otkriju najbolje načine kako preoblikovati brend i adaptirati ga svim promenama, koje se sve brže dešavaju na lokalnom i globalnom tržištu. U tu svrhu, u goste su pozvali svetske stručnjake, koji će sa učesnicima konferencije podeliti svoje najnovije spoznaje. Tako će svi prisutni imati priliku čuti Borisa Nemšića u zanimljivom 1 na 1 razgovoru, koji će s njim voditi Amela Odobašić, rukovodilac Sektora za odnose s javnošću Regulatorne agencije za komunikacije BiH. Teme razgovora biće lokalni i regionalni trendovi u telekomunikacijama, te promene poslovnih modela, koje dolaze usled uticaja digitalizacije.Svoja iskustva podelće i David Balfour, višestruko nagrađivani vizionar i jedan od top 100 najuticajnijih ljudi u industriji kada je u pitanju iskustveni marketing.
Direktno nakon druženja sa svetskim guruima marketinga (Seth Godin, Robin Sharma) u Sarajevo stiže Lenja Faraguna. U regiji, ali i šire, poznata je kao "mama" modernog marketinga, a u okviru svoje online akademije podučava o preoblikovanju marketinga u "marCAREting". Osnovna teza njenog učenja je ljudski odnos i briga, prvo za sebe, a onda i za klijente.
Na pitanja šta potrošač želi i zašto su neke kampanje jednostavno uspešnije od drugih, odgovor će dati Dalibor Šumiga, istraživač najdublje skrivenih istina naše podsvesti. Dalibor je specijalista za bihevioralni marketing i neuromarketing, a to znači da u laboratoriji agencije Promosapiens kreira napredne aplikacije koje skupa s ostalim neuromarketinškim metodama omogućuju merenje podsvesnih reakcija na različite marketinške podražaje. U Domu mladih, učesnici će imati priliku da vide demonstraciju u kojoj se kombinuju EEG, Eye Tracking i Facial Coding tehnologije.
Iz Slovenije, dolazi Maja Pak, direktorka Turističke zajednice Slovenija. Maja će objasniti kako uspešno preoblikovati brend zemlje i komunikaciju njenih turističkih potencijala, koristeći snagu digitalnih medija.
Među učesnicima naći će se i Davor Bruketa, jedan od najkreativnijih agencijskih direktora naše regije.
Partneri konferencije, brendovi već posvećeni oblikovanju našeg boljeg okruženja, su kompanije MarketMakers, ASA Banka, Orbico, Delimano, Courtyard by Marriott, Toyota, Nescafe, Viber, Yves Saint Laurent, Manpower, Sarajevski kiseljak, Foreign Investors Council i HTC, te medijske kuće Al Jazeera Balkans, BHRT, FTV, PRVA TV, ATV, Pink BH, Hayat TV, TV 1, Face TV, Klix.ba, Dnevnik.hr, Source.ba, Dnevni list, Marketing mreža, Akta.ba, RSG radio, Advertiser Serbia, Bljesak.info, Marketing Magazin, Dnevno.hr, Business magazine, Fokus.ba, Banjaluka.com, Lider Media, Plan B, Gracija magazin, Naxi radio, FPS Media, Media Res, Pentagram, Europlakat, Margo, SCC, Faktor, i Top FM.
Brending konferencija održaće se u Sarajevu 1. juna.
-
Pročitajte i...
„GORI“: Izložba Stefana Gajića, najmlađeg advertajzing kreativnog direktora u regionu
Kako izgleda kada viralni postovi sa društvenih mreža i marketinške kampanje postanu deo umetničke instalacije saznaćemo u periodu od 12. do 15. septembra. Do tog trenutka deluje da nas visoke temperature pripremaju za izložbu koja će da "GORI".
Slobodna zona Junior: Dokumentarne priče mladih o važnim društvenim pitanjima
U okviru projekta Naše razlike su naša snaga od danas je pokrenuta onlajn platforma na kojoj se nalaze kratke dokumentarne priče o snagama, problemima i pitanjima koja se tiču različitih manjinskih grupa, društvene raznolikosti i multikulturalizma. Dvanaest dokumentarnih ostvarenja pripremili su mladi autori i autorke uzrasta od 15 do 26 godina iz različitih delova Srbije, koji su prethodno pohađali Kamp angažovanog filma u okviru istog projekta.
Proslavite rođendan interneta i uštedite i do 560€ za školovanje na InternetAcademy
Dvadeset devetog oktobra 1969. godine u 22:30 u laboratoriji na Univerzitetu u Kaliforniji, prva elektronska poruka poslata je sa jednog kompjutera na drugi. Nije bilo reči o nekom inspirativnom ispisu. I tadašnji programeri su bili pragmatični. Pokušali su da otkucaju reč „login”, ali je sistem pao nakon „o”. Upravo to „lo” je označilo rođenje interneta kakvim ga danas poznajemo, te se stoga svake godine, počev od 2005, na ovaj dan slavi Dan interneta. Datum se obeležava i u Srbiji.
Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama
Ovogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: