Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Trio rio - Dodji u 5 do 5

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Trio rio - Dodji u 5 do 5
    2. Haustor - Uzalud pitaš
    3. Moby Dick - Nema nas više
    4. Massimo Savic - Sretan put
    5. Prljavo Kazalište - Na badnje veče
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 17. jul - 1 - Dodir noći
    2. 17. jul - 2 - Dodir noći
    3. 17. jul - 3 - Dodir noći
    4. Vesna Pisarović - Sreda - Mojih 50
    5. 16. jul - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Testenina sa tikvicama i slaninom Testenina sa tikvicama i slaninom

    Ako nemate danas ideju za pripremu ručka, nemate previše vremena i sve vam je dosadilo, probajte ovaj jednostavni recept koji će vas oduševiti.

    Neobična musaka sa tikvicama Neobična musaka sa tikvicama

    Sezona je tikvica, pa iskoristite ovaj period da pripremite laganiju verziju popularnog obroka.

  • Zdravlje
    Simptomi koji ukazuju na dehidraciju: Obratite pažnju tokom letnjih dana! Simptomi koji ukazuju na dehidraciju: Obratite pažnju tokom letnjih dana!

    Dehidracija se dešava kada vaše telo nema toliko tečnosti koliko mu je potrebno. To znači da vaše telo ne može pravilno da funkcioniše, a uobičajeni uzroci uključuju znojenje, dijareju i povraćanje.

    Proverite da li ste stvarno razvili intoleranciju na gluten! Proverite da li ste stvarno razvili intoleranciju na gluten!

    Gluten je sastavni deo mnogih ukusnih jela, ali može da se nađe i u nekim specifičnim jelima za koje nikada ne biste pomislili da sadrže gluten. Sada smo svesni da zaista postoje ljudi koje ne reaguju dobro nakon konzumacije glutena, ali ima i mnogo onih koji samo sumnjaju na intoleranciju i nisu sigurni da li je pravo vreme da se obrate lekaru.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Sicilija: Čarobno letovanje u Italiji! Sicilija: Čarobno letovanje u Italiji!

    Sicilija, najveće ostrvo u Sredozemnom moru, pravi je dragulj Italije. Ovaj prelepi region, sa glavnim gradom Palermom, nudi bogatu istoriju, impresivne prirodne lepote, izuzetnu gastronomiju i predivne plaže.

    Kopenhagen nagrađuje turiste, ali jedan uslov morate da ispunite! Kopenhagen nagrađuje turiste, ali jedan uslov morate da ispunite!

    Dok se drugi gradovi trude da regulišu, odnosno ograniče broj turista, vlasti Kopenhagena odlučile su da turiste nagrade besplatnim pićima i skijanjem na vodi – ali samo ako se ponašaju pristojno i ne zagađuju okolinu.

  • Preporučujemo
    Koliko bi često trebalo da usisavate dušeke u kući? Koliko bi često trebalo da usisavate dušeke u kući?

    Verovatno svakodnevno usisavate podove i nameštaj, dok jednu stvar možda često preskačete. Reč je naravno o dušeku, za koji se često ispostavi da je leglo prašine i alergena (pored grinja ), a koji bi svakako trebalo redovnije da čistite.

    Starinski trik: Uz pomoć jednog sastojka odeća u iz ormara će mirisati mesecima Starinski trik: Uz pomoć jednog sastojka odeća u iz ormara će mirisati mesecima

    Ako vaša odeća nakon pranja i sušenja ima neprijatan miris, možete da isprobate veoma ekonomičan, starinski trik koji će osigurati da vaša odeća divno miriše.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.22 117.04 117.86
    CHF 120.11 120.96 121.81
    USD 106.28 107.03 107.78
  • Povezani članci
  • Saveti za održavanje optimalne težine nakon gubitka kilograma!

    Studije su otkrile da velika većina ljudi koji izgube težinu obično ne mogu da je za duže od godinu dana. U stvari, mnogi ljudi zapravo na kraju dobijaju mnogo kilograma zahvaljujući fenomenu koji se zove "kruženje težine".




    11-07-2024 | 10:35 | Autor/Izvor: Naxi media, msn.com

    Foto: Bigstock, TeroVesalainen

     

    Ako ste posvećeni svom cilju gubitka težine, trebalo bi da pokušate da usvojite novi pristup, kao što je pronalaženje optimalnijeg vremena u danu za vežbanje.


    Takođe bi trebalo da razmotrite neke zamke koje možete da izbegnete da biste poboljšali svoje šanse za uspeh.

    Evo šta sve ne treba da radite i šta sve može da utiče negativno na vas:

    Imate kratkoročne ciljeve


    Ako pristupite gubitku težine sa kratkoročnim ciljevima, pojaviće se jo-jo efekat. Bez dugoročnog pristupa gubitku težine, možete izgubiti do 5 kilograma za nekoliko nedelja i brzo ga vratiti.

    Ovo se često dešava kada ljudi idu na stroge dijete kao što su keto ili paleo, ili na razne modne dijete koje obećavaju brz gubitak težine. U stvarnosti, dobro izbalansirana dijeta koja uključuje sve grupe hrane, pa čak i neke poslastice, dugoročno najbolje funkcioniše za većinu ljudi. Ne postoje brza rešenja, čudotvorni lekovi ili magične pilule kada je u pitanju gubitak težine. Gubitak težine zahteva posvećenost planu koji podržava dugoročne zdrave navike.


    Opšta preporuka za mršavljenje je pola kilograma do kilogram nedeljno, mada bi u početku moglo biti i više, za osobe sa viškom kilograma, a zatim usporite. Istraživanja su pokazala da je ovo efikasan način da se izgubi težina bez gubitka previše vode ili mršavog tkiva, kao i da se izbegne debljanje.

    Razmišljate u stilu - sve ili ništa


    Mnogi ljudi koji se bore s kratkoročnim ciljevima takođe se bore s načinom razmišljanja - sve ili ništa.


    Ovakav način razmišljanja može da vas drži u stalnom ciklusu gubitak-dobitak-gubitak, a da ne spominjemo stid i krivicu oko hrane.

    Ovaj koncept „sve ili ništa“ važi i za fitnes: ako ste radili najefikasnije vežbe da biste ušli u formu za što kraće vreme, ali se ne osećate bolje ili jače, možda plan nije u redu. Bolje je raditi nežnije, ali kontinuirano.

    Slaba podrška okoline i porodice


    Prijatelji, članovi porodice i drugi ljudi koji pružaju podršku su ključni za uspešan gubitak težine. Naime, veoma zdravoj ishrani ljudi znaju da se smeju, a to zavisi i od kulture u kojoj odrastamo. Ponekad je teško izbaciti određene namirnice jer su uvek na vašem tanjiru.


    Nije zabavno kada nas neko ismeva, posebno zbog stvari do kojih vam je stalo, tako da možete lako upasti u zamku jela i pića, a sve za dobrobit vašeg društvenog života. Zbog toga je čvrst sistem podrške ključan za dugotrajan gubitak težine.


    Ako trenutno osećate da vam nedostaje sistem podrške, pokušajte da o tome otvoreno razgovarate sa svojim prijateljima, porodicom i partnerom. Možete im jasno dati do znanja da ne moraju da menjaju svoje navike u ishrani ako to ne žele, ali da vam vaše zdravlje mnogo znači i da je neophodno da i oni uvaže vaš režim ishrane.

    Pretpostavljate da vežba rešava sve


    Postoji velika verovatnoća da ste već čili za ovu izreku: „Trbušnjaci se prave u kuhinji, a ne u teretani“.


    Vežbanje bi trebalo da bude deo vašeg ukupnog pristupa gubitku težine jer je dokazano da pomaže u gubitku težine (da ne pominjemo dugu listu drugih zdravstvenih prednosti), ali je teško izgubiti težinu samo vežbanjem.


    Mnogi ljudi precenjuju broj kalorija koje mogu sagoreti vežbanjem; obično je mnogo manje nego što mislite. Tačan broj kalorija koje ćete sagoreti tokom vežbanja zavisi od mnogih faktora, uključujući vašu trenutnu težinu, intenzitet aktivnosti, dužinu vežbanja, vaše godine i sastav tela. Neki ljudi, poput onih koji su godinama gradili mišićnu masu, mogu da jedu visokokaloričnu hranu i ne dobijaju na težini jer mišići sagorevaju više kalorija u mirovanju.


    Dijeta bogata voćem, povrćem, zdravim mastima, nemasnim proteinima i nekim integralnim žitaricama najbolje će vam poslužiti u smislu održivog gubitka težine i zdravlja. U kombinaciji sa doslednom rutinom vežbanja, imaćete kontinuirani gubitak težine i održavanje će biti lakše kada postignete svoju željenu težinu.

    Nedostaje vam san, pod velikim ste stresom i previše radite


    Gubitak težine će biti mnogo teži ako ste pod hroničnim stresom, neispavani ili preumorni.


    Ovaj scenario može zvučati poznato: budite se motivisani i spremni da prihvatite dan. Imate planove za intervalno trčanje posle posla, a zdrava, pripremljena večera čeka vas u frižideru. Nekoliko sati dnevno vas sustiže nedostatak sna. Posegnete za popodnevnom kafom. Dok se posao završi, previše ste iscrpljeni za to trčanje. Odlučite da ga preskočite. Umorni ste i možda malo pod stresom ili ste loše raspoloženi, pa se odričete zdrave večere i umesto toga idete na brzu hranu.


    U redu je ako se to dešava povremeno (svako s vremena na vreme zaslužuje mali predah), ali gubitak težine će izgledati nemoguće ako se to dešava stalno.


    Istina je da su ishrana i vežba dve komponente zdravog načina života koje mogu dovesti do gubitka težine. Pored toga, ogromno fokusiranje na ishranu i vežbanje može dovesti do toga da zanemarite druge faktore koji su jednako važni: san i upravljanje stresom.

    Previše zavisite od dodataka ishrani


    Iako određeni suplementi mogu da vam pomognu da postignete svoje ciljeve gubitka težine, morate da radite da bi vaši suplementi funkcionisali. Na primer, uključivanje dnevnog proteinskog šejka ujutru može vam pomoći da se osećate sito tokom dana, što dodatno pomaže u obuzdavanju žudnje za hranom. Povećan unos proteina takođe može pomoći u izgradnji mišića, što pomaže u rekompoziciji tela.


    Određeni suplementi za mršavljenje mogu da budu delotvorni, ali nijedan nije magičan i zato: unosite manje kalorija nego što sagorevate ako želite da smršate, piše msn.

  • Pročitajte i...
    Dehidracija Simptomi koji ukazuju na dehidraciju: Obratite pažnju tokom letnjih dana!

    Dehidracija se dešava kada vaše telo nema toliko tečnosti koliko mu je potrebno. To znači da vaše telo ne može pravilno da funkcioniše, a uobičajeni uzroci uključuju znojenje, dijareju i povraćanje.

    Hleb Proverite da li ste stvarno razvili intoleranciju na gluten!

    Gluten je sastavni deo mnogih ukusnih jela, ali može da se nađe i u nekim specifičnim jelima za koje nikada ne biste pomislili da sadrže gluten. Sada smo svesni da zaista postoje ljudi koje ne reaguju dobro nakon konzumacije glutena, ali ima i mnogo onih koji samo sumnjaju na intoleranciju i nisu sigurni da li je pravo vreme da se obrate lekaru.

    Budjenje "Toplotni talas i nesanica": Buđene u određeno vreme može da bude rešenje za bolji san!

    Dobar san je neophodan za naše zdravlje. Anksioznost, na primer, može da utiče na vaš san, a postoje i mnoge druge životne navike i uslovi koji utiču na to.

    Depresija Naučite da prepoznate depresiju i izborite se sa problemom!

    Ljudi koji su depresivni često to neće prepoznati, posebno ne na samom početku stanja.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: