Slušate: Muzički mix

Pesma: Prljavo Kazalište - Marina

Muzički mix
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Osvajači - Marija
    2. Prljavo Kazalište - Marina
    3. Cacadou Look - Sama
    4. Marija Šerifović - U nedelju
    5. Viktorija - Arija
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 15. oktobar - 1 - Dodir noći
    2. 15. oktobar - 2 - Dodir noći
    3. 15. oktobar - 3 - Dodir noći
    4. Sara Milutinović - Petak - Mojih 50
    5. 14. oktobar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Brusketi sa bundevom Brusketi sa bundevom

    Ukoliko očekujete goste ili vam je potrebno brzo rešenje da nešto prezalogajite, brusketi sa bundevom su sjajno rešenje.

    Domaći kompot od kajsija Domaći kompot od kajsija

    Kompot je jedan od nezaobilaznih jesenjih recepata.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Zdravlje
    Zdrav napitak za početak dana Zdrav napitak za početak dana

    Započnite dan zdravim napitkom koji može poboljšati vaš imunitet.

    Benefiti čaja od kamilice Benefiti čaja od kamilice

    Čaj od kamilice jedan je od najpoplarnijih čajeva na ovom podneblju, a njegova uloga u očuvanju zdravlja je višestruka jer poseduje antibakterijska, antivirusna i fungicidna dejstva.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.74 117.56 118.38
    CHF 108.99 109.76 110.53
    USD 100.81 101.52 102.23
  • Povezani članci
  • Rakuten Viber predstavio AR Objektive za sve korisnike iz Srbije

    Rakuten Viber, globalni lider u razmeni poruka među platformama i glasovnoj komunikaciji, dalje unapređuje komunikaciju predstavljanjem AR Objektiva (objektiva proširene realnosti) unutar aplikacije Viber u Srbiji.




    17-09-2021 | 11:44 | Autor/Izvor: Naxi media-Providence-Viber PR

    Foto: Bigstock-djem


    Uz njih, aplikaciju će obogatiti i Bitmodži (Bitmoji) – personalizovane strip-verzije avatara koji će moći da se dodaju fotografijama i video-klipovima radi kreiranja stikera i emodžija. Uvođenje Objektiva u Viber je omogućeno kroz partnerstvo sa Snap Inc. (kreatorom Snapchata, vodeće globalne kompanije za kamere sa funkcijama proširene stvarnosti).

    AR Objektivi čine komunikaciju još zanimljivijom, zabavnijom i pamtljivom. Uz Viber Objektive, korisnici će moći da uživaju u širokom portfoliju vizuala, da prave fotografije i video klipove, prosleđuju ih prijateljima kroz Viber – ili da ih objavljuju na drugim platformama. Objektivi sa predmetima iz proširene stvarnosti reaguju i na najmanju mimiku, osmehe ili namigivanje – i moći će da ponavljaju pokrete lica korisnika, čime se dodatno proširuje opseg kreativnosti.

    Viber će pružiti i veliki izbor dizajnerskih opcija, među kojima su:

    Objektivi koji dodaju predmete i teksture na lice, delove tela ili pozadinu – perje, šešire, tetovaže, crteže, grafike itd.;
    Realistične objektive za ulepšavanje – koji menjaju boju kože, dodaju šminku ili sjaj, menjaju frizure;
    Objektive koji u potpunosti menjaju pojavu – na primer, sa prizorima životinja, i
    Gejmerske objektive sa proširenom stvarnošću, gde će korisnici morati da obave određene zadatke u njihovom stvaranju. Takvi bi se dalje prosleđivali za međusobna rezultatska takmičenja.

    Preko 30 objektiva će biti u ponudi na aplikaciji prilikom predstavljanja ove funkcije na tržištu. Viber ostaje dosledan tradiciji održavanja bliskih odnosa sa svojim korisnicima širom sveta, dodavanjem sadržaja sa lokalnim posebnostima. U skladu sa tim će jedan broj objektiva biti uskoro dodatno ponuđen za korisnike iz Srbije. Od početka školske godine, učenici će moći da se zabavljaju slobodno kreiranim prikazima njihovih budućih profesija. U skladu sa interesovanjem domaće publike, slavljenički filter sa nacionalnom zastavom će obradovati sve zaljubljenike u sport.

    Zabavna igra sa beskonačnom trpezom podsećaće sve korisnike na priliku kada idu u posetu svojim bakama za ručak i obraduju ih kada pojedu sve iz tanjira. Tradicionalni elementi folklora u digitalnoj verziji će takođe naći put do svojih korisnika u Srbiji – koji će moći da ih koriste u četovima povodom posebnih prilika.

    Kompanija planira da predstavi 300 različitih objektiva do kraja 2021. uz redovne novitete na mesečnom nivou.

    “Tokom protekle godine, globalna komunikacija se u značajnoj meri preselila na internet – a time i potreba da se na srodan način izražavamo. Viber je najpopularnija platforma za komunikaciju u Srbiji i ovim želimo da damo mogućnost svakome da oslobodi i izrazi svoj kreativni potencijal putem najbolje tehnologije AR Objektiva. Pružanje primene proširene stvarnosti na fotografije i video klipove će zasigurno obogatiti lične razgovore, podstaći kreativnost i dodatno zbližiti ljude,“ izjavio je Atanas Rajkov, glavni direktor za EMENA regiju kompanije Rakuten Viber.

    Kompanije će takođe imati mogućnost da dodaju svoje brendirane Objektive na Viberu. Svetski prirodni fond (WWF), FK Barselona i Svetska zdravstvena organizacija (WHO) su među prvim partnerima Vibera koji će ponuditi svoje nove Objektive na ovoj aplikaciji – a u budućnosti će to biti I vodeći partneri iz Srbije.

    Ova funkcija će biti dostupna na iOS i Android operativnim sistemima u nekoliko narednih dana.  

  • Pročitajte i...
    Rakuten Viber i Snap predstavljaju AR Objektive Rakuten Viber i Snap predstavljaju AR Objektive

    Rakuten Viber, globalni lider u razmeni poruka među platformama i glasovnoj komunikaciji, predstavlja magiju proširene realnosti kroz AR Objektive u svojoj aplikaciji kroz partnerstvo sa Snap Inc.

    Rakuten Viber proširio grupne pozive na 30 učesnika Rakuten Viber proširio grupne pozive na 30 učesnika

    Vođena željom da pruži podršku lokalnim zajednicama, Rakuten Viber objavila je da će proširiti kapacitet grupnih video poziva na svojoj platformi na 30 učesnika za sve korisnike širom sveta.

    Viber statistika usled pandemije: Porast razmena poruka Viber statistika usled pandemije: Porast razmena poruka

    Viber, jedna od vodećih svetskih aplikacija za besplatnu i laku komunikaciju, objavila je značajan porast u korišćenju funkcija namenjenih grupnoj upotrebi godinu dana po izbijanju pandemija virusa COVID-19.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: