Slušate: Mojih 50

Pesma: Djordje Marjanovic - Romana

Mojih 50
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Djordje Marjanovic - Romana
    2. Boris Rezak - Andjeo
    3. Oliver Dragojević - Za zivot me vezes samo ti
    4. Galija - Na tvojim usnama
    5. Vlado Georgiev - Šta bi prijatelji moji
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 12. maj - 1 - Dodir noći
    2. 12. maj - 2 - Dodir noći
    3. 12. maj - 3 - Dodir noći
    4. Tamara Aleksić - Sreda - Mojih 50
    5. 11. maj - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Šejk od banane Šejk od banane

    Ukusan šejk od banane odličan je izbor da se zasladite tokom dana.

    Projice sa sirom i maslinama Projice sa sirom i maslinama

    Napravite ukusne projice koje možete jesti samostalno ili uz meze.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Zdravlje
    Vežbe disanja za opuštanje Vežbe disanja za opuštanje

    Ukoliko ste pod stresom, osećate premor i tenziju u mišićima, isprobajte ovu jednostavnu tehniku disanja, koja će vam pomoći da se opustite.

    Zeleni čaj saveznik zdravlja Zeleni čaj saveznik zdravlja

    Zeleni čaj ubraja se među najpopularnije čajeve i to nije bez razloga. Benefiti njegovog konzumiranja su višestruki.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.75 117.57 118.39
    CHF 106.38 107.13 107.88
    USD 96.64 97.33 98.01
  • Povezani članci
  • Okrenite se pozitivnim promenama

    Čak i male promene mogu vidno uticati na kvalitet života. Pokušajte da u narednom periodu oformite neke nove navike i izbacite one koje narušavaju vaše sveukupno zdravlje poput nespavanja, preskakanja obroka...




    01-04-2021 | 13:24 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock-Yellowj


    Započnite promenu koju želite već duže vremena - Da li je reč o započinjanju novog hobija, čitanju omiljene knjige, razgovora sa starim priajteljima, članovima porodice, započinjanju novog posla...ne čekajte "pravo vreme" i da se stvari same dogode, već budite njihovi inicijatori. Neka vaše polazište bude to da radite u skladu sa vašim željama i potrebama, a ostvarenje cilja će, sasvim sigurno, voditi zadovoljstvu. Ne uskraćujte ga sebi, zbog kolotečine u kojoj ste se našli. Neka vaše potrebe postanu i vaši prioriteti. Hrabro prigrlite promene. 

    Zdrava hrana i san - Kvalitet hrane koju unosite u organizam, kao i dovoljno sati sna i adekvatan odmor doprineće ne samo da se vaše telo regeneriše, već i um. Imajte to u vidu prilikom planiranja obaveza i obroka. Ukoliko su brza hrana, preskakanje obroka, stres, nespavanje deo vaše svakodnevnice, pokušajte postepeno da se oslobodite takvog ustaljenog ritma življenja i započnite od manjih promena - ustanite i lezite sat vremena ranije, ponesite na posao doručak od kuće...

    Odmorite od društvenih mreža - Društvene mreže su postale neodvojiv deo naše svakodnevnice. Ipak, pored pozitivnih strana ovakvog načina komunikacije, one neretko mogu biti i izvor stresa, nezadovoljstva...Pokušajte da stvorite naviku da makar sat vremena pred spavanje uopšte ne koristite društvene mreže ni telefon. Ovo se takođe odnosi i na bilo koji drugi deo dana, koji možete iskoristiti na potpuno drugačiji način. Kako vam zviči šetnja po sunčanom vremenu? 

  • Pročitajte i...
    Benefiti boravka u prirodi Benefiti boravka u prirodi

    Sunčano vreme možete iskoristiti za boravak na otvorenom u prirodi. Uz blagu fizičku aktivnost ili šetnju, obezbedite sebi trenutke relaksacije.

    Prolećni umor: Vreme je da probudite organizam Prolećni umor: Vreme je da probudite organizam

    Nakon dugog zimskog peiroda, organizmu je potrebna pokretačka energija, kako bi izašao iz svojevrsne letargije i sporijeg tempa zime. Ukoliko i sami osećate da promena godišnjeg doba utiče na vaše raspoloženje, te pad energije, vašem organizmu je potrebno prolećno buđenje!

    Povećajte samopouzdanje Povećajte samopouzdanje

    Gotovo da ne postoji osoba koja u nekoj životnoj dobi nije preispitivala svoje vrednosti, te dovodila u pitanje vlastite kvalitete. Zdravo samopouzdanje je osnova napretka, duhovnog, emotivnog, pa i materijalnog. Ipak, nekada usled brojnih spoljašnjih, kulturoloških i socijalnih faktora, ali i unutrašnjih, karakternih zapadnemo u klopku osećaja manje vrednosti.

    Po jutru se dan poznaje: Započnite ga uz osmeh Po jutru se dan poznaje: Započnite ga uz osmeh

    Čovek mora biti dosledan i uporan ukoliko želi da stvori novu naviku. Poznato je da se navike stvaraju, a nakon nekog vremena, možemo ih potpuno usvojiti, tako da nam se čini da nikada drugačije i nismo postupali. Ukoliko želite da smanjite nivo jutarnjeg stresa, potrebno je da usvojite neke od ovih oblika ponašanja.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: