-
Poslednjih 5 pesama
- Poslednja igra leptira - Havajska
- Denis & Denis - Soba 23
- Oktobar 1864 - Denis
- Boris Novković - Kad Te On Ostavi
- Crvena jabuka - Ima nešto od srca do srca
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Engleska pita sa jabukama
Naša domaća pita sa jabukama je savršen desert, ali ako volite da eksperimentišete probajte i englesku, starinsku verziju.
Grčka musaka sa šampinjonima
Vrlo interesantna musaka koja će oduševiti sve ljubitelje šampinjona...
-
Zdravlje
Evo šta se dešava u telu tokom šest sati nakon prve jutarnje kafe
Mozak je izuzetno složen sistem, koji se neprestano prilagođava. Što češće konzumirate kafu, u mozgu se stvara veći broj adenozinskih receptora, zbog čega vam s vremenom može biti potrebno više kofeina da biste ostali budni nego kada ste prvi put počeli da je pijete u mlađim danima.
Šest znakova da vam nedostaje kalijum: Evo kako da ga nadoknadite
Kalijum je mineral koji se često zanemaruje, iako ima presudnu ulogu u funkcionisanju tela – od pravilnog rada mišića i srca, do regulacije krvnog pritiska i održavanja ravnoteže tečnosti. Njegov dovoljan unos može imati veći efekat na snižavanje pritiska čak i od smanjenja unosa soli, zbog čega je važno prepoznati signale koje telo šalje kada mu ovog minerala nedostaje.
-
-
Putovanja
Jedan od najpopularnijih evropskih gradova za vikend putovanja uvodi zabranu alkohola
Od srede, 25. juna, Porto je počeo sa primenom zabrane prodaje alkohola za konzumaciju na javnim mestima u večernjim satima – evo šta to znači za noćni život u ovom portugalskom gradu.
Da li je ovo najbolji grad za stanovanje u 2025. godini?
Beč je ponovo dospeo u žižu međunarodne pažnje zahvaljujući izuzetnom kvalitetu života – ali ovog puta sa posebnim naglaskom na stanovanje. Prema najnovijem izdanju prestižnog magazina Monocle, austrijska prestonica proglašena je najboljim gradom na svetu za stanovanje u 2025. godini.
-
Preporučujemo
Koliko je dovoljno? Proverite da li koristite previše deterdženta prilikom pranja u veš mašini
Ako vam se dešava da odeća nakon pranja u veš mašini deluje grubo, kruto ili neprijatno na dodir – iako je naizgled čista i mirišljava – možda niste ni svesni da koristite previše deterdženta. Prekomerna količina praška ili tečnog sredstva ne znači nužno bolje pranje, a često može imati suprotan efekat: vlakna postaju tvrđa, koža iritirana, a mašina se dodatno opterećuje. Vreme je da proverite – možda je manje zapravo više kada je deterdžent u pitanju.
Sunčani dani – idealno vreme za pranje zavesa, ali koliko često bi to trebalo da radimo?
Leto je donelo sunčane i tople dan, što znači da je pravo vreme za pranje zavesa. Ipak, mnogi nisu sigurni koliko često bi trebalo da ih peru. Stručnjaci za čišćenje upozoravaju da prljave zavese mogu zadržavati prašinu, alergene i neprijatne mirise, čineći prostor nezdravim i vizuelno neurednim.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.32 117.14 117.96 CHF 124.52 125.40 126.27 USD 98.69 99.38 100.08
-
Održan drugi dan regionalne konferencije Digital 2022
Regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2022 je otvorena juče u punoj sali Metropol Palace hotela a danas je nastavljena. Konferencija sa tradicijom od 2014. godine na jednom mestu okuplja tržišne lidere, poznavaoce telekomunikacija i predstavnike svih vrsta medija kao i sve čelne ljude industrija koje pokreću privredu u Srbiji.
16-09-2022 | 22:21 | Autor/Izvor: Naxi media - Color Media Communication PR
Foto: Naxi media, Željka Dimić
Drugi dan #Digital2022 otvorio je Milan Dobrijević, državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija koji je naglasio da je prioritet za ovo ministarstvo da se sa optičkom mrežom stigne do najudaljenijih predele Srbije.“Sada možemo skoro i svečano najaviti. Prvi ugovor za izgradnju je zaključen, posle 3 godine priprema. I u oktobru ćemo početi sa izgradnjom prvih optičkih trasa ka ruralnim predelima. Šta ćemo uraditi konkretno? Doći ćemo do najruralnijih sela. A sa “bek bonom”, sa optičkom mrežom, imamo projekat za koji smo obezbedili kredit kod EBRD-a od 118 miliona evra. Dodatno smo od Evropske komisije dobili grantove, nepovratna sredstva u iznosu od 34,7 miliona evra”, saopštio je Milan Dobrijević, državni sekretar Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.
Publici se obratio i Nj. E. Đeung Li (H. E. Mr. Jaewoong Lee), ambasador Republike Koreje u Republici Srbiji koji je publici predstavio put Koreje ka digitalnoj sili koju danas predstavljaju i njihovu želju za još bliže bilateralne odnose sa Srbijom.“Ima dosta prostora i na državnom i na privatnom nivou da naše dve zemlje prošire saradnju u ovoj oblasti IT i digitalizacije. Koreja i Srbija su geografski udaljene jedna od druge, ali to zaista nije važno posebno kada su u pitanju IT i digitalna industrija. Sve je više korejskih IT kompanija zainteresovanih za ulaganje u Srbiju, a već je bilo projekata u oblasti rešenja za pametne gradove i digitalne uprave, uveravam vas da će to biti samo pitanje vremena da saradnja bude proširena”, naveo je Đeung.
Prvi panel drugog dana je bio “Now You See Me? 3D, Apps, VR, AR & AI in Tourism” posvećen virtuelnim alatima za razvoj turizma. Učestvovali su Zorica Jovanov, rukovodioc sektora za promociju Srbije na inostranom tržištu ispred Turističke organizacije Srbije, Aleksandar Erić i Elena Ljubojević ispred Harmonity Solution. Moderirao je Danijel Koletić, CEO Apriori World.
Aleksandar Erić i Elena Ljubojević ispred Harmonity Solution su kroz predstavljanje ove kompanije pokazali koliko je neophodno uvoditi nove digitalne alate u turizmu jer je posebno pandemija Covida-19 pokazala da kad sve stane, digital neće. Mora postojati prisustvo, mora se napraviti priča koju će videti posetioci koji su i hiljadama kilometara udaljeni od lokacije u kojoj uživaju. Gosti konferencije su tako imali priliku da putem VR naočara posete predivnu Šabačku tvrđavu.“Digital Ready Brands: Da li je digitalni put jedini pravi” je drugi panel u kom su učestovali Daniel Bukumirović, New Media Development Director, United Group, Ljubiša Egelja, Marketing Director, OTP banka Srbija, Petar Vlaisavljević, Internet Marketing Manager, Mozzart, Vladimir Aranđelović, Digital Director, DIRECT MEDIA United Solutions i Jelena Medojević, Digital Lead South East Europe, Philip Morris International.
Panelisti su saglasni da digital nije dovoljan za promociju i da iako svaki dan raste njegov značaj i dalje je potrebno koristiti i druge opcije i dolaziti do krajnjih korisnika i na druge načine koji se dešavaju mimo interneta i društvenih mreža.
Vladimir Aranđelović, Digital Director, DIRECT MEDIA United Solutions istakao je da novac je tamo gde su oči i naveo “promene u medijima, teraju i nas da se menjamo, prilagođavamo i pronalazimo nove načine advertajzinga za naše klijente. Digital nije jedini način dolaska do klijenata. Čak i digital only (iskljuvo digitalni) brendovi koriste druge načine promocije pored digitalnih alata i insistiraju na offline prisustvu svojih brendova”.
“Good Morning Serbia: Kako su Jutarnji programi postali The New Prime Time” je treći panel koji je moderirao Ivan Stanković, osnivač i vlasnik agencije Communis, dok su učestvovali Adriana Čortan Simić, urednica i voditeljka Jutarnjeg programa TV Studio B, Nevena Madžarević, voditeljka i urednica, televizija „Nova S“, Drago Jovanović, voditelj, televizija K1, Nataša Miljković, producentkinja i voditeljka, N1 televizija Dušica Tasić, urednica Jutarnjeg programa, RTS i Igor Šanjević, v.d glavnog urednika Jutarnjeg programa TV „Prva“.
Prestiž je pojaviti se na jutarnjem programu jer kako kažu gosti njihovih emisija jer imaju ceo dan da se o tome priča. O tome se onda diskutuje ceo dan i onda to ide i dalje, o tome se piše na portalima i ide u štampane medije. Ljudi njima veruju jer im ulaze u domove svaki dan i računaju na njih i kada imaju neki problem da će im upravo oni na svom programu pomoći da ih reše.
Pretposlednji panel bio je “Ko to tamo snima: Srbija između Balkanskog Holivuda i Evropskog Bolivuda” gde je moderator bila Lea Stanković, izvršni direktor agencije Communis. Njeni sagovornici su bili Tatjana Žeželj Gojković, Archangel Digital Studios, Aleksandar Conić, ClockWork Film Production, Tea Korolija, Adrenalin, Darko Popović, Top Manifest 011, Beograd, Aleksandar Janković, United Media Drama Production i Lazar Vuković, vlasnik digitalne marketinške agencije „I Love Digital“ i produkcijske kuće „Wolf Entertainment“, London.
U Srbiji se snima i tek će se snimati, zaključak je panela. Veliki broj projekata je u planu, Srbija kontiuirano ostavlja svoj potpis na kreativnom nebu filmske industrije.
Poslednji panel #Digital2022 je “Video Do Not Kill the Radio Star“ gde su učestvovali Maja Rakovic, vlasnica i glavna i odgovorna urednica Naxi Radija, Mugdim Šehalić, rukovodilac projekata na Beogradskom sajmu i vođa projekta Sajam medija – Media market, Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics & Insights i Marina Zec, glavna i odgovorna urednica magazina Oblakoder. Moderator je bio Danijel Koletić, CEO Apriori World.
Radio će uvek biti tu, tvrde panelisti jer ljudi žele sadržaj koji tamo dobijaju. Besplatan je, dostupan i svi ga imaju. Treba iskoristiti te prednosti još više.
Posle dva dana intenzivnog programa, 100+ govornika, tema, 9 panela, 5 individualnih izlaganja, 500+ gostiju možemo sa zadovoljstvom reći da je #Digital2022 uspešno realizovan i vidimo se sledeće godine da proslavimo deceniju trajanja brenda Digital!
-
Pročitajte i...
Maja Rakovic među govornicima na održanom Digital-u 2022.
Regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2022 koja na jednom mestu okuplja tržišne lidere, poznavaoce telekomunikacija i predstavnike svih vrsta medija kao i sve čelne ljude industrija koje pokreću privredu u Srbiji održana je 15. i 16. septembra 2022. u hotelu Metropol Palace, a Maja Rakovic, vlasnica i glavna i odgovorna urednica Naxi radija bila je jedna od učesnica panela.
DIGITAL 2022: Nove generacije traže još naprednije digitalne tehnologije
Regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2022 je otvorena 15. septembra 2022. u punoj sali Metropol Palace hotela. Konferencija sa tradicijom od 2014. godine na jednom mestu je opet okupila tržišne lidere, poznavaoce telekomunikacija i predstavnike svih vrsta medija kao i sve čelne ljude industrija koje pokreću privredu u Srbiji.
Maja Rakovic među govornicima na Digital-u 2021.
Color Media Communications osmu godinu zaredom organizovala je Regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima - DIGITAL 2021. Ovogodišnji Digital se realizovao u dva formata, online koji je prezentovan u četvrtak 16. septembra i petak 17. septembra, uživo u hotelu Metropol u Beogradu. Maja Rakovic, vlasnica i glavna i odgovorna urednica Naxi radija bila je jedna od učesnica panela.
Digital 2021: Održana regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima
Color Media Communications osmu godinu zaredom organizovala je Regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima - DIGITAL 2021. Ovogodišnji Digital se realizovao u dva formata, online koji je prezentovan u četvrtak 16. septembra i petak 17. septembra, uživo u hotelu Metropol u Beogradu.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: