Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Bojan Marović - Idem, Odlazim

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Bojan Marović - Idem, Odlazim
    2. Riblja čorba - Gde si u ovom glupom hotelu
    3. Merlin - Sve Do Medalje
    4. Idoli - Dok dobuje kisa
    5. Neverne Bebe - Dvoje
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 17. septembar - 1 - Dodir noći
    2. 17. septembar - 2 - Dodir noći
    3. 17. septembar - 3 - Dodir noći
    4. Aleksandar Dunić - Sreda - Mojih 50
    5. 16. septembar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Mekane kiflice sa kremom Mekane kiflice sa kremom

    Da li postoji neko ko ne voli kiflice sa kremom? Ako ih ranije niste pripremali, imajte na umu da je ovaj recept veoma jednostavan i da je teško da pogrešite sa njim.

    Teleći gulaš sa paprikom Teleći gulaš sa paprikom

    Recept za prave gurmane i ljubitelje kuvanih jela. Paprika ovom jelu daje posebnu aromu i sigurno će vam prijati u ovom periodu kada se lagano opraštamo od letnjih dana i ulazimo u jesen...

  • Zdravlje
    Šta uzrokuje tamne podočnjake i kako ih ublažiti? Šta uzrokuje tamne podočnjake i kako ih ublažiti?

    Tamni kolutovi ispod očiju (poznati i kao periorbitalna hiperpigmentacija) mogu se pojaviti iz više razloga - genetike, alergija, umora, dehidratacije i drugih faktora. Mada nisu opasni po zdravlje, mogu uticati na samopouzdanje. Postoje kućni i medicinski tretmani koji mogu pomoći u ublažavanju njihovog izgleda.

    Da li je bundeva voće ili povrće i koliko je zapravo zdrava? Da li je bundeva voće ili povrće i koliko je zapravo zdrava?

    Večita dilema: da li je bundeva povrće? Ali ima semenke, pa znači da je voće? A da li se bundeva razlikuje od tikve ili tikvice? Dok provodite sate pripremajući pitu ili čorbu od bundeve, ovakva pitanja lako mogu da vam padnu na pamet...

  • Putovanja
    Evropska prestonica sa najlepšim kruzer lukama na svetu Evropska prestonica sa najlepšim kruzer lukama na svetu

    U poređenju desetina glavnih kruzer luka širom sveta, osiguravajuća kompanija AllClear je samo jednoj dodelila savršenih 100 poena - možete li pogoditi koja?

    Jesenji šarm Pariza: Idealan period da posetite ovaj grad Jesenji šarm Pariza: Idealan period da posetite ovaj grad

    Pariz je predivan u svako doba godine, ali tokom jeseni njegov šarm posebno dolazi do izražaja. Šetnje kroz zlatno lišće, miris kiše i toplih kroasana stvaraju neponovljivu atmosferu koja ovu sezonu čini nezaboravnom. Iskoristitite zato ovaj period i posetite grad koji će vas opčiniti svojom neverovatnom energijom.

  • Preporučujemo
    Najlakši način da očistite peglu Najlakši način da očistite peglu

    Ako koristite peglu na paru, neophodno je da vodite računa, jer neadekvatna upotreba i izbegavanje čišćenja mogu da dovedu do pojave kamenca, buđi i oštećenja ploče.

    Naučite da perete veš kao profesionalac i očuvate odeću! Naučite da perete veš kao profesionalac i očuvate odeću!

    Kažu da su pravila tu da bi se kršila, ali to nikako ne važi za pranje veša. Jedna pogrešna odluka može uništiti vašu omiljenu majicu ili pantalone zauvek. Kako da garderoba što duže ostane sveža i očuvana? Pratite jednostavna pravila...

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.36 117.18 118.00
    CHF 124.70 125.58 126.46
    USD 98.64 99.34 100.03
  • Povezani članci
  • Održan drugi dan regionalne konferencije Digital 2022

    Regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2022 je otvorena juče u punoj sali Metropol Palace hotela a danas je nastavljena. Konferencija sa tradicijom od 2014. godine na jednom mestu okuplja tržišne lidere, poznavaoce telekomunikacija i predstavnike svih vrsta medija kao i sve čelne ljude industrija koje pokreću privredu u Srbiji.




    16-09-2022 | 22:21 | Autor/Izvor: Naxi media - Color Media Communication PR

    Foto: Naxi media, Željka Dimić

     


    Drugi dan #Digital2022 otvorio je Milan Dobrijević, državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija koji je naglasio da je prioritet za ovo ministarstvo da se sa optičkom mrežom stigne do najudaljenijih predele Srbije.

    “Sada možemo skoro i svečano najaviti. Prvi ugovor za izgradnju je zaključen, posle 3 godine priprema. I u oktobru ćemo početi sa izgradnjom prvih optičkih trasa ka ruralnim predelima. Šta ćemo uraditi konkretno? Doći ćemo do najruralnijih sela. A sa “bek bonom”, sa optičkom mrežom, imamo projekat za koji smo obezbedili kredit kod EBRD-a od 118 miliona evra. Dodatno smo od Evropske komisije dobili grantove, nepovratna sredstva u iznosu od 34,7 miliona evra”, saopštio je Milan Dobrijević, državni sekretar Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

    Publici se obratio i Nj. E. Đeung Li (H. E. Mr. Jaewoong Lee), ambasador Republike Koreje u Republici Srbiji koji je publici predstavio put Koreje ka digitalnoj sili koju danas predstavljaju i njihovu želju za još bliže bilateralne odnose sa Srbijom.

    “Ima dosta prostora i na državnom i na privatnom nivou da naše dve zemlje prošire saradnju u ovoj oblasti IT i digitalizacije. Koreja i Srbija su geografski udaljene jedna od druge, ali to zaista nije važno posebno kada su u pitanju IT i digitalna industrija. Sve je više korejskih IT kompanija zainteresovanih za ulaganje u Srbiju, a već je bilo projekata u oblasti rešenja za pametne gradove i digitalne uprave, uveravam vas da će to biti samo pitanje vremena da saradnja bude proširena”, naveo je Đeung.

    Prvi panel drugog dana je bio “Now You See Me? 3D, Apps, VR, AR & AI in Tourism” posvećen virtuelnim alatima za razvoj turizma. Učestvovali su Zorica Jovanov, rukovodioc sektora za promociju Srbije na inostranom tržištu ispred Turističke organizacije Srbije, Aleksandar Erić i Elena Ljubojević ispred Harmonity Solution. Moderirao je Danijel Koletić, CEO Apriori World.

    Aleksandar Erić i Elena Ljubojević ispred Harmonity Solution su kroz predstavljanje ove kompanije pokazali koliko je neophodno uvoditi nove digitalne alate u turizmu jer je posebno pandemija Covida-19 pokazala da kad sve stane, digital neće. Mora postojati prisustvo, mora se napraviti priča koju će videti posetioci koji su i hiljadama kilometara udaljeni od lokacije u kojoj uživaju. Gosti konferencije su tako imali priliku da putem VR naočara posete predivnu Šabačku tvrđavu.

    “Digital Ready Brands: Da li je digitalni put jedini pravi” je drugi panel u kom su učestovali Daniel Bukumirović, New Media Development Director, United Group, Ljubiša Egelja, Marketing Director, OTP banka Srbija, Petar Vlaisavljević, Internet Marketing Manager, Mozzart, Vladimir Aranđelović, Digital Director, DIRECT MEDIA United Solutions i Jelena Medojević, Digital Lead South East Europe, Philip Morris International.

    Panelisti su saglasni da digital nije dovoljan za promociju i da iako svaki dan raste njegov značaj i dalje je potrebno koristiti i druge opcije i dolaziti do krajnjih korisnika i na druge načine koji se dešavaju mimo interneta i društvenih mreža.

    Vladimir Aranđelović, Digital Director, DIRECT MEDIA United Solutions istakao je da novac je tamo gde su oči i naveo “promene u medijima, teraju i nas da se menjamo, prilagođavamo i pronalazimo nove načine advertajzinga za naše klijente. Digital nije jedini način dolaska do klijenata. Čak i digital only (iskljuvo digitalni) brendovi koriste druge načine promocije pored digitalnih alata i insistiraju na offline prisustvu svojih brendova”.

    “Good Morning Serbia: Kako su Jutarnji programi postali The New Prime Time” je treći panel koji je moderirao Ivan Stanković, osnivač i vlasnik agencije Communis, dok su učestvovali Adriana Čortan Simić, urednica i voditeljka Jutarnjeg programa TV Studio B, Nevena Madžarević, voditeljka i urednica, televizija „Nova S“, Drago Jovanović, voditelj, televizija K1, Nataša Miljković, producentkinja i voditeljka, N1 televizija Dušica Tasić, urednica Jutarnjeg programa, RTS i Igor Šanjević, v.d glavnog urednika Jutarnjeg programa TV „Prva“.

    Prestiž je pojaviti se na jutarnjem programu jer kako kažu gosti njihovih emisija jer imaju ceo dan da se o tome priča. O tome se onda diskutuje ceo dan i onda to ide i dalje, o tome se piše na portalima i ide u štampane medije. Ljudi njima veruju jer im ulaze u domove svaki dan i računaju na njih i kada imaju neki problem da će im upravo oni na svom programu pomoći da ih reše.

    Pretposlednji panel bio je “Ko to tamo snima: Srbija između Balkanskog Holivuda i Evropskog Bolivuda” gde je moderator bila Lea Stanković, izvršni direktor agencije Communis. Njeni sagovornici su bili Tatjana Žeželj Gojković, Archangel Digital Studios, Aleksandar Conić, ClockWork Film Production, Tea Korolija, Adrenalin, Darko Popović, Top Manifest 011, Beograd, Aleksandar Janković, United Media Drama Production i Lazar Vuković, vlasnik digitalne marketinške agencije „I Love Digital“ i produkcijske kuće „Wolf Entertainment“, London.

    U Srbiji se snima i tek će se snimati, zaključak je panela. Veliki broj projekata je u planu, Srbija kontiuirano ostavlja svoj potpis na kreativnom nebu filmske industrije.

    Poslednji panel #Digital2022 je “Video Do Not Kill the Radio Star“ gde su učestvovali Maja Rakovic, vlasnica i glavna i odgovorna urednica Naxi Radija, Mugdim Šehalić, rukovodilac projekata na Beogradskom sajmu i vođa projekta Sajam medija – Media market, Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics & Insights i Marina Zec, glavna i odgovorna urednica magazina Oblakoder. Moderator je bio Danijel Koletić, CEO Apriori World.

    Radio će uvek biti tu, tvrde panelisti jer ljudi žele sadržaj koji tamo dobijaju. Besplatan je, dostupan i svi ga imaju. Treba iskoristiti te prednosti još više.

    Posle dva dana intenzivnog programa, 100+ govornika, tema, 9 panela, 5 individualnih izlaganja, 500+ gostiju možemo sa zadovoljstvom reći da je #Digital2022 uspešno realizovan i vidimo se sledeće godine da proslavimo deceniju trajanja brenda Digital!

  • Pročitajte i...
    Maja Rakovic među govornicima na održanom Digital-u 2022. Maja Rakovic među govornicima na održanom Digital-u 2022.

    Regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2022 koja na jednom mestu okuplja tržišne lidere, poznavaoce telekomunikacija i predstavnike svih vrsta medija kao i sve čelne ljude industrija koje pokreću privredu u Srbiji održana je 15. i 16. septembra 2022. u hotelu Metropol Palace, a Maja Rakovic, vlasnica i glavna i odgovorna urednica Naxi radija bila je jedna od učesnica panela.

    DIGITAL 2022: Nove generacije traže još naprednije digitalne tehnologije DIGITAL 2022: Nove generacije traže još naprednije digitalne tehnologije

    Regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2022 je otvorena 15. septembra 2022. u punoj sali Metropol Palace hotela. Konferencija sa tradicijom od 2014. godine na jednom mestu je opet okupila tržišne lidere, poznavaoce telekomunikacija i predstavnike svih vrsta medija kao i sve čelne ljude industrija koje pokreću privredu u Srbiji.

    Maja Rakovic među govornicima na Digital-u 2021. Maja Rakovic među govornicima na Digital-u 2021.

    Color Media Communications osmu godinu zaredom organizovala je Regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima - DIGITAL 2021. Ovogodišnji Digital se realizovao u dva formata, online koji je prezentovan u četvrtak 16. septembra i petak 17. septembra, uživo u hotelu Metropol u Beogradu. Maja Rakovic, vlasnica i glavna i odgovorna urednica Naxi radija bila je jedna od učesnica panela.

    Digital 2021: Održana regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2021: Održana regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima

    Color Media Communications osmu godinu zaredom organizovala je Regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima - DIGITAL 2021. Ovogodišnji Digital se realizovao u dva formata, online koji je prezentovan u četvrtak 16. septembra i petak 17. septembra, uživo u hotelu Metropol u Beogradu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: