Slušate: Dan sa Danijelom Milošević

Pesma: Marina Perazić - San za jedan dan

Dan sa Danijelom Milošević
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Marina Perazić - San za jedan dan
    2. Riblja čorba - Dobro jutro
    3. Goca Tržan - Haljina
    4. Željko Samardžić - Ljubav Na Papiru
    5. Plavi orkestar - Bolje Biti Pijan, Nego Star
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Vladan Đurđević - Četrvtak - Mojih 50
    2. 19. mart - 1 - Dodir noći
    3. 19. mart - 2 - Dodir noći
    4. 19. mart - 3 - Dodir noći
    5. Vladan Đurđević - Sreda - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Kolač sa makom i jabukama Kolač sa makom i jabukama

    Sočne i brze kocke sa makom i jabukama s jednostavnim i svima lako dostupnim sastojcima će vas oduševiti.

    Kokos torta Kokos torta

    Obradujte sebe jednom nežnom, kremastom tortom i radujte se toplim danima koji dolaze...

  • Zdravlje
    Prirodni saveznici u borbi protiv alergija! Prirodni saveznici u borbi protiv alergija!

    Stiglo nam je proleće, a sa njim i sezonske alergije koje mnogima zadaju muke. Njihovo lečenje često nije jednostavno – najčešće se poseže za lekovima bez recepta. Ipak, prirodni antihistaminici mogu biti sjajna podrška u ublažavanju simptoma. Među njima se izdvajaju maslačak, vitamin C i kvercetin.

    Kako brzo, bezbedno i na prirodan način sniziti krvni pritisak? Kako brzo, bezbedno i na prirodan način sniziti krvni pritisak?

    Visok krvni pritisak, poznat i kao hipertenzija, nastaje kada je potrebna prevelika sila da bi krv prošla kroz arterije, što dodatno opterećuje srce. Više od 1,2 milijarde odraslih širom sveta ima visok pritisak, a gotovo polovina njih i ne zna za to.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Plaža sa primesama roze boje proglašena za najlepšu ove godine! Plaža sa primesama roze boje proglašena za najlepšu ove godine!

    Ovo malo ostrvo, smešteno blizu jugozapadnih obala Krita, posebno je po tirkiznom moru i jedinstvenom pesku s blagim nijansama roze boje. Ova pojava nastaje od sitnih ostataka školjki, koji Elafonisi plaži daju nestvaran izgled.

    Nova pravila za putnike koji ove godine planiraju da putuju u Veliku Britaniju Nova pravila za putnike koji ove godine planiraju da putuju u Veliku Britaniju

    Ako ove godine planirate putovanje u Veliku Britaniju, važno je da se upoznate sa novim pravilima kako bi sve prošlo bez problema. Reč je o Elektronskoj putnoj autorizaciji (ETA).

  • Preporučujemo
    Prirodno i efikasno: Napravite domaće sredstvo za čišćenje od citrusa Prirodno i efikasno: Napravite domaće sredstvo za čišćenje od citrusa

    Uz pravi izbor sastojaka, domaće sredstvo za čišćenje može biti jednako delotvorno kao kupovna sredstva, ali bez štetnih hemikalija. Ako uz to koristite voće koje unosi svež miris u vaš dom, odluka postaje još lakša.

    Kako ukloniti neprijatne mirise iz obuće pomoću sastojaka iz kuće? Kako ukloniti neprijatne mirise iz obuće pomoću sastojaka iz kuće?

    Neprijatni mirisi u obući su problem mnogih ljudi, posebno onih koji se bave sportom ili provode duge sate u zatvorenoj obući. Kombinacija znoja i bakterija stvara neprijatan miris, koji može biti uporan i često se teško uklanja.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.40 117.22 118.05
    CHF 121.58 122.44 123.30
    USD 107.47 108.23 108.99
  • Povezani članci
  • Održan drugi dan regionalne konferencije Digital 2022

    Regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2022 je otvorena juče u punoj sali Metropol Palace hotela a danas je nastavljena. Konferencija sa tradicijom od 2014. godine na jednom mestu okuplja tržišne lidere, poznavaoce telekomunikacija i predstavnike svih vrsta medija kao i sve čelne ljude industrija koje pokreću privredu u Srbiji.




    16-09-2022 | 22:21 | Autor/Izvor: Naxi media - Color Media Communication PR

    Foto: Naxi media, Željka Dimić

     


    Drugi dan #Digital2022 otvorio je Milan Dobrijević, državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija koji je naglasio da je prioritet za ovo ministarstvo da se sa optičkom mrežom stigne do najudaljenijih predele Srbije.

    “Sada možemo skoro i svečano najaviti. Prvi ugovor za izgradnju je zaključen, posle 3 godine priprema. I u oktobru ćemo početi sa izgradnjom prvih optičkih trasa ka ruralnim predelima. Šta ćemo uraditi konkretno? Doći ćemo do najruralnijih sela. A sa “bek bonom”, sa optičkom mrežom, imamo projekat za koji smo obezbedili kredit kod EBRD-a od 118 miliona evra. Dodatno smo od Evropske komisije dobili grantove, nepovratna sredstva u iznosu od 34,7 miliona evra”, saopštio je Milan Dobrijević, državni sekretar Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

    Publici se obratio i Nj. E. Đeung Li (H. E. Mr. Jaewoong Lee), ambasador Republike Koreje u Republici Srbiji koji je publici predstavio put Koreje ka digitalnoj sili koju danas predstavljaju i njihovu želju za još bliže bilateralne odnose sa Srbijom.

    “Ima dosta prostora i na državnom i na privatnom nivou da naše dve zemlje prošire saradnju u ovoj oblasti IT i digitalizacije. Koreja i Srbija su geografski udaljene jedna od druge, ali to zaista nije važno posebno kada su u pitanju IT i digitalna industrija. Sve je više korejskih IT kompanija zainteresovanih za ulaganje u Srbiju, a već je bilo projekata u oblasti rešenja za pametne gradove i digitalne uprave, uveravam vas da će to biti samo pitanje vremena da saradnja bude proširena”, naveo je Đeung.

    Prvi panel drugog dana je bio “Now You See Me? 3D, Apps, VR, AR & AI in Tourism” posvećen virtuelnim alatima za razvoj turizma. Učestvovali su Zorica Jovanov, rukovodioc sektora za promociju Srbije na inostranom tržištu ispred Turističke organizacije Srbije, Aleksandar Erić i Elena Ljubojević ispred Harmonity Solution. Moderirao je Danijel Koletić, CEO Apriori World.

    Aleksandar Erić i Elena Ljubojević ispred Harmonity Solution su kroz predstavljanje ove kompanije pokazali koliko je neophodno uvoditi nove digitalne alate u turizmu jer je posebno pandemija Covida-19 pokazala da kad sve stane, digital neće. Mora postojati prisustvo, mora se napraviti priča koju će videti posetioci koji su i hiljadama kilometara udaljeni od lokacije u kojoj uživaju. Gosti konferencije su tako imali priliku da putem VR naočara posete predivnu Šabačku tvrđavu.

    “Digital Ready Brands: Da li je digitalni put jedini pravi” je drugi panel u kom su učestovali Daniel Bukumirović, New Media Development Director, United Group, Ljubiša Egelja, Marketing Director, OTP banka Srbija, Petar Vlaisavljević, Internet Marketing Manager, Mozzart, Vladimir Aranđelović, Digital Director, DIRECT MEDIA United Solutions i Jelena Medojević, Digital Lead South East Europe, Philip Morris International.

    Panelisti su saglasni da digital nije dovoljan za promociju i da iako svaki dan raste njegov značaj i dalje je potrebno koristiti i druge opcije i dolaziti do krajnjih korisnika i na druge načine koji se dešavaju mimo interneta i društvenih mreža.

    Vladimir Aranđelović, Digital Director, DIRECT MEDIA United Solutions istakao je da novac je tamo gde su oči i naveo “promene u medijima, teraju i nas da se menjamo, prilagođavamo i pronalazimo nove načine advertajzinga za naše klijente. Digital nije jedini način dolaska do klijenata. Čak i digital only (iskljuvo digitalni) brendovi koriste druge načine promocije pored digitalnih alata i insistiraju na offline prisustvu svojih brendova”.

    “Good Morning Serbia: Kako su Jutarnji programi postali The New Prime Time” je treći panel koji je moderirao Ivan Stanković, osnivač i vlasnik agencije Communis, dok su učestvovali Adriana Čortan Simić, urednica i voditeljka Jutarnjeg programa TV Studio B, Nevena Madžarević, voditeljka i urednica, televizija „Nova S“, Drago Jovanović, voditelj, televizija K1, Nataša Miljković, producentkinja i voditeljka, N1 televizija Dušica Tasić, urednica Jutarnjeg programa, RTS i Igor Šanjević, v.d glavnog urednika Jutarnjeg programa TV „Prva“.

    Prestiž je pojaviti se na jutarnjem programu jer kako kažu gosti njihovih emisija jer imaju ceo dan da se o tome priča. O tome se onda diskutuje ceo dan i onda to ide i dalje, o tome se piše na portalima i ide u štampane medije. Ljudi njima veruju jer im ulaze u domove svaki dan i računaju na njih i kada imaju neki problem da će im upravo oni na svom programu pomoći da ih reše.

    Pretposlednji panel bio je “Ko to tamo snima: Srbija između Balkanskog Holivuda i Evropskog Bolivuda” gde je moderator bila Lea Stanković, izvršni direktor agencije Communis. Njeni sagovornici su bili Tatjana Žeželj Gojković, Archangel Digital Studios, Aleksandar Conić, ClockWork Film Production, Tea Korolija, Adrenalin, Darko Popović, Top Manifest 011, Beograd, Aleksandar Janković, United Media Drama Production i Lazar Vuković, vlasnik digitalne marketinške agencije „I Love Digital“ i produkcijske kuće „Wolf Entertainment“, London.

    U Srbiji se snima i tek će se snimati, zaključak je panela. Veliki broj projekata je u planu, Srbija kontiuirano ostavlja svoj potpis na kreativnom nebu filmske industrije.

    Poslednji panel #Digital2022 je “Video Do Not Kill the Radio Star“ gde su učestvovali Maja Rakovic, vlasnica i glavna i odgovorna urednica Naxi Radija, Mugdim Šehalić, rukovodilac projekata na Beogradskom sajmu i vođa projekta Sajam medija – Media market, Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics & Insights i Marina Zec, glavna i odgovorna urednica magazina Oblakoder. Moderator je bio Danijel Koletić, CEO Apriori World.

    Radio će uvek biti tu, tvrde panelisti jer ljudi žele sadržaj koji tamo dobijaju. Besplatan je, dostupan i svi ga imaju. Treba iskoristiti te prednosti još više.

    Posle dva dana intenzivnog programa, 100+ govornika, tema, 9 panela, 5 individualnih izlaganja, 500+ gostiju možemo sa zadovoljstvom reći da je #Digital2022 uspešno realizovan i vidimo se sledeće godine da proslavimo deceniju trajanja brenda Digital!

  • Pročitajte i...
    Maja Rakovic među govornicima na održanom Digital-u 2022. Maja Rakovic među govornicima na održanom Digital-u 2022.

    Regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2022 koja na jednom mestu okuplja tržišne lidere, poznavaoce telekomunikacija i predstavnike svih vrsta medija kao i sve čelne ljude industrija koje pokreću privredu u Srbiji održana je 15. i 16. septembra 2022. u hotelu Metropol Palace, a Maja Rakovic, vlasnica i glavna i odgovorna urednica Naxi radija bila je jedna od učesnica panela.

    DIGITAL 2022: Nove generacije traže još naprednije digitalne tehnologije DIGITAL 2022: Nove generacije traže još naprednije digitalne tehnologije

    Regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2022 je otvorena 15. septembra 2022. u punoj sali Metropol Palace hotela. Konferencija sa tradicijom od 2014. godine na jednom mestu je opet okupila tržišne lidere, poznavaoce telekomunikacija i predstavnike svih vrsta medija kao i sve čelne ljude industrija koje pokreću privredu u Srbiji.

    Maja Rakovic među govornicima na Digital-u 2021. Maja Rakovic među govornicima na Digital-u 2021.

    Color Media Communications osmu godinu zaredom organizovala je Regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima - DIGITAL 2021. Ovogodišnji Digital se realizovao u dva formata, online koji je prezentovan u četvrtak 16. septembra i petak 17. septembra, uživo u hotelu Metropol u Beogradu. Maja Rakovic, vlasnica i glavna i odgovorna urednica Naxi radija bila je jedna od učesnica panela.

    Digital 2021: Održana regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2021: Održana regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima

    Color Media Communications osmu godinu zaredom organizovala je Regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima - DIGITAL 2021. Ovogodišnji Digital se realizovao u dva formata, online koji je prezentovan u četvrtak 16. septembra i petak 17. septembra, uživo u hotelu Metropol u Beogradu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: