Maja Rakovic među govornicima na održanom Digital-u 2022.

Regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2022 koja na jednom mestu okuplja tržišne lidere, poznavaoce telekomunikacija i predstavnike svih vrsta medija kao i sve čelne ljude industrija koje pokreću privredu u Srbiji održana je 15. i 16. septembra 2022. u hotelu Metropol Palace, a Maja Rakovic, vlasnica i glavna i odgovorna urednica Naxi radija bila je jedna od učesnica panela.

19-09-2022

|

11:48

|

Autor / Izvor: Naxi media

Moderator je bio Danijel Koletić, CEO Apriori World.



(Foto: Naxi Media, Željka Dimić)



Učesnici su govorili o sveprisutnosti radija, istraživanjima slušanosti, o različitim formatima koji u fokus postavljaju zvuk ne sliku (podcast) a koji su popularni među publikom različitih generacija.

U tom smislu, Maja Rakovic je istakla da pojava novih medija nije bila na štetu radija, te da su kvalitetan programski sadržaj, fokusiranost na potrebe i teme koji interesuju slušaoce, studiozan i analitički odabir muzike i visoka produkcija recept uspešnog radijskog programa. Ona je sugerisala da je slušanost radija velika, kao i da su istraživanja sprovedena u Americi pokazala da čak 78% pripadnika generacija Z sluša radio. Prema njihovim rečima, radio im donosi faktor iznenađenja, koji ne nude plej liste na YouTube-u i različitim steraming servisima, a kao jednu od najznačajnijih prednosti radija, Rakovic je istakla njegovu intimnost, odnosno povezanost sa voditeljima i programskim sadržajem, koji omogućavaju da radio bude svakodnevno i u svakom trenutku prisutan u domovima, automobilima slušalaca, stvarajući posebnu vrstu povezanosti. Radio je medij imaginacije, kreativnosti i video nikada neće "ubiti" radio zvezdu.

"Radio je nešto što je iznenađenje, nešto što je mašta i video nikada ne može to da zameni", istakla je Rakovic.




Izveštaj celokupnog Digitala 2022, dostupan je OVDE.