Slušate: Dan sa Danijelom Milošević

Pesma: Riblja čorba - Kada padne noć

Dan sa Danijelom Milošević
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Riblja čorba - Kada padne noć
    2. Petar Grašo - Vera od suvog zlata
    3. Hari Mata Hari - Lud Sam Za Tobom
    4. Kiki Lesendrić - Uvek Na Kraju
    5. K2 - Ajmo u zivot
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 16. septembar - 1 - Dodir noći
    2. 16. septembar - 2 - Dodir noći
    3. 16. septembar - 3 - Dodir noći
    4. Milica Milša - Četvrtak - Mojih 50
    5. 15. septembar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Čokoladne kikiriki kuglice Čokoladne kikiriki kuglice

    Neodoljiv slatki zalogaj.

    Pohovane paprike sa sirom Pohovane paprike sa sirom

    Ukusno jelo koje se brzo priprema.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Zdravlje
    Napravite prirodnu tečnost za ispiranje usta Napravite prirodnu tečnost za ispiranje usta

    Tečnost za ispiranje usta, pored upotrebe paste za zube i konca, kompletira negu zuba i usne duplje. Upotreba tečnosti za usta dodatno štiti od nastanka karijesa i lošeg zadaha, a ovu tečnost možete napraviti u domaćoj radinosti.

    Hrana bogata gvožđem Hrana bogata gvožđem

    Manjak gvožđa, može uticati na nastanak anemije, a ovo je hrana kojom prirodno možete pospešiti nivo gvožđa u vašem organizmu.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.74 117.57 118.39
    CHF 106.97 107.72 108.47
    USD 99.14 99.84 100.54
  • Povezani članci
  • Konstantin Kostjukov: Muzika je osnova baleta

    Konstantin Kostjukov, v.d. direktora baleta Narodnog pozorišta je počasni gost ovogodišnjeg Boljšoj festivala, a u okviru svečanog otvaranja šestog festivala na Mećavniku posvećenom klasičnoj muzici, uz pratnju prvaka Jovice Begojeva i solista Miloša Marijana i Tatjane Tatić izveo je plesni segment kojim je upotpunio ceremoniju otvaranja. Kostjukov za Naxi govori o neraskidivoj vezi između muzike i baleta, odabranom repertoaru za ovu priliku, važnosti progresa i pomeranja granica u interpretativnom i izvođačkom smislu, te predstavama "Ko to tamo peva" koja je pravi "dragulj" srpske baletske scene i "Hazarskom rečniku", koji to pretenduje da postane.




    17-07-2018 | 14:13 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Naxi media, Željka Dimić

     

    Nastupili ste na svečanom otvaranju "Boljšoj festivala" izvodeći kratke segmente popularnih baletskih predstava. Kakve su impresije sada, nakon nastupa?

    Drago mi je da smo pozvani i zapaženi kao baletska umetnost. Osnova baletske umetnosti je muzika, jer bez muzike ne bi postojao ni balet. Mi muziku osećamo i prenosimo je kroz pokrete i ja uvek kažem da je balet vidljiva partitura. Po mom mišljenju, muzika je jedno od najvećih čuda, ona nam ukazuje kako treba da osećamo i u kom smeru bi trebalo da pomeramo telo kako bismo ispratili viziju kompozitora ili dali vlastitu, ali muzika je uvek osnova svega.

    Repertoar se koncipirali tako da bude žanrovski raznovrstan.

    Jeste, krenuli smo od Čajkovskog i klasike, jer ovaj festival nosi naziv "Boljšoj", pa je samim tim Čajkovski bio neizostavan. Nastavili smo sa predstavom "Grk Zorba", koja je bila "vezivno tkivo", jer u sebi sadrži motiv prijateljstva i završili smo sa Vokijem Kostićem i kultnim srpskim filmom, koji je poznat i u svetu - "Ko to tamo peva". Na taj način smo u kratkim segmentima ispratili klasičan, savremeni balet i moderan ples uz klasičnu i savremenu muziku.


    (Foto: Naxi media, Željka Dimić)


    Predstava "Ko to tamo peva", može se reći, predstavlja fenomen kada je reč o domaćim baletskim predstavama, jer više od decenije interesovanje za nju, kako domaće tako i inostrane publike ne prestaje. Kako vi to ocenjujete?

    Da, predstava je premijerno igrana 2004. godine, što znači da se već četrnaest godina nalazi na repertoaru. Vojislav Voki Kostić je genijalan kompozitor. Kada se spoje dobra tema i muzika, dobija se priča koju prepoznaju i inostrani gledaoci, koji je razumeju i uživaju u njoj, iako je tematika primarno vezana za naše podneblje. A kada se na to doda i koreografija koja prati muziku, dobija se predstava koja je savršen spoj i odraz rada celokupnog autorskog tima. To je predstava koja zadovoljava sva čula gledalaca. Zbog toga, "Ko to tamo peva" je onaj tip predstave koju možemo okarakterisati kao "hit" i koja nailazi na sjajne reakcije svuda u svetu.


    (Foto: Naxi media, Željka Dimić)

    Narodno pozorište je ovu sezonu uspešno završilo baletskom premijerom predstave "Hazarski rečnik". Koliko ste zadovoljni proteklom sezonom?

    Ove godine smo slavili 150 godina Narodnog pozorišta i u tom smislu, imali smo premijeru u kojoj smo želeli da se okrenemo domaćem autoru. Uzeli smo temu koja možda nije očekivana kada je baletska umetnost u pitanju i koju je publika mogla da prihvati sa rezervom, te dovede u pitanje njenu uspešnost. Reč je o romanu "Hazarski rečnik" Milorada Pavića. To je bio zahtevan zadatak, s obzirom na to da smo uzeli roman koji u sebi sadrži snažne filozofske i psihološke motive, a sve to je trebalo prepisati i uskladiti scenskom pokretu. Ali i na ovoj predstavi je radio tim velikih profesionalaca i mislim da smo zajedničkim radom napravili predstavu koja je potpuno nova i drugačija od svega prethodnog što je publika mogla da vidi. Ovo je iskorak u našoj umetnosti. Balet je poslednjih pedeset godina razgranao svoju lepezu pravaca i izraza i zakoračio u nešto novo, što nije klasičan balet, a to nam otvara mogućnost da istražujemo i otkrivamo. Ovo je nesvakidašnja predstava puna simbola koji postoje u Pavićevoj knjizi, a koje je trebalo iščitati, shvatiti i prikazati kroz pokret. Muzika je prelepo napisana i mislim da smo u sadejstvu sa koreografijom uspeli da prikažemo simbole koji se nalaze u romanu. Ovo je predstava koja se može igrati na svetskim festivalima, jer predstavlja domaći autorski tim i iskorak kada je reč o baletskoj umetnosti u Srbiji.

    Rad na nečemu što se može okarakterisati kao novo, uvek predstavlja izazov za ansambl. Kakvo je bilo iskustvo sa ovom predstavom?

    Ansamblu je bilo jako interesantno da radi na ovoj predstavi. Oni rado preuzimaju svaki izazov, jer im omogućava profesionalni rast i sazrevanje. Mnogi plesači kasnije postaju koreografi i to je jedan normalan razvojni put karijere jednog plesača, a rad na ovakvim projektima je od velike koristi za njihovo iskustvo. Reditelj tokom rada na ovoj predstavi nije želeo da prepriča knjigu, već da iz nje preuzme određene simbole i motive i da ih poveže i interpretira na način kojim bi zaintrigirao publiku. Samim tim, predstava izaziva publiku da nakon što je pogledaju, ukoliko to već nisu, pročitaju i roman. To i jeste cilj pozorišta - da privuče publiku i da se nakon što pogledaju predstavu njihovo interesovanje tu ne završi, već da razmišljaju o temi, istražuju i pronađu ono što će njima pomoći da naprave lični progres i budu bolji ljudi. U ovom slučaju da saznaju nešto više o našoj zemlji, našoj književnosti i našoj umetnosti.

    Leto je period koji je obično rezervisan za gostovanja na festivalima. Da li pored Boljšoj festivala planirate još neko?

    Pre gostovanja na Boljšoj festivalu, nastupili smo na jednom važnom festivalu u Češkoj, u okviru kojeg su proslavljali 100 godina nezavisnosti. Za nas je bila velika čast što smo kao nacionalni ansambl pozvani da učestvujemo pored umetničkih ansambala iz Beča, Berlina, Budimpešte i Zagreba. Naš nastup je jako lepo prošao, imali smo sjajan odziv i pozitivne kritike, a izvodili smo dve predstave "Žene u D-molu" i "Duga božićna večera". Nakon "Boljšoj festivala" sledi nam gostovanje na festivalu u Rimu sa predstavama "Kraljica Margo" i "Don Kihot". 

  • Pročitajte i...
    Predstavljen roman Pismo iz budućnosti Aleksandra Marića Predstavljen roman Pismo iz budućnosti Aleksandra Marića

    Sinoć, 10. juna u hotelu Moskva održana je promocija romana “Pismo iz budućnosti”, autorskog prvenca Aleksandra Marića.

    Ponovo na okupu Prijatelji ponovo na okupu: Pogledajte prvi trejler

    Vest da će se glumačka ekipa serije Prijatelji ponovo okupiti izazvala je oduševljenje, a sada je predstavljen i prvi trejler.

    Odlazak muzičke legende Odlazak muzičke legende

    Đorđe Marjanović, jedna od najvećih zvezda jugoslovenske i srpske zabavne muzike preminuo je 15. maja u 90. godini, preneli su domaći mediji.

    The Frajle nastavljaju kao trio The Frajle nastavljaju kao trio

    Proslavljeni novosadski kvartet, The Frajle u budućnosti će karijeru nastaviti kao trio, jer je jedna od članica Marija Mirković odlučila da napusti grupu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: