Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Petar Grašo - Ako Te Pitaju

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Petar Grašo - Ako Te Pitaju
    2. Gibonni - Ovo mi je skola
    3. Jelena Tomašević - Radio svira za nas
    4. Sladjana i Dado - Princeza
    5. Prljavo Kazalište - Iz nekih starih razloga
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Tamara Aleksić - Petak - Mojih 50
    2. 13. maj - 1 - Dodir noći
    3. 13. maj - 2 - Dodir noći
    4. 13. maj - 3 - Dodir noći
    5. Tamara Aleksić - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Šejk od banane Šejk od banane

    Ukusan šejk od banane odličan je izbor da se zasladite tokom dana.

    Projice sa sirom i maslinama Projice sa sirom i maslinama

    Napravite ukusne projice koje možete jesti samostalno ili uz meze.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Zdravlje
    Vežbe disanja za opuštanje Vežbe disanja za opuštanje

    Ukoliko ste pod stresom, osećate premor i tenziju u mišićima, isprobajte ovu jednostavnu tehniku disanja, koja će vam pomoći da se opustite.

    Zeleni čaj saveznik zdravlja Zeleni čaj saveznik zdravlja

    Zeleni čaj ubraja se među najpopularnije čajeve i to nije bez razloga. Benefiti njegovog konzumiranja su višestruki.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.75 117.57 118.39
    CHF 106.70 107.45 108.20
    USD 96.60 97.28 97.96
  • Povezani članci
  • Dobra strana trčanja

    Sve više ljudi se odlučuju za džoging kao primarni vid rekreacije. Ovo je svakako odličan predlog, jer ne samo da ćete provesti više vremena na svežem vazduhu, već čete na ovaj način ojačati vaš organizam, imuni sistem i dovesti telo u formu. U nastavku vam donosimo nekoliko benefita trčanja.




    20-05-2020 | 13:35 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock-andreonegin

     


    Trčanje jača imuni sistem - Redovno trčanje jača imuni sistem, odnosno otpornost organizma, što smanjuje i mogućnost nastanka bolesti.

    Jača i oblikuje muskulaturu i skeletni sistem - Pravilno trčanje povećava gustinu kostiju, sprečavajući na taj način nastanak osteoporoze. Samim tim, smanjuje se rizik od povreda. Trčanje doprinosi i radu i formiranju jače muskulature. Tokom trčanja aktivan je veliki broj mišića.

    Pomaže u redukovanju težine - Redukovana ishrana sa fizičkom aktivnošću daće vidljive rezultate ukoliko želite da oslabite.

    Smanjuje nivo stresa - Trčanje pomaže smanjenju stresa i poboljšava fokus.

    Pomaže zdravijem snu - Fizička aktivnost tokom dana znatno poboljšava kvalitet sna. Stručnjaci ne preporučuju fizičku aktivnost neposredno pred spavanje, pa je trčanje najbolje uraditi ujutru ili poslepodnevnim časovima.

    Trčite pametno! 


    Ukoliko niste do sada niste bili fizički aktivni, a želite da započnete trčanje, najbolje bi bilo da se pre toga konsultujete sa stručnim licem, koje će vas uputiti koji način je najbezbedniji i najproduktivniji za vas. Svaki početak zahteva opreznost i disciplinu, dok vaše telo ne dostigne određeni stepen kondicije. U dogovoru sa stručnim licem napravite plan trčanja i pridržavajte ga se bez izuzetka. Poželjno je napraviti detaljan plan trčanja, vremenskog trajanja i učestalosti. Naravno, ukoliko već imate povredu, neku od hroničnih bolesti, ne počinjite fizičke vežbe bez konsultacije lekara, jer tako možete naškoditi sebi.

    Obezbedite adekvatnu opremu koja će omogućiti da vas odraz bude dobar. Osetljive regije, poput zglobova zaštite pre trčanja, kako biste sprečili nastanak moguće povrede. 

     

    Pronađite motivaciju, pustite omiljenu muziku i neka trčanje postane vaša zdrava navika! 


     

  • Pročitajte i...
    Jogom protiv menstrualnih bolova Jogom protiv menstrualnih bolova

    Ukoliko pripadate ženskom delu populacije koji se tokom menstrualnih dana suočava sa grčevima i bolom, u pomoć pristiže joga, koja vam putem vežbi može pomoći da opustite mišiće i smanjite tenziju.

    Dunav osiguranje Sportske igre mladih Srbije u regionalnoj preventivnoj i edukativnoj akciji Dunav osiguranje Sportske igre mladih Srbije u regionalnoj preventivnoj i edukativnoj akciji

    Sportske igre mladih Srbije su, sa kolegama iz Bosne i Hercegovine i Hrvatske, pokrenule regionalnu edukativnu i preventivnu akciju #KodKuceJeZakon.

     Pulseboost: Patika za urbane trkače Pulseboost: Patika za urbane trkače

    Početak novembra i sve niže temperature ne treba da budu razlog da ljubitelji trčanja prestanu sa ovom aktivnošću dok ponovo ne otopli. Iako je napolju sve hladnije, a padavine su sve češće, uz adekvatnu opremu i dobar plan treninga i u ovim danima svako može odraditi trening bez problema.

    Ada Mall sportska jesen Ada Mall sportska jesen

    Budi aktivan i tokom jeseni, savladaj nove veštine, oprobaj se u penjanju Ada Mall šoping centar postaće ovih dana pravi sportski poligon. Od četvrtka, 3. oktobra, pa sve do nedelje, 6. oktobra, od 12h do 20h, u ovom centru će biti postavljena veštačka stena za penjanje, uz poligon za savladavanje prepreka.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: