Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Tony Cetinski - Jednom u zivotu

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Tony Cetinski - Jednom u zivotu
    2. Psihomodo Pop - Ja volim samo sebe
    3. Zdravko Čolić - Noć mi te duguje
    4. Massimo Savic - Samo za tvoje oci
    5. Dejan Cukić - Kao Ti
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Jelena Jovičić - Petak - Mojih 50
    2. 12. jun - 1 - Dodir noći
    3. 12. jun - 2 - Dodir noći
    4. 12. jun - 3 - Dodir noći
    5. Jelena Jovičić - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaći sladoled od nektarina Domaći sladoled od nektarina

    Ako niste imali priliku da probate sladoled od nektarina pravo je pitanje šta čekate? Isprobajte recept koji ne uključuje veštačke arome i verujte nam na reč da će vas ukus ovog fenomenalnog deserta oduševiti.

    Kokos rolat Kokos rolat

    Ako ste ljubitelj kokosa, obavezno obradujte sebe ovim fenomenalnim desertom. Poslužite ga uz kafu ili hladnu limunadu za još bolji ugođaj.

  • Zdravlje
    Šta uzrokuje tamne podočnjake i kako ih ublažiti? Šta uzrokuje tamne podočnjake i kako ih ublažiti?

    Tamni kolutovi ispod očiju (poznati i kao periorbitalna hiperpigmentacija) mogu se pojaviti iz više razloga - genetike, alergija, umora, dehidratacije i drugih faktora. Mada nisu opasni po zdravlje, mogu uticati na samopouzdanje. Postoje kućni i medicinski tretmani koji mogu pomoći u ublažavanju njihovog izgleda.

    Ubrzajte metabolizam i dovedite liniju do savršenstva! Ubrzajte metabolizam i dovedite liniju do savršenstva!

    Postoji nekoliko jednostavnih i efikasnih načina da podržite svoj metabolizam, od kojih mnogi uključuju jednostavne promene u vašoj ishrani i načinu života.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Italija proglašena za „ultimativnu“ destinaciju za solo avanturiste u 2025. godine! Italija proglašena za „ultimativnu“ destinaciju za solo avanturiste u 2025. godine!

    Ako ste planirali solo putovanje u 2025. i tražite destinaciju koja ne nudi samo kulturno obogaćenje već i uzbuđenje i dozu adrenalina, Italija je – prema novom istraživanju – pravo mesto za vas.

    Lisabon je zvanično dom najboljeg luksuznog hotela na svetu! Lisabon je zvanično dom najboljeg luksuznog hotela na svetu!

    TripAdvisor je objavio dobitnike nagrada Travellers’ Choice, otkrivši listu najboljih hotela na svetu – a titula apsolutnog pobednika pripala je jednom portugalskom dragulju.

  • Preporučujemo
    Zaboravite hemikalije: Očistite celu kuću uz pomoć limuna! Zaboravite hemikalije: Očistite celu kuću uz pomoć limuna!

    Limunska kiselina poseduje izuzetnu moć čišćenja i pokazala se kao jedno od najučinkovitijih prirodnih sredstava za održavanje higijene doma. Zahvaljujući svojim antibakterijskim i dezinfekcionim svojstvima, idealna je za sve koji žele da izbegnu upotrebu agresivnih hemikalija i opredele se za zdravije, ekološki prihvatljivije alternative.

    Savet dizajnera: Kombinacije boja koje donose luksuzni izgled prostora Savet dizajnera: Kombinacije boja koje donose luksuzni izgled prostora

    Dizajneri enterijera otkrili su za Homes & Gardens da postoje izvesne kombinacije boja koje da prostoru daju luksuzan izgled.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.39 117.22 118.04
    CHF 124.69 125.57 126.44
    USD 100.98 101.70 102.41
  • Povezani članci
  • Dirljiva priča Harisa Pašovića o tome kako je nastao Sarajevo film festival

    Večeras počinje 30. Sarajevo film festival, a verujemo da će priča o tome kako je i u kakvim uslovima nastajala ova prestižna manifesticaja oduševiti, zaintrigirati i dirnuti mnoge...




    16-08-2024 | 13:50 | Autor/Izvor: Naxi media, Haris Pašović

    Foto: Naxi media

     
    Haris Pašović, čuveni pozorišni reditelj, univerzitetski profesor iz Bosne i Hercegovine i Jugoslavije i ujedno i inicijator ovog prestižnog festivala podelio je na svom Fejsbuk profilu priču o njegovom nastanku. Tekst uz saglasnost Harisa Pašovića prenosimo u celosti.


    "Ideju za Sarajevo Film Festival dobio sam jednog dana sjedeći u mojoj kancelariji u Festivalu MES i slušajući grantiranje u daljini. Pitao sam se: “Kakvi se sada filmovi snimaju u svijetu?” i pomislio da tražim preko mojih prijatelja, stranaca koji su radili u opkoljenom Sarajevu, da nam nekoliko evropskih reditelja pošalje svoje nove filmove na tadašnjem video formatu VHS. Mislio sam: “Ok, dobićemo možda desetak filmova; pokazaćemo ih ovdje kod nas u kancelariji Festivala MES na video-player-u; dolaziće možda 30-tak ljudi da pogledaju te filmove i to će biti Sarajevo Film Festival. U ratnu jesen 1993. pokrenuo sam stvaranje prvog Sarajevo Film Festivala. Tema festivala je bila “Poslije kraja svijeta.” Mladi ljudi u timu Festivala MES su pripremali festival, prevodili i titlovali filmove, pravili rasporede prikazivanja.

    Interes je prevazišao moja najsmjelija očekivanja. Naše kolege iz svijeta su nam poslale oko 150 filmova koje smo prikazivali u tri kina, a gledalaca je bilo više od 20.000. Holandski legendarni dokumentarista Johan Van Der Keuken je zabilježio dio te atmosfere u svom dokumentarnom filmu o prvom Sarajevo Film Festivalu. U jednom trenutku sastao sam se sa Salkom Hasanefendićem, tadašnjim direktorom “Oslobođenja." Zamolio sam ga da u “Oslobođenju” objave specijalni dodatak koji bi bio katalog prvog Sarajevo Film Festivala; besplatno naravno. Slušalo me je pažljivo, a onda je nastala tišina. Znao sam da razumije važnost moje molbe, ali i da nije lako odlučiti da u strašnoj ratnoj neštašici papira, daju dodatne strance za filmski festival! Za vrijeme Opsade Sarajeva, dnevni list “Oslobođenje” je izlazilo na osam stranica. Na 4 stranice su bili izvještaji sa ratišta. Na naredne četiri stranice bile su smrtovnice za poginule. Jednog dana sam vidio da je jedan otac svome ubijenom sinu u smrtovnici citirao stihove: “Nebom stupa, nebom lupa moja generacija/jedan po jedan srešćemo se svi.” Taj trenutak se urezao u moje srce zauvjek. Bio je to citat iz pjesme Omara Mjesečara. Salko Hasanefendić je rekao: “Daćemo osam stranica.” Slušao sam u nevjerici – “Oslobođenje” će štampati dodatnih osam stranica! Cijeli jedna broj, dakle cijeli jedan dan svog života, “Oslobođenje” će dati Sarajevskom filmskom festivalu! Bio sam presretan. Pozvao sam Nadu Salom, urednicu za kulturu u “Oslobođenju” da napravimo katalog. Ona je došla odmah u prostorije Festivala MES i sa Lejlom Pašović, Lejlom Hasanbegović, Mirsadom Bjelak i ostalim članovima tima užurbano pisala opise filmova. Nada je pozvala Marinu Rodić, tehničku urednicu “Oslobođenja” i Marina je odmah počela priremati fotografije i prelamati katalog. Zaviršili smo pripremu te večeri, i Marina i ja smo ponijeli materijale i uskočili u kombi koji je povremeno vozio iz centra grada do zgrade “Oslobođenja” – relativno govoreći. Kod same zgrade “Oslobođenja” je bila prva linija i nije se moglo u potpunosti prići kolima bez velikog rizika. Te večeri se čula jaka pucnjava. Vozač nas je dovezao na nekih 300 metara od zgrade i rekao “Ja ne smijem dalje.” Marina je znala put kroz neku visoku travu i neko grmlje; puzali smo, ona je puzala naprijed, a ja sam je slijedio; oboje stiskajući papire i fotografije uz sebe kao nešto najdragocjenije. Napokon smo došli nekako do zgrade, i ja sam slijedio Marinu u podrume gdje su bile smještene redakcije, štamparija, i neke improvizovane spavaone. Ljudi su izlazili iz mračnih hodnika, pozdravljali smo se, sve je bilo kao u nekom postapokaliptičkom filmu, izuzev raspoloženja – jer koga god smo sreli, bio je nasmijan. Marina i ja smo otišli kod Ibrahima Cuce Horića, mog druga iz gimnazije, koji je bio dežurni grafički urednik te noći. Obradovali smo se obojica, sretni što je onaj drugi živ, i odmah se zajedno sa Marinom bacilli na posao.


    Složili smo katalog; ispravili greške i Cuco je poslao katalog u štampu. Otišli smo da vidimo prvi otisak, bili zadovoljni, i mene su poslali da malo odspavam do ujutro, kad će me prebaciti do centra grada. Probudili su me oko 7 sati i onda se sve odvijalo nevjerovatno brzo. Izveli su me van, tamo su velikom brzinom utovarali novi broj “Oslobođenja” u bijeli Golf dvojku, u prostor gdje je nekad bilo zadnje sjedište. Ubacili su i mene zajedno sa novinama; naprijed su bili vozač i jedan distributer. Sjedio sam zatrpan stotinama brojeva novog “Oslobođenja”, uspio da otvorim jedan broj i vidio divno odštampan katalog festivala, a onda je vozač krenuo i vozio preko 100 km/h (standardna brzina u opkoljenom Sarajevu da bi se izbjegli snajperi). Na Otoci, pored mosta, stajali su ljudi i čekali novo “Oslobođenje” sa pripremljenim BH bonovima u rukama (tadašnji “novac”), Golf se zaustavio nakratko, distributer otvorio prozor, ljudi su davali bonove, on im je brzo davao novine, sve se događalo kao u nekom akcionom filmu. Krenuli smo dalje, opet sto na sat; opet se zaustavili, sve se ponovilo na još nekoliko raskrsica. Bila je neka nevjerovatna tajna između “Oslobođenja” i čitalaca u tom jutarnjem ritualu u kojem su rizikovali živote i oni koji su dijelili “Oslobođenje” i čitaoci. Iz bijelog Golfa dvojke distributera “Oslobođenja” izašao sam kod Šipadove zgrade u Titovoj ulici. Ljudi su prolazili pored mene i u hodu čitali novi broj “Oslobođenja.” Vidio sam da sa radoznalošću razgledaju naslovnu stranicu specijalnog dodatka na kojoj je bila fotografija: Sa stare elektrane ,jedan momak je skako “laste” u Miljacku, a dole u vodi stajali su drugi kupači i gledali ga. Annie Lieboviz, najbolja svjetska fotografkinja, snimila je ovu fotografiju u julu 1993. na kupalištu na Bentbaši. Iznad fotografije je pisalo “SARAJEVSKI FILMSKI FESTIVAL – POSLIJE KRAJA SVIJETA.” Bio sam jako ponosan – na Sarajevo, na moj tim iz Festivala MES, na “Oslobođenje.” Nisam nikada poslije toga sreo Salku Hasanefendića, Marinu Rodić ni Ibrahima Cucu Horića. Ali oni su uvijek bili i ostali veliki u mojim očima i mome srcu! Sa Nadom Salom, ponekad, rijetko, se sretnem ili čujem nakratko. Oni su moji heroji Sarajeva, ali i filmskog festivala! Sarajlije su rizikovali svoje živote da bi gledali predstave Festivala MES i filmove prvog Sarajevo Film Festivala. Ovo nije metafora – oni su bukvalno rizikovali živote za kulturu. Predstave, filmovi, koncerti i izložbe u Sarajevu pod Opsadom bili su izraz civilizacije i ljudskog dostojanstva. Festivale čini publika – “obični” gledaoci koji u mraku urone u umjetničko djelo. Oni su stvarni razlog svakog festivala – ti umjetnikovi nepoznati saučesnici u stvaranju smisla".

  • Pročitajte i...
    Da li je za vas petak 13. najstrašniji dan u godini? Da li je za vas petak 13. najstrašniji dan u godini?

    Dok su neki današnji dan dočekali potpuno ravnodušno, drugi ipak smatraju da je ovo dan koji treba „preživeti“ - bez nepotrebnih izlazaka, rizika i izazivanja sudbine. Ali zašto baš petak 13. ima tako lošu reputaciju i zbog čega ga mnogi povezuju s nesrećom?

    Šta bebi govor otkriva o ranom učenju jezika? Šta "bebi govor" otkriva o ranom učenju jezika?

    Način na koji odrasli govore sa bebama – nežno, usporeno i pevušljivo – poznat kao infant-directed speech (IDS), ili govor usmeren ka bebama, već decenijama privlači pažnju istraživača. Ispostavlja se da ovaj poseban stil komunikacije nije samo simpatično brbljanje, već može igrati važnu ulogu u razvoju jezičkih veština kod dece.

    Potvrđeno je: Ljudi zaista često liče na svoje pse! Potvrđeno je: Ljudi zaista često liče na svoje pse!

    Mnogi vlasnici pasa se pitaju da li imaju sličnosti sa svojim ljubimcima – bilo da je reč o smirenom temperamentu, društvenoj prirodi ili čak tvrdoglavosti.

    Crveni tepih sa festivala u Kanu prodaje se na kilogram, a evo koliko košta! Crveni tepih sa festivala u Kanu prodaje se na kilogram, a evo koliko košta!

    Crveni tepih sa stepenica zgrade u kojoj se održava Filmski festival u Kanu svakodnevno je menjan od 13. do 24. maja, tokom trajanja manifestacije, a sada se prodaje po ceni od jednog evra po kilogramu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: