-
Poslednjih 5 pesama
- EKV - Par godina za nas
- Tony Cetinski - Kao U Snu
- Denis & Denis - Ja sam lazljiva
- Merlin - Hitna
- Vlado Georgiev - Ako mi lose krene
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Pljeskavice od šargarepe i krompira
Izuzetno jednostavno jelo, koje možete da pripremite od sastojaka koje svi imamo u kući. Iako ne deluje previše egzotično, ukus može da vas iznenadi...
Zapečena boranija sa pečurkama
Boranija se savršeno uklapa sa pečurkama, pa ovo jelo ima potpuno drugačiji ukus od standardnog. Ako još uvek niste isprobali ovu kombinaciju, uradite to obavezno.
-
Zdravlje
Povrće koje ima više vitamina C nego pomorandža
Vitamin C, ili askorbinska kiselina, poznat je kao snažan antioksidans koji jača imunitet, učestvuje u sintezi kolagena, pomaže u apsorpciji gvožđa i doprinosi zdravlju kože, kostiju, zglobova i krvnih sudova. Iako se često povezuje sa citrusima, poput pomorandže, koja sadrži oko 50 mg vitamina C, pojedine vrste povrća nude ga u još većim količinama, uz dodatne hranljive materije koje povoljno deluju na organizam.
Avokado: Saveznik zdravog srca po preporuci kardiologa
Kardiolozi objašnjavaju zašto bi ovaj zeleni plod trebalo redovno da bude deo vaše ishrane. Bogat je mononezasićenim mastima, vlaknima, kalijumom i antioksidansima, pa doprinosi zdravlju srca tako što snižava LDL („loš“) holesterol, reguliše krvni pritisak i smanjuje upale.
-
-
Putovanja
Nagrade za održivo putovanje: Gradovi koji uvode šemu po uzoru na Kopenhagen
Uskoro bi posetioci evropskih gradova mogli da dobijaju nagrade za svoje putovanje. Berlin, Bremen i Helsinki priključuju se inicijativi koju je prošle godine pokrenuo Kopenhagen, šemi održivog turizma CopenPay.
Notr Dam pretekao Sakreker kao najposećenija atrakcija u Francuskoj
Krajem 2025. godine katedrala Notr Dam očekuje da ugosti čak 12 miliona posetilaca, čime je prestigla baziliku Sakreker i postala najposećenija znamenitost u Francuskoj.
-
Preporučujemo
Pet višegodišnjih biljaka koje nikada ne bi trebalo da sadite u saksijama
Iako sadnja u saksijama ima svojih prednosti, kao što je lakoća premeštanja biljaka, neke višegodišnje biljke jednostavno nisu stvorene za ovakav način gajenja. Saksije mogu ograničiti njihov rast i čak skratiti njihov životni vek, a to može iznenaditi i iskusne baštovane. Baštenski stručnjaci ističu koje višegodišnje biljke nikako ne bi trebalo saditi u saksije, kako biste postigli ravnotežu između biljaka u zemlji i onih u posudama.
Očistite tepih za deset minuta uz ove trikove
Mnogi ljudi angažuju stručnjake za čišćenje kako bi se rešili mrlja na tepihu, čak i onda kada to mogu da urade sami za samo nekoliko minuta.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.35 117.17 117.99 CHF 123.89 124.77 125.64 USD 100.43 101.14 101.85
-
Digital Day 2019: Kako verujete panelistima Digital Day-a?
Konferencija se ove godine održava pod sloganom How do you trust?, terajući nas sve da preispitamo kako (i kome) poklanjamo svoje poverenje.
08-05-2019 | 14:46 | Autor/Izvor: Naxi media-Digital Day PR
Foto: Bigstock-Chinnapong
Digital Day 2019. se održava 16. i 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu u Beogradu, karte su još uvek u prodaji i do svoje možete doći putem sajta konferencije www.digitalday.rs.
Kao što već znate, na ovogodišnju konferenciju između ostalih, stižu i superstar govornici kao što je Mark de Bruijn VP Marketing for Customer Experience @SAP, Brian Morrissey Editor In-Chief @DigiDay, Zach Pentel Global Director - Brand Strategy @Spotify, Brian Braiker Editor @AdAge, Chapin Clark Executive VP @R/GA, Edward Cotton Brand Strategy Consultant i Former CSO @BSSP, Steve Dool Head of Community Partnerships @Depop i Ana Anđelić Executive Brand Consultant @David Yurman, koja se našla i na Forbes CMO NEXT 2018. listi.
A sada imamo i potvrđen spisak glavnih panela i panelista koji nas očekuju na ovogodišnjem izdanju najbitnije digital konferencije u regionu:
“How do you trust media?” glavno je pitanje i naziv Media panela koji će moderirati Milan Kovačević Adriatic Region Manager @Gemius Serbia a na kom će učestvovati vodeći stručnjaci regionalnih medijskih kompanija: Zoran Turković COO @24 Sata (Styria Media Group), Jasmina Koprivica CEO @Telegraf.rs, Aleksandar Petković Media Solutions Director @AMG/Mondo Inc i Predrag Kurčubić Managing Director @IPSOS Strategic Marketing. Kako i da li verujemo medijima u dobu digitala? Šta su uopšte mediji za mlađu publiku - da li su to tradicionalni mediji na koje prvo pomisli(te) ili su za njih oni već izjednačeni sa social media poljem? Šta su “fake news”, umemo li da ih razlikujemo i cenimo li “trusted information”? Pridružite nam se u JDP-u i pomozite da dođemo do odgovora na neka od ovih pitanja.
"How do you trust your digital media mix?" ime je Online Media Mix panela na kom će fokus biti na pitanjima kao što su: Da li je opcija u kojoj imamo dva dominantna igrača na globalnom tržištu digital oglašivača - Google i Facebook, dobra ili poboljšanje leži u većem diverzitetu? Da li se uopšte može verovati u svoj digital game plan ako je polje rada ovako kontrolisano? Saznaćemo kako digital mix današnjice vide vodeći regionalni stručnjaci: Sanja Lalević Cvetković Facebook Lead Serbia @Httpool, Dragana Marković Deputy Managing Director @Drive, Marija Joksimović Head of Digital @GroupM, Vera Radanović Head of Digital @Media House i Momčilo Radovanović Agency Development Manager @Google, dok će moderator panela biti Igor Černiševski Head of Digital @Direct Media United Solutions.
“How do you trust agencies?” ime je Agency panela na kom će učestvovati vodeći menadžeri lokalnih agencija. Stručnjaci koji poseduju zavidno iskustvo i znanje iz domena advertajzinga i client - agency odnosa popeće se na binu beogradskog JDP-a u cilju pronalaska odgovora na pitanja kao što su: Ukoliko kompanija zaista želi da unapredi svoje poslovanje da li je jedna agencija dovoljna? Da li je client - agency odnos prešao više u partnerstvo, i šta nam to donosi? Odgovornost poverenja moraju nositi obe strane - to je nešto oko čega se svi naši panelisti slažu, a koje su tačke na kojima se mimoilaze i zašto reći će vam upravo Anđelko Trpković CEO @Publicis One MMS Communications, Jovan Stojanović Managing Director @Direct Media United Solutions, Relja Jović Digital COO @McCann Adriatic pod moderatorskom palicom Igora Žeželja, Managing Directora @Wireless Media.
Pored ovih, očekuju vas i paneli na temama GDPR-a, AI-a, contenta i Omnichannel iskustva, stoga požurite po svoju Digital Day kartu!
O IAB Serbia:
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.
IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.
-
Pročitajte i...
Izazovi kreativne industrije: Prepoznati i podržati domaće muzičko stvaralaštvo
Najveći izazov za kreativne industrije u Srbiji jeste promeniti odnos javnosti i institucija prema intelektualnom vlasništvu, procesima kreativnog rada i dosega uloženog truda u društvu, ali i uvođenje politika koje će podržati razvoj i samoodrživost domaćeg stvaralaštva, kao i položaj i status samostalnih umetnika, zaključak je panela „Domaće muzičko stvaralaštvo“ koji je održan u Privrednoj komori Srbije (PКS), u organizaciji Udruženja za kreativnu industriju.
Geopolitika u digitalno doba - može li Srbija da iskoristi šansu?
Privredna komora Srbije i kompanija Ringier Axel Springer organizuju Blic panel Geopolitika u digitalno doba - može li Srbija da iskoristi šansu?, koji će se održati 3. marta 2020. godine u 12h, u Konferencijskom centru hotela Gorski na Kopaoniku.
Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama
Ovogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.
Otvorena peta konferencija #Digital2018
Peta regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2018, u organizaciji kompanije Color Media Communications, otvorena je u četvrtak, 6. septembra, u prepunoj sali hotela Metropol u Beogradu.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: