-
Poslednjih 5 pesama
- Djordje Balašević - Ljerka (Korzo)
- Tony Cetinski - Čovjek od leda
- Jakarta - Pozovi Me
- Sergej Ćetković - Ljubav
- Bajaga - Na vrhovima prstiju
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Kokos kuglof
Ako volite brze i mirisne kolače, ovaj jednostavan kokos kuglof biće vaš novi omiljeni desert za hladnije dane...
Kolač sa tikvicama i maslinama
Ako volite ukuse Mediterana i jela koja se brzo spremaju, ovaj slani kolač sa tikvicama, fetom i maslinama biće pravo otkriće za vas.
-
Zdravlje
Kako ostati budan bez kafe? Pet namirnica koje prirodno daju snagu
Hrana je gorivo za telo i um, ali ne deluje svaka isto: dok one bogate šećerom izazivaju brzi skok i još brži pad energije, postoje namirnice koje pružaju postojan osećaj budnosti i snage. Neke od njih sadrže blagu dozu kofeina uz dodatne hranljive koristi, dok druge telu obezbeđuju prirodnu energiju i pomažu ćelijama da je efikasnije koriste.
Ovo su poruke koje vam telo šalje kada nema dovoljno proteina
Najmanje 10% dnevnog unosa kalorija trebalo bi da potiče iz proteina.
-
-
Putovanja
Najlepši evropski grad za posetu ove godine - mediteranski dragulj koji je osvojio sve
Pariz, Berlin i Prag su već dobro poznate destinacije, ali prema izboru čitalaca magazina Condé Nast Traveller, najbolji grad za posetu u Evropi 2025. godine je - Valeta, glavni grad Malte.
Prelepi azijski grad proglašen najboljom destinacijom po odnosu cene i kvaliteta ove zime
Post Office je otkrio destinacije na kojima putnici dobijaju najviše za svoj novac.
-
Preporučujemo
Da li je bezbedno jesti smrznutu hranu kojoj je istekao rok?
Pitanje koliko dugo smrznuta hrana ostaje bezbedna za konzumaciju često zbunjuje mnoge. Dr Deina Figure nedavno je u videu na Instagramu objasnila šta zapravo znači kada u zamrzivaču pronađemo namirnice kojima je istekao rok.
Da li čuvate luk na pogrešnom mestu? Otkrijte najlakši trik za duži rok trajanja
Ako primetite da vam se luk pokvari već nakon nekoliko dana, verovatno ga ne skladištite pravilno. Mesto na kojem čuvate luk može značajno uticati na njegovu svežinu i trajanje.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.36 117.18 118.00 CHF 124.75 125.63 126.51 USD 99.91 100.62 101.32
-
Digital Day 2019: Kako verujete panelistima Digital Day-a?
Konferencija se ove godine održava pod sloganom How do you trust?, terajući nas sve da preispitamo kako (i kome) poklanjamo svoje poverenje.
08-05-2019 | 14:46 | Autor/Izvor: Naxi media-Digital Day PR
Foto: Bigstock-Chinnapong
Digital Day 2019. se održava 16. i 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu u Beogradu, karte su još uvek u prodaji i do svoje možete doći putem sajta konferencije www.digitalday.rs.
Kao što već znate, na ovogodišnju konferenciju između ostalih, stižu i superstar govornici kao što je Mark de Bruijn VP Marketing for Customer Experience @SAP, Brian Morrissey Editor In-Chief @DigiDay, Zach Pentel Global Director - Brand Strategy @Spotify, Brian Braiker Editor @AdAge, Chapin Clark Executive VP @R/GA, Edward Cotton Brand Strategy Consultant i Former CSO @BSSP, Steve Dool Head of Community Partnerships @Depop i Ana Anđelić Executive Brand Consultant @David Yurman, koja se našla i na Forbes CMO NEXT 2018. listi.
A sada imamo i potvrđen spisak glavnih panela i panelista koji nas očekuju na ovogodišnjem izdanju najbitnije digital konferencije u regionu:
“How do you trust media?” glavno je pitanje i naziv Media panela koji će moderirati Milan Kovačević Adriatic Region Manager @Gemius Serbia a na kom će učestvovati vodeći stručnjaci regionalnih medijskih kompanija: Zoran Turković COO @24 Sata (Styria Media Group), Jasmina Koprivica CEO @Telegraf.rs, Aleksandar Petković Media Solutions Director @AMG/Mondo Inc i Predrag Kurčubić Managing Director @IPSOS Strategic Marketing. Kako i da li verujemo medijima u dobu digitala? Šta su uopšte mediji za mlađu publiku - da li su to tradicionalni mediji na koje prvo pomisli(te) ili su za njih oni već izjednačeni sa social media poljem? Šta su “fake news”, umemo li da ih razlikujemo i cenimo li “trusted information”? Pridružite nam se u JDP-u i pomozite da dođemo do odgovora na neka od ovih pitanja.
"How do you trust your digital media mix?" ime je Online Media Mix panela na kom će fokus biti na pitanjima kao što su: Da li je opcija u kojoj imamo dva dominantna igrača na globalnom tržištu digital oglašivača - Google i Facebook, dobra ili poboljšanje leži u većem diverzitetu? Da li se uopšte može verovati u svoj digital game plan ako je polje rada ovako kontrolisano? Saznaćemo kako digital mix današnjice vide vodeći regionalni stručnjaci: Sanja Lalević Cvetković Facebook Lead Serbia @Httpool, Dragana Marković Deputy Managing Director @Drive, Marija Joksimović Head of Digital @GroupM, Vera Radanović Head of Digital @Media House i Momčilo Radovanović Agency Development Manager @Google, dok će moderator panela biti Igor Černiševski Head of Digital @Direct Media United Solutions.
“How do you trust agencies?” ime je Agency panela na kom će učestvovati vodeći menadžeri lokalnih agencija. Stručnjaci koji poseduju zavidno iskustvo i znanje iz domena advertajzinga i client - agency odnosa popeće se na binu beogradskog JDP-a u cilju pronalaska odgovora na pitanja kao što su: Ukoliko kompanija zaista želi da unapredi svoje poslovanje da li je jedna agencija dovoljna? Da li je client - agency odnos prešao više u partnerstvo, i šta nam to donosi? Odgovornost poverenja moraju nositi obe strane - to je nešto oko čega se svi naši panelisti slažu, a koje su tačke na kojima se mimoilaze i zašto reći će vam upravo Anđelko Trpković CEO @Publicis One MMS Communications, Jovan Stojanović Managing Director @Direct Media United Solutions, Relja Jović Digital COO @McCann Adriatic pod moderatorskom palicom Igora Žeželja, Managing Directora @Wireless Media.
Pored ovih, očekuju vas i paneli na temama GDPR-a, AI-a, contenta i Omnichannel iskustva, stoga požurite po svoju Digital Day kartu!
O IAB Serbia:
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.
IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.
-
Pročitajte i...
Izazovi kreativne industrije: Prepoznati i podržati domaće muzičko stvaralaštvo
Najveći izazov za kreativne industrije u Srbiji jeste promeniti odnos javnosti i institucija prema intelektualnom vlasništvu, procesima kreativnog rada i dosega uloženog truda u društvu, ali i uvođenje politika koje će podržati razvoj i samoodrživost domaćeg stvaralaštva, kao i položaj i status samostalnih umetnika, zaključak je panela „Domaće muzičko stvaralaštvo“ koji je održan u Privrednoj komori Srbije (PКS), u organizaciji Udruženja za kreativnu industriju.
Geopolitika u digitalno doba - može li Srbija da iskoristi šansu?
Privredna komora Srbije i kompanija Ringier Axel Springer organizuju Blic panel Geopolitika u digitalno doba - može li Srbija da iskoristi šansu?, koji će se održati 3. marta 2020. godine u 12h, u Konferencijskom centru hotela Gorski na Kopaoniku.
Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama
Ovogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.
Otvorena peta konferencija #Digital2018
Peta regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2018, u organizaciji kompanije Color Media Communications, otvorena je u četvrtak, 6. septembra, u prepunoj sali hotela Metropol u Beogradu.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: