-
Poslednjih 5 pesama
- Viktorija - Daj, ne pitaj
- Massimo Savic - Iz Jednog Pogleda
- Tutti Frutti Band - Ti me izludjuješ
- Neverne Bebe i Vanna - Samo za tvoje oci
- Azra - Gracija
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Palenta sa semenkama
Ako ste ljubitelj palente sa sirom ili pavlakom možda ćete poželeti da isprobate nešto novo i drugačije... Ako, ipak niste ljubitelj ove vrste obroka ovaj recept može prijatno da vas iznenadi.
Krompir sa slaninom i belim lukom
Pripremite danas zapečeni mladi krompir sa belim lukom i slaninom. Ovo je pravo prolećno jelo koje će uz zelenu salatu i mladi luk biti još ukusnije, a mnoge će vratiti u detinjstvo.
-
Zdravlje
Efekti nedostatka sna na telo!
Nedovoljno sna iscrpljuje mentalne sposobnosti i ugrožava fizičko zdravlje. Nauka je povezala hroničan nedostatak sna sa brojnim zdravstvenim problemima – od gojenja do oslabljenog imunog sistema. Ako ste ikada proveli noć prevrćući se u krevetu, znate kako ćete se osećati sutradan: umorno, razdražljivo i dezorijentisano. Ali, redovno uskraćivanje preporučenih 7 do 9 sati sna ima mnogo ozbiljnije posledice od pukog jutarnjeg umora.
Devet napitaka koje treba da izbegavate ako vodite računa o zdravlju
Neka pića koji mnogi od nas svakodnevno kozumiraju predstavljaju rizik za zdravlje. Možda smatramo da su neka zdravija i bolja opcija od gaziranih pića, ali neki podaci govore suprotno.
-
Putovanja
Ovaj gradić proglašen je najlepšim priobalnim mestom na svetu!
Prestižni magazin Architectural Digest sastavio je listu najlepših priobalnih gradova sveta, a na samom vrhu našao se Camogli, slikoviti gradić na severozapadu Italije, nadomak Đenove.
Najdinamičniji gradovi sveta: London opet na vrhu, a evo ko ga prati!
Redakcija magazina Time Out donosi pregled najuspešnijih urbanih sredina na osnovu opsežnog istraživanja IESE Cities in Motion indeksa.
-
Preporučujemo
Koje su to najčešće greške koje pravimo kad peremo veš u veš mašini?
Iako pranje veša deluje kao rutinska aktivnost, mnogi od nas prave uobičajene greške koje utiču na miris, dugotrajnost i izgled odeće. Jedna od najčešćih zabluda ogleda se u korišćenju previše omekšivača ili deterdženta, kao i u pogrešnom izboru temperature pranja.
Pet biljaka za prelepo prolećno dvorište bez mnogo održavanja
Proleće je pravo vreme da udahnete novi život svom dvorištu – bilo da raspolažete prostranim vrtom ili malim zelenim kutkom. Sadnja biljaka koje ne zahtevaju previše nege odličan je način da oplemenite prostor bez dodatnog opterećenja. Donosimo vam pet idealnih biljaka koje će uneti boju, miris i eleganciju u vaše dvorište, a pritom ne traže mnogo pažnje.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.37 117.19 118.01 CHF 124.22 125.10 125.97 USD 102.31 103.04 103.76
-
Digital Day 2019: Kako verujete panelistima Digital Day-a?
Konferencija se ove godine održava pod sloganom How do you trust?, terajući nas sve da preispitamo kako (i kome) poklanjamo svoje poverenje.
08-05-2019 | 14:46 | Autor/Izvor: Naxi media-Digital Day PR
Foto: Bigstock-Chinnapong
Digital Day 2019. se održava 16. i 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu u Beogradu, karte su još uvek u prodaji i do svoje možete doći putem sajta konferencije www.digitalday.rs.
Kao što već znate, na ovogodišnju konferenciju između ostalih, stižu i superstar govornici kao što je Mark de Bruijn VP Marketing for Customer Experience @SAP, Brian Morrissey Editor In-Chief @DigiDay, Zach Pentel Global Director - Brand Strategy @Spotify, Brian Braiker Editor @AdAge, Chapin Clark Executive VP @R/GA, Edward Cotton Brand Strategy Consultant i Former CSO @BSSP, Steve Dool Head of Community Partnerships @Depop i Ana Anđelić Executive Brand Consultant @David Yurman, koja se našla i na Forbes CMO NEXT 2018. listi.
A sada imamo i potvrđen spisak glavnih panela i panelista koji nas očekuju na ovogodišnjem izdanju najbitnije digital konferencije u regionu:
“How do you trust media?” glavno je pitanje i naziv Media panela koji će moderirati Milan Kovačević Adriatic Region Manager @Gemius Serbia a na kom će učestvovati vodeći stručnjaci regionalnih medijskih kompanija: Zoran Turković COO @24 Sata (Styria Media Group), Jasmina Koprivica CEO @Telegraf.rs, Aleksandar Petković Media Solutions Director @AMG/Mondo Inc i Predrag Kurčubić Managing Director @IPSOS Strategic Marketing. Kako i da li verujemo medijima u dobu digitala? Šta su uopšte mediji za mlađu publiku - da li su to tradicionalni mediji na koje prvo pomisli(te) ili su za njih oni već izjednačeni sa social media poljem? Šta su “fake news”, umemo li da ih razlikujemo i cenimo li “trusted information”? Pridružite nam se u JDP-u i pomozite da dođemo do odgovora na neka od ovih pitanja.
"How do you trust your digital media mix?" ime je Online Media Mix panela na kom će fokus biti na pitanjima kao što su: Da li je opcija u kojoj imamo dva dominantna igrača na globalnom tržištu digital oglašivača - Google i Facebook, dobra ili poboljšanje leži u većem diverzitetu? Da li se uopšte može verovati u svoj digital game plan ako je polje rada ovako kontrolisano? Saznaćemo kako digital mix današnjice vide vodeći regionalni stručnjaci: Sanja Lalević Cvetković Facebook Lead Serbia @Httpool, Dragana Marković Deputy Managing Director @Drive, Marija Joksimović Head of Digital @GroupM, Vera Radanović Head of Digital @Media House i Momčilo Radovanović Agency Development Manager @Google, dok će moderator panela biti Igor Černiševski Head of Digital @Direct Media United Solutions.
“How do you trust agencies?” ime je Agency panela na kom će učestvovati vodeći menadžeri lokalnih agencija. Stručnjaci koji poseduju zavidno iskustvo i znanje iz domena advertajzinga i client - agency odnosa popeće se na binu beogradskog JDP-a u cilju pronalaska odgovora na pitanja kao što su: Ukoliko kompanija zaista želi da unapredi svoje poslovanje da li je jedna agencija dovoljna? Da li je client - agency odnos prešao više u partnerstvo, i šta nam to donosi? Odgovornost poverenja moraju nositi obe strane - to je nešto oko čega se svi naši panelisti slažu, a koje su tačke na kojima se mimoilaze i zašto reći će vam upravo Anđelko Trpković CEO @Publicis One MMS Communications, Jovan Stojanović Managing Director @Direct Media United Solutions, Relja Jović Digital COO @McCann Adriatic pod moderatorskom palicom Igora Žeželja, Managing Directora @Wireless Media.
Pored ovih, očekuju vas i paneli na temama GDPR-a, AI-a, contenta i Omnichannel iskustva, stoga požurite po svoju Digital Day kartu!
O IAB Serbia:
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.
IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.
-
Pročitajte i...
Izazovi kreativne industrije: Prepoznati i podržati domaće muzičko stvaralaštvo
Najveći izazov za kreativne industrije u Srbiji jeste promeniti odnos javnosti i institucija prema intelektualnom vlasništvu, procesima kreativnog rada i dosega uloženog truda u društvu, ali i uvođenje politika koje će podržati razvoj i samoodrživost domaćeg stvaralaštva, kao i položaj i status samostalnih umetnika, zaključak je panela „Domaće muzičko stvaralaštvo“ koji je održan u Privrednoj komori Srbije (PКS), u organizaciji Udruženja za kreativnu industriju.
Geopolitika u digitalno doba - može li Srbija da iskoristi šansu?
Privredna komora Srbije i kompanija Ringier Axel Springer organizuju Blic panel Geopolitika u digitalno doba - može li Srbija da iskoristi šansu?, koji će se održati 3. marta 2020. godine u 12h, u Konferencijskom centru hotela Gorski na Kopaoniku.
Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama
Ovogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.
Otvorena peta konferencija #Digital2018
Peta regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2018, u organizaciji kompanije Color Media Communications, otvorena je u četvrtak, 6. septembra, u prepunoj sali hotela Metropol u Beogradu.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: