-
Poslednjih 5 pesama
- Željko Samardžić - Mesec u vodi
- Djordje Balašević - Još jedna pesma o maloj garavoj
- Toše Proeski - Vo kosi da ti spijem
- Aleksandra Radović - Bivši dragi
- Crvena jabuka - Ni zadnji ni prvi
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoTestenina sa tikvicama i slaninom
Ako nemate danas ideju za pripremu ručka, nemate previše vremena i sve vam je dosadilo, probajte ovaj jednostavni recept koji će vas oduševiti.
Recept za starinski slatki kupusKada stignu hladniji dani svi volimo da pojedemo nešto "na kašiku". Baš zato vam danas donosimo jednostavan recept za slatki kupus sa junetinom, jelo koje mnoge od nas vraća u detinjstvo...
-
ZdravljeSok koji može da vam pomogne u snižavanju krvnog pritiska
Verovatno nikada ne biste pomislili da sok može da vam pomogne u snižavanju povišenog pritiska, ali sada možete da razmotrite ovu opciju.
Ambliopija ili "Lenje oko": Simptomi i na koja stanja sve može da ukaže?Lenje oko ili ambliopija je veoma čest problem sa vidom koji utiče na oči. Međutim, to takođe može biti znak ozbiljnih zdravstvenih problema kao što su dijabetes, Parkinsonova bolest i srčana oboljenja.
-
PutovanjaPet najboljih evropskih nacionalnih parkova: Da li vam se dopada ovaj izbor?
Travel novinarka britanskog medija The Guardian Rejčel Dikson izdvojila je pet najboljih evropskih nacionalnih parkova, a vi svakako proverite da li vam se njen izbor dopada.
Krakov: Raskošna istorija i neodoljivi šarm gradaOvaj grad, nekadašnja prestonica Poljske, danas je epicentar kulture, obrazovanja i turizma u regionu.
-
PreporučujemoNapravite lopticu od folije i ubacite je u mašinu za pranje sudova
Otkrili smo genijalan trik koji se deli društvenim mrežama, a verovatno vam nikada ne bi pao na pamet.
Ako želite da vam odeća dugo miriše nakon pranja zapamtite ove savetePostoje zanimljivi i vrlo jednostavni trikovi uz pomoć kojih možete da sačuvate svežinu i miris odeće.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.34 117.16 117.98 CHF 118.77 119.60 120.44 USD 108.61 109.38 110.14
-
Digital Day 2019: Kako verujete panelistima Digital Day-a?
Konferencija se ove godine održava pod sloganom How do you trust?, terajući nas sve da preispitamo kako (i kome) poklanjamo svoje poverenje.
08-05-2019 | 14:46 | Autor/Izvor: Naxi media-Digital Day PR
Foto: Bigstock-Chinnapong
Digital Day 2019. se održava 16. i 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu u Beogradu, karte su još uvek u prodaji i do svoje možete doći putem sajta konferencije www.digitalday.rs.
Kao što već znate, na ovogodišnju konferenciju između ostalih, stižu i superstar govornici kao što je Mark de Bruijn VP Marketing for Customer Experience @SAP, Brian Morrissey Editor In-Chief @DigiDay, Zach Pentel Global Director - Brand Strategy @Spotify, Brian Braiker Editor @AdAge, Chapin Clark Executive VP @R/GA, Edward Cotton Brand Strategy Consultant i Former CSO @BSSP, Steve Dool Head of Community Partnerships @Depop i Ana Anđelić Executive Brand Consultant @David Yurman, koja se našla i na Forbes CMO NEXT 2018. listi.
A sada imamo i potvrđen spisak glavnih panela i panelista koji nas očekuju na ovogodišnjem izdanju najbitnije digital konferencije u regionu:
“How do you trust media?” glavno je pitanje i naziv Media panela koji će moderirati Milan Kovačević Adriatic Region Manager @Gemius Serbia a na kom će učestvovati vodeći stručnjaci regionalnih medijskih kompanija: Zoran Turković COO @24 Sata (Styria Media Group), Jasmina Koprivica CEO @Telegraf.rs, Aleksandar Petković Media Solutions Director @AMG/Mondo Inc i Predrag Kurčubić Managing Director @IPSOS Strategic Marketing. Kako i da li verujemo medijima u dobu digitala? Šta su uopšte mediji za mlađu publiku - da li su to tradicionalni mediji na koje prvo pomisli(te) ili su za njih oni već izjednačeni sa social media poljem? Šta su “fake news”, umemo li da ih razlikujemo i cenimo li “trusted information”? Pridružite nam se u JDP-u i pomozite da dođemo do odgovora na neka od ovih pitanja.
"How do you trust your digital media mix?" ime je Online Media Mix panela na kom će fokus biti na pitanjima kao što su: Da li je opcija u kojoj imamo dva dominantna igrača na globalnom tržištu digital oglašivača - Google i Facebook, dobra ili poboljšanje leži u većem diverzitetu? Da li se uopšte može verovati u svoj digital game plan ako je polje rada ovako kontrolisano? Saznaćemo kako digital mix današnjice vide vodeći regionalni stručnjaci: Sanja Lalević Cvetković Facebook Lead Serbia @Httpool, Dragana Marković Deputy Managing Director @Drive, Marija Joksimović Head of Digital @GroupM, Vera Radanović Head of Digital @Media House i Momčilo Radovanović Agency Development Manager @Google, dok će moderator panela biti Igor Černiševski Head of Digital @Direct Media United Solutions.
“How do you trust agencies?” ime je Agency panela na kom će učestvovati vodeći menadžeri lokalnih agencija. Stručnjaci koji poseduju zavidno iskustvo i znanje iz domena advertajzinga i client - agency odnosa popeće se na binu beogradskog JDP-a u cilju pronalaska odgovora na pitanja kao što su: Ukoliko kompanija zaista želi da unapredi svoje poslovanje da li je jedna agencija dovoljna? Da li je client - agency odnos prešao više u partnerstvo, i šta nam to donosi? Odgovornost poverenja moraju nositi obe strane - to je nešto oko čega se svi naši panelisti slažu, a koje su tačke na kojima se mimoilaze i zašto reći će vam upravo Anđelko Trpković CEO @Publicis One MMS Communications, Jovan Stojanović Managing Director @Direct Media United Solutions, Relja Jović Digital COO @McCann Adriatic pod moderatorskom palicom Igora Žeželja, Managing Directora @Wireless Media.
Pored ovih, očekuju vas i paneli na temama GDPR-a, AI-a, contenta i Omnichannel iskustva, stoga požurite po svoju Digital Day kartu!
O IAB Serbia:
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.
IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.
-
Pročitajte i...Izazovi kreativne industrije: Prepoznati i podržati domaće muzičko stvaralaštvo
Najveći izazov za kreativne industrije u Srbiji jeste promeniti odnos javnosti i institucija prema intelektualnom vlasništvu, procesima kreativnog rada i dosega uloženog truda u društvu, ali i uvođenje politika koje će podržati razvoj i samoodrživost domaćeg stvaralaštva, kao i položaj i status samostalnih umetnika, zaključak je panela „Domaće muzičko stvaralaštvo“ koji je održan u Privrednoj komori Srbije (PКS), u organizaciji Udruženja za kreativnu industriju.
Geopolitika u digitalno doba - može li Srbija da iskoristi šansu?Privredna komora Srbije i kompanija Ringier Axel Springer organizuju Blic panel Geopolitika u digitalno doba - može li Srbija da iskoristi šansu?, koji će se održati 3. marta 2020. godine u 12h, u Konferencijskom centru hotela Gorski na Kopaoniku.
Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenamaOvogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.
Otvorena peta konferencija #Digital2018Peta regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2018, u organizaciji kompanije Color Media Communications, otvorena je u četvrtak, 6. septembra, u prepunoj sali hotela Metropol u Beogradu.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: